arkadaşlar orjinal cbf geçer ama ybr hilelere daha yatkın ybr ye her türlü hile yapabiliyorsun konforda gsl ilerde büyük motorlara geçmek istiyosan ybr yi tercih et
arkadaşım ybr ye bakamazsan kışın ayak marşşıyla çalışır ama kışın yağı erken değiştirirsen sorun ben haftada 90 km deil ybreyle günde 50 km yapıyorum ybr ne bide gal bakıyosan gsl açtıysan lastıklerinde ii se karda bile basarsın
gal deil gsl ve sorun olmaz dicektim
Arkadaşlar bu son fıyat ve yedek parca durumlarından sonra siz hangısını önerırsınız ybr 125 3.950 ve yedek parcalarında buyuk indirim var cbf 150 ise sımdılık fiyatı belli degil ama 4.140 ın ustunde olucak bu fiyat daha yeni honda yükselis ile konustum.İlk motorum olcak ve cogunlukla şehir içi ara sırada sehir dışı uzun yolda kullanılcak son olaylardan sonra yenıden canlandırayım dedm konuyu
Eğer vatan tehlikede ise, her şey vatana aittir.
yamaha daha eski bi firmadır.şimdi gelelim hondanın eksilerine 1.cbfde ayaktan marş yok 2.devir saati yok 3.farlar direksiyonla beraber dönmüyor oo cok zevksiz bişey bence 4.manevra kabiliyeti az yani direksiyon fazla dönmüyor domuz kafa diyorlar oo motorlara tabi herkes kendi motorunu över benim motorum yok ama böle şeyleri cok takip ederim bende ybr almayı düşünüyorum acıkcası ybr daha kıvrak bir motor aralarında fark yok tek farkı hondanın vites göstergesi cok güzel onu begendim ama dedigim gibi devir saati olmadan zevk vermez surda 2 tane plastik parcası var diye büyük duruyor yoksa fazla bi fark yok 1 beygir daha üstün ama honda daha agır bir motor zaten oo beygiri yiyor markası kalitesi cok iyi nede olsa honda işte dedigim gibi cok eksikleri var ayaktan marş olmaması kötü olmus ya elektirikli marş bozulursa yolda kalırsın başka neyle calısırtırcaksın motoru oo yüzden ybr diyorum
Ybr ye iki kişi bindinmi motor çekmiyor. Ybr tek kişilik motor. Torkuyla ve 25 cc yüksek hacmiyle bile kendini belli ediyor. Bi kaç ay önce bir grup gezimiz olmuştu, ybr dede yolcu vardı, bendede. Ybr nin 1. vitese kadar düştüğü dik yokuşlarda ben arkasında 2 viteste rahatlıkla çıkıyorken gaz kesmem gerekiyordu. Buna rağmen 1. vitese düşmem gerkmiyordu. Ybr nin yolculu kalkışlarıda oldukça ağır. Cbf uzun yola daha yatkın. Parça fiyatları arasında da cbf alınmaz çok pahalı dedirtecek gibi bir farkta asla yok. Hatta ybr nin orjinal filtresi ve sıfır motor yapılmasının maliyeti cbf ten çok daha pahalıdır. Yani ikisinde de pahalı olan parçalar var.
Ayrıca şu da var genelde cbf ten ybr ye geçiş yapılır. Ben hiç cbf kullandıktan sonra satıp ybr alan duymadım. Ybr alıp kullanmaya başladıktan sonra bir dostunun cbf ini deneyen her kez cbf almadığına pişman olmuştur. İki motorda kalitelidir. Bu tartışılmaz.
Bu muhabet bitmez...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
yamaha ybr
burda bana taş atiliyor o ybrli bendim itiraf edeyimama şunuda söyleyim ben normalde mmotorumu tek kişi kullandigim için ön dişlisini büyük taktım.. iki kişide binince haliyle epey bi performans kaybı oluştu ybr me b.k attirmamdaş gibindir kendileri...tek kişi olsaydım 3 le çıkardım o rampaları
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Şöle objektif bir değerlendirme yapan sadece bizm mt de AydoğanX i gördüm. Fanatik takım tutar gibi motor anlatıyorlar...
YBR CBF
Avantaj Dezavantaj Avantaj Dezavantaj
olsa daha akademik olurdu..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Bu tartışma asla bitmeyecek gibi görünüyor.Çok uzun yıllardır motosıklet kullanıyorum. tamamı vitesli olan MZ, honda,mondial,skygo,yamaha ,(en son ybr 125) kullandım . her motosıkletin kendine has özellikleri var.artı yada eksi yönde.ama şunu söyleyeyim yamaha ybr gibi sorunsuz ve az yakan motosıklete şimdiye kadar hiç rastlamadım. 1 günde 536 km yol yaptım en ufak bir yorgunluk vermedi,kendide yorulmadı . o yolculuğumın devamında yedek depo dahil 660 km de benzin bitti.yani 1 depo ile 660 km yaptım. bir motosıkletten daha ne istenir ?sağlamlık ,dayanıklılık,neredeyse sıfır vibrasyon,yol tutuşu her şeyiyle tatmin edici. ama ağır rampalarda devir düşürüyor.bu da eksi tarafı herhalde.bir forumda istanbuldaki bir kuryenin ybr 125 ile motor kapağı açmadan 230.000 km yol aldığını okumuştum. ne derece doğru bilmiyorum ama bu motosıklet bu km yi rahat yapar diye düşünüyorum.daha önce kullandığım motosıkletlerde bu kadar güven (hacimleri daha büyük olduğu halde) duymamıştım.bu arada önümüzdeki yaza doğru daha uzun seyahatlara çıkmayı düşünüyorum ve de artçılı olarak o yüzden daha büyük (ybr 250 olabilir)bir motosıklet alacağım .ama şehir içi ve yakın seyahatlar için üstüne basa basa ybr 125 diyorum . nacizane gözlemlerim bunlardır.
Okuduğum yorumlar sonucunda gelcek yaz alıcağım motor hakkında ikileme düştüm.Benim için cbfdeki dezavantaj devir saatinin olmaması,çünkü hiç vitesli tecrübem yok,Bakalım belki seneye kadar kararımı değiştiririm.Sizlere sorum acaba devir saatinin olmaması benim için çok zarar eder mi?Zaten vitesli öğrenmek için alıcam.Cevaplarınızı bekliyorum.
arkadaslar ii güzelde sonucta ybr de oldugu gibi japonn ben sahsen ybr nin daha uzun ömürlü olabilecegini tamin ediorum gidişleride de hemen hemen aynı gibi cbf bi adım önce ama bu da önemli bi fark deil..ama cbf fiyatı cok cıktı bencede bu duruma bi dur demeli..
ya şu vites göstergesi işini bıkraın bi arkdaşlar.Bence acemi olan insanın devir göstergesi değil vites göstergesine ihtiyacı var.zaten sesinden anlarsın vitesi kaça atacağını hiç olmadı hızına bakarsın ben bakıyorum vitesli motorda acemi olanlara adam fren yapacak 4. vitesteyken debriyaja basıp vites düşürmeden duruyo sonra kaçıncı viteste olduğunu unutuyo)ama cbfin sevmediğim taraflarıda var 1benzin deposundan sonra yanlardan fara doğru uzanan plastik parça motoru iğrenç gösteriyor.2 ayak marşı olmaması çok ama çok saçma hadi bozuldu ya da akü bitti ne olacak sap gibi kalacak mıyız yolda
Peki bu bahsedilen motorlar Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu turu için yeterli motorlar mıdır ? Kafamda bir Türkiye turu var , çin chopper alacağıma adam akıllı bir motor alayım istiyorum .
ikisini de kullanmis birisi olarak objektif olacagima dair and icerim
eger istanbul trafigi gibi bir trafikte kullanacaksaniz ybr125 derim, yok daha cok acik trafikte otobanda vs kullanacak iseniz cbf150 derim. cikaracagi masraflar, sürat, fiyat gibi konularda aralarinda bir fark yok denebilir.
motorsiklet değil MOTOSİKLET.
bende baktım baya ikisinede bana cbf 150 mantıklı geldi.
bide yamahanın türkiye sitesi yokmu ben bulamadım.
::offtp:: GÜZELİ GÜZEL YAPAN EDEPTİR;EDEP İSE GÜZELİ SEVMEYE SEBEPTİR ::offtp::
sadece yorumlardan edindiğim tecrübeler bende ikisi arasında kaldım cbf rahat ,titreşim az ,devirgöstergesiyok, ybrden biraz fazla yakıyor, ve sesi çok az ayrıca cbfybr den daha sorunlu çıkıyor ve bi km den sonra yağ yakıyor gösterge çubukları çinliler gibi titriyor ybrde ise bu yok cbf nin parçaları pahalı ybr nin ise ucuz ve bol ybr tamiri cbf ye göre çok kolay ve ybr nin sıfırı cbf ye göre ucuz ayrıca ybr tr de daha yaygın hız bakımından aynı diyebiliriz
benimtercihim ybr olucak gibi %60 ybr %40 cbf
arkadaşlar ybr 125şin 0 fiyatı nekadar
4.000 www.sahibinden.com dan bakabilirsin motorlara ve fiyatlarına. ama aldanma çok dolanta mevcut
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)