Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

2007 kanuni 250 cc cross mu ? Ramzey 200cc cross mu?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    leonine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL / ÇORLU
    Motosikleti
    TRANSALP
    abi çok fazla kaliteli olmadıkları belli fiyatlarından

    honda crf 250 11.900 ytl cross 250 3800 ytl nerdeyse honda 3 katı daha pahalı

    bence çok fazla kalite aramadan cebimizi zorlamadan alabileceğimiz makinayı alıp kullanmak

    tabiki hepimizin gönlünden geçen her zaman 4 japon markadan birini alıp kullanmak fakat daha toplum olarak o gelir seviyesine ulaşamadık

    razmzeymi kanunimi ben kanuni derim

    bol parça ve ucuz

    ama aslında bu kategoride alınacak makina xrx125 hyosung 4500 ytl
    \'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'

    İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bence ramzey al.. Kanunı cross un sasesini hiç begenmedim ve motoruda cok güccüz ayrıca yakıtıda cok fazla... Güzel ama parçaları cok adi.. Ayrıca hiç bi parcasıda yerli üretim değil tamemen cin malı bi motor... Bende zongshen var 5750 km de su ana kadar oyle agır bi sorun vermedi baan ufak tefek hatalar verdigi elbet oluyo kı japon motorlarıda veriyo o hatalar... Ben cok memnunum.. Yukarda Alcohol arkadas demiş elektrik tesisatı cok adi Dogru demiş.. Bi gece benzinligi havaya ucuruyodu cunku kendisi... Ben daga taşada vurdum bi sorunla karsılasmadım... Alcohol ne dag ne de tas yüzü gordu ama motor sorunların altından kalkamıyo kolay gelsin...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  3. #43

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Bu gün ankara ulusda motorcuları dolaştım. ramzey fabrikasını kapattı. el değiştirdi falan dedi. Ramzey kullanan Naci63 de ramzey de paranla almak istesen bile parça sıkıntısı var demişti.
    Ben de ramzey düşünüyordum,vazgeçtim.

  4. #44

    Üyelik
    29 Mart 2009

    meraba

    merhaba arkadaşlar ben siteye yeni üye oldum.Açılan konuları ve onlara yapılan yorumları okuyorum.Motorsiklet kullanıcısı arkadaşlarımızın kullandıkları motorsikletler hakkında bilgileri burada paylaşmasını çok faydalı gördüm ve aranıza katıldım.
    Şu an mondial 250 chopper kullanıyorum fakat onu değiştirip arazide kullanabileceğim cross tipi bir motor almak istiyorum.
    Daha önceki motorun honda olduğu için önce honda cross motorları araştırdım: XL 200 , aha eski olan XL 185 var ama ya çok hırpalanmış ya da pahalı oluyorlar.çin malı almayı düşünmeye başladım.
    Kanuni bayisine gidip cross 250 ye baktım.duruş olarak harika ve çok heybetli.boyutları 1.80 boy ve üstü için ideal.

    Fakat Ramzey QM 200 e yakından bakma imkanım olmadı.kullanan arkadaşlardan yorumlar okumayı sürdürüyorum fakat biraz daha tarafsız yorumlar yapılabilirse kafamda net bir fikir oluşacak.Ramzey 200 GY güç olarak tatmin edicimidir ? yukarıda yazıldığı gibi 200 cc lik bir çin malı cross un 130 km yi görmesi inandırıcı mı ? Ayadınlatırsanız sevinirim. şimdiden teşekkurler . saygılar

  5. #45
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    yamaha ybr 125 in de cross tipi var fiyatını bilmiyorum ama onada bakabilirsin ömürlük motor ;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  6. #46
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    Alıntı ozgurluk_tutkunu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok saol arkadasım.mutlaka denicem kanuni yi.
    arkadaş sen şimdi biraz kullanandan dinle. bu forumlardan kagıt üstündeki ozelliklerden yazıp çizmeyi bırakalım. arkadasların çoğu tork denen şeyin ne oldugunu bilmedikleri için kagıttaki hpye takılmışlar. max hp yüksek devirde ortaya cıkar bu makinaların ozelliği düşük devir yüksek torklu olmasıdır. şanzımanlarıda buna göredir, dişliler küçüktür. yani dik yokuşta bile devrini almadan iki kişi rahatlıkla kalkar, çıkar, vites atar. diger daha yüksek hpli asfalt makinaları devrini almazsa boğulur kalır. senin dik bir yokuşta arkandada birisi varsa 600lük racingle kalkman nerdeyse imkansızdır. eger kafayı dikip yatmazsan kalkana kadar ortalıgı yıkarsın. ama o racingin yarı hp yani beygirindeki f650 tipi bi motor çok rahat kalkar gider. bu torktur. yani bu makinalar çukurdan çıkmak bozuk arazide düşük hızda yüksek torkla gitmek için anlıyorsun. bu motorlar her vitesinde güclüdür ama devir düşüktür. yani hızlı gitmez yinede cbr125 seriliği vardır emin ol. benim iki kişi girip cıktıgım çukurdan apache bir metre yukarımda olmasına ragmen 5 dakikada cıkamadı. normalde serilikte düz yolda geçer tabiki. eğer asfalttada kullanacaksan 250crosu alma, enduro200 al. asfalta biraz daha uygun artı yine kros. şu anda içinde rodaj yagı olmasına ragmen motoru sıkıştırıyorum ben rodajda fln diye motora acımam zaten kros denemek için aldım. max hızı oyle 70-80 degil 100le seyredebiliyorum, üstelik 2 kişi servisi parca konusunda çinli ve yerliler içinde kanuni her zaman öndedir o konuyada hiç girmiyorum. enduro200 konusunda sorun olursa özelden yazabilirsin
    Now the world is gone. Im just one.

  7. #47
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    croos 250nin sıfırı varmı???
    Orgazma Dudak Büktürür

  8. #48
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Benim bir arkadaşımda ramzey var mavi, tüm stickerları söktü ve arka kuyruğuda kesti çok güzel gözüküyo şu anda, pek sorun verdiğini de söyleyemem ufak tefek şeyler dışında..

  9. #49
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Ramzeyi de kullanandan sormak lazım bence. Amacımız (Ramzey QM 200 kullanıcıları olarak) asla reklam yapmak değil. Zaten forumun amacı yardım isteyen arkadaşlara fikir vermek ve onların karar vermelerinde yardımcı olmak. Yoksa hiç birimiz hiç bir markanın ne üreticisi ve ne de bayisiyiz. Gelelim Ramzey 200'e.
    Ben motorumu 2006 yılında aldım. Hani şu arka dişlisi 56 diş olanlardan. Motorumla daha çok asfaltta gezdim. Açıkcası arazide atlayıp zıplamak bizden çoktan geçti. Yaş 46. Ancak otobanda ve orman yollarında oldukça dik rampalarda çok kullandım motorumu. Öyle torku düşük falan asla değil. Evet otoyolda 130'u gördüm rampada da oldukça başarılı buldum. Örneğin gittiğim yaylada insanların çıkarken nefeslerini kesen, otomobillerin 2. vitesten 3'e atamadıkları rampada (herhalde yeterince dik sayılır) oğlumla beraber (toplam 180 kg) ve 3. viteste oldukça hızlı sayılabilecek ve gazı açtıkça da motorun hızlandığı bir rampada yapılan test herhalde motorun torkunun da oldukça yeterli olduğunu gösterir. Aynı rampada durup bu ağırlıkla oldukça rahat bir şekilde kalkıp vites yükseltip sanki aşağıdan kaptırıp gelmiş gibi hızlanabiliyorum. Şimdiye kadar bir defa far anahtarının lehim çatlağı nedeniyle ışık kesmesi haricinde hiç sorun yaşamadım. Motorum 3 ay yatsa bile tek marşla çalışıyor.

    Evet motorun biraz titreşimi var, ama:
    1) sürat oldukça iyi (110 km üzeri çok rahat)
    2) rampa çekişi süper, araziye çıkanlardan arazi performansı da sorulabilir
    3) benzin yakışı çok az. Yaklaşık 1 litre ile 30-35 km (benim tecrübem)
    4) Fiyatı sanırım şu an 3.300 TL, ki bu da rakiplerindan ucuz.
    5) Servis ağı Türkiyenin hemen her ilinde demiyorum, neredeyse tüm ilçelerde.
    6) Yedek parça sorunu artık yok, (1 yıl önceye kadar vardı) artık Ramzeyin sitesinde parça katalog ve fiyat listesi var.
    7) Eğer arazide düşüp kırmazsanız zaten pek parçaya da ihtiyacınız olmaz.
    8) Vites göstergesi ve devir saati var. Vites geçişleri çok rahat.
    9) Lastikleri kötü. Bence mutlaka iyi bir çift lastikle değiştirilmeli
    10) Km saati ve motor devir saati ibreleri bir süre sonra titremeye başlıyor.
    11) Keşke yağ soğutma radyatörü de olsaydı.
    Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  10. #50
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150

    kanuni enduro

    kanuni enduro 200 motorsikletimi 27/05/2007 tarihinden beri bir gün binmeyi birakmadan yazın kavurucu sıcakta kışın yağmurda çamurda donda olmak üzere kullandım.25 ayın içindeyim değişen parçası fren balataları,buji hava filtresi,far ve stop ampulü,arka iç. lastik.
    enduro 200 bence hepsinden sağlam dayanıklı bir motorsiklet bir tane kötü yorum bulamazsın.sağlam makine tavsiye ederim...
    http://img7.imageshack.us/slideshow/...&public=&tags=

  11. #51

    Üyelik
    29 Temmuz 2009

    cros

    Arkadaşlar bende 250 cc kanuni cros var çogu kulaktan dolma anlatıyor sanırım ilk aldıgım zamanlar 80-90 çok titreşim yapıyordu şimdi 90 da ço az titreşim yapıyor 120 yaptırabilirsin ama uzun süre değil ama crosta 120 fazla ön 13 dişli 14 dişli yaptıgın zaman 100-110 rahat az titreşi ve o zaman 120 üzerine çıkıyor ama saglam ve torku yüksek bir motor tork arkadaşım katır gibidir hız yapmaz çeker kim ne derse desin. beygir hız yapar ama asla katırın yükünü götüremez saygılarımla

  12. #52

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    Alıntı piyade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250CC = 13 HP az değil mi arkadaşlar ? ...
    cross motorlar çetin şartlarda kullanılacağı için yüksek çekişli üretilir tork arttıkça beygir düşer. 1.9 litre ticari araç alıyorsun 100bg yazıyor ama dünyayı çekiyosun. motor gücü sadece bg değildir.

  13. #53

    Üyelik
    29 Temmuz 2009
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence ramzey al.. Kanunı cross un sasesini hiç begenmedim ve motoruda cok güccüz ayrıca yakıtıda cok fazla... Güzel ama parçaları cok adi.. Ayrıca hiç bi parcasıda yerli üretim değil tamemen cin malı bi motor... Bende zongshen var 5750 km de su ana kadar oyle agır bi sorun vermedi baan ufak tefek hatalar verdigi elbet oluyo kı japon motorlarıda veriyo o hatalar... Ben cok memnunum.. Yukarda Alcohol arkadas demiş elektrik tesisatı cok adi Dogru demiş.. Bi gece benzinligi havaya ucuruyodu cunku kendisi... Ben daga taşada vurdum bi sorunla karsılasmadım... Alcohol ne dag ne de tas yüzü gordu ama motor sorunların altından kalkamıyo kolay gelsin...

    myheart arkadaşım kanuni cros 250 cc çok güçsüz oldugunu yazmışınız ama ben size katılmıyorum hele ramzeyle kıyaslamana 4 yıl 250 cc kawasaki klr kullandım küçük arızası bile pahalı güç bakımından konuşursak klr uzun yol kullanımı iyi engelli arazi yapısında 2 vites zayıf ama kanuni 250 cc arazi yapısında 1 ve 2 vitesler çok iyi komporosör çok iyi ama asfalt yolda yada staprize yolda 110-115 der fazla demez ama ön dişli 13 ön dişliyi 14 yap 120 üzerinde git ama 250 cc kanuni kros 1 yıldır bana hiç bir arıza vermedi kolay gelsin

  14. #54

    Üyelik
    13 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    s&t kanuni gt250r
    slm arkadaslar aranıza yeni katıldım her daim takip ediyodum ama üye değildim.
    benim bir sorunum var hysoung gt250r kullanıcısıyım motorumu yeni aldım fakat sankı motor ıcınden acayip bir zırıltı geliyodu sanki servise götürdüm sorunun ekzostdan geldıgı anlasıldı tiger peroformans ekzost var ıcınden yapıyomus zırıtıyı bunun ıcın bır cozum varmıdır yardımlarınız lutfen...


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)