93 modeline bile kurban olurum
Yakışmışım ama dimi
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Sanırım bu TA ve DL işi yumurtamı tavuktan tavuk mu yumurtadan çıkar sorusuna döndü. İşin doğrusu bende bir DL sahibiyim ama motorumu alırken hiç de dağ bayır çıkarım diye almadım tek düşüncem konforlu bir yolculuktu. Arkadaşların yukarıda da yazdığı gibi eğer Touring makinaların fiyatlarını 20000 YTL gibi rakkamlara düşürürlerse hiç kaçırmam bir BMW RT veya Honda Pan alırım. Benim gördüğüm kadarı ile TA veya DL gibi motora binen çoğu insan tek başına yolculuğu sevmeyen eşiyle veya arkadaşları ile takılmayı seven tek düşüncesi gezmek keşfetmek olan kişiler.
Sonuçta tüm markalar fiyatlarını ve modellerini birbirlerine göre ayarlıyorlar tıpkı arabalarda olduğu gibi. Eğer Touringlerde bir indirim olursa bu diğer tüm modellere yansıyacağını düşünüyorum. Umarım birgün fiyatlar makul seviyelere düşer yada alım gücümüz yükselir.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Nurkan hocam ,
Senin de onayladığın gibi , benim bu zamana kadar gördüklerim de eklenince ortaya çıkan sonuç.
Neredeyse TA ve V-Storm kullanıcılarının tamamına yakınının aldıkları motorları touring amaçlı kullanmaları. Yani bu motorların almalarının amacı motorun enduro kabiliyetinden çok , uzun yol yaparken rahat olması , motorlara büyük hacimli ekstra topcase veya tank pad takılabilmesi, selelerinin rahat ve konforlu olması nedeniyle iki kişilik sürüşlere imkan vermesidir.
Dünyada ne şekil kullanıldığı , dağa bayıra mı çıkıldığının ülkemiz kullanıcıları için bir önemi yok bence.
Ta ve v-storm a bu kadar ilginin sebebi , bu motorlar ile enduro yapmak veya , enduro tarzı toprak yollarda gitmek değildir. Marka fanatiklerinin seçimi dışındaki alımların tamamı touring makinaların fiyatlarının neredeyse iki tane TA veya V-Storm fiyatına yakın olması nedeniyle ,mecburen dual purpose motorlara bir ilgi kaymasının olması , 650 cc hacminde başka bir dual-purpose motor seçeneğiin de olmamasıdır. ( Eski KLE bunların dışında kalıyor )
Ayrıca bir önemli konuda , Honda ve suzukinin ülkemizde neredeyse mükemmel düzeyde olan satış sonrası servis politikasıdır.Bu nedenle kullanıcılar hiçbir düşünce olmaksızın bu markaları tercih etmektedir.
Satış sonra servis problemi çeken markalar ise yeterli ilgiyi görememektedir.Pegaso Trail örneğinde olduğu gibi....
Ülkemizde dual - purpose motorlar ile touring motorlar arasındadi fiyat makasının kapanması halinde Touring amaçlı motora binen , ancak maddi imkanları nedeniyle gerçek touringlere ulaşamayıp dual purpose motor alanlar touring motorlara kaymaya başlayacaktır.
Bazı toruing fiyatları :
Deauville : 21.000
Pan europan : 31.000
Fjr 1300 : 38.000
Tdm 900 : 26.000
Fz-1 : 27.000
Gsf1200 SA : 22.000
Bmw RT serisi : offff offff yazmaya gerek yok. araba fiyatı...
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
Benim resimde bu muhabbete pek bi uyduTA ve V-Storm
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
İşte biz o adamlara tatlı su endurocusu diyoruz. Ancak senin tahmin ettiğin kadar fazla değil sayıları. Kendince yorumlar yapıp bir de ispatlamaya çalışıyorsun. Aç bir anket kaç tane endurocu pahalı olan touringlerden alamadığı için enduro alıyormuş acaba? Ya düşüncesi bile saçma bence. nurkan'ı örnek vermişsin, nurkan zaten dağ bayır çıkmayacağı için touring almış işte. Onu neden örnek verdin anlamadım
FJR ile şu gezi yazılarındaki enduro gezilerinin kaçını yapabilirsin? Neyse anlamayacaksın sanırım. Yorulmaya gerek yok
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
procum sende başımıza 40 yıllık emokcu kesildin ha...
sende bana internet motorcususun gibi geliyor....kırmak adına yazmıyorum...sadece bir an önce motor almazsan sonun kötü...bak ben bile aldım bişiyler...hadi canım forumlarda boşalacağına al bi rmotor...sendende kurtulalım...bak benden kurtulur tayfa artık...
en iyi motor senin motorun abi ya...lamı cimi yok...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Az kaldı çekiyorum GS'i kapıya. Bir 10-15 sene sonra da Dakar'da beni desteklersin artık
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
genel olarak diğer motorlar rakip olabilir. teknoloji vs vs...
fakat enduroda dayanıklılık arazi sürüşü gibi etkenleri gözönüne alırsak transalp bu sınıfta bence yine en iyisi.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Ankaralı bi arkadasım gecenlerde 2001 model TA aldı . 10.000 e ama prııl prırıl daha 25000 de bende 2004 DL aldım hemen hemen aynı paraya aynı km de . Her ikimizde motorlarımızdan menunuz sonuçta bu ikisini kıyasladıgımız zaman aralarında birbirlerine ustunluk koyacak yanları var tabiii . DL enjeksiyonlu olması kime ne gore iyi kimine gore kötu . Cantları telli olmamamsı kimine gore iyi kimine gore kotu . KArburatörlü olmaması kimine gore iyi kimine gore kötu . Neticede kötü düsünenler TA iyi Düsünenler DL kullanır ... :D
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
Merhaba
Öncelikle şuna açıklık getirelim. Kaç kişinin araziye girdiği falan tartışması çok yanlış olur. Biz çoğu zaman asfalt yolda giderken birden rota değiştirip tarla yollarında, stabilizede hatta yolun olmadığı yerlerde motosikletlerimizi sürdük. Bundan 1 ay önce yaptığımız yer köprü gezisinde asfalt bildiğimiz yol tamamen bozulmuş taş toprak bir hale dönmüştü. Yanımızda touring bir motosiklet olsaydı altını vurma ihtimali çok yüksekti. Bu tarz yol değişiklikleri vs durumda dual purpose veya enduro ciddi anlamda avantajlı olmakta. Ben dual purpose kullanan ve bu tarz geziler yapan arkadaşların touring tarzı motosiklete geçeceklerini sanmıyorum.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Aç bir anket kaç tane endurocu pahalı olan touringlerden alamadığı için enduro alıyormuş acaba?
Sayın yöneticimiz ;
Yukarıda bi kavram kargaşası yaşamışsın anlaşılan , ben endurocu pahalı pahalı touring alamadığı için demedim. Zaten sen eğer ki endurocuysan pahalı touring niye alasın ki , en fazla pahalı enduro veya dual purpose alırsın R 1200 ,
DL1000 veya Capanord için uğraşırsın...
Tam tersine touring amaçlı motor alacaklar , fiyatı pahalı olduğu için touring motor alamadığından touring e en yakın ve sürüş kalitesi ve konforu touring i aratmayacak motorlar olan dual purpose lar a kaymaktadır dedim.....
Neyse fazla uzatmaya gerek yok ,
şimdi dersiniz R6 kullanıyon len sanane bizim TA dan V-storm dan , sen git 600 RR , Zx-6 kıyaslaması yap.....
Ancak yaza alayım bi FZ -1 o zaman en kral touring çi olacam
Şimdillik R6 ile uzun yol yapmak ezziyet oluyor adama...
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=3169183
fiyat nasıl sizce?
zongy'yle takas teklifi geldi, kafam karıştı...
mete pardon yaaa harbiden kafam karışmış
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
evet arkadaşlar hepsi mükemmel motorlar hem GS hem DL hem TA .....ama epsi farklı farklı motorlar ..hepsi kendi amaçları için mükemmel motorlar..hiçbirini kağıt üstünde karşılaştırmayın...
Ta ve GS karşılaştırmasını burada yapmıştım...evet her ikisine de hastayım açıkçası....
http://www.motosiklet.net/forum/xl-6...-mu-t6840.html
burada da GS le DL hakkındaki yorumlarım var evet DL ye de hastayım ne diyim..
http://www.ikiteker.org/modules.php?...ewtopic&t=8830
ha eğer sorarsanız KTM adv 640'a da hastayım....
DS1000 multistrada'ya da....
bunların hepsi DP....hepsi bence kendi amaçları için mükemmel...
bir KTM nin yol dışı yetisi GS de varmı...?
XR ın gücü Pegasso da varmı..?
Bir multistrada gibi viraj alabilecek varmı...?
DL nin konforu KLR ile karşılaştırılırmı..?
Bu sınıfın olayı "birçok şeyi aynı anda yapma" "geniş spektrumlu kullanılma" olduğundan ..
bazısı spektrumun bir tarafını sever bazısı diğer tarafını...olay bu kadar.. ör. makina ne demiş "karaisalı yolundaki bozuk alan" dan rahat geçmek..eh adamın ihtiyacı sadece bu ise bu adam neden DL varken kalkıp KTM rahatsızlığını çeksin..? yada hergün asfaltta sınırları zorlaya zorlaya giden adam Multistrada varken neden GS in güçsüzlüğünü yada DL nin kötü virajını çeksin..?gürül gürül asfalttan uzun yol yapan avrupa gezen adam Varadero yada Capo varken neden KLR alsın...dağda bayırda zıplayan adam Husaberg varken 650Gs'i naapsın...
TÜM ENDUROLAR ÇOK GÜZELDİR olay da budur....
Gültekin
senin motoru verince ne istiyo üstüne sorsana bi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Güzel bir fırsat :
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2801360
Bence değerlendirilebilinir... ÖZellikle Pro sen bak...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
2006 model TA 4000 km de ve 10.000 ytl... güzel fırsat bence...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Bence de süper bi fırsat ama ne fırsatlar çıkacaktır daha diyip kendimi teselli ediyorum :(
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)