Zaten sitede çok az sayıda Hyosung GV 650 kullanıcısı var. Onlardan bir tanesi olarak yorum yapmazsam ayıp olur
Fakat sakın benden GV 650 yi tercih et Shadow'a beş basar türünden bir yorum bekleme...
GV 650 nin güç olarak muadili olan cruiser motorlar daha ziyade 1000 cc ve üstü olanlar. Buna karşılık, tork yüksekliği aynı orantıda farklı değil. GV 650 de elinin altında bulunan güç asla korkutmamalı, çünkü bu büyük gücün kendini esas belli ettiği bölge yüksek süratler. Örneğin 150 km ile giderken hızlanmak istediğinde çok çabuk cevap alıyorsun. Tabii bu büyük güce uygun, fren sistemi ve lastiklerde motorun üstünde mevcut.
Motorla ilgili kısa bir özet geçtikten sonra görüntü meselesine gelelim. bu herkesin kendi zevki olmakla birlikte, GV 650 oldukça saldırgan görünüşlü ve klasik cruiser görünümünden uzak, futuristik bir tasarım. Bu tasarım aslında kullanılan motora göre oldukça uygun. Hem bu dizayn hem de az rastlanan bir model olması trafikte bütün gözleri üstünde tutuyor. Shadow ise bana göre klasik cruiser dizaynı olarak en güzel örneklerden bir tanesi...
Zaten eğer 175 cm altında isen, en ideal motorlardan da biri Shadow.
Şimdilik benden bu kadar, eğer başka soruların olursa, seve seve cevaplarım.