Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Honda Shadow 750C4 Vs. Hyosung GV650

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    burakizar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 C4
    Herkeze selamlar,

    Önümde iki seçeneğim var ve karar vermekte oldukça zorlanıyorum.
    Ya Honda Shadow 750C4 alıcam, ya da Hyosung GV650. Her ikiside 3000 km'de, 2006 model ve 8000 Usd civarı fiyata sahipler..
    Aslında kendimi klasik cruiser'a daha yakın hissediyorum ama GV650 hakkında duyduklarım da hep çok iyi şeylerdi..

    Karar vermeme yardımcı olabilecek tecrübeli arkadaşların yardımlarını rica ediyorum.
    Kabinde bana yer yoksa güzelim, farketmez, ben ayakta da giderim..!
    BuROcK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    Honda Shadow 750 seçeneğinde her yıl Hyosung GV 650 nin iki katı Motorlu Taşıt vergisi ödersin. Yaklaşık bir otomobil vergisi ödersin. Nerden baksan aralarında 30-40 kg ağırlık farkı var. Hondayı itmeye kalksan ya da yokuşta zapt etmeye kalksan sıkıntı yaratır. Sırf bu yüzden motsikletini alıp altı ay sonra satanlar var. Yani zapt etmek zor. Hyosung'un ise en önemli sorunu beygir gücü. Yaklaşık sıradan bir binek otomobilinki kadar beygir gücüne sahip. bu da motosikleti zapt etmekte zorluk demek.

  3. #3
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Zaten sitede çok az sayıda Hyosung GV 650 kullanıcısı var. Onlardan bir tanesi olarak yorum yapmazsam ayıp olur

    Fakat sakın benden GV 650 yi tercih et Shadow'a beş basar türünden bir yorum bekleme...

    GV 650 nin güç olarak muadili olan cruiser motorlar daha ziyade 1000 cc ve üstü olanlar. Buna karşılık, tork yüksekliği aynı orantıda farklı değil. GV 650 de elinin altında bulunan güç asla korkutmamalı, çünkü bu büyük gücün kendini esas belli ettiği bölge yüksek süratler. Örneğin 150 km ile giderken hızlanmak istediğinde çok çabuk cevap alıyorsun. Tabii bu büyük güce uygun, fren sistemi ve lastiklerde motorun üstünde mevcut.

    Motorla ilgili kısa bir özet geçtikten sonra görüntü meselesine gelelim. bu herkesin kendi zevki olmakla birlikte, GV 650 oldukça saldırgan görünüşlü ve klasik cruiser görünümünden uzak, futuristik bir tasarım. Bu tasarım aslında kullanılan motora göre oldukça uygun. Hem bu dizayn hem de az rastlanan bir model olması trafikte bütün gözleri üstünde tutuyor. Shadow ise bana göre klasik cruiser dizaynı olarak en güzel örneklerden bir tanesi...

    Zaten eğer 175 cm altında isen, en ideal motorlardan da biri Shadow.

    Şimdilik benden bu kadar, eğer başka soruların olursa, seve seve cevaplarım.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  4. #4
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    GV 650 gerçekten güzel bir motor, Harley Davidson V-Rod alamayanlar için o konsepti taddırabilecek bir replika fekat (Ne yazıkkii hatta) Honda Shadow 750 değil.

    bana sorarsanız ben GV 650 yonunde kullanırdım tercihimi. güç ve tasarım açısından, klasikçiyim derseniz Shadow'un çizgisi farkı yaratır.

  5. #5
    burakizar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 C4
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten sitede çok az sayıda Hyosung GV 650 kullanıcısı var. Onlardan bir tanesi olarak yorum yapmazsam ayıp olur

    Fakat sakın benden GV 650 yi tercih et Shadow'a beş basar türünden bir yorum bekleme...

    GV 650 nin güç olarak muadili olan cruiser motorlar daha ziyade 1000 cc ve üstü olanlar. Buna karşılık, tork yüksekliği aynı orantıda farklı değil. GV 650 de elinin altında bulunan güç asla korkutmamalı, çünkü bu büyük gücün kendini esas belli ettiği bölge yüksek süratler. Örneğin 150 km ile giderken hızlanmak istediğinde çok çabuk cevap alıyorsun. Tabii bu büyük güce uygun, fren sistemi ve lastiklerde motorun üstünde mevcut.

    Motorla ilgili kısa bir özet geçtikten sonra görüntü meselesine gelelim. bu herkesin kendi zevki olmakla birlikte, GV 650 oldukça saldırgan görünüşlü ve klasik cruiser görünümünden uzak, futuristik bir tasarım. Bu tasarım aslında kullanılan motora göre oldukça uygun. Hem bu dizayn hem de az rastlanan bir model olması trafikte bütün gözleri üstünde tutuyor. Shadow ise bana göre klasik cruiser dizaynı olarak en güzel örneklerden bir tanesi...

    Zaten eğer 175 cm altında isen, en ideal motorlardan da biri Shadow.

    Şimdilik benden bu kadar, eğer başka soruların olursa, seve seve cevaplarım.
    Ben özellikle uzun yol yapmayı seven bir adamım. Hyosung'la uzun yol tecrübeniz varsa paylaşmak isterim. Bir de, ne kadar çok resim indirdiysem internetten, hemen kimse heybe takmamış motora.. Takılmaya mı müsait değil, yoksa görünüşü kötü etkilediğinden mi tercihh edilmiyor? Çanta benim olmazsa olmazlarımdan. Bir de, aksesuar scalasında bulunan 4 kalem mal, (sisibar, cam, koruma demiri, taşıma demiri) her daim bulunabilir şeyler mi, parça sıkıntı yarattı mı sizde hiç?
    Kabinde bana yer yoksa güzelim, farketmez, ben ayakta da giderim..!
    BuROcK

  6. #6
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Hyo nu en güzel hali standart olanı. Hiç çanta felan takma. çok haşin bir görünüşü var.....
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  7. #7
    Lincoln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha drag star 650
    3-5 yıl kullandıktan sonra hyosung'un hali shadow'dan çok daha perişan olacak asıl fark o zaman ortaya çıkacaktır, öngörebilmek için sokakta gördüğün 5 yaşındaki honda civic ile hyundai'yileri kıyasla.

  8. #8
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı burakizar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben özellikle uzun yol yapmayı seven bir adamım. Hyosung'la uzun yol tecrübeniz varsa paylaşmak isterim. Bir de, ne kadar çok resim indirdiysem internetten, hemen kimse heybe takmamış motora.. Takılmaya mı müsait değil, yoksa görünüşü kötü etkilediğinden mi tercihh edilmiyor? Çanta benim olmazsa olmazlarımdan. Bir de, aksesuar scalasında bulunan 4 kalem mal, (sisibar, cam, koruma demiri, taşıma demiri) her daim bulunabilir şeyler mi, parça sıkıntı yarattı mı sizde hiç?
    Uzun yol derken, 150 km nin üzerinde bir yol yapmadım. Bu manada bir cevap veremem. Ancak bu kadar mesafeler yeterli anlamak için bence...

    Zaten yukarda bahsettiğim motor gücü ile ilgili fark uzun yolda kendisini gösterecektir. Bana göre şaftlı ve 50 HP seviyesindeki cruiser motorların uzun yolda sabit bir hızda giderken hızlanmaları yetersiz kalıyor. Oysa bu motorda sağ ele biraz dikkat etmek lazım. Kısacası kendi kullandığım motoru tercih edilmesi gerektiğini söylemek istemiyorum ama bu noktada "görünen köy kılavuz istemez".

    Diğer yandan sele bakımından Shadow daha rahat bir görüntü veriyor. GV 650 nin selesi cruiser olmayan başka tip motorlara göre kıyas edilmeyecek kadar rahat olsa da, sanıyorum Shadow daha rahattır.

    Heybeden kasıt yan çantalar ise, bu bir zevk meselesi olmakla beraber, bence bu motora yakışmıyor. ama takılamaz diye bir şey yok tabii ki takılabilir. Klasik görüntüdeki bir Shadow'a bu tür heybeler daha çok yakışabilir.

    Bendeki motor tam aksesuarlı ve evet hepsi de bulunuyor, hem de anında. Arkaya da çanta taktım. Hatta motorun çantalı resmi bu forumda bir yerlerde olacak. Sanıyorum 7 Ocak İstanbul MT gezisi gibi bir başlık vardı. Orada var.

    Daha önce söylemeyi unuttuğum bir özellik de kayış ile güç aktarımı meselesi. Bu büyük bir rahatlık ! Ne zincir gibi dertleri var ne de şaftın bilinen sorunları....

    Tahmin ediyorum ki, ilerde tüm motorlar kayış kullanacaklar.


    @ Lincoln

    5 sene sonra görüşelim
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  9. #9

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Lincoln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3-5 yıl kullandıktan sonra hyosung'un hali shadow'dan çok daha perişan olacak asıl fark o zaman ortaya çıkacaktır, öngörebilmek için sokakta gördüğün 5 yaşındaki honda civic ile hyundai'yileri kıyasla.
    Honda Civic ile Hyundai'i kıyaslamak pek doğru bir yaklaşım değil. Civic'in fiyatı Hyundai'nin 1.5 katı kadar. Bu kıyaslanan motorlar birbirine yakın fiyat ve kalitedeler. 5 yıl sonra ne Honda ne de Hyosung perişan olmayacak.

  10. #10
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    shadow daha klasik bir tarz yakalamış. hyosung daha modern çizgilere sahip. hyosungun performansı tabiki de shadowa göre çok iyi. fakat shadowun motoru düşük devirde daha yüksek tork üretiyor, uzun yıllar daha dayanıklı olması beklenir dolayısıyla.

    ben tercihimi görünüş açısından shadowdan yana kullanırdım. çünkü bu motorlara klasik tip bana göre daha iyi gidiyor.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  11. #11
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Bence Hyosung GV650 tasarım ve teknik veri bakımından daha al benili. Honda daha klasik bir motosiklettir. Bence iki motor arasından beğendiğini ve seni etkileyeni al.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  12. #12
    GV 650 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GV 650
    Selam, Burakizar
    bende bir GV 650 kullanıcısı olarak ledo’nun yazdıklarına aynen katılıyorum.
    Benim motorum 6000 Km ye yaklaştı. Uzun yol kullanımı olarak iki gün içinde 1500 Km ve 6 gün içinde 2000 Km yol katettim. Benzin almak için durmanın dışında 350 Km yol yaptım. Durduğum zaman ne belim nede sırtım da bir ağrı vardı.Bu yolculuklarda aldığım keyfi anlatamam.Gerek yol tutuşu gerek virajlaması ve gerekse o zaten ayrı bir zevk olan ivmelenmesi insana ayrı bir tat veriyordu.
    İvmelenme derken rodaj ve bakımlarından sonra 1.viteste 85Km,2.viteste 135 Km 3.viteste 175 Km leri gördüm. Max olarak 220 km Kadar çıktım.
    Kısaca R bir makina da yapılabilecek sürati ve zevki alabilirsin.72 Hp yi sonuna kullanabilirsin.
    Bu tarz motorların klasik sorunu taşıma çantası yada yan heybe problemi. Ben motoruma özel bir aparatla arkaya 52 Lt lik bir çanta taktım. Başta Ledo olmak Üzere Çantayı pek yakıştıramadılar.Bana sorarsan da çok şık olmadı ama işlevsel anlamda harika.Çift kask,yagmurluk,eldiven,bellik,dizlik taşımama yardımcı oluyor.Daha ne yapsın. Yan çantalara gelince yaptırdığım aparata yan çanta için özel parçalar eklettim. Eğer bir aksilik olmazsa yanlara da özel heybe yaptıracağım.
    Klasik Chapper yada Cruıser lardan çok farklı bir motor. 5 yıl sonra bu motorun perişan olacağını düşünme eğer iyi bir kullanıcıda ise 15 yıl sonra bile perişan olmaz, Kaza nın dışında.Bu benim görüşüm.
    Aksesuar olarak bende sisi bar hariç hepsi var ve herhanği bir sıkıntım olmadı. Her zaman bulunabilir.
    GV 650 TEKNİK BİLGİ

    Hyosung GV650 Aquila: 72hp/9.000 rpm, top speed 195 km/h, weight 218 kg

    Honda VT750C Shadow: 46hp/5.500 rpm, top speed 160km/h weight 239 kg

    Yamaha XVS650 Drag Star: 40 hp/6.500 rpm, top speed 140 km/h weight 229 kg

    Suzuki Intruder M800: 53hp/6.000 rpm, top speed 160 km/h weight 242 kg

    Kawasaki VN800: 55hp/7.000rpm, top speed 170 km/h weight 235 kg

    HD XL Sportster 883: 54 hp/6.000 rpm, top speed 150 km/h weight 251 kg

    Yabancı bir siteden bu teknik verileri indirmiştim umarım işine yarar.

  13. #13

    Üyelik
    04 Ocak 2007
    İkisi de iyi makina iyi.
    Ama birisi daha iyi ve daha güzel.

  14. #14
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Kullanıcısı veya tecrübeli olmama rağmen tercihim GV650 yönünde olurdu.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  15. #15

    Üyelik
    04 Ocak 2007
    Birisi daha iyi daha iyi. :D






    Ehhh bence hangisi daha güzel belli olmuştur artık sanırım

  16. #16
    kotumuren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Jinlun 150-5 (Mavi) :)
    Klasik bir soru olacak ama acaba bu iki motorun (honda&hyosung) yakıt oranlarını nedir ??
    Bilen kullanan arkadaşlardan rica ediyorum.kıyaslamaka açısından
    ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....

  17. #17
    JaNTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha D'elight
    İstanbul gbi servisin ve yedek parçanın bol bulundugu bir yerdesin.Honda kadar iyi olmasa da Hyosung da kaLiteLi bir firma.Ayrıca Honda 46 beygir Hyosung 72.Kararı sen ver ama ben Hyosung derim
    Born To Be wild,Live to Ride...

  18. #18
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı kotumuren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klasik bir soru olacak ama acaba bu iki motorun (honda&hyosung) yakın oranlarını nedir ??
    Bilen kullanan arkadaşlardan rica ediyorum.kıyaslamaka açısından
    Cevap vermeye çalışacağım ama " yakın oranlarını " ne demek anlayamadım !

    Yakıt sarfiyatı mı ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  19. #19
    suzeko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Suzuki GSR 600
    Hondaaaa. honda al hocam.
    Niye honda.
    Hysoung kullananlara alınmasın tabi seçimlerine saygım sonsuz.
    GV 650 için, Yedek parça bol, parça ucuz, albenisi var, hp yüksek vs. bir sürü + gibi gözüken aslında + olmayan özellik sayılabilir. Ama bunların hepsi Türkiye şartlarında hondanın sadeeece ve sadece ismini bile geçemez. Yarın öbürgün 3 - 5 yıl sonra satmak istediğinde bu isim olayı karşına çıkacak. Bunun yanında Hondanın motoru ile gv yi karşılaştırmak ne olursa olsun bence yersiz. Tabii bütün bunlar benim düşüncem.

    tekrarlıyorum tüm markalara ve kullanıcılarına saygım sonsuz ama honda Türkiye de bu koşullarda bu düşünce ortamında malın değeri açısından Hep kazançlı çıkar
    Erkan TURKKAN
    Yamaha XJR 1200 Cafe
    MANİSA

  20. #20
    kotumuren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Jinlun 150-5 (Mavi) :)
    Evet yakıt sarfiyatı...yanlış yazmışım.kusura bakmayın

    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap vermeye çalışacağım ama " yakın oranlarını " ne demek anlayamadım !

    Yakıt sarfiyatı mı ?
    ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler