bi tarafta efsane oturaklı klasik honda
bi tarafta agrasif çizgileriyle harika bi hyosung gv 650
seçim inanılmaz zor ama ikisinin de keyifli birer alet olduguna inanıyorum..
bi tarafta efsane oturaklı klasik honda
bi tarafta agrasif çizgileriyle harika bi hyosung gv 650
seçim inanılmaz zor ama ikisinin de keyifli birer alet olduguna inanıyorum..
sanırım o bir kısım boyalı diyetabir ettigin dovmeli vatandaslarsana chopper den bahsetmis...cruiser baska chopper baskadır.cogu cruiserin modifiye (custom) haline chooper der ama chopper tamamen el yapımı olur ve bu yuzden sadece bir motor iskelet lastik ve direksiyondan olusur.isteyen koltukta takabilir :D Ama cruiserse konustugunuz bunu soyleyen arkadaslara sonuna kadar katılıyorum.Efsane cruiser SHADOW..oturdugunuzda yolun hakimi sizsiniz hissi verir..anlatılmaz verdigi duygu..Ama asi iseniz GV650 o yolda olmanız yasakmıs ve sizde bu yasagı keyfle deliyormussunuz hissi verir..Karsılastırılacak hic bir tarafı yok iki modelin.
Test edenler 140 ve 195 km/h den sonra tedirgin olup gazı kesmiş olsa gerek
Paylaşım için teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
evet gerçekten bende şaşırdım mil olsa çok gelecek hemde baya çoook km desen imkanı yok.Ama kiloları doğru tutturmuşlar
Konu hortlamış bu arada hadi devam ettirelim.Kim kimi döver bence GV650 ehu ehu 1200 cc ye kadar frenleme ve performansta rakipsiz cruiser...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Birincisi Cruıser demek seri üretim chopper ise kişinin vücut ölçülerine göre yapılan el yapımı makinalardır..
Bu hamur daha çok su kaldırır..
Ama GV650 tam bir teknolojik makina.. Karizması tam, tüm şehir sana bakar.. Ayrı motor, klasik görüntüsü altında tam bir yarış motoru... Bence GV650 de kadranın önemi yok galiba.. Üzerinde hava akımı bence gerçek damla (Aquila) oluverir..
Ne derseniz deyin.. GV650 herşeyiyle bence ayrı..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
gv kesinlikle cruiser ruhu taşıyan bir makina değil.yarış motorundan sökülmüş yüksek devirli bir motorun nispi olarak cruiser şasisie takılmış hali.aslabir dragstar,shadow,intruder yada harley hissi yaratmaz insanda.cruiser seven insanlar bana kalırsa belirli kriterlere göre seçerler motorlarını ve bunların arasında yüksek beygir,yülsek devir,yüksek sürat kesinlikle yer almaz.v-twin kromajlı motor,yüksek tork,mukavemet,rahatlık,güven ve şevk duygusu,ses ve görünüş en önde gelir...cruiser seçimi mantıkla yapılmaz ruhla yapılır ve gv kesinlikle o ruha sahip değil.mantığımla motor alacak olsaydım bmw gs 650 alırdım ama motora binen mantığım değil ruhum
kim ne derse desin zaten bi hondayla hyosung u aynı kefeye koymam. Shadow yılların efsanesi ağır,oturaklı bir motor, simsiyah rengi ve kromlarıyla harika bi motor performansından da çok memnunum gv650 de kullandım ben memnun kalmadım ve açıkçası gv650 nin görüntüsünü beğenen çok olmasına rağmen bana hiçte çekici gelmedi bnce cruiser bile değil kendileri zaten benim tercihim zaten kullandığım motordan belli alıcak olan arkadaş tabiki yorumlarıda okusun değerlendirsin ama kendisine daha çok hangisi çekici geliyosa tercihini ondan yana kullansın çünkü motorunu benim onun şunun sevmesinin önemi yok öncelikle sen seviceksin
Bana kalırsa, iki motor birbirinden çok farklı. Ki zaten cruiser bir motordan beklenti hız, ivme gibi şeyler olmamalı. Cruiser tarzı bellidir. Fazla hız yapmadan, tören geçişi yapar gibi, stres yaparak değil keyif alarak kullanmak ve yolun kralı olduğunu hissetmektir (road king'e selamlar ) bence. gv650 harika bir makina, ama cruiser mantığı ile yapılmış bir şey değil. İlla ki cruiser istiyorum, rüzgarı vücudum değil ruhum hissetsin diyorsanız tabi ki vt750 almalısınız.
Ama...
Her bakanın, dönüp bir daha bakmasını istiyorsanız, ışıklarda tüm gözlerin üzerinizde olmasını istiyorsanız, kalkışın ardından bütün taşıtları aynada görmek istiyorsanız seçiminiz gv650 olmalı.
Arkadaşlar yıllar önce scooter tarzı küçük motor kullanırdım. Şu an motor ehliyeti almak üzereyim ve sizlere bir sorum olacak. Ben de bir gv650 almak istiyorum. Acaba bu motoru kullanmakta zorluk çekermiyim. Bir nevi tam olmasa da başlangıç olacak benim için. Şimdiden teşekkürler...
pek çok kişi gibi gv650nin cruiserdan bozma, cruiserla pek alakaksı olmayan bir makine olduğunu düşünüyorum.
illa spor görünümlü bir makine düşünülüyorsa dragstar 650 ye bakılmalı.
mevuct 2 makine arasındanda shadow oyumu istemeye istemeye alır
Herkese selam. Konu hakkinda ahkam kesecek kadar terubeli olmama ragmen Nasil Shadow sahibi oldugumu anlatmamin arkadaslarima fikir verebilecegini dusundum. Biz dort arkadas artik bu motor isini nihayetlendirip uzak diyarlara kanat acma vaktinin geldigine kanaat ettik. Elbette eski Harley tutkunlariyiz ancak artik yasimiz gelmis, akilla hareket edecegiz. Geregi yapildi karar aciklandi enduro alacagiz. Bir kere uzun yol icin en uygun, yakit, kondisyon, teknik, hiz, guc...vs. Basladik motor aramaya. Elemanlar BMW R1200 filan aldilar. Benim de bakinirken gozum surekli bir shadowa takiliyordu. Gidip goruyum dedim, oyle ya bakmanin kime ne zarari var? Gordum. Hala ordan ayrilmak icin bir sansim vardi, ta ki satan arkadasim marsa basincaya kadar... O saatten sonra, kac beygirmis, ne kadar yakiyormus, gv daha mi iyiymis, hani enduro alcakmisiz filan yalan oldu. Simdi shadowumla ask yasiyoruz bizi ellemeyin. Herkes de sevdigine kavussun diyorum. Unutmadan, bazi veriler degerlendirilirken, butunluk cok buyuk onem arz edebilir. Tekeriniz duz bassin. Selamlar
Konuya bak yaw amma hortlamis ama acan kayip sanirim
hihihihhh
tekrar hortladi sanirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)