Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Honda Shadow 750C4 Vs. Hyosung GV650

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    onlyadvisory - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2005
    öncelikle hepinize merhaba arkadaslar bu siteye zamanında motor almak için araştırma yaparken bilgilenmek amacıyla uye olmustum şimdi motorumu aldım ve ayaklarım yere basmıyor desek doğru olur bu arada aldığım makina honda-shadow-ace-750
    hyosungla karşılaştırma yapamaya gelince hyosung un comet marka naked ını kullandım cok yakın bir arkadasım benden önce aldı bu makinayı başlarda cok hoşuna gidiyodu ama daha sonra bir cok sorun yüzünden servisten cıkamadı ve bu motor sıfırdı hatırlatırım ayrıca sürüş dengesi olarak biraz korkuttu beni belkide kendi makinamın crusier olmasından dolayıdır bilmiyorum ama ben rahat edemedim.bu arada benim makinam 98 model arkadaşlar yani anladığınız üzere 10 yaşında ve aldığımdan beri yani 7 aydır servis e yağ değişiminden başka bişey için gitmedim ve şu ana kadar yaklaşık 8000 km yol yaptım şehirler arası yol çoğunlukta olmak üzere.Ve şimdiye kadar izmirde nerde bi honda shadow gecse sesinden anlarım kendine has makinayla özdeşleşen bi sesi var.Aynı sesi ne yazıkki hiçbir çin yada kore malından alamazsınız üzgünüm.bu arada bende ilk motor alıcağım zaman hyosung un 250 lik crusier ını istiyordum daha sonra eski motorcu abilerimin uyarılarını dikkate aldım ve şimdiki makinamda karar kıldım ve şimdiye kadar beni pişman eden hiç birşeyle karşılaşmadım ve umarım karşılaşmamda.Umarım hyosung sahipleri benim gibi 10 sene sonundada makinalarına doya doya sorunsuz binebilirler.
    Sağlıcakla Kalın... tekeriniz daima düz bassın ,kazasız belasız eğlenceli sürüşler dilerim

    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow var 2000 model ACE 2007 ile birebir 40000 de
    Shadow var 1998 ilk günkü gibi tek marşta alıyor

    GV 650 şöyle bir 10 yılı devirsin 100.000 lere gelsin Krank yatak boşluğunu, piston etek aşınmasını, kompresyon kaybını, yağ basınç düşmesini ölçelim ondan sonra alıp shadow un önüne koyalım .... Yok öyle beleşe köfte ! mişle mışla olmaz bu işler
    msjını şimdi okudum hocam
    aynen öyle :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Alıntı onlyadvisory adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sesi ne yazıkki hiçbir çin yada kore malından alamazsınız üzgünüm.
    Neden alamıyoruz anlamadım? Suzuki'nin motorlarını Hyosung yapıyor. Motorlar Japonya'ya gönderdildikten sonra ses modifikasyonu mu yapılıyor?
    Arkadaşlar "Çin malı Kore malı" demeyelim aynı şey değil. Ceplerinizdeki pazar lideri Samsung telefonlarını böbürlenerek gösterebiliyorsanız Hyosung'a da güvenerek binin.
    Benim de arkadaşımın sıfır Burgman'ı ayda bir servise gidiyor. "Suzuki alınmaz" sonucununu çıkarabilir miyiz buradan?

  3. #63
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    bence topic biraz daha canlanmalı ben o kadar araştırmama ragmen kullanıcıların son zamanlarda hiç birşey yazmadığını fark ettin neden acaba

  4. #64

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    gv 650 diyince siyah rengini tek geçerim ama 100. yıl özel üretim rengini...



    gerçekten de çok şık...

  5. #65

    Üyelik
    05 Şubat 2006
    bende hyosung kullanıcısıyım 1,5 senedır kullanıyom vede 7000 km deyim vede benim başımı hiç ağrıtmadı fazlasıyla memnunum yedek parçe işine gelince o kadar da abartılcak bir şey olmadığına inanıyom diğer markalarda da tür dünya arkadaşlarımız sorun yaşıyo ama bence şu an türkiyedeki en güzel motorlarında biri olduğuna inanıyom hyosungun un

  6. #66
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı yelken_786 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence topic biraz daha canlanmalı ben o kadar araştırmama ragmen kullanıcıların son zamanlarda hiç birşey yazmadığını fark ettin neden acaba
    Niye yazayım ki ? En başında yazmıştım. O zaman bir arkadaşın sorusuna cevap idi...

    Sonradan iş kıyaslamaya döndü.

    Millet sadece motorun resmini görmüş, belki en fazla bir fuarda üstüne oturmuş, çatır çatır yorum yapıyor.

    O yorumun altına yazılır mı ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  7. #67

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet sadece motorun resmini görmüş, belki en fazla bir fuarda üstüne oturmuş, çatır çatır yorum yapıyor.
    Teesüf ederim avatarımdaki resim fuar gibi mi gözüküyor?
    Her ikisini de kullandım. Honda daha iyi makine hissi veriyor, mırıl mırıl çalışıyor vitesler yağ gibi geçiyor ve evet satarken alıcının gözüne bakıp HONDA diye bağırabiliyorsun ama Hyosung'da çok... çok daha hızlı ve atak (bu özelliği arayana) kıçı yerde, etrafından bayraklar çıkmış tör tör giden chopperlara nazaran geçerken insanlara "bu ne?" diye baktırıyor. İkinci eli görmek için erken henüz. Sahibinden.com da satılık bayağı var ve gördüğüm kadarıyla da sürekli değişiyor satılanlar, demek ki sorun yok.

  8. #68
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Gunn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teesüf ederim avatarımdaki resim fuar gibi mi gözüküyor?
    Ben de sana teessüf ederim.

    Bu kadar adam dururken sen mi üstüne alındın yazdığımı ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  9. #69
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    merhaba arkadaşlar
    Tüm yorumları okudum,ancak daha 1500 Km'de olduğumdan yorum yapmayı erken buluyorum.ancak düşüncem şu ki beğenilip alınan bir makine hakkında yergi de , övgü de yersizdir.beğeniyle kullanılan her şey güzeldir.hele bizim garantimiz yokken makinenin yıllar sonrasını tartışmak ta yersizdir. önemli olan hepimizin kazasız ve zevkli sürüşler yapabilmemiz.
    Benim dikkatimi çeken şu ki : arkadaşlar 5.5 litre ile 100 km'den bahs ediyorlar .bana da serviste full depo ile 280 km'yi bulacağım söylendi fakat 220-230 arası yedek depoya düşüyorum.
    bir sorunum ve sorum var: ben ön camı taktırdığım gün dalgınlığıma gelerek sehpayı açmadan inip ,motoru düşürüp,ön camı kırdım. aparatlar hariç sadece ön cam satan yerler var mı?global motordan Mahmut beyle görüştüm,bana aynı gün içinde döneceğini söylediği halde bir aya yakındır hiç bir haber yok ve global motorun telefonları da cevap vermiyor.
    sadece ön cam alabileceğim bir yer var mı?

  10. #70

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Hyosung kötü motor olmayabilir ama burada kıyaslandığı makine de shadow orta sınıf cruiser ın nirvanası olarak kabul gören shadow a tek rakip intruder olabilir daha 5 sene önce adı bilinmeyen hyosung ise shadowa ancak ucuz alternatif olabilir ama hyo yu shadowa rakip olarak göstermek ve hyo nun shadowdan üstün olduğu beklentisi içine girmek bile bence en azından şimdilik saflıktır.

  11. #71
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    1991 model transalp kullanıyorum yağı kendım değiştiriyorum servıse ayda bır cay içip sohbet etmeye gidiyorum
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  12. #72
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    farklı amaç için açılan başlık
    sonradan kıyaslamaya dönmüş bir şekilde..bu iki motorun birbiri ile hiç benzer yanı olmamasına rağmen..
    eğer shadowun gıyabında böyle bir şeye kalkışılacaksa derslerin iyi çalışılması gerek..:

  13. #73
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    motoru düşürüp,ön camı kırdım. aparatlar hariç sadece ön cam satan yerler var mı?

    sadece orjinal ön cam satan yer bulamazsanız aşağıdaki seçeneği bir deneyin derim. size özel bir cam yapabilirler.

    http://www.ozenplexi.com/

  14. #74

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farklı amaç için açılan başlık
    sonradan kıyaslamaya dönmüş bir şekilde..bu iki motorun birbiri ile hiç benzer yanı olmamasına rağmen..
    eğer shadowun gıyabında böyle bir şeye kalkışılacaksa derslerin iyi çalışılması gerek..:
    Aslında GV650 ye tam bir Cruiser modeli demek doğrudan tartışılır ama hoş şimdi öyle demeye kalksan seyret gürültüyü çünkü fabrikası cruiser demiş bi kere

  15. #75
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında GV650 ye tam bir Cruiser modeli demek doğrudan tartışılır ama hoş şimdi öyle demeye kalksan seyret gürültüyü çünkü fabrikası cruiser demiş bi kere
    evet demiş demişde cruiser in önüne konması gereken bir sıfat daha var...
    onu unutmuşlar..

    hani *** kasa mercedes diye tabir edilen 126 ların 129 ların bir serisi var..
    hani *** kasa olarak bilinen BMW nin E 30 serisi var ya..
    neye benzediği belli olmayan...
    buda öyle bir şey..kendine en yakın cruiseri bulup ona sığınmış..
    ne alakası var..classic ,cruiser falan değil custom bile olamaz..
    kendi başına ayrı bir cins,modelcik.

    ha kendine has cruiserde olmayan özellikleri var..başka başka artılarıda olabilir.
    daha süratli hızlı,daha seri..
    neden çünkü cruiser değil...

  16. #76
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    konu ne zaman hortladı kaçırmışım.
    gv650 güzel ve çekici üstündeki motoru da diğer motorumla aynı. Sorunsuz,sağlam,güvenli...Beklentileriniz ve amaçlarınız seçiminizi etkilemeli.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #77
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı Deli Çerkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece orjinal ön cam satan yer bulamazsanız aşağıdaki seçeneği bir deneyin derim. size özel bir cam yapabilirler.

    http://www.ozenplexi.com/
    kerkes kardeşim ilgine teşekkürler.
    verdiğin adrese girdim,temas kurdum. onlarda benim camdan yokmuş fakat eski camı gönderirsem yapacaklarını söylediler,kargo ile yolladım sonucu bekliyorum.
    tekrar teşekkürler.

  18. #78
    bilenyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2007 GV 650
    Merhabalar,

    Yılların hayali bir ay önce gerçeğe döndü benim için. 2007 model bir hyosung gv 650 aldım (2. el). İlk motorum olarak çok güçlü bir alet seçtiğimi (ve hatta hata yaptığımı) söylediler. Bende bu motoru almadan önce shadow hayalleri kuruyordum, ama kısmet bu motora imiş.
    1500 km de aldığım motorumla 300 km de ben yaptım. Shadow gibi bir efsane ile karşılaştırmayacağım ancak motorumun sürüş zevkine, ivmelenmesine, frenlerine kısacası gv650 ye söz söylemeden önce bir kere binmenizi tavsiye ederim. motoruma 4. binişimde e5 te soluğu almış bir insan olarak bu motor kontrol bakımından, hızlanma ve en çok yavaşlama bakımından beklentilerimi çok rahat karşılıyor diyebilirim.

    acemiliğimi göz önünde bulundurarak sen ne anlarsın motordan diyebilirsiniz ama benim gibi acemi bir adam bile eyüp köprüsü üzerinde 30 km hızdan 160 km ye hızlanıp tekrar 70 km ye yavaşlayabiliyorsa ve en önemlisi motor bu güveni ona verebiliyorsa üretici firmanın aqila ile ne kadar iyi bir iş yaptığını gösterir.

    insanların cruser, chopper ve ya ne dediği (demediği) umrumda değil ben ona kara kızım diyorum tarzıyla, tasarımıyla, gücüyle farklı bir makine ve benim olduğu için mutluyum.

    Herkeze kazasız sürüşler.
    yeriz, içeriz, işeriz, süreriz

  19. #79
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bu tür kıyaslamalar yapılabilir tabii...

    Hatta yapılmalı da ! Ama FB-GS kavgası gibi değil, tercihlerin öncülüğünde farklılıkların ortaya konulması maksadı ile...

    Aksi takdirde çok komik, hatta seviyesiz yazışmalar oluyor.

    Mesela adamın birinde "x" marka var, gelip buraya "y" marka için atıp tutuyor ve kendi kullandığı "x" marka ile kıyas bile kabul edemeyeceğini söylüyor.

    Yahu zaten sen seçimini o şekilde yapmışsın, diğer markaları seçen kişileri aptal yerine koymanın ne manası var ? Diğer adam da aynı fikirleri kendi markası için düşünüyor.

    Hem zaten elinize ne geçiyor ? Kendi seçimini illa da tüm dünyaya kabul ettirmek sana ne fayda verecek ?

    Diğer yandan dünya demişken, cruiserların ana vatanı Amerika'da bu iki motor hemen hemen aynı fiyata satılıyor. Yamaha V-Star 650 ( Dragstar ) ise yaklaşık olarak 500 $ daha düşük.

    Satış rakamlarına bakıldığında da Hyosung Amerika'da bayi oluşumunu yeni yapılandırmasına rağmen aynı seviyelerde

    Demek ki kişilerin tercih kriterlerine göre farklılıklar var ki, bu motorlar satılıyor.

    Eğer burada ifade edildiği gibi bir model diğerine karşı su götürmez bir üstünlüğü olsa idi, o model tüm satışları yapar diğerleri de piyasadan çekilmek zorunda kalırdı.

    Evet, başa dönüyorum. Kıyaslama yapabiliriz. Birinin beygir gücü yüksek, diğerinin düşük devir torku. Biri kayışlı, diğeri şaftlı. Biri sportif çizgilere sahip, diğeri klasik.

    Kim hangi özelliğe önem veriyorsa onu seçer. Bu bir tercihtir.

    İnsanların tercihlerine saygı gösterelim ve başkalarını aptal yerine koymaya çalışırken, kendimizi o duruma düşürmeyelim.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  20. #80
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Bence zor bir karar.. Kullanıcı burada tam bir classic cruiser mı? Yada sport cruiser mı? Demesi gerekiyor. GV 650 yüksek devirli bir motor. 6500 rpm de sanırım 70 NM tork vermesi Shadow un bu torku 3000 rpm de vermesi GV nin eksisi shadow un artısıdır. Ancak Hyosung un seri olmasıda shadow ın eksisidir.
    Ben ikisinide çok seviorum. İkisinide almak isterdim. Ancak uzun yolda artçı ile yapılacak bir yolculukta GV 650 nin öne geçeceğini, şehrin iç ve çevre yollarında Shadow un daha rahat olduğunu düşünüyorum.. Zor tercih...

    GV nin çizgileri daha yırtıcı yahu bilemem.. Ama GV azcık da olsa ağırmı basıyo ne...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler