Honda Shadow 750C4 Vs. Hyosung GV650
Reklamlar
-
öncelikle hepinize merhaba arkadaslar bu siteye zamanında motor almak için araştırma yaparken bilgilenmek amacıyla uye olmustum şimdi motorumu aldım ve ayaklarım yere basmıyor desek doğru olur bu arada aldığım makina honda-shadow-ace-750
hyosungla karşılaştırma yapamaya gelince hyosung un comet marka naked ını kullandım cok yakın bir arkadasım benden önce aldı bu makinayı başlarda cok hoşuna gidiyodu ama daha sonra bir cok sorun yüzünden servisten cıkamadı ve bu motor sıfırdı hatırlatırım ayrıca sürüş dengesi olarak biraz korkuttu beni belkide kendi makinamın crusier olmasından dolayıdır bilmiyorum ama ben rahat edemedim.bu arada benim makinam 98 model arkadaşlar yani anladığınız üzere 10 yaşında ve aldığımdan beri yani 7 aydır servis e yağ değişiminden başka bişey için gitmedim ve şu ana kadar yaklaşık 8000 km yol yaptım şehirler arası yol çoğunlukta olmak üzere.Ve şimdiye kadar izmirde nerde bi honda shadow gecse sesinden anlarım kendine has makinayla özdeşleşen bi sesi var.Aynı sesi ne yazıkki hiçbir çin yada kore malından alamazsınız üzgünüm.bu arada bende ilk motor alıcağım zaman hyosung un 250 lik crusier ını istiyordum daha sonra eski motorcu abilerimin uyarılarını dikkate aldım ve şimdiki makinamda karar kıldım ve şimdiye kadar beni pişman eden hiç birşeyle karşılaşmadım ve umarım karşılaşmamda.Umarım hyosung sahipleri benim gibi 10 sene sonundada makinalarına doya doya sorunsuz binebilirler.
Sağlıcakla Kalın... tekeriniz daima düz bassın ,kazasız belasız eğlenceli sürüşler dilerim
enolaguy adlı üyeden alıntı
Shadow var 2000 model ACE 2007 ile birebir 40000 de
Shadow var 1998 ilk günkü gibi tek marşta alıyor
GV 650 şöyle bir 10 yılı devirsin 100.000 lere gelsin Krank yatak boşluğunu, piston etek aşınmasını, kompresyon kaybını, yağ basınç düşmesini ölçelim ondan sonra alıp shadow un önüne koyalım .... Yok öyle beleşe köfte ! mişle mışla olmaz bu işler
msjını şimdi okudum hocam
aynen öyle :D
Reklamlar
-
onlyadvisory adlı üyeden alıntı
Aynı sesi ne yazıkki hiçbir çin yada kore malından alamazsınız üzgünüm.
Neden alamıyoruz anlamadım? Suzuki'nin motorlarını Hyosung yapıyor. Motorlar Japonya'ya gönderdildikten sonra ses modifikasyonu mu yapılıyor?
Arkadaşlar "Çin malı Kore malı" demeyelim aynı şey değil. Ceplerinizdeki pazar lideri Samsung telefonlarını böbürlenerek gösterebiliyorsanız Hyosung'a da güvenerek binin.
Benim de arkadaşımın sıfır Burgman'ı ayda bir servise gidiyor. "Suzuki alınmaz" sonucununu çıkarabilir miyiz buradan?
-
bence topic biraz daha canlanmalı ben o kadar araştırmama ragmen kullanıcıların son zamanlarda hiç birşey yazmadığını fark ettin neden acaba
-
gv 650 diyince siyah rengini tek geçerim ama 100. yıl özel üretim rengini...
gerçekten de çok şık...
-
bende hyosung kullanıcısıyım 1,5 senedır kullanıyom vede 7000 km deyim vede benim başımı hiç ağrıtmadı fazlasıyla memnunum yedek parçe işine gelince o kadar da abartılcak bir şey olmadığına inanıyom diğer markalarda da tür dünya arkadaşlarımız sorun yaşıyo ama bence şu an türkiyedeki en güzel motorlarında biri olduğuna inanıyom hyosungun un
-
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
ledo adlı üyeden alıntı
Millet sadece motorun resmini görmüş, belki en fazla bir fuarda üstüne oturmuş, çatır çatır yorum yapıyor.
Teesüf ederim avatarımdaki resim fuar gibi mi gözüküyor?
Her ikisini de kullandım. Honda daha iyi makine hissi veriyor, mırıl mırıl çalışıyor vitesler yağ gibi geçiyor ve evet satarken alıcının gözüne bakıp HONDA diye bağırabiliyorsun ama Hyosung'da çok... çok daha hızlı ve atak (bu özelliği arayana) kıçı yerde, etrafından bayraklar çıkmış tör tör giden chopperlara nazaran geçerken insanlara "bu ne?" diye baktırıyor. İkinci eli görmek için erken henüz. Sahibinden.com da satılık bayağı var ve gördüğüm kadarıyla da sürekli değişiyor satılanlar, demek ki sorun yok.
-
Gunn adlı üyeden alıntı
Teesüf ederim avatarımdaki resim fuar gibi mi gözüküyor?
Ben de sana teessüf ederim.
Bu kadar adam dururken sen mi üstüne alındın yazdığımı ?
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
merhaba arkadaşlar
Tüm yorumları okudum,ancak daha 1500 Km'de olduğumdan yorum yapmayı erken buluyorum.ancak düşüncem şu ki beğenilip alınan bir makine hakkında yergi de , övgü de yersizdir.beğeniyle kullanılan her şey güzeldir.hele bizim garantimiz yokken makinenin yıllar sonrasını tartışmak ta yersizdir. önemli olan hepimizin kazasız ve zevkli sürüşler yapabilmemiz.
Benim dikkatimi çeken şu ki : arkadaşlar 5.5 litre ile 100 km'den bahs ediyorlar .bana da serviste full depo ile 280 km'yi bulacağım söylendi fakat 220-230 arası yedek depoya düşüyorum.
bir sorunum ve sorum var: ben ön camı taktırdığım gün dalgınlığıma gelerek sehpayı açmadan inip ,motoru düşürüp,ön camı kırdım. aparatlar hariç sadece ön cam satan yerler var mı?global motordan Mahmut beyle görüştüm,bana aynı gün içinde döneceğini söylediği halde bir aya yakındır hiç bir haber yok ve global motorun telefonları da cevap vermiyor.
sadece ön cam alabileceğim bir yer var mı?
-
Hyosung kötü motor olmayabilir ama burada kıyaslandığı makine de shadow orta sınıf cruiser ın nirvanası olarak kabul gören shadow a tek rakip intruder olabilir daha 5 sene önce adı bilinmeyen hyosung ise shadowa ancak ucuz alternatif olabilir ama hyo yu shadowa rakip olarak göstermek ve hyo nun shadowdan üstün olduğu beklentisi içine girmek bile bence en azından şimdilik saflıktır.
-
1991 model transalp kullanıyorum yağı kendım değiştiriyorum servıse ayda bır cay içip sohbet etmeye gidiyorum
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
farklı amaç için açılan başlık
sonradan kıyaslamaya dönmüş bir şekilde..bu iki motorun birbiri ile hiç benzer yanı olmamasına rağmen..
eğer shadowun gıyabında böyle bir şeye kalkışılacaksa derslerin iyi çalışılması gerek..:
-
nurettin_ adlı üyeden alıntı
motoru düşürüp,ön camı kırdım. aparatlar hariç sadece ön cam satan yerler var mı?
sadece orjinal ön cam satan yer bulamazsanız aşağıdaki seçeneği bir deneyin derim. size özel bir cam yapabilirler.
http://www.ozenplexi.com/
-
kaldera adlı üyeden alıntı
farklı amaç için açılan başlık
sonradan kıyaslamaya dönmüş bir şekilde..bu iki motorun birbiri ile hiç benzer yanı olmamasına rağmen..
eğer shadowun gıyabında böyle bir şeye kalkışılacaksa derslerin iyi çalışılması gerek..
:
Aslında GV650 ye tam bir Cruiser modeli demek doğrudan tartışılır ama hoş şimdi öyle demeye kalksan seyret gürültüyü çünkü fabrikası cruiser demiş bi kere
-
enolaguy adlı üyeden alıntı
Aslında GV650 ye tam bir Cruiser modeli demek doğrudan tartışılır ama hoş şimdi öyle demeye kalksan seyret gürültüyü çünkü fabrikası cruiser demiş bi kere
evet demiş demişde cruiser in önüne konması gereken bir sıfat daha var...
onu unutmuşlar..
hani *** kasa mercedes diye tabir edilen 126 ların 129 ların bir serisi var..
hani *** kasa olarak bilinen BMW nin E 30 serisi var ya..
neye benzediği belli olmayan...
buda öyle bir şey..kendine en yakın cruiseri bulup ona sığınmış..
ne alakası var..classic ,cruiser falan değil custom bile olamaz..
kendi başına ayrı bir cins,modelcik.
ha kendine has cruiserde olmayan özellikleri var..başka başka artılarıda olabilir.
daha süratli hızlı,daha seri..
neden çünkü cruiser değil...
-
konu ne zaman hortladı kaçırmışım.
gv650 güzel ve çekici üstündeki motoru da diğer motorumla aynı. Sorunsuz,sağlam,güvenli...Beklentileriniz ve amaçlarınız seçiminizi etkilemeli.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
Deli Çerkes adlı üyeden alıntı
sadece orjinal ön cam satan yer bulamazsanız aşağıdaki seçeneği bir deneyin derim. size özel bir cam yapabilirler.
http://www.ozenplexi.com/
kerkes kardeşim ilgine teşekkürler.
verdiğin adrese girdim,temas kurdum. onlarda benim camdan yokmuş fakat eski camı gönderirsem yapacaklarını söylediler,kargo ile yolladım sonucu bekliyorum.
tekrar teşekkürler.
-
Merhabalar,
Yılların hayali bir ay önce gerçeğe döndü benim için. 2007 model bir hyosung gv 650 aldım (2. el). İlk motorum olarak çok güçlü bir alet seçtiğimi (ve hatta hata yaptığımı) söylediler. Bende bu motoru almadan önce shadow hayalleri kuruyordum, ama kısmet bu motora imiş.
1500 km de aldığım motorumla 300 km de ben yaptım. Shadow gibi bir efsane ile karşılaştırmayacağım ancak motorumun sürüş zevkine, ivmelenmesine, frenlerine kısacası gv650 ye söz söylemeden önce bir kere binmenizi tavsiye ederim. motoruma 4. binişimde e5 te soluğu almış bir insan olarak bu motor kontrol bakımından, hızlanma ve en çok yavaşlama bakımından beklentilerimi çok rahat karşılıyor diyebilirim.
acemiliğimi göz önünde bulundurarak sen ne anlarsın motordan diyebilirsiniz ama benim gibi acemi bir adam bile eyüp köprüsü üzerinde 30 km hızdan 160 km ye hızlanıp tekrar 70 km ye yavaşlayabiliyorsa ve en önemlisi motor bu güveni ona verebiliyorsa üretici firmanın aqila ile ne kadar iyi bir iş yaptığını gösterir.
insanların cruser, chopper ve ya ne dediği (demediği) umrumda değil ben ona kara kızım diyorum tarzıyla, tasarımıyla, gücüyle farklı bir makine ve benim olduğu için mutluyum.
Herkeze kazasız sürüşler.
yeriz, içeriz, işeriz, süreriz
-
Bu tür kıyaslamalar yapılabilir tabii...
Hatta yapılmalı da ! Ama FB-GS kavgası gibi değil, tercihlerin öncülüğünde farklılıkların ortaya konulması maksadı ile...
Aksi takdirde çok komik, hatta seviyesiz yazışmalar oluyor.
Mesela adamın birinde "x" marka var, gelip buraya "y" marka için atıp tutuyor ve kendi kullandığı "x" marka ile kıyas bile kabul edemeyeceğini söylüyor.
Yahu zaten sen seçimini o şekilde yapmışsın, diğer markaları seçen kişileri aptal yerine koymanın ne manası var ? Diğer adam da aynı fikirleri kendi markası için düşünüyor.
Hem zaten elinize ne geçiyor ? Kendi seçimini illa da tüm dünyaya kabul ettirmek sana ne fayda verecek ?
Diğer yandan dünya demişken, cruiserların ana vatanı Amerika'da bu iki motor hemen hemen aynı fiyata satılıyor. Yamaha V-Star 650 ( Dragstar ) ise yaklaşık olarak 500 $ daha düşük.
Satış rakamlarına bakıldığında da Hyosung Amerika'da bayi oluşumunu yeni yapılandırmasına rağmen aynı seviyelerde
Demek ki kişilerin tercih kriterlerine göre farklılıklar var ki, bu motorlar satılıyor.
Eğer burada ifade edildiği gibi bir model diğerine karşı su götürmez bir üstünlüğü olsa idi, o model tüm satışları yapar diğerleri de piyasadan çekilmek zorunda kalırdı.
Evet, başa dönüyorum. Kıyaslama yapabiliriz. Birinin beygir gücü yüksek, diğerinin düşük devir torku. Biri kayışlı, diğeri şaftlı. Biri sportif çizgilere sahip, diğeri klasik.
Kim hangi özelliğe önem veriyorsa onu seçer. Bu bir tercihtir.
İnsanların tercihlerine saygı gösterelim ve başkalarını aptal yerine koymaya çalışırken, kendimizi o duruma düşürmeyelim.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
Bence zor bir karar.. Kullanıcı burada tam bir classic cruiser mı? Yada sport cruiser mı? Demesi gerekiyor. GV 650 yüksek devirli bir motor. 6500 rpm de sanırım 70 NM tork vermesi Shadow un bu torku 3000 rpm de vermesi GV nin eksisi shadow un artısıdır. Ancak Hyosung un seri olmasıda shadow ın eksisidir.
Ben ikisinide çok seviorum. İkisinide almak isterdim. Ancak uzun yolda artçı ile yapılacak bir yolculukta GV 650 nin öne geçeceğini, şehrin iç ve çevre yollarında Shadow un daha rahat olduğunu düşünüyorum.. Zor tercih...
GV nin çizgileri daha yırtıcı yahu bilemem.. Ama GV azcık da olsa ağırmı basıyo ne...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler