Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750C4 Vs. Hyosung GV650

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    iki motoru karşılaştırırken daha çok stil tercihine bakmak lazım. çünkü cruiser max torku düşük devirde verir shadowda bu 3000d/d iken hyoda 7500d/d bu açıdan bakıldığında shadow çok daha önde aynı devirdeyken 2 katından fazla daha güçlü olan shadow kullanım açısından çok daha kolay. aynı zmanda yakıt tüketiminde de çok daha avantajlı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Yahu abesle iştigalden vazgeçin Shadow nire hyo nire hyo kendi tarihinde shadow gibi bir motormu üretmiş... Hiç bilmiyoruz hyo yu fena değil dendiyse honda da denmedi o kadar da değil artik abartmayin

  3. #43

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Shadow tam bir klasik cruiser. Şayet niyetiniz klasik curisersa tercih Shadow'dur.

    Hyo teknik olarak üstün görünmekte, tipi de ilgi çekici ama siz klasik cruiser kullanmaya niyetli ve hatta sevdalı iseniz tipi buna müsait değil. Naked/Cruiser karışımı gibi. Yakında sport/cruiser diye bir tür çıkarsa ortaya ilk örneklerden biri Suzuki InturderM800 diğeri HyoGV650 sayılacak sanırım.

    Ama cruiser'ın sport'u olur mu? Bilemem.

    Yine de Hyo yabana atılacak gibi değil. Shadow ise zaten bir efsane.

  4. #44
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    ben her ikisinide kullanan bir insan olarak diyorumki gv 650 ile 5. viteste çıktığım yokuşta shadow zorlanıyordu. şahsen bana iki motoruda tavsiye ederlerse ben gv 650 derim hemde hiç düşünmeden
    GT650R

  5. #45
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiser'ın sport'u olur mu? Bilemem.
    Güzel soru

    Bazılarına sorarsanız, cruiserlar sadece V tipi 2 silindirli ve hava soğutmalı motor varsa cruiserdır. Değilse başka bir şeydir.

    Yeni teknolojilerin devreye girmesi ile tüm motor sınıfları gelişirken, bir kısım bandanalı dövmeli arkadaş ortodoks bir biçimde "İstemezük" derler. Bunlara göre motorun üstünde benzin göstergesi bile olmaması lazım.

    Aslında sadece yukarıdaki tanımlama da değil, görüntüsünden markasına kadar başka bir çok kıstasları var. Nuh derler peygamber demezler : Bu motor Cruiser değil !

    Peki ne ?

    İşte bu durumda yeni tabirler bulmak gerekiyor. Örneğin çizgisi ve teknolojisi biraz modern bir Cruiser tipi motora da enduro diyecek halimiz yok ya...

    O zaman "sport cruiser" da deriz modern de deriz bişeyler deriz işte
    BornToBeWild bunu beğendi.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  6. #46
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    bu arada çok ilginçtir ki gv 650 nin üzerindeki motor 90 derece. dünya üzerinde başka hangi cruiserda var bu 90 derece v-twin motor? bir tek bmw nin bir modelinde t motor gördüm genelde hep 57 derece v-twin motor. bu durumda gv 650 çok özel yapıya sahip bir sport cruiser
    GT650R

  7. #47
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    adam aldı gv650 yi ortadan yokoldu iyimi


    kardeeeş aloooo bi ses ver yaaw

  8. #48
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam aldı gv650 yi ortadan yokoldu iyimi


    kardeeeş aloooo bi ses ver yaaw
    unut o arkadası ........................
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  9. #49

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Shadow var 2000 model ACE 2007 ile birebir 40000 de
    Shadow var 1998 ilk günkü gibi tek marşta alıyor

    GV 650 şöyle bir 10 yılı devirsin 100.000 lere gelsin Krank yatak boşluğunu, piston etek aşınmasını, kompresyon kaybını, yağ basınç düşmesini ölçelim ondan sonra alıp shadow un önüne koyalım .... Yok öyle beleşe köfte ! mişle mışla olmaz bu işler

  10. #50

    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Afganistan da scooter takılıyor...
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow var 2000 model ACE 2007 ile birebir 40000 de
    Shadow var 1998 ilk günkü gibi tek marşta alıyor

    GV 650 şöyle bir 10 yılı devirsin 100.000 lere gelsin Krank yatak boşluğunu, piston etek aşınmasını, kompresyon kaybını, yağ basınç düşmesini ölçelim ondan sonra alıp shadow un önüne koyalım .... Yok öyle beleşe köfte ! mişle mışla olmaz bu işler
    Al bendende o kadar. Güzel tespit
    Hız tutku olmamalı...

  11. #51
    karubila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv 650
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım, mesajınızdan sonra 6 ay geçmiş. Hikayenin "Hyo" kısmını merak ettim. Acaba bize altı aylık "Hyo" tecrübenizden sonra her iki motor (Honda ve Hyo) hakkındaki izlenimlerinizi yazabilirmisiniz? Selamlar.
    Hikayenin Hyo kısmı hiçte öyle beklediğim gibi çekici olmadı.. Ya da aslında oldu da ben keyfini çıkaramadım maalesef. Motorumdan performans açısından da, karizma bakımından da aslında gayet tatmin oldum. Ama artık Global'i mi suçlamalı, direk Kore'ye mi kayılmalı bilmiyorum, eğer ki ben motorun en basit parçasını 2-3 ay bekleyeceksem, isterse dünya devi olsun, ben küfrü bir borç bilirim arkadaş. (3 kez parça ihtiyacım oldu; arka teker disk'i 2 ay, plastik yan dingil kapağını 1,5 ay, içi paslanan depom yerine garanti kapsamından değişen depo ve şamandıramı da arka arkaya 3 ay bekledim). Üstelik motorum siyah, Globalden 3 ay bekleme karşılığında gönderilen depo mavi, sıfır depoyu boyatmak zorundayım.. En komiğini söyliyim, an itibarı ile istanbulda ki hiç bir servisde, 3 kuruşluk org. debriyaj teli bulunamıyor, vakti zamanında 11milyar para verdiğim motora, elle kısaltılmış jinlun teli kullanmak zorunda bırakanlar utansın diyorum, başka da bişey söyliyemiyorum.. Hangi özelliği Honda'dan iyi olursa olsun, yeteri kadar tanınmamış ve satış grafiği belirli bir sayının üzerinde olmayan alet, Türkiye'de alınmamalıymış, bu da bana tecrübe oldu, ki tecrübe yenen kazıkların bileşkesiymiş kabul gören bir kanıya göre .. Bi daha da, (kendi adıma söylüyorum tabii ki), bilindik Japon markaları dışında motor alanı sevsinler diyorum; çünkü eğer ben yaparsam, kendimden nefret edeceğim..

  12. #52
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı karubila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hikayenin Hyo kısmı hiçte öyle beklediğim gibi çekici olmadı.. Ya da aslında oldu da ben keyfini çıkaramadım maalesef. Motorumdan performans açısından da, karizma bakımından da aslında gayet tatmin oldum. Ama artık Global'i mi suçlamalı, direk Kore'ye mi kayılmalı bilmiyorum, eğer ki ben motorun en basit parçasını 2-3 ay bekleyeceksem, isterse dünya devi olsun, ben küfrü bir borç bilirim arkadaş. (3 kez parça ihtiyacım oldu; arka teker disk'i 2 ay, plastik yan dingil kapağını 1,5 ay, içi paslanan depom yerine garanti kapsamından değişen depo ve şamandıramı da arka arkaya 3 ay bekledim). Üstelik motorum siyah, Globalden 3 ay bekleme karşılığında gönderilen depo mavi, sıfır depoyu boyatmak zorundayım.. En komiğini söyliyim, an itibarı ile istanbulda ki hiç bir servisde, 3 kuruşluk org. debriyaj teli bulunamıyor, vakti zamanında 11milyar para verdiğim motora, elle kısaltılmış jinlun teli kullanmak zorunda bırakanlar utansın diyorum, başka da bişey söyliyemiyorum.. Hangi özelliği Honda'dan iyi olursa olsun, yeteri kadar tanınmamış ve satış grafiği belirli bir sayının üzerinde olmayan alet, Türkiye'de alınmamalıymış, bu da bana tecrübe oldu, ki tecrübe yenen kazıkların bileşkesiymiş kabul gören bir kanıya göre .. Bi daha da, (kendi adıma söylüyorum tabii ki), bilindik Japon markaları dışında motor alanı sevsinler diyorum; çünkü eğer ben yaparsam, kendimden nefret edeceğim..
    Senin adına üzüldüğümü belirtmek isterim.Bu arada maxiscooter'lara bakarken Hyo'nunkinede bakmış ve ikinci elde 900km'deki motorların neden yok pahasına satışa çıkarıldığına anlam verememiştim.Senin yazında bana kapak oldu şu anda.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  13. #53

    Üyelik
    24 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir / bornova / evka3
    Motosikleti
    2007 Suzuki İntruder C800 / Boulevard C50
    daha önceleride dediğim gibi her şey serviste bitiyor. Aşağı yukarı tüm japonlar aynı özelliklerde servisleride yılların getirmiş olduğu tecrübeden dolayı kalbur üstü.

    Ama bizde bu güzelim motosikletleri ülkemize getiren şirketlerde iş yok. Sen doğru düzgün yedek parça stoğu yapmazsan bisikletçiden bozma servislerle iş yaparsan yok olursun.

    Oysaki Aquila yani GV650 sport cruiser klasmanında (daha önce değinilmiş evet hyosungla bu sınıf başlamıtır. suzuki m800 sadece görüntüde bu sınıfa girebilir çünkü c800 ile sadece görüntüsel farkları vardır) çok çok güzel bir makina.

    Özellikle büyük şehir trafiğinde (izmir) 13 litre benzinle suzuki c800 m800 honda shadow 200-250 km yol yaparken hyosung 300-350 km yol yapmakta. (Grubumuzda yer alan motosikletlerden biliyorum.) Kromaj işçiliği beygir gücü (düşük hızlarda tork kaybı nı unutmamak lazım) görüntüsü ile çok daha iyi yerlere gelebilecekken, anlaşılan bunu başaramayacak.

    Bu arada iki adet gv650 sahibiyle beraber yol yapmışlığım vardır. Gidon bağlantı vidalarınızı lütfen kontrol edin civatalarda sorun var. Bir arkadaşımızın gidonu elinde kalıyordu az kalsın. Diğer japonlarda 4 vida varken hyosungda 2 vida var ve vidalar çok ilginç yapıda piyasada satılan hiç bir vidaya uymuyor tornoda kendinizin yaptırması gerekiyor. Nacizane tavsiyem ara ara her iki vidanında yerinde ve sağlam olduğunu gözleyin.
    [COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
    [B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]

  14. #54

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    japon olmayıpta japon kalitesinde olan ve yine japon olmayıpta aynı oranda yedek parçası olan ve aynı oranda sıkıntı yaşatmayan tek motor Kymco dur ama onunda cruiser ı yoktur sonuç Tecrübeyle sabittir.

  15. #55

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    muğla köyceğiz
    Motosikleti
    honda cgl 125
    arkadaşlar neyin hesabını yapıyoruzzz söylermiyizhiç yokmu hondayıda hyosung uda bbilen bi arkk anlatsın hondaa varken hyosung kimm shadow olayı aşmış bi makina zatenn oflualper isimli arkadaşımızz da inturder le kıyaslar gibi olmuşş kendimize gelelimm

  16. #56

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    japon olmayıpta japon kalitesinde olan ve yine japon olmayıpta aynı oranda yedek parçası olan ve aynı oranda sıkıntı yaşatmayan tek motor Kymco dur ama onunda cruiser ı yoktur sonuç Tecrübeyle sabittir.
    Venox cruiser olmuyormu?

    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  17. #57

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Olmaya oluyorda bir motorla da bir firmaya cruiser cı denmiyorki Kymco ağırlıklı scooter cıdır

    Ama venox nasıldır dersen bana göre gayet iyi görünüyor tercih eden alır

  18. #58

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıyor zaten.. Okuduğum kadarıyla Avrupa ve Amerikadaki Venox kullanıcıları son derece memnun makinelerinden.
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  19. #59
    emrenergiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    öncelikle herkese merhaba, motosiklet merakına da bu foruma da yeni katıldım fakat, epeyce araştırma yaptım okudum sordum soruşturdum, forum sayfalarının altından girdim ustunden cıktım, bu baslıktaki cevapları okuduktan sonra yazmadan edemeyeceğim, öncelikle konu hyosung gv650 ile honda shadow 750 yi karşılaştırmak için açılmış, kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum
    Benim için motosiklet a noktasından b noktasına keyifle ulaşma aracıdır yani zamanın onemi yoktur (yuruyerek de gitmem tabi) bu doğrultuda çok hızlı bir motora ihtiyaç olduğunu dusunmuyorum, Cruiser dediğimiz zaman da uzun yol motoru anlamını cıkartıyorum ve keza hız sınırının 2 katı hızlarda saatlerce yolculuk yapabilecek de kimseyi tanımıyorum, coğu chopper orijinli motosiklet da da zaten onemli olan son surat veya guc değil dusuk devirlerde elde edeceği tork ve guctur, bu yuzgen de 70 -90 nm torklara 3000-4000 gibi devirlerde ulaşırlar. Bence motosiklet seçmek için ilk önce hangi tarz istendiğine karar verilmelidir, burda kişi kendi istekleri, vucut yapısı ve benzeri konularda kendine gore guzel bir motor secebilir, daha sonrası da bilindiği gibi 0-2. elmi vs vs. Yakıt tuketimine gelince, her iki içten yanmalı motorun da verimi aşşağı yukarı aynıdır fakat 2 katı guc için iki katı yakıt tuketimi gayet normal geliyor. Son olarak yurt capında yaygın bayi ve servis ağı olan uzun yıllar dağıtım yaptığından dolayı servis ve yedek parça konusunda deneyimli markaların motosikletlerini almak bircok sıkıntı ve riskin onune gecer diye dusunuyorum.
    tabi soylediklerim benim fikrimdir tartısmaya acıktır

  20. #60

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Herkese merhaba. Uzun arastirmalardan sonra GV650 satin aldim. Su anda 450km deyim.
    emrengiz arkadasim cruiser icin `uzun yol motoru` demis ancak uzun yol mantigiyla yapilan motorlar cruiserlar degil endurolardir. Ancak bu motorlari uzun yol degerleriyle test etmek gerekir. Yuksek CC bir racing motor alip da `Izmire giderken belimi agritti` demek yersiz olabilecegi gibi, dusuk hizlarda "cruise" yani "seyretmek" amaciyla uretilmis chopper - cruiserlari da uretim amaclariyla degerlendrmeliyiz.
    Buradaki konuya gelirsek, Hyosung sahibi olarak kimi zaman burada "Tabi ki Honda abi lafi mi olur" diyen arkadaslarimin temsil ettigi bi guruhtan "Hyosung`um var" dedigimde "Keeway`im var" demis gibi bir tepki aliyorum. Oysa ayni tepkiyi "Samsung telefonum ya da Hyundai arabam var" deyince almiyorsunuz. Ben deger ve kalite olarak GV650 ile Dragstar, Shadow ve Intruder`i heryerde karsilastiririm.
    Hyosung`un motoru icin "3-5 yil bekleyin gorun" diyenlere Hyosung`un zaten yillardir Suzuki motorlarini urettigini hatirlatirim. Simdi kendi markalarini oturtmaya calisirken mi daha kotusunu yapacaklar?
    Tartisamayacagim ve daima ezilecegim tek konu var o da Hyosung en az birkac sene boyunca diger markalarin servis seviyesine gelemeyecek ve sahiplerini aglatacak. Bu kesin gozukuyor. Su anda da marka Kanuni tarafindan satin alindi. Motorun her tarafina devasa fontlarla KANUNI yazmislar. Bence kimse 16bin TL verip de almaz o motoru. Gelismeleri hep beraber gorecegiz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler