Honda Shadow 750C4 Vs. Hyosung GV650
Reklamlar
-
kotumuren,
Honda sahibi olmadığım için, deneysel yakıt sarfiyatını veremem. Ancak benimki 100 km de 5.5 litre yakıyor. Eğer sırf uzun yol gidersem daha da düşüyor.
Bana göre, eğer motorun performansını da düşünürsek oldukça iyi bir sarfiyat. Zaten kayış aktarımlı olduğu için güç kayıpları oldukça azalıyor.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Reklamlar
-
Süper Moderatör (BBRR)
honda shadowun yakıt sarfiyatı hakkında kesin bilgisi olan varsa yazsın . gv 650 gibi 72 hp güç üreten bir aletin 5,5 lt benzinle 100 km gitmesi bmw gibi yakıtta cimri olduğunu gösteriyor. güç unsuru zaten gv650 yi diğerlerinden kesin çizgilerle ayırıyor. beni tanıyanlar bilirki chopper modellere uzak biriyim . yani tarzım bu değil ..böyle olduğu halde gv 650 şekil olarak bana pek chopper gibi gelmiyor . chopper - naked arası bir motor . shadow kullandım oturaklı bir alettir . şaftlı olması ekstrasıdır. hoş gv de kayış tahrikli bence ikisini ayıran en önemli çizgi aradaki güç farkı ...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Süper Moderatör
suzeko adlı üyeden alıntı
Bunun yanında Hondanın motoru ile gv yi karşılaştırmak ne olursa olsun bence yersiz. Tabii bütün bunlar benim düşüncem.
The Hyosung V-twin 250cc engine was designed in Hamamatsu Japan by a design team consisting of engineers who have previously worked in the R&D teams of some of the big Japanese motorcycle companies.
Tam olarak değil ama meali şu ; Japonya Hamamatsu 'da pek çok büyük japon üreticinin ar-ge departmanlarında çalışmış mühendisler ile kurulan bir ekip tarafından dizayn edilmiş
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
İki motosikletin motorlarının birbirlerine göre ne kadar dayanıklı olduğu konusunda yapılan yorumlar tamamen sallamadır. Honda tabii ki bugüne dek kendini ispatlamıştır ama aradan en az 5yıl geçmeden Hyosung'un dayanıklılığı konusunda yapılan yorumlar tamamen boş. Kaldı motosikletin genel tasarım ve kalitesinin motoruna da yansımış olmasını bekleyebiliriz. Bu kadar farklı bir model ortaya çıkarabilmiş bir firmanın motor konusunu ikinci plana atacağını mı zannediyorsunuz ? Sadece kağıt üzerindeki isimlerine bakarak teknik konuda yorum yapılmasını doğru bulmuyorum.
-
Seko adlı üyeden alıntı
İki motosikletin motorlarının birbirlerine göre ne kadar dayanıklı olduğu konusunda yapılan yorumlar tamamen sallamadır. Honda tabii ki bugüne dek kendini ispatlamıştır ama aradan en az 5yıl geçmeden Hyosung'un dayanıklılığı konusunda yapılan yorumlar tamamen boş. Kaldı motosikletin genel tasarım ve kalitesinin motoruna da yansımış olmasını bekleyebiliriz. Bu kadar farklı bir model ortaya çıkarabilmiş bir firmanın motor konusunu ikinci plana atacağını mı zannediyorsunuz ? Sadece kağıt üzerindeki isimlerine bakarak teknik konuda yorum yapılmasını doğru bulmuyorum.
Katılıyorum ! Özellikle de motor konusunda Hyosung'a şüphe ile bakılması abesle iştigal, çünkü bu firma zaten kendini motor ile kanıtlamış bir firma. Yani en kuvvetli yanı, ürettiği motorlar.
İlk kuruluşundan sonra bir motosiklet üretene kadar yıllarca motor üretmiş ve bunları Suzuki kullanmış.
Bakıyorsun bugün standart 250 cc motorlarda (özel üretim falan değilse ) en büyük gücü üreten motor Hyo'da...
Forumları okuduğum zamanda hiç şikayet olmayan bir konu, motor konusu...
Burada GV650 nin gerçekten bir "Cruiser" olup olmadığı tartışılabilir, ya da çizgilerinin biraz fazla modern olması. Hatta belki V-Rod taklidi de denebilir. Ancak motoru ile ilgili olumsuz yorum yapmak ya haksızlık etmek olur ya da en azından işkembeden sallamak !
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bakıyorsun bugün standart 250 cc motorlarda (özel üretim falan değilse )
en büyük gücü üreten motor Hyo'da...
Bu görüşe ne yazıkki katılamayacağım. Honda Hornet 250, Suzuki Bandit 250 40 ar beygirlik güçlerini seksenlerin sonlarına dayanan 4 silindirli motorlardan almakta. Tabi v2 motoru 4 silindirlilerle karşılaştırmak adil olmayacağı için yapı olarak Hyosunga en yakın motor olarak gözüken Ducati monster yavrusu Honda VTR 250 32 beygir güç üretmekte.
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vtr_250_2002.php
Tabi bu motosikletlerin Ülkemizde satılmaması Hyosungu tartışmasız ilk sıraya oturtmakta. Ayrıca yılların honda deneyimi 32 beygir çıkarırken Hyosungun 29 beygir güç üretmesi bence başarılı sayılır.
Hyosungun 650 cc kategorisine gelecek olursak. Hyosung konsantrasyonunu bu motor üzerine odaklamış görünmekte. Aynı motoru birbirinden farklı motosiklette kullanma politikası güden bir markanın kalitesiz bir motor üreterek bütün modellerini riske atması pek olası gözükmemekte.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
Herkez 5 sene sonra için honda yazmış ama 5 sene önce hysoung bilinmiyordu bugün biraz yakından takib eden herkez hyosungun kaliteli ve gerçekten kuvvetli motorlara sahip olduğunu biliyor, Sözüm şudur belki 5 sene sonra kalite ve hizmette honda ile kapışacak bir motor olur hysoung ( Motorun kalite olarak kullanıcı değilim ama dışarıdan gördüğüm zaten şuan hondayla yarışıyor eğer ithalatçı firma doğru oynarsa 5 sene sonra hysoung çok iyi yerlerde ama pahalı motor olur )
Bide koreliler artık çok kaliteli mal yapıyorlar kuşkunuz olmasın bakınız hyundai.
Bu arada arkadaş shadov almış hayırlı olsun.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
Süper Moderatör
Hyosung GV 650 nin eksoz sesini merak edenler için kısa bi video çektim ;
http://www.olcayavsar.com/gv650.wmv
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
zaman adlı üyeden alıntı
Birisi daha iyi daha iyi. :D
Ehhh bence hangisi daha güzel belli olmuştur artık sanırım
ahaha eyvallah son resimdeki depo ustu gozlere hasta oldum
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
Bu sitenin üyesi Tüzemen rumuzlu arkadaşın bir honda shadow'u var (750 cc). Klüpte (Adana) biz de ona ne kadar yakıyor diye sormuştuk geçen hafta. Cevabı 3 litre/100 km oldu (otoyolda ve ortalama sürüş hızı ise 100-110 km.) İnanamadık ama bunun kesin olduğunu ve defalarca ölçtüğünü söyledi. Buna göre sanırım shadow hyosung'a göre daha az yakıyor.
-
Süper Moderatör (BBRR)
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bu sitenin üyesi Tüzemen rumuzlu arkadaşın bir honda shadow'u var (750 cc). Klüpte (Adana) biz de ona ne kadar yakıyor diye sormuştuk geçen hafta. Cevabı 3 litre/100 km oldu (otoyolda ve ortalama sürüş hızı ise 100-110 km.) İnanamadık ama bunun kesin olduğunu ve defalarca ölçtüğünü söyledi. Buna göre sanırım shadow hyosung'a göre daha az yakıyor.
hyasunga göre değil eğer yakıt sarfiyatı bu ise şu ana kadar seri üretilen en az yakan 750 cc motor bu..hatta ve hatta bu kadar az yakan 600 cc motor yok ...ben daha az yakanını bilmiyom bilen varsa sölesin .. ama bana göre bu bilginin doğruluğuna denemeden inanmak cidden çok zor
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Doğrudur arkadaşlar tecrübeyle sabittir defalarca doğruladım. 100 km de 3 LT benzin yaktım. Anacak motoru üzmeden yani aşırı yüklenip ani fren yapmadan ve tek başıma. Motoru ilk aldığımda 1000 km yol katettim Ordu-Adana arası defalarca test etme imkanım oldu.
İnanmayanlar için noter huzurunda dahi tescillemeye hazırım.Bunu daha önce başka forumda da yazdım.hatta beni destekleyen bi arkadaşım daha çıktı.
DRAGSTAR 650 kullanan arkadaşım 4.5 LT deyince bayağı şaşırmıştım. HYOSUNG un fazla yakması normal güç bakımından nerdeyse 2 katına yakın. Dolayısıyla yüksek devirli ve yüksek tork lu makinaların fazla yakması normaldir.
-
GV650 HYOSUNG geçen yıl ingiltere de en iyi iki cruıser arasında gösterildi, onunla beraber seçilen cruıser hangisiydi dersiniz?
-
speet34 adlı üyeden alıntı
GV650 HYOSUNG geçen yıl ingiltere de en iyi iki cruıser arasında gösterildi, onunla beraber seçilen cruıser hangisiydi dersiniz?
Söyleyiniz lütfen.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
Honda varken HONDA alınır...
Gerisi boş kalır..
-
Konuya son vermek adına yazıyorum.
Çoğunluğu dinleyip Honda Shadow aldım. Aksesuarlarla bezedim. 2 ay kadar da keyifle kullandım. Hiç de sorun yaşamadım ama KESMEDİ..! Neden bilmiyorum. Zarar etmeden makul bir fiyata sattım ve bugün de bir GV650 aldım. Ben zaten denemeden anlayabilen bir yapıya sahip olamadım hiçbir zaman. Artık iyi mi yaptım, kötü mü yaptım; zaman gösterecek ama pişmanmıyım; pek zannetmiyorum. Harley'e kadar yolum var..:=)
-
karubila adlı üyeden alıntı
Çoğunluğu dinleyip Honda Shadow aldım.
O çoğunluğun içinde keşke bir de Honda shadow kullananlar olsaydı...
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
bende bir gv 650 kullanıcısı olarak size sunu söyleyebilirim. ben intruder 1400cc gördüm ve katranı 180 di demem o ki gv 650 180 kmh ye çok rahat çıkan bir motor. frenleme sistemi bir racing ten farklı deyil. ön çift arka tek disk. tork beygir ve görünüş olarak 10 numara bir motor. şu anda piyasada bulunan bütün cruiserlardan iyi bir cruiser bence. bu arada ben shadow 750 de kullandım. ama gv 650 kadar zevk vermedi bana. bmw nin cruiseri var ismini bilmiyorum T motor 1200 cc bu motor bile benim 650cc motoruma kafa tutamıyor. bence gv 650 kullanan adam hem cruiser hem naked zevki alabilir. ondan ben sasmam gv 650 den.
-
karubila adlı üyeden alıntı
Konuya son vermek adına yazıyorum.
Çoğunluğu dinleyip Honda Shadow aldım. Aksesuarlarla bezedim. 2 ay kadar da keyifle kullandım. Hiç de sorun yaşamadım ama KESMEDİ..! Neden bilmiyorum. Zarar etmeden makul bir fiyata sattım ve bugün de bir GV650 aldım. Ben zaten denemeden anlayabilen bir yapıya sahip olamadım hiçbir zaman. Artık iyi mi yaptım, kötü mü yaptım; zaman gösterecek ama pişmanmıyım; pek zannetmiyorum. Harley'e kadar yolum var..:=)
Arkadaşım, mesajınızdan sonra 6 ay geçmiş. Hikayenin "Hyo" kısmını merak ettim. Acaba bize altı aylık "Hyo" tecrübenizden sonra her iki motor (Honda ve Hyo) hakkındaki izlenimlerinizi yazabilirmisiniz? Selamlar.
-
Ön cam taktırdığım için 3.88 lt / 100 km yakmaya başladı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler