Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha XT 125x - Honda CBR 125R Yardım Lütfen..

    REKLAM ALANI
  1. #41
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    hehehh izledim ewt

    bak orada bi anahtar cümle var dikkat ettiysen;

    "daha çok şehir içi kullanımı tercih edecekseniz, ben 17" lik jantlarıyla, supermoto olarak X versiyonunu öneririm" diyor kendileri

    yaw benim kanım daha çok ısındı X modeline walla, daha bööle bi gezi motoruymuş gibi geliyo, BMW F650GS hayallerimin motoru olduğu için, bu tip motorlar daha çekici geliyo sanırım bana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Nedense izlerken o cümleyi yazacağını tahmin etmiştim F650GS alacaksan R seç işte Enduro çünkü o Supermoto olanla o videodaki yaprakların bol olduğu alanda biraz zor gidersin, ancak R olanla gördüğün gibi adam asfaltta da gidiyor pekala

    En son sözümü dinlemeyen scorp şu an kafasını taşlara vuruyor bilgine
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  3. #43
    tintinopsella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    BMW F650GS DAKAR ve xt125r
    her iki motoru da uzun uzun kullanmış ve hatta kardeşime xt125r satın almış birisi olarak, ve sizin hayaliniz olduğunu söylediğiniz F650GS sahibi birisi olarak naçizane tavsiyelerim...

    xt125x'i boşverin...yol lastikleri yada enduro lastiklerini, bu güç-ağırlık oranındaki bir motorda malesef tutunma farkı yaratmıyorlar.(nerdeyse sonuna kadar yatmışken bile ful gaz açsan dahi arkası atmıyor asfaltta)..ek olarak üzerinde pirelli mt60 ile gelen xt-r'ın yol tutuşunu çinli endurolarla karşılaştırmayın...
    ...zaten 21" ön cantın 17" ye karşı yüksek hız "aşırı stabilite" dezavantajını görebileceğin bir hıza da çıkamıyorsun..dolayısıyla 17" lik versiyonu aldığında hiçbir "süpermoto" avantajı almayıp birçok "enduro" avantajı kaybediyorsun...eğer motor 4-5 hp daha güçlü olsa bu söylediğim farklı olurdu ancak malesef şu an "r" almak en mantıklısı...x tamamen boş malesef (eğer tabi görüntüsü senin için en önemli faktör ise ,süpermoto görüntüde olsun ne olursa olsun diyenlerden değilsen)

    eğer amacın sonradan enduro alıp (F650GS) enduro gibi kullanmaksa xt125r tek çözüm..titreşim 0 yakıt 100km de 2,5 civarı konfor mükemmel kalite mükemmel motor..

    ancak amacın asfalt kullanımı ise "ben f650gs istiyorum ama asfalttan çıkmicam tipini seviyorum " diyenlerden isen..(yazık yahu böyle GS leri pastane motoru yapanlara çok kızıyorum.. )

    cbr125 kesinlikle xt den çok daha performanslı, hızı ve hızlanması xt den çok üstün. en önemlisi bence "xt den çok daha pratik" xt de bungee hook filan yok ağ bile düzgün asılmıyor, xt sonuçta off road olduğundan lambaları gece çok yetersiz....hız olarak xt zorla 100 civarı yapıyor ve neredeyse hiç sollama kabiliyeti yok otobanda vs bu size yavaş bir kamyonu bile "stratejik" sollama zorunluluğu getiriyor..cbr de bu sorun çok daha az (en azından ufak motorlu bir araba gibi davranabiliyor)...ancak cbr125r malesef bir aydan sonra sıkmaya başlıyor..çünki yapılabilecekler sınırlı...
    ama işin arazi ise xt şaheser bir "öğrenme " motoru her türlü işi güzel yapıyor gücü off road da korkutmayacak ama hiçbir çukurun dibinde bırakmayacak dengede, bir arazi makinası için çok konforlu, en azında 1-1.5 sene off road kullanımında hiç sıkılmadan yada yetersiz gelmeden kullanılıyor. açıkçası benim kardeşim şu an için motoruna aşık...
    2-3 ayda 3000km yaptı ve bunun en fazla 300-400'ü asfalt... ve halen motordan sıkılmış değil.....eh bu 3000-4000 asfalt 300-400 toprak olsa ne olurdu. dersen hemen bir haftada satardı motoru..

    sonuçta her ikiside kendi sınıflarında mükemmel motorlar...ben cbr125r'ı ilk kullandığımda aşık oldum aynı şekilde xt125r da...her ikisi de kendi sınıfları için mükemmel başlangıç motorları...problem motorlarda değil senin hangi sınıfta devam etmek istediğinde yatıyor....

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KİNG OF THE CBR 125 R
    bence çok Fazla Tartişma Yapmaya Gerek Yok Kardeşim Sana Bi Tavsiye Kendi Açimdan Söylüyorum Eğer Cevap Yamak Istersen Mailim Fkaymakli@hotmail.com şimdi Cbr 125 Racing Tarzi Diğeri Cross Birinde Küçük Ama Asil Duracaksin Diğerinde Tam Bi Kazik Yemiş Gibi Duracaksin Bilmiyorum En Azindan Cross çular Bana öyle Geliyo Birde Cbr 125 Kullanicisi Olarak şöyle Bi şikayetim Var Motordan Ayiptir Söylemesi Ama Benim Kendi Kişisel ön Takimlar çok Fazla Sikişiyo Arada Boy 1,78 Motor Biraz Ufak Kaliyo Olabilir Ama Ybr 125 Te öyle Bi Sorunum Yok çok Rahatim Bak Kardeşim Kendini Nasil Hissediyosan Onu Al Sonrada Fazla Kafana Takma Hiç Bi şeyi Yok O öyle Yok Bu Böyle Falan Filan Aldinmi Hayirli Olsun Gerisi Fasafiso Sen Kendi Zevkine Bak

  5. #45
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    2side alanında süper motorlar , ayrıca cbr125 çoğu arazide rahatlıkla kullanılıyor... Şehir içi kullanıcam , ama ara sıra kaçamak yapıp dağ yollarına çıkıcam diyorsan kesinlikle cbr125R...
    Ama ben genelde şehirde değil de dağlarda oradan buradan geçicem dersen kesinlikle Xt veya R ...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #46
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Biri Endoro biri SS
    XT 125 X diyorum ben tabii kii
    CBR hakkında ki yorumlarım biraz kötü Hele repsol için
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  7. #47
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    @dishy

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  8. #48
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Görkk senin için değil kardeş Ben sevmiyorum CBR ı..Zorla mı yahu
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  9. #49
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı tintinopsella adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her iki motoru da uzun uzun kullanmış ve hatta kardeşime xt125r satın almış birisi olarak, ve sizin hayaliniz olduğunu söylediğiniz F650GS sahibi birisi olarak naçizane tavsiyelerim...

    xt125x'i boşverin...yol lastikleri yada enduro lastiklerini, bu güç-ağırlık oranındaki bir motorda malesef tutunma farkı yaratmıyorlar.(nerdeyse sonuna kadar yatmışken bile ful gaz açsan dahi arkası atmıyor asfaltta)..ek olarak üzerinde pirelli mt60 ile gelen xt-r'ın yol tutuşunu çinli endurolarla karşılaştırmayın...
    ...zaten 21" ön cantın 17" ye karşı yüksek hız "aşırı stabilite" dezavantajını görebileceğin bir hıza da çıkamıyorsun..dolayısıyla 17" lik versiyonu aldığında hiçbir "süpermoto" avantajı almayıp birçok "enduro" avantajı kaybediyorsun...eğer motor 4-5 hp daha güçlü olsa bu söylediğim farklı olurdu ancak malesef şu an "r" almak en mantıklısı...x tamamen boş malesef (eğer tabi görüntüsü senin için en önemli faktör ise ,süpermoto görüntüde olsun ne olursa olsun diyenlerden değilsen)

    eğer amacın sonradan enduro alıp (F650GS) enduro gibi kullanmaksa xt125r tek çözüm..titreşim 0 yakıt 100km de 2,5 civarı konfor mükemmel kalite mükemmel motor..

    ancak amacın asfalt kullanımı ise "ben f650gs istiyorum ama asfalttan çıkmicam tipini seviyorum " diyenlerden isen..(yazık yahu böyle GS leri pastane motoru yapanlara çok kızıyorum.. )

    cbr125 kesinlikle xt den çok daha performanslı, hızı ve hızlanması xt den çok üstün. en önemlisi bence "xt den çok daha pratik" xt de bungee hook filan yok ağ bile düzgün asılmıyor, xt sonuçta off road olduğundan lambaları gece çok yetersiz....hız olarak xt zorla 100 civarı yapıyor ve neredeyse hiç sollama kabiliyeti yok otobanda vs bu size yavaş bir kamyonu bile "stratejik" sollama zorunluluğu getiriyor..cbr de bu sorun çok daha az (en azından ufak motorlu bir araba gibi davranabiliyor)...ancak cbr125r malesef bir aydan sonra sıkmaya başlıyor..çünki yapılabilecekler sınırlı...
    ama işin arazi ise xt şaheser bir "öğrenme " motoru her türlü işi güzel yapıyor gücü off road da korkutmayacak ama hiçbir çukurun dibinde bırakmayacak dengede, bir arazi makinası için çok konforlu, en azında 1-1.5 sene off road kullanımında hiç sıkılmadan yada yetersiz gelmeden kullanılıyor. açıkçası benim kardeşim şu an için motoruna aşık...
    2-3 ayda 3000km yaptı ve bunun en fazla 300-400'ü asfalt... ve halen motordan sıkılmış değil.....eh bu 3000-4000 asfalt 300-400 toprak olsa ne olurdu. dersen hemen bir haftada satardı motoru..

    sonuçta her ikiside kendi sınıflarında mükemmel motorlar...ben cbr125r'ı ilk kullandığımda aşık oldum aynı şekilde xt125r da...her ikisi de kendi sınıfları için mükemmel başlangıç motorları...problem motorlarda değil senin hangi sınıfta devam etmek istediğinde yatıyor....
    Bu detaylı açıklamalar için çok teşekkür ederim gerçekten, çok yardımcı oldun

    Eğer XT alırsam, ben bu motoru İstanbul içinde ulaşımımı sağlamak için, ara sıra haftasonları da dağ bayır atraksiyonu yapmak için kullanırım herhalde.. Bir de internette bir videoda gördüm; egzostu modifiye edilmiş bir XT, 110 km. sürate çıkıyordu, ben de bu şekilde bi oynama yapsam, son sürat problemini de biraz da olsa çözmüş olur muyum acaba

    http://www.youtube.com/watch?v=3bRLPa-7RV0

  10. #50
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biri Endoro biri SS
    XT 125 X diyorum ben tabii kii
    CBR hakkında ki yorumlarım biraz kötü Hele repsol için
    XT 125 X, enduro değil supermoto'dur

    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2side alanında süper motorlar , ayrıca cbr125 çoğu arazide rahatlıkla kullanılıyor... Şehir içi kullanıcam , ama ara sıra kaçamak yapıp dağ yollarına çıkıcam diyorsan kesinlikle cbr125R...
    Ama ben genelde şehirde değil de dağlarda oradan buradan geçicem dersen kesinlikle Xt veya R ...
    Dağ yolları ve CBR biraz garip olmuş birlikte EVet bir scooter la da çıkarsın o yollara ancak önemli olan çıkarken "la la la düşcek motor" diye düşününmemek aksine "ne kadar keyifli biraz da şu tepeye vurayım kendimi" demek.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  11. #51
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dağ yolları ve CBR biraz garip olmuş birlikte EVet bir scooter la da çıkarsın o yollara ancak önemli olan çıkarken "la la la düşcek motor" diye düşününmemek aksine "ne kadar keyifli biraz da şu tepeye vurayım kendimi" demek.
    Sanki beni bilmiyorsun pro Tepelerden atlamak en büyük zevkim (Haala alt grenajı kıramadım )
    Bide bide cross dönüşü yapmayı öörendim
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #52
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    bızım motorlar hala saglam:D
    bence bu baslıkta yazılması gereken herseyı tintinopsella yazmıs
    eksık olan tek sey ıkıncı el bılgısı
    oda burda yazıo:D
    gerısı sende bıtıo hangısı ıcıne sınıosa onu al..
    mondıal gıdıcımı yoksa tutucanmı onuda
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  13. #53
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bızım motorlar hala saglam:D
    bence bu baslıkta yazılması gereken herseyı tintinopsella yazmıs
    eksık olan tek sey ıkıncı el bılgısı
    oda burda yazıo:D
    gerısı sende bıtıo hangısı ıcıne sınıosa onu al..
    mondıal gıdıcımı yoksa tutucanmı onuda
    ehehh ewt gerçekten de ööle

    şimdi kafam yine karışık ama, bi yandan XT125'i modifiye edip hızlandırabilir miyim diye düşünüyorum, bi yandan da çıtayı biraz daha yükseltsem, mesela 6000YTL maksimum üst sınır yapsam (masraflar dahil), yani 5600YTL civarı alabileceğim en iyi motor seçeneği ne olur acaba, diye bi topic açmayı bile düşünüyorum hatta

    Nası kıyacağım bilmiyorum ama, "Abbas" ımı satıcam ewt

    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=26392


  14. #54
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Sevgili EMRE my broter anladığım kadarıyla ne istediğini bilen ama ne kadar ödeyeceğini kestiremeyen bir profil görüyorum sende...Ne istediğini bence biliyorsun...Ama verdiğin parayla beklediğin karşılığı asla alamayacaksın...Nedenmi...6.000-7000 ytl ye kadar limitin var ama ne çok kullanılmış hacimli...(ER-5 baz alıyorum)torklu bir makinaya sahip olmak istiyorsun...ne de düşük hacimli ama sıfır bir motor almak istiyorsun...bu paradoksları hepimiz yaşadık...

    Benim takıldığım nokta kendini mutlu hissedecekmisin...

    Neye önem veriyorsun...


    Sağdan soldan motoruna çevrilmiş bakışlaramı...


    yoksa kız arkadaşının motorun hakkındaki fikirlerinemi...


    ya da aynı gezideki motorcu dostlarının motoruna imrenerek bakmalarınamı...


    peki sen kendini mutlu hissedicekmisin...yani üzerine bindiğin motorun seni mutlu etmeyeceğini bilerek alıyorsun okuduğum kadarıyla...biraz daha sabretsen...biraz daha ABBAS la takılsan...belki seneye birikimlerin çoğalır...kendini daha mutlu hissedeceğin bişey alırsın...Abbas'a olan sevgin ve aranızdaki bağı okuyunca senin ne alırsan al mutlu olacağın hissinede kapılmadım değil hani...Yani bir Mondıyı sevebilmiş biri daha kaliteli bir motora herhalde aşık olacaktır...Söylemek istediğim performansı boşver...Ben performans dediğin şeye lanet olası sürat diyorum...Lanet olası süratler olmasın...100-120 yi görmesi bence yeterli olur...Bugün Bağdat caddesinde bir xt gördüm...zannedersinki xt 660...ne tatlı yapmış arkadaş...ama dönüpde asla bir cıbır 125 e bakmam...


    bu piyasayı az çok hepimiz biliyoruz...hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsan...paranın hakkını almak istiyorsan bence bu tip motorları boşver...sen scootercısın dostum...genlerinde bu otomatik motorun rahatlığı var huzuru var...vitesdir devirdir huzursuz olmak istersen buyur birini seç...ama o paraya çok tatlı Pıaggolar var...Vespalar var...


    Mesele bir x8250 premıuma ne dersin...çiçek gibi motorlar yahu...Pıaggo olsun çamursan olsun...x9 250 ler var tertemiz 2.el...Beverlyler var 2.el...

    ben scooter diyorum hocam...Mondı resmini gördükten sonra senin neden viresliye geçiş yapmak istediğini anlayamadım...heves desek ne dersin...Ama vitesli motor sürmek gerçekten eziyettir...O paraya Pıaggıo almanı önerebilirim...2 motor arasında gidip gelmektense bir İtalyan efsanesi alman seni VIP klubüne sokacaktır...

    İki tip motor vardır...Maxı scooterlar ve diğerleri olmak üzere...


    şimdi sormak isterim şu asalet cıbır damı var...xt 125 temi...


    x9250...7000 ytl 2006 model ...6000 kmde...çiçek hocam çiçek bunlar...


    http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2715580
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #55
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Ben 2 gün kadar xt660x kullanmıştım. Tabi o zamanlar acemiliğimle bırakın, hakkını vererek kullanmayı ne işi için yapıldığını bile tahmin etmiyordum. sonuçta büyük bir salaklık örneği sergileyerek motoru geri verdim. ve race"imsi" bir motosiklet aldım.


    incelediğim kadarıyla Honda üretim kalitesi olarak oldukça tatminkar. Bu konuda tartışmaya bile gerek yok. Ama kullanım olarak oldukça sorunlu bir motosiklet. Ne uzun yolda race tadı alabilirsin, ne insanların gözünde tam bir race motordur, ne de şehir içindeki çukurlardan rahat rahat geçebilirsin.

    Ama yamaha yüksek oturuş pozisyonunun verdiği trafiğe yukardan bakma avantajı, gerek kıvraklığı, gerekse yol seçmemesi açısından, tam bir şehir içi canavarıdır. Pek çok kişi supermotoların lastiklerine bakınca saddece asfalt makinası zannederler, oysa ki supermoto yarışlarını izleseler parkurun sadece yarısının asfalt geri kalanınınsa çamur, çakıl ve sıçrama rampalarından ibaret olduğunu göreceklerdir. xt125x in ağabeylerinin merdiven çıktığını yüksekliği yarım metreyi geçen yerlerden atladığını değme enduroları arazide peşlerine taktıklarını gördüm. Bu bakımdan eğer amacın bindiğin motordan zevk almaksa 4 zamanlı 125 cc kategorisinde dünya üzerindeki hiçbir motosiklet bunun kadar zevk veremez.

    Sonuç olarak eğer cbr 125 alırsan 3 ay sonunda satmanın yollarına bakacaksın.Ama yamaha xt125 alırsan bütçen el verirse satmayıp 2. motor olarak elinde tutmanın.

    Saygılar.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  16. #56
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    "Ama vitesli motor sürmek gerçekten eziyettir..."
    Vitesli motor sürmek zevktir...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #57
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    @metehan

    walla açıkçası maxiscooter almayı da düşünmedim değil ama vitesli motor kullanmayı da sevdim açıkçası; o ivmelenmeyi, motorun devrini hissetmeyi.. Biraz da onun tadını yaşamak istiyorum. İleride bıkarsam dediğin gibi bir maxiscooter alıp emektar motorum yapabilirim belki


    @ertugrul_öz

    Dostum söylediklerin mantıklı gerçekten de.. çok amaçlı, kolay kolay sıkmayacak, keyifli ve sağlam bir motor olarak gözüküyo yamaha..

  18. #58
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    özelliklere bakıldığında cbr ağır basıyor bu durumda tarzın neyse onu al derim ikiside kalite yoksa sonuçta 2 sininde amacı farklı
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  19. #59
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    bence xt125 x daha bi sekil gorunuyor. Ayrıca sehiriçi ve hafif arazi içinde uygun olacagını düşünüyorum bu motorun...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  20. #60
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Ama vitesli motor sürmek gerçekten eziyettir..."
    Vitesli motor sürmek zevktir...
    250 ve altı hacimlerde eziyet oğlu eziyettir...büyük makianalarda tabiki zevklidir...mesela cbf 500ü hiçbişeye değişmem ki...alabiliyorsa 2.el cbf 500 alsın...10.000 ytl ye tertemizleri var...buda bir alternatif...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler