rs 125 ile hyosung gt 250r hakkında...
Reklamlar
-
14 Aralık 2006, 00:46
#41
Yaaa @pro tabi ki 4 zamanlıya göre kısa olacak
Race alete zaten ömür bağlanmaz ki yüksek devirler çeviren bir alet
Belirli bir km'den bahsedilemez ama ömrü 4 zamanlıya kısa fakat öyle bariz bir kısalık km olarak açıklanacak kadar yok
Sonuçta Hyosung kötü alet demedim Ama bana sorsalar Aprilia alırım. Belirli bir kullanımdan sonra ikisi de tatmin etmeyecek nasıl olsa
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Reklamlar
-
14 Aralık 2006, 00:47
#42
Bir de herkes rs125 hakkında birbiriyle celisen seyler soyluyor biri diyorki son hız 200km/h, baskası dıyor 150km/h maximum fln. Ayrıca bu beygir muhabbetide pek kesin deil gibi 28den 33e kadar her beygir sayılmış şu ana kadar. Eger kesin olarak bu teknik bilgilere sahip olan biri varsa ve söylerse cok sevinirim.
Tesekkurler.
-
14 Aralık 2006, 00:48
#43
GaaN adlı üyeden alıntı
Bir de herkes rs125 hakkında birbiriyle celisen seyler soyluyor biri diyorki son hız 200km/h, baskası dıyor 150km/h maximum fln. Ayrıca bu beygir muhabbetide pek kesin deil gibi 28den 33e kadar her beygir sayılmış şu ana kadar. Eger kesin olarak bu teknik bilgilere sahip olan biri varsa ve söylerse cok sevinirim.
Tesekkurler.
Her sitede farklı yazıyor
Benim baktığım sitelerden bazısında 34hp bazısında 29hp yazıyor
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
14 Aralık 2006, 00:58
#44
tigermbz adlı üyeden alıntı
eğer sürat yapmak istiyorsanız diye özellikle bahsettim ama.
aslında fırsat buldukça değişik motorlar kullanıp heveslerimizin değil de kabiliyetlerimizin doğrultusunda bir motor seçmemiz akıllıca olacaktır. bunun için ilk motorumuzun ucuz bir alet olmasında fayda var görüşündeyim. bu sayede hem motora alışmak hem de motorcu ortamlarında yeni motorlarla tanışmak imkanımız olacaktır(cebimizden fazla para çıkmadan). bunlar da tarzımızı seçmeye çok faydalı şeyler.
hem hyosung hem aprilia başlangıç olarak değil de daha çok süpersport a karar verip te sürmeye alışma konusunda kendini pişirmek isteyenler içindir diye düşünüyorum.
benimde asıl amacım racing sınıfında ustalasıp kısmet olursa ilerde daha da yuksek motorlularına gecmek fakat gordugum kadarıyla bu klasmana dırek 600cclerden baslamak yerıne boyle bı sans varsa 125 veya 250cclik biseyle baslayıp olaya alısmaya calısmak cok onemlı. yoksa benim en buyuk hayalim r6 veya cbr rr ama su an icin onları kulanıcak kadar pismedim. zamanında bi gazla annemi kafalayıp honda bayiine goturmustum ve cbr600f aldırıcaktım bayiideki adam beni böyle genc cocuk fln görünce daha önce en yüksek ne kullandın dedi (o zmnlar 17 yasında flndım heralde) bende 100ccnin uzerıne cıkmadıgımı söyleyince satıcı adam bana "sen istesende ben sana bu halinle 600cc vermem ölürsün" dedi annemde bunu duyunca korktu fln vazgecti sonra bana cbr 125i gosterdi bence bunla basla biraz pis dedi ama onunda tipini beyenmeyince racing hayallerim uzun yıllar rafa kalktı derken bu sene cıkan bu iki guzel modeli gordum ve kesinlikle baslangıc icin bunlardan birini secmem gerektiğine karar verdim. ve tabii bunları secmeden oncede bu motorlar hakkında bilgi sahibi olanların tecrubelerinden yararlanmak istedim. ilginiz icinde ayrıca tesekkurler.
-
14 Aralık 2006, 00:59
#45
GaaN adlı üyeden alıntı
bayiideki adam beni böyle genc cocuk fln görünce daha önce en yüksek ne kullandın dedi (o zmnlar 17 yasında flndım heralde) bende 100ccnin uzerıne cıkmadıgımı söyleyince satıcı adam bana "sen istesende ben sana bu halinle 600cc vermem ölürsün" dedi annemde bunu duyunca korktu fln vazgecti sonra
Helal olsun, demek ki insanlığı ölmemiş bayiler de var
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
14 Aralık 2006, 01:05
#46
Gaan; hangi bayi bu
Gerçekten tebrik etmek lazım
-
14 Aralık 2006, 01:07
#47
mostwanted_57 adlı üyeden alıntı
Gaan; hangi bayi bu
Gerçekten tebrik etmek lazım
istanbul yeniköyde bi honda motorsiklet bayiisi var orda oldu. 2-3 sene önce kadar. aynı adam hala orda mıdır bilmiyorum ama.
arada demin youtube ' dan bi kac gt250r ve rs125 videoları izledim gordugum kadarıyla ikisi de performans olarak cok yakınlar sanki rs'in torku biraz daha yuksek gibi dusuk viteslerde ama seside cok ince geldi kulagıma artık bilgisayardanmıdır bilinmez. bunlara bi egzos şart bence o zaman tam birer racing olurlar.
-
14 Aralık 2006, 04:00
#48
GaaN adlı üyeden alıntı
istanbul yeniköyde bi honda motorsiklet bayiisi var orda oldu. 2-3 sene önce kadar. aynı adam hala orda mıdır bilmiyorum ama.
arada demin youtube ' dan bi kac gt250r ve rs125 videoları izledim gordugum kadarıyla ikisi de performans olarak cok yakınlar sanki rs'in torku biraz daha yuksek gibi dusuk viteslerde ama seside cok ince geldi kulagıma artık bilgisayardanmıdır bilinmez. bunlara bi egzos şart bence o zaman tam birer racing olurlar.
İnternetteki videoların sesleri çok kötü zaten gerçek seslerini duyamazsın ince ve cılız gelir sesler.Modifiyeli ekzostlar bile kötü çıkıyor.Fakat Hyo'nun sesi aprilladan çok daha tok ve doyurucu.Aprillaya modifiye ekzost taktırsanda bu sesi almassın motor yapısı 2 zamanlı ve tek silindir olduğundan buna izin vermez.Hyosung'da ise modifiye ekzostla sesi arttırabilirsin fakat yinede 4 silindirli SS bir motorun sesi çıkmaz. İki zamanlı olduğundan Aprilla Kalkışlarda ve ara hızlanmalarda daha performanslıdır son hızlarıda birbirine yakın ama 2 zamanlı bir motorun dez avantajlarıda zaten bolca belirtilmiş,bu dezavantajlardan dolayı Türkiye'de pek tercih edilen ve satılan modeller değil bunlar,dolayısıyla parça sıkıntısı olabilir bunu bir araştırmak lazım.Hyosung Türkiye'de 250cc'lik sınıfta Tip,performans,fiyat ve kalitede tek geçilecek bir model.Yüksek cc bir makineye geçiş için gayet ideal ve tatmin edici bir makine.Motor hakkında bilgisi markalarla sınırlı olan ve ''Honda hayat onda'' demekten öte olmayan kişiler yorum yapmadan önce biraz araştırırılarsa daha yararlı olurlar.Bu kişilerin tavsiyerinide hiç dikkate alma bence.Ben Hyo GT250cc'lik moturu 7 aydır kullanıyorum ve bundan inip BMW K1200R a test için bindiğimde kısa bir alıştırmayla zorlanmadan kullanabildim(k1200r 165hp'lik 130nm torkluk bir alet) Rs125 sesi hariç güzel bir aletperformans olarak 2 zamanlı her sport motor da olduğu gibi daha performanslı olduğu kesin;ama,dezvantajlarından dolayı satın almak için benim listemde olmazdı.Sadece pistte süreceksen ne ala,ozaman sesine de katlanılabilirdi
-
14 Aralık 2006, 10:28
#49
TAMER adlı üyeden alıntı
İnternetteki videoların sesleri çok kötü zaten gerçek seslerini duyamazsın ince ve cılız gelir sesler.Modifiyeli ekzostlar bile kötü çıkıyor.Fakat Hyo'nun sesi aprilladan çok daha tok ve doyurucu.Aprillaya modifiye ekzost taktırsanda bu sesi almassın motor yapısı 2 zamanlı ve tek silindir olduğundan buna izin vermez.Hyosung'da ise modifiye ekzostla sesi arttırabilirsin fakat yinede 4 silindirli SS bir motorun sesi çıkmaz. İki zamanlı olduğundan Aprilla Kalkışlarda ve ara hızlanmalarda daha performanslıdır son hızlarıda birbirine yakın ama 2 zamanlı bir motorun dez avantajlarıda zaten bolca belirtilmiş,bu dezavantajlardan dolayı Türkiye'de pek tercih edilen ve satılan modeller değil bunlar,dolayısıyla parça sıkıntısı olabilir bunu bir araştırmak lazım.Hyosung Türkiye'de 250cc'lik sınıfta Tip,performans,fiyat ve kalitede tek geçilecek bir model.Yüksek cc bir makineye geçiş için gayet ideal ve tatmin edici bir makine.Motor hakkında bilgisi markalarla sınırlı olan ve ''Honda hayat onda'' demekten öte olmayan kişiler yorum yapmadan önce biraz araştırırılarsa daha yararlı olurlar.Bu kişilerin tavsiyerinide hiç dikkate alma bence.Ben Hyo GT250cc'lik moturu 7 aydır kullanıyorum ve bundan inip BMW K1200R a test için bindiğimde kısa bir alıştırmayla zorlanmadan kullanabildim(k1200r 165hp'lik 130nm torkluk bir alet) Rs125 sesi hariç güzel bir alet
performans olarak 2 zamanlı her sport motor da olduğu gibi daha performanslı olduğu kesin;ama,dezvantajlarından dolayı satın almak için benim listemde olmazdı.Sadece pistte süreceksen ne ala,ozaman sesine de katlanılabilirdi
Su ana kadar aldıgım yorumlar hala iki motor icinde %50 gibi ama cogu kisi baslangıc icin hyosungu sec diyor bir de hyosung kullanmıs olan veya sahip olanlar rs125'e oranla daha fazla sanırım. Pek rs 125 sahibi olan yok Türkiyede. İki motoruda ayrı ayrı kullanmış pek kişide yok sanırım. Fakat yinede sizlerden gelen yorumların cogunda hyosungun avantajları yeni baslayan biri icin daha agır basıyo gibi ve sanırım fiyat olarakda düsük oldugundan dolayı eger israilde bulabilirsem ilk olarak ona bakıcam ama orada türkiyede satılmayan diğer markalarında 125 veya 250 cc lik motorları bulunuyo olabilir onuda bir turlu ogrenemiyorum cunku genelde motorlarla ilgili siteler ibranice oluyo bi kelime anlaşılmıo eger öyle bir durum varsa yamaha nında sanırım cok guzel 250cclik bir modeli var onuda bi karşılaştırmak isterim bunlarla.
-
14 Aralık 2006, 10:39
#50
Arkadaşlar rs 125 in reel datası
Tipo motore
Monocilindrico, due tempi, raffreddato a liquido. Cilindro in alluminio con riporto al Nikasil sulla canna. Aspirazione lamellare. Lubrificazione separata. Omologato Euro 2
Alesaggio e corsa
54 x 54,5 mm
Cilindrata
124,8 cm2
Rapp. Compressione
12,5 ± 0,5:1
Carburatore
Dell’Orto PHBH 28
Accensione
Elettronica a scarica capacitiva CDI
Avviamento
Elettrico
Generatore
12V - 180 W
Lubrificazione
Miscelazione separata con pompa volumetrica a portata variabile
Cambio
A 6 rapporti.
1° 10/30 (0,33) 2° 14/29 (0,48) 3° 17/27 (0,63) 4° 19/25 (0,76) 5° 21/24 (0,87) 6° 22/23 (0,67)
Trasmissione Primaria
Ad ingranaggi: 63/19 (3,31)
Trasmissione Finale
A catena: 17/40 (2,35)
Frizione
A dischi multipli, in bagno d'olio
Telaio
Doppio trave inclinato in fusione di alluminio, con struttura a guscio in parete sottile e nervature incrociate di rinforzo
Sospensione anteriore
Forcella teleidraulica a steli rovesciati, Ø 40 mm, escursione ruota 120 mm
Sospensione posteriore
Forcellone oscillante in fusione di alluminio con bracci asimmetrici a struttura a guscio in parete sottile, monoammortizzatore idraulico con regolazione precarico molla, escursione ruota 120 mm
Freni
Ant.: disco flottante Ø 320 mm, con pinza radiale a quattro pistoncini a diametro differenziato Ø 32 mm – Ø 27 mm; Post.: a disco singolo Ø 220 mm, pinza a due pistoncini Ø 30 mm
Cerchi
In lega di alluminio, ant. 3,00 x 17”, post. 4,00 x 17”
Pneumatici
Tubeless radiali, ant. 110/70 17”, post. 150/60 17”
Dimensioni
Lunghezza max 1955 mm
Larghezza max al manubrio 720 mm
Altezza max al cupolino 1100 mm
Altezza sella 805 mm
Interasse 1345 mm
Capacità serbatoio
14 litri (di cui riserva 3,5 litri)
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
14 Aralık 2006, 14:21
#51
demin aprilianın resmi sitesinden baktım ve israilde yetkili satıcısı yok gözüküyo o yüzden rs125 yalan olucak gibi, derbi gpr'ye de bakmıstım onunda yetkili satıcısı yok, zaten geriye hyosung kaldı o da yoksa ne alıcam bilmiyorum. :(
-
14 Aralık 2006, 18:08
#52
İsrail için motorun bayii durumunu ; garanti & servis olayını bilmiyorum ama tek bildiğim şey orada benzin fiyatları.
Her zaman tavsiyem aprilia olacaktır. İtalyan & Aprilia sana zaten yeterince referans oluyor!
Ama Türkiye'deki şartlarla İsrail'deki şartlar aynı değil.Orada kullanacağın bir motor için ; buradaki şartlara bakma.
Oraya git ; elindeki parayı ve imkanları bize tekrar yaz.Yardımcı olalım!
-
15 Aralık 2006, 02:55
#53
http://www.cagiva.com
http://www.cagiva.com.tr
Alternatif olarak bir de bu modele bakabilirsin.Kaliteli iyi bir marka fakat İsrail'de satılmıyor sanırım.Yabancı sitesinde worldwide dealers bölümünde bir çok ülke olmasına karşın İsrail'i göremedim.
-
15 Aralık 2006, 10:44
#54
viper_1 adlı üyeden alıntı
İsrail için motorun bayii durumunu ; garanti & servis olayını bilmiyorum ama tek bildiğim şey orada benzin fiyatları.
Her zaman tavsiyem aprilia olacaktır. İtalyan & Aprilia sana zaten yeterince referans oluyor!
Ama Türkiye'deki şartlarla İsrail'deki şartlar aynı değil.Orada kullanacağın bir motor için ; buradaki şartlara bakma.
Oraya git ; elindeki parayı ve imkanları bize tekrar yaz.Yardımcı olalım!
Orda yollar motor kullanmak icin cok elverisli onu biliyorum kucukken gitmistim, yollar jilet gibi ve cölden gecen alabildiğine dümdüz otoyollar fln var fakat benzin fiyatları hakkında hic bir fikrim yok ama türkiyeden pahalı olamaz heralde. Bende tamer arkadasın da baktıgı gibi markaların internet sitelerinden dealer'lara baktım aprilia ve derbide israili goremedim hyosung'a da mail attım amerika distrubitorune onlar bana israildeki bayinin numarasını ve adresini yolladılar sagolsunlar. Muhtemelen sarı renk bi hyosung yolda gibi hayırlısıyla herkese yardımları ve ilgileri icin de ayrıyetten tesekkurler.
-
23 Aralık 2006, 04:38
#55
aprilianın ömrü kısa oluyo sonucta 125lik motor 200 falan görüyo. buda motoru fazlasıyla zorladıgından motor cabuk ölüyo.
yakıtı daha fazladır diye tahmin ediyorum hyosunga göre
bence yeni baslıyosan cbr125 veya hyosung al
-
23 Aralık 2006, 05:49
#56
Herkese merhaba. Yurtdisi olaylari nedeniyle uzun suredir ayri kaldim siteden. gerci forumlari takip ediyorum ama saat farkindan dolayi biraz zor oluyordu. Aprilia'ya gelince RS125 Hyo'dan bir kac gomlek ustun bir makine. Ama zaten bu fiyatindan da belli oyle degil mi? Fakat motor hacimlerinin bir birine yakin olmasi disinda bu ikisi cok farkli motorlar. Iki zamanli motor hem yakit hem de servis acisindan butceni zorlayacaktir kesinlikle (Ustelik Italyan! Bu biraz daha fazla para harcamak demek..) Eger alis amacin gunluk kullanim ise Hyo daha mantikli bir secim olur. Gerci RS125 ile bir cafe'nin onune parkedince tum gozlerin kiskanclikla sana cevrileceginden emin olabilirsin.. Ustelik RS125 daha hizli, yol tutusu cok daha iyi. Ama motoru alip piste cikmadiktan sonra bu motoru tam potansiyelinde kullanman cok zor olacaktir. (125cc aldatmasin. Bu alet usta bir surucunun elinde bir canavara donusuyor) Ama bence kesin secimini oraya gittikten sonra pazari iyice arastirdiktan sonra yap. Belki orada cok tutulan bam baska bir model vardir.
Because you are mine. I walk the line..
-
23 Aralık 2006, 11:39
#57
hatırlıyorum ertuğrul ile konsere gittik motorlarla; başka motorcular da gelmişti, yamaha r1, cbr600f, r6 gibi ss ler vardı ama genelde ençok ilgi çeken motor ertuğrulun sarı renkli hyosungu idi, bilmem anlatabildim mi?
rs 125 30bg güç üretir (modelden modele değişir ama genelde bu civarlardadır değerler) ve 180kmh sürat yapar buraya da açıklık getirelim
rs125 iyi motor ama fiyatı, yakıtı ve 2 zamanlı bir italyan olması Türkiye'de kullanışlı olmaktan çıkarıyor bu motoru; israilde nasıl olur bilemem. çok araştırdım bu motoru ve kesinlikle günlük kullanım için uygun değil diyorum.
-
23 Aralık 2006, 11:50
#58
ben kesınlıkle rs125 dıyorumm hyoo yu her turlu 2 ye katlar performans,yol tutus olsun we ıtalyan kalıtesı oyle kolay kolay bozulmaz sonucta yılların deneyımı aprilia bence ama dıger arkadasların dedıgı gıbı orda servisi olan bır motoru arastırmlaısın sonra sıkıntı cekebılrsın
-
23 Aralık 2006, 13:30
#59
ankara bi abim var satiyor rs125 1000 kmde alet 170 görmüş inanmayan varsa adres verebilirim bizzat test edebilir motor bu arada satışta..
-
24 Aralık 2006, 02:45
#60
Çok güzel bir kıyaslama olmuş gerçekten Kusura bakmayın ama çok yorgun olduğumdan dolayı araştırma yapıp cevap yazamayacağım...
tigermbz adlı üyeden alıntı
hatırlıyorum ertuğrul ile konsere gittik motorlarla; başka motorcular da gelmişti, yamaha r1, cbr600f, r6 gibi ss ler vardı ama genelde ençok ilgi çeken motor ertuğrulun sarı renkli hyosungu idi, bilmem anlatabildim mi?
rs 125 30bg güç üretir (modelden modele değişir ama genelde bu civarlardadır değerler) ve 180kmh sürat yapar buraya da açıklık getirelim
rs125 iyi motor ama fiyatı, yakıtı ve 2 zamanlı bir italyan olması Türkiye'de kullanışlı olmaktan çıkarıyor bu motoru; israilde nasıl olur bilemem. çok araştırdım bu motoru ve kesinlikle günlük kullanım için uygun değil diyorum.
Seninki de bir garip yani , R1 var R6 var sen hyo'ya bakıyorsun.. ilginç tabi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler