rs 125 ile hyosung gt 250r hakkında...
Reklamlar
-
13 Aralık 2006, 20:01
#21
arkadaşlar aprilia performans ve kalite açısından harika motordur
ama üretiliş amacına bakarsanız avrupada belli yaşa kadar yüksek hacimde motor kullanamama durumu sözkonusudur ve avrupalı veletler hız tutkularını böyle br teknoloji harikasıyla gidermektedirler.
-hyosungtan çok daha pahalıdır, o fiyata sağlam bir 2. el race alınır. maksadınız hız yapmaksa gidin 12000 liraya cbr600f alın ne uğraşıyorsunuz.
-hyosunga göre çok yakar (performanslı kullanacaksanız tahminen 1,5 katı).
-180/190kmh den fazla hız beklemeyin ki oraya da hemen çıkamaz süpersportlar gibi. alıp büyük motorları tokatlarsın masallarına inanmayın 2 zamanlı da olsa sonuçta ençok 30 bg lik bir motor bu.
-2 zamanlıdır daha çabuk yıpranır (benzer motorları kullananların söylediklerinden yola çıkarak söylüyorum).
-tip olarak hyosunga çok bir üstünlüğü yok hatta yanında cılız kalır.
-sesi berbattır(yanyana çalışan 2 pejo sesi gibi).
sonuç olarak ülkemiz şartlarında tercih edilebilecek bir motor değil ama aklımın bir köşesinde param olsa şöyle uygun fiyata 2. bir motor olarak alırım dediğim güzel bir motor.
Reklamlar
-
13 Aralık 2006, 20:02
#22
bu sitede 2006 aprilia 170km/h hız yaptığı yazıyor...
http://moto.caradisiac.com/Aprilia-R...Du-GP-en-herbe
Moteur : monocylindre 2 temps, carburateur diam. 28 mm
Cylindrée : 124,8 cm3
Puissance : 15 cv (34 cv en version libre) à 10 000 tr/min
Suspensions AV : fourche inversée 40 mm. non réglable
Suspensions AR : mono-amortisseur réglable en précharge ressort
Freins AV : maître cylindre radial - disque diam. 320 mm / étrier radial 4 pistons
Freins AR : disque diam. 220 mm / étrier 2 pistons
Capacité du réservoir : 14 l.
Poids : 126 kg à sec
Vitesse maxi : 170 km/h chrono (version libre)
Prix : 5 399 €
-
13 Aralık 2006, 20:06
#23
@prelude, ben de onu dedim zaten. Birkaç site 170 diyor, bazıları daha az diyor.
@tigermbz'ye katılıyorum. Zaten hemen hemen aynı şeyleri demişiz. Yalnız 125 düşünen birine de 600f al denmez
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
13 Aralık 2006, 20:07
#24
Prometheus adlı üyeden alıntı
CBR 125'e turbo takınca ikinci viteste 90 yapıyor, son sürati de 180 oluyor. Biliyor muydunuz bunu?
Aprilia RS 125 modifiyesiz yapamaz o bahsettiğiniz hızı
@the_cayman; 98 model RS 125'in sağlam olduğunu nerden biliyorsun?
http://www.youtube.com/watch?v=27zMbhiT0cQ
Sağlam olduğunu bilmiyorum ama çocuk 98 model dedi ve sorunsuz kullanıyorum dedi satmayı da düşünmüyorum şeklinde bir açıklama yaptı bana . Bu arada 2. el piyasası 98 modellere 3.500 ytl istiyorlar ve de nu paraya alan var bu motorları
Modifiye ile herşeyi yapmak mümkün bu arada sonuçta arabalara bir turbo taktıklarında yüzlerce beygirlere varan oynama yapabiliyorlar
Bu arada bu videodaki RS125 standart sanırım .. Emin değilim ama sesten kendi sesi gibi geliyor turbo vs. desteği olsa biraz daha kaba gelirdi Ama modifiye de olabilir ... Fakat bu motorun standart versiyonu da çok fena değil tatmin edici bir hıza ulaşıyor sonuçta ...
Türkiyede pahalı olduğu için tercih edilmemesi apriliayı kötü yapmaz
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
13 Aralık 2006, 20:11
#25
Muhtemelen o 98 model olan yeni almıştır. Ondan sorunsuz diyordur. Kıyaslama yapacak başka motor bulamadığından
Neyse, sözün özü bir çok motosiklet ustası iki zamanlı motorların daha çabuk yıprandıklarını belirtmektedirler. Ayrıca az önce bahsettiğim CBR 125 de eminim 10.000 km sonra falan ölür. Bir motoru limitlerinin üzerinde aşırı zorlamak, kendi kendimize verdiğimiz zarar olur en fazla.
Hyosung GT250 R alsın bu arkadaşımız daha sonra iyice alıştıktan sonra, başka bir motora geçiş yapar; hem böylelikle tarzı da oturmuş olur.
Ben CBR 125 aldığımda amacım araya bir çift silindirli motor katıp daha sonra 600F ya da VFR800 almaktı. Ancak birkaç geziden sonra 600F'in ne kadar saçma bir tercih olacağını anladım (kişisel olarak) ve enduroya döndüm. CBR 125'imden de çok memnunum ama, hiç yolda bırakmadı, hiç sorun çıkarmadı, hiç üzmedi..
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
13 Aralık 2006, 20:13
#26
arkadaşlar bir ss ile sport touringi karşılaştırıyorsunuz birisi safkan yarışçı diğeri bir yol canavarı iki motorda kendi klansmanlarında çok iyi yerdeler.Benim de ilk motorum 2 zamanlı turbolu bi gileria idi bayır aşağı 180 km/s görebiliyordu ama iki zamnlının bakım ve yakıt giderleri çoktur Piston sekman ve gömlek krom olduğundan rektefiye ye gelmez 4-5 sende bir ciddi bakım gerektirir tabi ne kadar devirli kullanırsanız o kadar da bakım rutu kısalır. Performans bekleyen kullanıcılar için çok doyurucu ve zevkli motorlardır...
ne günlerdi be özlemişim eski motorumu man kırmızı gileria mx125
ayrıca arkadaş hyo olsun aprilla olsun gileria olsun eğer 125cc ile sağlıklı 200 km hız yapabilseydi 600 veya 1000 sınıfı süper sportlar olmazdı onların yeri tamamen farklı bunu unutmamak gerek
-
13 Aralık 2006, 20:18
#27
frosen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir ss ile sport touringi karşılaştırıyorsunuz
Yoo, sana öyle gelmiş
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
13 Aralık 2006, 20:22
#28
frosen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir ss ile sport touringi karşılaştırıyorsunuz birisi safkan yarışçı diğeri bir yol canavarı iki motorda kendi klansmanlarında çok iyi yerdeler.Benim de ilk motorum 2 zamanlı turbolu bi gileria idi bayır aşağı 180 km/s görebiliyordu ama iki zamnlının bakım ve yakıt giderleri çoktur Piston sekman ve gömlek krom olduğundan rektefiye ye gelmez 4-5 sende bir ciddi bakım gerektirir tabi ne kadar devirli kullanırsanız o kadar da bakım rutu kısalır. Performans bekleyen kullanıcılar için çok doyurucu ve zevkli motorlardır...
ne günlerdi be özlemişim eski motorumu man kırmızı gileria mx125
böyle bişey olmalı...
-
13 Aralık 2006, 20:27
#29
-
13 Aralık 2006, 20:32
#30
prometheus adlı üyeden alıntı
tigermbz'ye katılıyorum. Zaten hemen hemen aynı şeyleri demişiz. Yalnız 125 düşünen birine de 600f al denmez
eğer sürat yapmak istiyorsanız diye özellikle bahsettim ama.
aslında fırsat buldukça değişik motorlar kullanıp heveslerimizin değil de kabiliyetlerimizin doğrultusunda bir motor seçmemiz akıllıca olacaktır. bunun için ilk motorumuzun ucuz bir alet olmasında fayda var görüşündeyim. bu sayede hem motora alışmak hem de motorcu ortamlarında yeni motorlarla tanışmak imkanımız olacaktır(cebimizden fazla para çıkmadan). bunlar da tarzımızı seçmeye çok faydalı şeyler.
hem hyosung hem aprilia başlangıç olarak değil de daha çok süpersport a karar verip te sürmeye alışma konusunda kendini pişirmek isteyenler içindir diye düşünüyorum.
-
13 Aralık 2006, 20:37
#31
-
13 Aralık 2006, 21:18
#32
Arkadaşlar 2 zamanlı motor bence türkiyede kullanılmaz. Prometheus'un dediği gibi çok yakıyorlar apriliada duyduğumu göre parça sıkıntısı çok ve 2 zamanlı motorların ömrü kısa oluyor. Tamam şekli şemali çok güzel fakat sesini hiç duydunuzmu ? 2 zamanlı motorlarla 4 zamanlı motorları kıyaslamak bile bana saçma geliyor.
-
13 Aralık 2006, 22:00
#33
bence gittikden sonra alacagın motora karar ver arkadasım servis yedek parca acısından... Motor secerken onmesenecek en onemli konulardan biridir...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
13 Aralık 2006, 22:28
#34
Ben olsam hyo yerine aprilia alırdım. Safkan race motor aprilia. hyo da fena alet değil ama Apriliadan aldığın zevki hyosung'dan alamazsın. Gerek vites geçişleri olsun gerek oturuş pozisyonu her anlamda tam bir race ... Ömrü kısa diyorsunuz ama bunlar son teknoloji ile üretilen motorlar artık ömrü kısa olayları mazide kaldı. O zaman piyasada 1.3 motor ve kasası büyük olan arabalar var fakat eski modeller bile şu anda piyasada çok rahat satılıyor ... 2 zamanlı ömrü kısadır olayları şu an için hikaye hangi devirde yaşıyoruz ? Önceden motorlar hararet yapardı su kaynatırdı . Şu andaki arabalarda onları görmek mümkün değil, sorun çıkarsa elektronikte çıkıyor artık ... Aprilia tamamen motogp tecrübesini motora yansıtıyor tam anlamıyla safkan race. 2 zamanlı olup olmaması önemli değil her race motoru bitirir zaten . Hyosung'da motogp tecrübesi diye bir olay yok zaten ... Ayrıca 250cc'den 30 beygir gibi bir rakam çıkarmak pek zor olmasa gerek kaldı ki aprilia 125cc 34 beygir. Hyosung 30 beygiri zaten kasayı taşıyor 150 kg
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
13 Aralık 2006, 22:52
#35
Bende kararsız kalırdım açıkcası... Aprilla müthiş bişey... Hyoda çok iyi..
sanırım herkesin kafasını karıştıran olay aprillanın 2 zamanlı olması... aprilla 4 zamanlı 2 silindir 250 cc bir motor yapmış olsaydı (belkide yapmıştır ) sanırım kimse hyo yu seçmezdi... tabi aynı fiyata olurmuydu tartışılır...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
13 Aralık 2006, 23:24
#36
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz lütfen 1 i 4 zamanlı diğer i 2 zamanlı 1 i Aprilia diğer Hoysung mu ne Lütfenn yaaa Aprilia ile bir tutumayın bende şimdi benim yamaha yı Hojdong la bir tutim ama Promethrus Kardeşim dediği de doğru 250 lik 4 zamanlı bi makine ses olarak 2 zamanlıdan iidir fakat marka kalitesinde ben şüpheliyim kimseyi kırmak yada saygısızlıkta yapmak istemiyorum küçük görmüyorum ama hoysung la aprilia cok ama cok farklı anladınız siz onu
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
13 Aralık 2006, 23:47
#37
the_cayman adlı üyeden alıntı
Ben olsam hyo yerine aprilia alırdım. Safkan race motor aprilia. hyo da fena alet değil ama Apriliadan aldığın zevki hyosung'dan alamazsın. Gerek vites geçişleri olsun gerek oturuş pozisyonu her anlamda tam bir race ... Ömrü kısa diyorsunuz ama bunlar son teknoloji ile üretilen motorlar artık ömrü kısa olayları mazide kaldı. O zaman piyasada 1.3 motor ve kasası büyük olan arabalar var fakat eski modeller bile şu anda piyasada çok rahat satılıyor ... 2 zamanlı ömrü kısadır olayları şu an için hikaye hangi devirde yaşıyoruz ? Önceden motorlar hararet yapardı su kaynatırdı . Şu andaki arabalarda onları görmek mümkün değil, sorun çıkarsa elektronikte çıkıyor artık ... Aprilia tamamen motogp tecrübesini motora yansıtıyor tam anlamıyla safkan race. 2 zamanlı olup olmaması önemli değil her race motoru bitirir zaten . Hyosung'da motogp tecrübesi diye bir olay yok zaten ... Ayrıca 250cc'den 30 beygir gibi bir rakam çıkarmak pek zor olmasa gerek kaldı ki aprilia 125cc 34 beygir. Hyosung 30 beygiri zaten kasayı taşıyor 150 kg
Ya atıyor musunuz yoksa bildiğinizi sanıp da mı konuşuyorsunuz anlamıyorum bir türlü...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6960
Yeni teknolojiymiş, ömrü kısa değilmiş falan filan... İki zamanlı special cross makineleri bir araştır istersen; neden yarışlara çekici ile gidiyorlar. Neden sürekli bakım istiyor, neden sürekli motor yenileniyor...
İki motoru da kullandın mı sen acaba? Oturuş pozisyonları super sport işte. Bu kasa taşımaz muhabbeti de kahve ağzına dönmüş iyice. Kimi nereye taşıyor kasa? Otomobil mi bu?
Aprilia'nın ağırlığı şu sitede 185 kg verilmiş. Ben pek inanmadım ama... http://www.bikez.com/motorcycles/apr...s_125_2006.php
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
14 Aralık 2006, 00:00
#38
ya 1sn harbiden 2 zamanın ömrü kısamıdır hocam yardım
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
14 Aralık 2006, 00:42
#39
daha önce 250cclik bi yamaha motocross kullanmışlığım var fakat alırsam kendime ait ilk motorum olucak ve en az 2-3 sene kullanmayı dusunuyorum, ögrenci oldugum icinde almasına ikisinide biraz kendimi sıksam alıcak olsamda daha ucuz olanını tercih ederim sahsen bu nedenle kullanan arkadaslara özellikle soruyorum siz benim yerimde olsaydınız ne alırdınız ? cunku sekil bakımından bence aprilia biraz daha klas gozuksede performans ve ses de bi okadar onemli bence ayrıcada hyosungunda tipi hic yabana atılır gibi deil.
-
14 Aralık 2006, 00:42
#40
onur1 adlı üyeden alıntı
ya 1sn harbiden 2 zamanın ömrü kısamıdır hocam yardım
Kısa dediğimiz 5.000 km falan değil. Diğer motorlara göre kısadır. İnternette bu konuyla ilgili çok bilgi var (bizim sitemizde de var bayağı).
İki zamanlı motorlarda pistonun her yukarı çıkışında yanma işlemi gerçekleşmektedir. Halbuki dört zamanlı motorlar da, piston ikinci kez yukarı çıktığında yanma işlemi gerçekleşmektedir. Yanma işleminin her defasında olması çok yüksek ısıların ortaya çıkmasını ve motor elemanlarının
ömrünün kısa olmasını doğurmaktadır.
http://www.soylenasil.com/makine/benzinli2zmtrpr.htm
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler