Anket: Sizce Hangisi?
- Katılımcı sayısı
- 84. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Gilera Nexus 500
-
Suzuki AN400 Burgman
Gilera Nexus vs Suzuki AN400 Burgman
Reklamlar
-
Gilera Nexus
Motor Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Silindir hacmi 460 cc
Silindir çapı 92 mm
Silindir kursu 69 mm
Max. güç 40,1 hp
Max. tork 43 Nm 5.500 devirde
Yakıt besleme Enjeksiyon
Yakıt türü Kurşunsuz benzin 95 oktan min.
Dağıtım Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma Elektrik, otomatik jigle ile
Yağlama Islak karter, pompa ile
Karter yağ kapasitesi 1,7 lt
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Otomatik, kuru tip santrifüjlü
Vites Değişken kayıplı aktarım sistemi
Şasi Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Ön fren 260 mm çift disk ile
Arka fren 240 mm disk ile
Jant ölçüleri Ön: 15”x3,50” Arka: 14”x4,50”
Ön lastik İç lastiksiz 120/70-15”
Arka lastik İç lastiksiz 160/60-14”
Uzunluk 2.090 mm
Genişlik 765 mm
Aks aralığı 1.515 mm
Sele yüksekliği 780 mm
Kuru ağırlık 195 kg
Yakıt deposu 15 lt 2,8 lt yedek içinde
En yüksek hız 160 km/h
Egzost çıkışı Euro 2 normlarında
FİYAT:7905 EURO
Suzuki AN400 Burgman
Tipi 4-zamanlı, SOHC, elektronik yakıt enjeksiyonlu,1-silindir
Sübaplar 4
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 385 cm3
Çap 83,0 mm
Strok 71,2 mm
Sıkıştırma oranı 10,2 : 1
Maksimum güç 33 hp / 7000 dd
Maksimum tork 32 Nm / 6000 dd
ŞASİ
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, gaz ayarlı yatay amortisör
Ön fren Disk
Arka fren Disk
Ön lastik ölçüsü 110/90-13 M/C (55P) Tubeless
Arka lastik ölçüsü 130/70-13 M/C (63P) Tubeless
RENKLER
Renkler Gümüş, mavi, siyah
Garanti 2 yıl veya 30.000km
AKTARMA
Tipi C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması Otomatik
ELEKTRİKAL
Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi Elektrikli marş İmmobilizer
ÖLÇÜLER VE KURU AĞIRLIK
Toplam uzunluk 2260 mm
Toplam genişlik 760 mm
Toplam yükseklik 1375 mm
Aks arası mesafe 1590 mm
Zeminden yükseklik 125 mm
Sele yüksekliği 695 mm
Kuru ağırlık 184 kg
Yakıt depo kapasitesi 13 Litre
FİYAT:14.500 YTL
Motosikletlerden almak gibi bir amacım yok.Sadece merak ettim.Hangisi daha çok seviliyormuş bakalım
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
Reklamlar
-
bence bi motor daha eklensin!!! honda sılverwıng 400 favorim
[url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23339[/url] :rendeer: artvin borçka
-
yasin08 adlı üyeden alıntı
bence bi motor daha eklensin!!! honda sılverwıng 400 favorim
dediğim gibi bu topiği açmaktaki amacım bu 2 motordan hangisinin daha çok sevildiğini öğrenmek.silverwing taraftarı pek yok sanırım.ama klasmanları arasında yapsaydık haklıydın.hondayı koymamak hata olurdu
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
-
BURGMAN
Uzay H
A RH (+)
Honda SW 400
-
burgma derim tabikide suzuki nede olsa
-
bence burgman bende var şahane motor insana yolda güven veriyor az yakıyor iyi hızlanıyor frenler çok iyi ön arka komplike ayrıca ön tek sıkıla biliyor manyak bi motor bu
-
piaggio x9 u da ekleyim
-
Burgman ın konfor ve bagajı nın ıyı oldugu kesın ama estetık sportıf gorunum aynı zamanda motor gucu hızı atikliği bakımından tabiki nexus
-
her zaman her yerde NEXSUS
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
abi bence nexus hiç bir sınıfın motoru değil burgmanla kıyaslanmaz
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
SİLVERWİNG
[COLOR="Red"]DREAM OF POWER HONDA [/COLOR]
-
Bu arada yeni Burgman'in piyasaya cikmak uzere oldugunu belirtirim.
(Avrupa ve Amerika'da zaten piyasada Turkiye icin konusuyorum.)
Burgman 400 K7
-
MERHABA,
HENÜZ 3 GÜN OLDU BURGMAN'IMI ALALI
AMA GEÇEN 3 GÜN İÇİNDEKİ İZLENİMLERİME GÖRE İNANILMAZ BİR MOTOR OLDUĞUNU SÖYLEYEBİLİRİM
HERŞEYDEN ÖNCE İNANILMAZ KALİTELİ BİR PLASTİĞİ VAR
MOTOR İVMELENMESİ ÇOK İYİ
YOL TUTUŞU VE SÜRÜŞ KONFORU HARİKA
BAGAJININ BÜYÜKLÜĞÜ TARTIŞILMAZ (2 KASK+1 MONT+ELDİVEN+2 ŞAPKA)
BENZİN SARFİYATININ DÜŞÜK OLMASI (227 KM. DE 9,2 LT.BENZİN)
İŞTE BU NEDENLERDEN DOLAYI BURGMAN DİYORUM
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
-
bence nexus kasası çok harika çinliden ayırt edebilmesi çok basit kalite olduğu her yerden anlaşılıyor beygiride yüksek bide harbi ital
-
tabiiki nexus
bence burgman ile nexus kıyaslaması mercedes sl500 ile bmw m3ü kıyaslamak gibi olmuş
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
nexus..çok daha sert ve güçlü durduğu için..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
valla bende önceleri burgman diyodum ama arkadasın nexsusu gördükten sonra fikrim değişti çok seri ve atak bi motor. ama burgmanın sele ve bagaj rahatlığı yok nexsus ta buda önemli bir ayrıntı bence. sonra 400 lük burgmanla 500 lük nexsusun beygir gücüde çok farklı birbirinden son tahlilde atak ve hızlı makina diyosan nexsus yok rahatıma düşkünüm diyosan burgman derim ben
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
Nexus iyi ama Burgman daha iyi
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
valla zor bir karar.çünkü burgmanın tipi çok hoşuma gidiyor.uzun yollar için ideal bir motosiklet.mercedes konforunda olsa gerek.performansı nexus tan kötü.ama biri 400 diğeri 500 cc.hoşgörmek lazım.
ama ben motorda hız olsun,güç olsun istiyorum.uzun yol 40 yılda bir yapılıyor.sportif yönünden dolayın NEXUS
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler