Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cbf 1000/ fazer 600

    REKLAM ALANI
  1. #1
    rdrqz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Ankara İzmir/Tire
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Honda CBF 1000 Teknik özellikler:

    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 998
    Silindir çapı& strok (mm) 75x56.5
    Sıkıştırma oranı 11 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak) 98 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) 97 / 6500
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2155x780x1240
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
    Sele yüksekliği (mm) 795 (±15)
    Yerden açıklık (mm) 130
    Yakıt kapasitesi (litre) 19 (4lt yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka 6 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
    Süspansiyon Ön 41mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    Arka Gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka 3 piston kaliperli 240x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 228 kg


    Yamaha FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler
    Motor
    Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi 600 cc.
    Çap X Strok 65.5 X 44.5mm
    Kompresyon oranı 12.2 : 1
    Maks. gücü 98 HP-12.000 devirde
    Maks. Tork 6.4 kg-m-10.000 devirde
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Grup enjeksiyon tipi
    Debriyaj tipi Islak, çok diskli
    Ateşleme TCI
    İlk çalıştırma Elektrik marşlı
    Vites kutusu 6 vites
    Tahrik Zincirli
    Şase
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon Maşa
    Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
    Arka teker hareket mesafesi 130 mm.
    Ön fren Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Arka lastik 180/55 ZR17 M/C (73W)
    Boyutlar
    Boyutlar (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
    Sele yüksekliği 795 mm.
    İki teker arası mesafe 1.440 mm.
    Min.Yerden yükseklik 130 mm.
    Ağırlık 187 kg.
    Yakıt kapasitesi 19 litre (3.6 litre yedek)
    Yağ kapasitesi 3.4 litre



    Hangisi? ve cc farkına rağmen nasıl oluyorda ikisi aynı beygir gücüne sahip olabiliyor.
    Not: Moderator arkdaşım diğer topiği silebilir misin acaba? Umarım bu topic istenilen gibi olmuştur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Bunlar aynı segmentin motorları değilki, cbf 1000 orta devirlerde her daim atak ve mütis bi tork üreten bi makinedir,fzr600 da güzel gaz yiyor ama cbf 1000 kadar atak değil. Yanı aradaki tek fark tork farkı ve vites aralıkları.

  3. #3
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    bak bu karşılaştırmayı skullhunter yapmıştı o topikten daha saglıklı bilgi alabilirsin..
    http://www.motosiklet.net/forum/show...light=cbf+1000

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Aynı beygir gücü ve çok farklı motor hacmi, bir yerlerde çok daha yüksek tork olduğu anlamına gelir. Nitekim torklarda Honda büyük motoru sayesinde yaklaşık %50'lik bir avantaj sağlıyor. Aynı güçte olmasına rağmen yine yüksek torku sayesinde bunu daha düşük devirde veriyor. Güç konusuna fazla takılmayın, F1 yarışçıları gibi motorun çevirebileceği en yüksek devirde vites değiştirmediğiniz sürece tamamını hakkıyla kullanamazsınız. Ama en yüksek torku herhangi bir anda hissedebilirsiniz. Yani motorlarını kıyaslarsak tartışmasız Honda ama bence Fazer inanılmaz güzellikte bir motor ve gelecekteki en büyük hedefim.

  5. #5
    rdrqz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Ankara İzmir/Tire
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    ya ikiside çok hoşuma gitti aslında fazeri kullandım 1.viteste 110 gördüklerini duydum ama sanırım cbf1000 şehir içi kullanım için daha ideal yani bence fazer daha çok şehir dışı motosikleti
    siz ne dersiniz?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler