honda cbr 1000repsol mu honda cbr1000 2007hrc mi?
Reklamlar
-
2006 1000RR ın 2005 Modelinden den daha iyi olduğunu biliyoruz. Bunu tartışmaya gerek yok. 2006 ile gelen başlıca yenilikler nelerdir ?
Daha performanslı ( motor yapısında fark yok diyenler için ; '' Motorun cevirdiği devir bile farklı '' ) Motorun görünüşü dahada agresifleştirildi. Fren diskleri değişti gibi gibi.
Reklamlar
-
Valla arkadaşlar bana haşin, farklı, canavar gibi terimler! doyurucu, bilgilendirici gelmiyor. Aşağıda resmi site var. Bakınca resmi sıkıştırma oranlarını, 'trail-rake' ölçüleri arasındaki farkları görüyoruz. Sizden ricam bir argümanı savunuyorsunuz burayı kahvehaneye çevirmeden teknik verilerle, kaynaklarla yazmanız. Öyle biz nereye gidiyoruz, kültürümüz düştü vs. iddialı nutuklarla olmuyor bu işler pratiğe dökün lütfen söylemlerinizi.
http://powersports.honda.com/motorcy...delId=CBR10RR5
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
hala dış görünüş deniyor yaa dış görünüş değil konu ona hiç girmeyelim bile..
sadece sıkıştırma oranında fark gözüküyor buda performansı etkiliyor ancak beygir artışı söz konusu değil.. devir 12,200 olmuş bu mu bütün fark yamaha R6 nın deviri yalan topluyo yamaha motorları diye ayaklanılıyo bukadar kolaysa bu işler bende diyorum tek fark bumu 2006 da
-
-
Repsol da pek bir havalı duruyor caaaanım
-
EgeKnn arkadaşım 05-06 modellerinin dyno sonuçlarını koyuyorum, bak bakalım fark var mı yok mu? BIYIKLI kaynak deyip duruyordun. Linkini verdiğim sayfaya baksaydın kaynak olduğunu görürdün ama amaç saldırı olunca işler değişiyor tabi.
2006 model 1000RR detaylı test
Bu sitede de profesyonel test pilotlarının yorumları ve teknik detaylar var...
Bu konuda herhalde son nokta budur. Artık tartışmaya gerek yok. Repsol ve HRC tercihiydi konu hatırlatırım... İsterseniz de kilitleyin, artık farketmez.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
metehan olmadığı için ben tartışmaya katılmıyorum sadece konuyla ilgili fikrimi söyleyeyim bence de renk olarak repsol daha dikkat çekici ama siyah da tahrik edici
-
neyse arkadaslar konuyu acan bendim illada ben benim motorum mu guzel yoksa HRC mi de degil bana gore repsol daha karizma gozukuyo.
honda limited cikardigi bu modellere daha duyarli olmasi lazim
yeni hrc bence normal renklerden baska bir ozelligi yok.
neyse hersey herkesin gonlunce olsun daha fazla tartismiyalim.
[COLOR="Blue"][FONT="Comic Sans MS"]:) [/FONT][/COLOR] [email]mikailoguzhan@msn.com[/email] (dileyen ekleye bilir)
-
@muratrepsol1000
bana gore repsol daha karizma gozukuyo.
Arkadaşım bence de Repsol çok daha güzel bir motor. Üstelik sadece 2005 yılında belli sayıda üretildiğinden özel bir seri. Bence elindeki motoru iyi ve temiz kullan, ileride değer kazanabilir. Şu anda MotoGP yarışlarında bile senin motorun renkleri kullanılıyor. Repsol turuncusu bir başka.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
bencede repsol alet tam pist makinası gibi duruyor
ikis arasında seçim yapcakolsam repsol derim
-
Mehmet, yeri gelmişken bir şey sormak istiyorum sana. Biliyorsun, ben motor ve yarışlar ile ilgili senin bilgilerinden faydalanırım her zaman.
05/06 modellerin kıyasını gösteren şu tabloda,10.000 devire kadar 05 model her devirde daha fazla güç üretiyor. ( grafikten göz kararı ile yaklaşık 4-5 HP ölçüyorum genelde, 8000 devirde ise 8-10 HP ye kadar çıkıyor )
Sonra 06 model bu noktada biraz yukarı çıkıyor.
Torklarda ise hemen hemen aynı.
Buna rağmen 06 modelin motoru daha iyi deniyor. Ben anlamadım.
Bu maksimimum Güç, bu kadar mı önemli SS çiler arasında ? Diğer devirlerde daha düşük gücü önemsemeyecek kadar...
Bir de, tamamen teorik olarak bu iki motor bir kalkış yarışı yapsalar, 10000 e kadar hep 05 daha fazla güç ürettiğine göre, kısa mesafelerde 06 yı geride bırakmaz mı ?
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
-
Levent abi, 2006 modelde yapılan değişiklik tamamen yarışa odaklı bir değişiklik. Yani normal kullanımda bu farkları fark edemezsiniz. Örneğin motorun orjinal egsozunu performans egsozu ile değiştirdiğinizde de aynı şey geçerli, motorun daha yüksek devirlerde daha yüksek güç üretmesini sağlıyorsunuz.
Yani performans egsozunun düşük devirlerde normal egsoza göre daha az beygir üretmesi olası. Yeni modelde de bu sağlanmış, gerek egsozda yapılan ciddi değişiklikler, gerekse motorda yapılan birtakım değişiklikler sayesinde daha yüksek devirde daha fazla güç üretimi sağlanmış. Yarışlarda daha çok yüksek devirler (10000-12000rpm) kullanıldığından yapılmış bu değişiklik.
Motorun ürettiği güç önemli değil aslında, bu gücü minimum kayıp ile ne kadarını tekerleğe aktarıyor bu önemli. 2004-2005 model 1000RR tekerleğe 145hp güç verebiliyorken 2006 model 1000RR bu değişiklikler sayesinde tekerleğe 149hp güç verebiliyor. Bunlar tamamen profesyonel olarak dyno üzerinde test edilmiş veriler. Onun dışında yeni model diğerine nazaran daha hafif. Bu da iyi bir avantaj sağlıyor.
Kalkış olayı tamamen farklı şeylere bağlı. 2006 model 1000RR'ın arka dişlisi 40'tan 42'ye yükseltildi. Arka dişli büyüdükçe akselerasyon hızlanır ama maksimum devir düşer, bunu da dengelemek için 11500rpm olan deviri yeni modelde 12200rpm yaptılar. Kalkışta yeni model çok daha başarılı, tek teker olayı da yeni modelde daha kolay gerçekleştiriliyor. Bir de 2006 modelin artık R1 ile kıyaslandığında daha güçlü olduğunu söylüyorlar ama benim bu konuda herhangi bir bilgim yok.
Kısacası Levent abi, SS'çilerin çoğu bu güç, ağırlık konularına kafayı takmış durumda. Ama iş motoru kullanmaya gelince motorun hakkını veren çıkmıyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
BaByFaCe adlı üyeden alıntı
valla o kadar para verip de bir de repsolun reklamini yapamam..benim tercihim her zaman sade olanidir..siyah benim her zaman istedigim ve begendigim bir renktir..
benim düşüncelerimde aynı herşeyin sadesi makbuldür
[B][COLOR="Red"][CENTER]1000 lerce dansözüm olacağına 1000 cc makinem olsun ![/CENTER][/COLOR][/B]
-
bence cbr 1000repsolünin beyaz kırmızı ve resimdeki rengi güzel yenisi tipsizmiş
-
Süper Moderatör (BBRR)
bencede siyah ...hatta memet o resimde kot pantalon olmamış altada rüzgar ve su geçirmeyen bi altlık giyseydin tam gosttun yane
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Bence bu daha güzel, siyahın tozunu sık almak gerekir.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
09 Ağustos 2007, 00:56
#58
valla cbr 1000 on numara motor siyah bencede olmadı kırmızı siyah repsolda güzel ama cidden orta malı gibi çok var ama boys dediği gibi kullandığı gibi siyah motor siyah kask siyah cam siyah ceket en iyisi:D
-
09 Ağustos 2007, 02:12
#59
hrc yi ben cok begendim, repsol bir numara ama
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
12 Ağustos 2007, 23:12
#60
sen bunlardan herhangi birini eğer sıfır alacaksan bence 3 nü de boş ver.tabii bu tercih meselesi.önce git bir 2007 ler arasındakilerden kawasakizx-10r.yamahar1 ve suzukigsx 1000r ra bak derim.!!!.çünkü 3çü de honda dan iyiler.aralarında kawasaki ve yamaha bence en iyileri.illa honda dersen HRC.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler