Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

CL250'den Ducati Scrambler Sixty'a geçiş.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Royal Enfield Scram 411'i de bir düşünün, iyi bir pazarlıkla fiyat daha da düşürebilirse güzel bir alternatif olabilir.
    CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.

    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    svatpilen 250 yada 400 tavsiye ederim,ikiside scrambler gorunuslu çok guclu motorlar.titresim yok.
    250liklde mrf lastik var deiştirmen gerek.2sinide surdum atik kıvrak dengeli güzael motorlar.ducatiye alternatif
    Svartpilen'e tam olarak Scrambler diyemiyorum. Çok arada kalmış bir model. Kendine has bir kategorisi var bence.
    2023 ve öncesi modelleri ufak ve kısa. 2024 modelleri daha büyük ve uzun yapmışlar. Belki ona bakabilir ama onun baktığı tarz biraz daha farklı sanırım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Lunatique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.
    ...
    Doğru güç çok yakın, ama çekiş (tork) ciddi anlamda (%40) yüksek. İncelemelerde bir miktar arazi kapasitesi olduğu görülüyor, kötü zeminde sürülecekse C250'den çok daha mutlu edecektir. Yüksek sürat isteniyorsa uygun değil tabi.
    espresso bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Uretimi olmayan muhtemelen parcasi da olmayan, olsa da pahali olan bir modele gecmek mantiksiz. He para var, motor hobi araci ise olabilir dicem ama yine de mantiksiz bence.

  4. #24
    Tokus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2023
    Alıntı UmutK37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CL250 den aynı tip motora geçecek olsaydım Yamaha XSR700 den başka modele bakmazdım.
    en iyi önerme
    tickles my pickle to see that motor wiggle

  5. #25

    Üyelik
    10 Ağustos 2024
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Model bazinda tavsiyem yok ancak genel olarak yuksek hacim motosikletle gecis yapmakta cekinmeyin bence.
    250'dan sonra bi anda 800 CC bi Ducati Scrambler sıkıntı yaratmaz diyorsun yani abi sanırım. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum ama tam tersini düşünenler de çok var ve bu arkadaşlarım genelde racing veya naked kullandığı için böyle düşünüyorlar gibime geliyor. Hız yapmak teker yapmak için değil sakin sürüşler için alıyorum motoru.


    Alıntı Lunatique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.



    Svartpilen'e tam olarak Scrambler diyemiyorum. Çok arada kalmış bir model. Kendine has bir kategorisi var bence.
    2023 ve öncesi modelleri ufak ve kısa. 2024 modelleri daha büyük ve uzun yapmışlar. Belki ona bakabilir ama onun baktığı tarz biraz daha farklı sanırım.
    Abi dediğin gibi ben de Svarpillen'i tam retro olarak görmüyorum. Karmakarışık bir motor gibi geliyor bana. Aslında RE'nin Continental GT'sine de bayılıyorum ama K-Rides iyi iş çıkarmıyor diyorlar şu an güven vermiyor pek.

  6. #26
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.

  7. #27
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Psyduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.
    Bir arkadaşım MT25'den XSR900'e geçmişti, şimdi motoru ile çok mutlu. Tabi pist eğitimi de almış bir arkadaş, ben 250cc motordan xsr900'e geçmeye çekinirdim, biliyorum otobana çıkmış olsam o gaz kolunu sonuna kadar çevirmeden duramam.

  8. #28

    Üyelik
    10 Ağustos 2024
    Alıntı Psyduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.
    Abi merhaba, XSR'lar pek hoşuma gitmiyor açıkçası tip olarak ya. Triumph Scrambler, Ducati Scrambler ve Royal'in Continental GT'sine bakınıyorum. Royal direkt eledim kafadan, Triumph'lar çok pahalı hem ikinci el hem sıfır, Ducati ise desmo bakımı tuzlu. Bilemedim yani şu an :D CL500 getirselerdi hiç başka motor bakmazdım muhtemelen.
    Psyduck bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)