CL250'den Ducati Scrambler Sixty'a geçiş.
Reklamlar
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Royal Enfield Scram 411'i de bir düşünün, iyi bir pazarlıkla fiyat daha da düşürebilirse güzel bir alternatif olabilir.
CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.
motomad adlı üyeden alıntı
svatpilen 250 yada 400 tavsiye ederim,ikiside scrambler gorunuslu çok guclu motorlar.titresim yok.
250liklde mrf lastik var deiştirmen gerek.2sinide surdum atik kıvrak dengeli güzael motorlar.ducatiye alternatif
Svartpilen'e tam olarak Scrambler diyemiyorum. Çok arada kalmış bir model. Kendine has bir kategorisi var bence.
2023 ve öncesi modelleri ufak ve kısa. 2024 modelleri daha büyük ve uzun yapmışlar. Belki ona bakabilir ama onun baktığı tarz biraz daha farklı sanırım.
Reklamlar
-
Lunatique adlı üyeden alıntı
CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.
...
Doğru güç çok yakın, ama çekiş (tork) ciddi anlamda (%40) yüksek. İncelemelerde bir miktar arazi kapasitesi olduğu görülüyor, kötü zeminde sürülecekse C250'den çok daha mutlu edecektir. Yüksek sürat isteniyorsa uygun değil tabi.
-
Uretimi olmayan muhtemelen parcasi da olmayan, olsa da pahali olan bir modele gecmek mantiksiz. He para var, motor hobi araci ise olabilir dicem ama yine de mantiksiz bence.
-
UmutK37 adlı üyeden alıntı
CL250 den aynı tip motora geçecek olsaydım Yamaha XSR700 den başka modele bakmazdım.
en iyi önerme
tickles my pickle to see that motor wiggle
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Model bazinda tavsiyem yok ancak genel olarak yuksek hacim motosikletle gecis yapmakta cekinmeyin bence.
250'dan sonra bi anda 800 CC bi Ducati Scrambler sıkıntı yaratmaz diyorsun yani abi sanırım. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum ama tam tersini düşünenler de çok var ve bu arkadaşlarım genelde racing veya naked kullandığı için böyle düşünüyorlar gibime geliyor. Hız yapmak teker yapmak için değil sakin sürüşler için alıyorum motoru.
Lunatique adlı üyeden alıntı
CL250 zayıf geldiği için RE Scram 411'e geçerse güç anlamında pek fark yaratmayacaktır.
Svartpilen'e tam olarak Scrambler diyemiyorum. Çok arada kalmış bir model. Kendine has bir kategorisi var bence.
2023 ve öncesi modelleri ufak ve kısa. 2024 modelleri daha büyük ve uzun yapmışlar. Belki ona bakabilir ama onun baktığı tarz biraz daha farklı sanırım.
Abi dediğin gibi ben de Svarpillen'i tam retro olarak görmüyorum. Karmakarışık bir motor gibi geliyor bana. Aslında RE'nin Continental GT'sine de bayılıyorum ama K-Rides iyi iş çıkarmıyor diyorlar şu an güven vermiyor pek.
-
CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.
-
Psyduck adlı üyeden alıntı
CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.
Bir arkadaşım MT25'den XSR900'e geçmişti, şimdi motoru ile çok mutlu. Tabi pist eğitimi de almış bir arkadaş, ben 250cc motordan xsr900'e geçmeye çekinirdim, biliyorum otobana çıkmış olsam o gaz kolunu sonuna kadar çevirmeden duramam.
-
Psyduck adlı üyeden alıntı
CL250'den geçilecek en mantıklı makinelerden biri XSR700'dür. Yaklaşık 5 bin km'dir 2017 model 13000kde olanını kullanıyorum. Merak edilen bir soru varsa cevaplayabilirim.
Abi merhaba, XSR'lar pek hoşuma gitmiyor açıkçası tip olarak ya. Triumph Scrambler, Ducati Scrambler ve Royal'in Continental GT'sine bakınıyorum. Royal direkt eledim kafadan, Triumph'lar çok pahalı hem ikinci el hem sıfır, Ducati ise desmo bakımı tuzlu. Bilemedim yani şu an :D CL500 getirselerdi hiç başka motor bakmazdım muhtemelen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)