Sıfır CL-X 700 Sport mu yoksa 2013-2014 model Düşük KM Ducati Monster 696 mı?
Reklamlar
-
Arkadaşlar siz olsanız sıfır olarak CLX mi tercih edersiniz yoksa biraz eski ama temiz Ducati Monster 696 veya benzeri bilindik markaları mı?
Örnek Ducati:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-ducati-monster-20-yil-ozel-seri-696-abs-dusuk-kilometre-1099685182/detay
Reklamlar
-
Açık ara 0 km clx alırdım ben.200k altına satılan en hızlı en güçlü motor olma ihtimali yuksek.şu an bu paraya çok iyi motor kaçırma derim.
-
Bu ikisi arasından CLX700 tercih ederim. Bayide inceledim malzeme kalitesi, bir Japon olmasa da fena değil. 10 yaşında İtalyandansa CF Moto alırdım sanırım.
-
Husky’den vazgeçtiniz sanırım?
Ben hala bahsedilen motorlar arasında Husky taraftarıyım, ancak illa bu iki modelden biri olacaksa wing41’e katılıyorum. 10 yaşında İtalyan yerine 0km CL-X mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
Açık ara 0 km clx alırdım ben.200k altına satılan en hızlı en güçlü motor olma ihtimali yuksek.şu an bu paraya çok iyi motor kaçırma derim.
Peki sizce Heritage ve Sport modeli arasındaki fark kayda değer mi? Ne tür farklar var tam olarak anlayamadım ama sanırım sadece görünüş ve frenlerden ibaret.
Khaira adlı üyeden alıntı
Husky’den vazgeçtiniz sanırım?
Ben hala bahsedilen motorlar arasında Husky taraftarıyım, ancak illa bu iki modelden biri olacaksa wing41’e katılıyorum. 10 yaşında İtalyan yerine 0km CL-X mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.
Husky'i de beğeniyorum fakat iki silindir alma isteğim ağır basıyor sanırım :(
wing41 adlı üyeden alıntı
Bu ikisi arasından CLX700 tercih ederim. Bayide inceledim malzeme kalitesi, bir Japon olmasa da fena değil. 10 yaşında İtalyandansa CF Moto alırdım sanırım.
Heritage ve Sport modeli arasında tam olarak ne tür farklar var acaba? Bilginiz var mı?
-
O paralara japondan/avrupalıdan şaşmazdım şahsen
-
benzer bir ikilemdeyim.
heritage önler tek kaliper sportda çift.
frenler heritage için j juan, sport için brembo.
egzos kaplamaları farklı.
sportun yolcu koltuğu kısmı daha küçük, herita için çok iyi bir sele var.
gidonlar farklı.
ben heritage modelini daha beğenmiştim ama hala 2.el ducati almak konusunda kararsızım.
cf nin malzeme kalitesi ve hacimli görüntüsü oldukça güzel.
-
okican adlı üyeden alıntı
benzer bir ikilemdeyim.
heritage önler tek kaliper sportda çift.
frenler heritage için j juan, sport için brembo.
egzos kaplamaları farklı.
sportun yolcu koltuğu kısmı daha küçük, herita için çok iyi bir sele var.
gidonlar farklı.
ben heritage modelini daha beğenmiştim ama hala 2.el ducati almak konusunda kararsızım.
cf nin malzeme kalitesi ve hacimli görüntüsü oldukça güzel.
Sport'un arka koltuğuna oturulabiliyor mu gerçekten ? :D Çıtı pıtı biri otursa tamam da 75 80 kg civarı biri için uygun olur mu bilemedim. Anladığım kadarıyla tam bir koltuk ta yok arkada, kuyruk grenajıyla karışık gibi.
-
monster muhtemelen desmo bakımı isteyecektir. 20 bin lira cebinizdeyse alınabilir.
-
dark200 adlı üyeden alıntı
Sport'un arka koltuğuna oturulabiliyor mu gerçekten ? :D Çıtı pıtı biri otursa tamam da 75 80 kg civarı biri için uygun olur mu bilemedim. Anladığım kadarıyla tam bir koltuk ta yok arkada, kuyruk grenajıyla karışık gibi.
küçük minik bir süngerli bölüm var, mecbur kalırsa oturur ama ne hisseder bilemedim :D
2 modelde ayna yerleşimleri de farklı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
lastik tipleri farklı
aklıma geldikçe ekliyorum :D
-
dark200 adlı üyeden alıntı
Heritage ve Sport modeli arasında tam olarak ne tür farklar var acaba? Bilginiz var mı?
Heritage daha touring tadında. Dik oturuşlu ve gidon yüksek. Sele daha rahat ve artçı kullanımına uygun. Sportta gidon düşük. SS tarzında bir gidonu var ve oturma pozisyonu da oldukça yatık. Artçı kullanımına uygun değil. Motor tek kişilik desek yeridir. O arka grenaj üzerine ben kimseyi oturtmazdım. Zaten parça sıkıntısı var. Tırnak falan kırılsa bekler durursun muhtemelen. Uzun süreler motor üzerinde olunacaksa şahsen dik oturumu tercih ederim.
-
Kesinlikle sıfır cf moto alın cl-x 700 çok güzel bir motosiklet, yanlış bilmiyorsam Kawasaki bloğu vardı, her türlü 10 yaşında feleğin çemberinden geçmiş bir motordan çok daha iyidir, Ducati olsa bile
-
Simdi o paralara CF alinir mi, alinir neden alinmasin. Kesin muhtesem bir motosiklettir.
Yalniz olasi problemler Benim almama engel olurdu. Kronik varmi? parcasi var mi? parca fiyatlari nasil? Dahasi servis var mi?
Istanbulda hadi oktay motor var sorun olmaz diyelim. Peki oktay motordan baska adam akilli servis var mi?
Oktay motor ile sorum yasarsam nereye gidecegim? Yada yarin oktay motor ben tükkani kapatiyorum araba isine gircem, yada köfteci acacam derse ben nere gidicem?
Yukardaki riskleri es gecersek, illa CF almam gereken bir durum varsa, ben sahsen 650nk alirdim. Yada mt650 de olabilir. Cantali falan cok guzel.
650nk nin motoru kawasaki klonu idi sanirim.
-
Evet sport modeli daha güzel zevk meselesi tabi ama sport almazdım muhtemelen.20k extra para vermezdim bu sefer 220 veren 230 240 verir demeye başlıyorsun.para cepte kalsin düz versiyonu al.650 nk da var evet daha uygun ama ben almazdım tutmamış bir motor eski bir motor ve kalite olarak 1 tık daha altta kalıyor.700 daha kaliteli belli oluyor extradanda yeni nesil motoru var.servis işi iyiye dogru gidiyor gibi sorun yaşıcanı sanmıyorum.bu paralara alternatif motor varsa heleki bu hacimlerde bakalım
-
Monster 696 alacak arkadaşlar ne alacaklarını tam bilmiyorlar sanırım.
CF'ye o para verilir m verilmez mi kısmı bambaşka bir konu ama 696 alıp binecekseniz yıllık kaç para ayıracağınızı bir kontrol edin. Tipini çok beğenirim, ama biraz acıtır kendisi.
-
bugün +30 bin tl zam yapmışlar.
eski fiyatıyla bile soru işaretiydi artık iyice seçenek dışıdır bence.
-
Ben motorun orasıyla burasıyla uğraşmaktan keyif alan, metresim varmış da ona harcıyormuş gibi para saçmayı seven biriyim. Benim tercihim 696 olurdu. Emin olun Bitlis'te bile olsa o Desmo'yu yarı fiyatına yapan iyi bir yer arar bulurdum. Her ne kadar bir 695 kadar güzel gözükmese de 696 da tip olarak fena değildir. Evet, Cl-X daha yeni, muhtemelen ilk 20.000 km daha sorunsuz ama 696 kadar sexy bir motor değil.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Ben motorun orasıyla burasıyla uğraşmaktan keyif alan, metresim varmış da ona harcıyormuş gibi para saçmayı seven biriyim. Benim tercihim 696 olurdu. Emin olun Bitlis'te bile olsa o Desmo'yu yarı fiyatına yapan iyi bir yer arar bulurdum. Her ne kadar bir 695 kadar güzel gözükmese de 696 da tip olarak fena değildir. Evet, Cl-X daha yeni, muhtemelen ilk 20.000 km daha sorunsuz ama 696 kadar sexy bir motor değil.
Mesela böyle farkında olarak almak güzel.
Ben daha bugün bi arkadaşıma böyle böyle edeceksen al valla güzel dedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)