Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

80.000 TL ye Hangisi Daha İyi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Haziran 2022
    Sıfır alıcam aklımda olan motorlar;

    Hero xpulse 200

    Bajaj N250

    Bajaj NS200

    Cf moto 250NK

    Fiyat olarak neredeyse aynı aşağı yukarı hepsi aklımda xpulse vardı fakat diğerleri güç olarak çok daha güçlü olmasına rağmen aynı fiyattalar bajaj parça sorunu filan yok 2. elde güçlü kafam çok karıştı yardımcı olabilirseniz sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Cdmoto 250nk derim
    10bin daha verirsen 250xl var

  3. #3
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Bulunduğunuz il de Cf motonun servisi iyiyse olabilir, güzel motor. Ama bajaj daha çok tutulan bir marka, parçada sorun yaratacığını sanmıyorum. Tercihim n250 olurdu.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  4. #4
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Tarz meselesi. Benim de xpulse çok hoşuma gidiyor. Servis olarak da çok başarılı bir firma. Ancak güç senin için önemliyse fp olarak bajajlar kalıyor. En azından parça sıkıntısı yok. N250 tip olarak da gayet hoş bir motor.

  5. #5
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Hero güçsüz.
    Cfmoto çin olmasına rağmen yedek parça pahalı, servis kötü. kalitesi çinin üstü hint in bir tık altı.

    n250 kullanmadım ama 5 vites ve yağ soğutma ve çift buji. onun yerine 6 vites, su sogutma ve 3 bujili ns200 alırım.
    dundanbiri bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bajaj mantıklı

  7. #7

    Üyelik
    19 Haziran 2022
    Bajaj mantıklı kendini kanıtlamış fakat ns200 kaç yıl oldu artık çıkalı ve kronikleri var, n250 de daha yeni çıktı kronik var mı yok mu bilinmiyor, xpulse çok hoşuma gidiyor ama gücü uzun yolda yetersiz, nk 250 tipi ve gücü çok iyi fakat parça sıkıntısı var ve parçaları çok pahalı o yüzden çok kararsızım.

  8. #8
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    ns200 ün ekran resetleme dışında kronik sorunu kalmadı diye biliyorum o da saatin gitmesi hariç herhangi bir olumsuz yanı yok.

    eski modellerde arada stop etme problemı vardı onu çözdüler sanırım. benim 2016 model herhalde bin km de bi kere stop ediyordur.

  9. #9

    Üyelik
    19 Haziran 2022
    Ns200 beyin arızası, suya yağ karıştırma ve zorlayınca krank kırma gibi sorunlarını çok gördüm araştırınca.

  10. #10
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    valla duymadım hocam hiç, ama yok diye de yanlış bilgi vermeyeyim.

  11. #11
    Cosmic Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Husqvarna Svartpilen 250
    Cfmoto ile ilgili şikayetvar da çok başlık var incelemenizi tavsiye ederim

  12. #12
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    2 sene önce 2v sini almadığım Hero nun bu sefer 4 v sini aldım. 1350 km oldu, çok memnunum. Eski honda ortaklığı bile yeterdi aslında almam için ama;
    - keihin enjeksiyon
    - metzeler sahara lastik
    - nissin fren ve abs
    - led far ve stop
    Ta olunca, fiyatı, yedeği, 5 yıl geçerli garantisi, daha iyi servisi, az yakması eklenince Bajaj ve cfmoto alternatif olmaktan çıktı. Ns 200 kullandım, cfmoto kullanıcısıyla konuştum ve bayide inceledim. Aslında iyi motorlar ama kronik sorunlarını okumuştum. Hero ise hep taş gibi sağlam diye anılıyor ki ben endurocu olduğum için bu önemli.
    Motor güçsüz çok yanlış bir söylem. Önde 21 arkada 18 inc dişli lastiği olan %60 arazi odaklı bir motor bu. Adamlar beygire degil tork a göre yapmışlar. Yani güçsüz motor yokuşta belli olur. Xpulse daha hiç bir yokuşta bana "al işte vites istiyor" dedirtmedi. 115 e kadar dolu dolu torklu hızlanıyor. Üretim amacı bu. Yani hız makinesi zaten değil. Bunu bilerek almak gerek. Ns200 vs daha küçük, basıp 130-140 yapılacak motorlar. Çanta vs hiç yakışmıyor. Hatta cfmoto lara takılamıyor bile.
    Lafın özü 120 az- 140 lazım, sadece asfalt diyorsan x-pulse o değil. Ama dağ bayır, TUR(kesinlikle gider) , çanta, commuter , sorunsuzluk diyorsan Hero. 20 km daha yavaş, ok.

  13. #13

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Hero da karizma modeli touring tam granajlısı sport touring modeli idi yol makinesi idi xpulse lar çok güzel ama %100 rafine bir yol makinesi değil .

  14. #14
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    enduro tarzı sevdiğim dolayı hero alırdım bence fiyat olarak kendi sınıfında lider donanım olarak ta güzel fabrika çıkış lastikleri bile metzeler

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Mart 2023
    Ben zerre düşünmeden xpulse alırdım çünkü daha eğlenceli. Ama sen ne alırsın? Tamamen sana kalmış bir karar. CF Moto seviliyor ve Türkiye de güzel atılım, yatırımları var. Bajaj zaten kendini ispatladı. Hero ise kaliteli bir marka, inanılmaz bir servis sistemi var. Konu bunlardan ziyade motosikletten beklentin, nerede nasıl süreceğin ve tarz olarak zevkin. Düşük hacimde bana eğlenceli gelen xpulsedir. Atlarım zıplarım hoplarım, bir şekilde eğlenirim. Şu yolların ortasında ki refüj den karşıya atlamak bile bana göre eğlenceli ve pratik. Ta bilmem nereden dönüp geri gelmeyi misal sevmiyorum. Yani xpulse pratik bir motosiklet. Zaten alırdım deme nedenim de bundan kaynaklı. Ama ben bunları yapmam öyle yolda giderim, yolda sürerim. Dağ bayır veya şehirde kendime farklı rotalar aramam dersen, xpulse almanın da çok bir anlamı kalmayacaktır. Bu sefer de benim gözümde alman gereken Ns200' dür. Yani şahsi fikrim rotayı sen oluşturacaksan xpulse, rotaya uyacaksan Ns200 almandan yana. Şimdiden tercihinde başarılar, keyifli sürüşler dilerim.
    BOO_74 bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    19 Haziran 2022
    Benimde en beğendiğim xpulse ama uzun yola çıktığında 100 110 arası gidebilirsin ns200 - n250 de 130 la gidebilirsin otobanda hız önemli birde xpulse da aklımı en çok karıştıran yedek parça sıkıntısı bajajın internette parçası dolu heronun yok gruplarda da xpulse gidon topuzunu 1 ay bekleyen var.

  17. #17
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024
    Ben şahsen bu ikilemde kalıp kararımı N250 den yana kullandım
    Cf moto güzel ama ne parça nede aksesuar bulunabilirligi konusunda çok kısır Bajaj öyle değil motor gelmeden aksesuar geldi
    Geçen gün Kalyoncuya baktım bayağı bir aksesuar ve yedek parça stoklarında var

    Motor olarakta gayet iyi ben beğendim özellikle mercekli led farı gece süper şimşek vari selektorde bayağı is görüyor

    Yağ soğutmalı ve 5 vites diye tepki var ama
    Motorun yurtdışı formları dahil hararetle alakalı hiçbir olumsuz yorum okumadım
    Vites konusunda ben memnunum aralıkları bayağı iyi sürekli vites değiştirme derdi yok ayrıca Torku güzel 2.000dd de bile vites atmadan gaz verince motor güzel toparlanıp gidiyor

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bajaj alıcak olsam şahsen n250 düşünürdüm kronikleri yoksa kara düzen mantığına yakın bir motor pek sorun çıkartıcağını sanmam .. takar iki güzel lastik yoluma bakardım ..

  19. #19

    Üyelik
    19 Haziran 2022
    Bajaj kredi kartına vade farksız taksit yapmıyorlar onu nasıl yapabilirim bilgisi olan var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

    Bajaj dan kredi kartına tek çekim alsam sonradan taksitlendirebilirmiyim?

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Mart 2023
    Bankan ile görüşürsen çok daha sağlıklı olur. Bankadan bankaya, karttan karta değişiklik göstermekte bu tarz durumlar. Bazı bankalar sana vade farksız bilmem kaç takside kadar ödeme şansı sunarken bazıları da sunmuyor. Kart ile satın aldığın motosikleti daha sonra taksite böldürme şansına sahipsin ama taksit sayısına göre vade farkı eklenecektir. Örneğin benim yapı kredi kartım da x rakam sonrası üç taksit ile dokuz taksit arası vade farksız taksit yapma seçeneği var. Deniz bank ise bir çok farklı üründe direk vade farksız taksit hakkı sunuyor. Soruna cevap; Aldıktan sonra taksit hakkın var. Ama bankan ile görüşürsen çok daha iyi olur.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)