125-150 liklerden hangisi en iyi
Reklamlar
-
evet arkadaşlar ilk defa forumda böyle bir konu açıyorum.kıyaslanacak modeller scooter ve racing tarzı olmayacak.bütceleri 2000-4000 ytl arasında değişen motorlar olacak yani gezi motorları.belli başlılarını ben yazdım.eklenmesini istediğiniz varsa siz de yazın.
1.YAMAHA YBR 125
Silindir hacmi:124 cc
Çap x Strok:54 x 54 mm
Kompresyon oranı:10:1
Maks. gücü:10 hp 7.800 devirde
Maks. Tork:0.97kg-m-6.500 devirde
Yağlama:ıslak larter
Yakıt sistemi:Mikuni VM22SH/1 Karbüratör
Debriyaj tipi:Islak, çok diskli
Ateşleme:CDI
İlk Çalıştırma:Elektrik marşlı, ayakla
Vites kutusu:5 vites
Tahrik:zincir
FİYAT:3299 YTL
2.HONDA CG 125
Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı OHV tek silindir
Motor hacmi (cc) 124,1
Silindir çapı & strok (mm) 56,5x49,5
Sıkıştırma oranı 9.5 : 1
Yakıt sistemi 22mm´lik piston sübap tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 11 / 9000
Max tork (Nm @ dev/dak) 9,8 / 7000
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç Aktarımı Zincir
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1982x736x1067
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1297
Sele yüksekliği (mm) 781
Yerden açıklık (mm) 173
Yakıt kapasitesi (litre) 13,5 (2,3 litre yedek dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik telli jant
Lastikler Ön 2,75 18 42P
Arka 90/90 18 MC 57P
Süspansiyon Ön 27mm´lik teleskobik çatal, 115mm esneme aralıklı
Arka 5 kademeli ayarlanabilir ön yüklemeli çift amortisör, 80mm esneme aralıklı
Frenler Ön Tek piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 130mm´lik kampana
Ağırlık 114 kg
Renk seçenekleri Gümüş, Kırmızı, Mavi
FİYAT:3900 YTL
3.KANUNİ SEYHAN 150-C
Motor : 1Silindir.4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 149,4 cm3
Silindir Çapı ve Strok : 149,4 cm3
Sıkıştırma Oranı : 9,2
Maks. Güç : 11,9HP / 9000rpm
Maks. Tork : 10,2Nm / 7000rpm
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Pedal ve Elektrikli
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ pompası
Ateşleme : Elektronik CDI
Akü : 12V / 9 Ah
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Hid.Çift Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 12.5 lt.
Ön Lastik : 3,25-18
Arka Lastik : 110/90-16
Boyutları : 2100x820x1170
Ağırlığı : 122kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2,4 lt.
FİYAT:2719 YTL
4.MONDİAL 150 KN
Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi 149
Silindir Çapı ve Strok 62 x 49,5
Sıkıştırma Oranı 9.2:1
Maksimum Güç 12 PS / 8500
Maksimum Tork 9,8 NM / 7500
Soğutma Hava Soğutma
Çalıştırma Elden Ve Ayaktan Marşlı
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Ateşleme Elektronik CDI
Akü 12 V / 7 Ah
Ön Süspansiyon Hidrolik Ön Maşa
Arka Süspansiyon Hidrolik Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi 12 L
Ön Lastik 2,75 – 18
Arka Lastik 110 / 90 – 16
Ağırlık 123 kg
Boyutlar U-G-Y mm 2045 x 715 x 1100
Şanzıman 5 Vites
FİYAT:2250 YTL
5.TVS APACHE
Motor: 4 zamanlı hava soğutmalı
Motor hacmi: 147.5cc
Max Güç: 13.5hp
Max Tork: 12.3nm
Kompresyon Oranı: 9.5:1
Şanzıman: 5 vites
Süspansiyon: Ön teleskopik çatal, arka gazlı süspansiyon
Frenler: Ön 240mm Disk, arka 130mm kampana
Lastikler: Ön 90.90.17, arka 100.80.18
Dingil Mesafesi: 1260mm
Ağırlık: 136 kg
Yakıt Deposu: 16 Lt
Fiyatı: 3349 YTL
6.KEEWAY SPEED 150
Motor Tek silindir, 4 zamanlı, hava soğutma
Çap x Strok 62 mm x 49.5 mm
Motor Hacmi 149 cc
Max.Güç 12,9 PS / 8500rpm
Net Max.Tork 10 NM / 5750 rpm
Fren Ön disk, arka disk
Ön lastik 2.75-18
Arka lastik 3.25-18
Max. Hız 102 km/h
Yakıt sarfiyatı 2.2 lt / 100km
Yakıt Tankı Kapasitesi 11 lt
Ateşleme CDI
Sıkıştırma Oranı 9:1
Çalıştırma Şekli Elektrikli ve ayaktan
Şanzıman 5 vites
Akü 12V9AH
Uzunluk 1990 mm
Genişlik 740 mm
Yükseklik 1070 mm
Dingil Aralığı 1300 mm
Ağırlık 120 kg
2399 YTL
7.HYOSUNG RT 125
Motor Tipi 4 Zamanlı 4 Sübap Hava Soğutmalı
Marş Elektrikli ve Kick Startlı
Hacim 124.5cc
Beygir Gücü 12 Hp
Silindir Adedi 1
Uz.xGen.xYük. 2085x840x1125mm
Tekerlek Mesafesi 1350mm
Sele Yüksekliği
Ağırlık 125 kg
Vites Yapısı 5 Vites
Frenler Ön disk Arka tambur
Lastikler ön 130/80-18 66P arka 180/80-14 78P
Yakıt Tankı 8 Litre
fiyat : 4900 ytl
(istek üzerine alınmıştır)
8.HONDA CBF 150
Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı, OHC tek silindirli
Motor hacmi (cc): 149
Silindir çapı & strok (mm)57,3x57,8
Sıkıştırma oranı: 9.1 : 1
Yakıt sistemi PB18 Keihin Karburator
Max güç (ps @ dev/dak) 11,28 / 8000
Max tork (Nm @ dev/dak):12,7 / 5250
Ateşleme :CDI
Çalıştırma :Elektrikli
Şanzıman :5 vites
Güç Aktarımı :Zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2075x750x1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1335
Sele yüksekliği (mm) :780
Yerden açıklık (mm):140
Yakıt kapasitesi (litre) :13 (2,6lt rezerv dahil)
Tekerlekler:
Ön/Arka:U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler :Ön : 80 / 100 18M/C 47P
Arka : 90 / 90 18M/C 51P
Süspansiyon : Ön:31mm´lik teleskobik çatal, 116,8mm esneme aralıklı
Arka :Monoshock, 100,6mm esneme aralıklı
Frenler :Ön:Çift piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka :130 mm´lik kampana
Ağırlık: 130 kg
Renk seçenekleri: Mavi, Siyah, Kırmızı
Fiyat:3000-3500 arası olacağı söyleniyor
(istek üzerine alınmıştır)
hadi bakalım
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
Reklamlar
-
abi hiç birşey demeye gerek yok ki ybr125 cok iyi motor fiyatı,kalitesi ve ekonomik yakıt tasarrufu yönünden ayrıca bol yedek parça var...
-
yamahaman adlı üyeden alıntı
abi hiç birşey demeye gerek yok ki ybr125 cok iyi motor fiyatı,kalitesi ve ekonomik yakıt tasarrufu yönünden ayrıca bol yedek parça var...
sen bi apacheye bak ybr yi aratmıyor bence denecek çok laf var
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
-
Marka HYOSUNG
Ürün Adı RT - 125
Motor Tipi 4 Zamanlı 4 Sübap Hava Soğutmalı
Marş Elektrikli ve Kick Startlı
Hacim 124.5cc
Beygir Gücü 12 Hp
Silindir Adedi 1
Uz.xGen.xYük. 2085x840x1125mm
Tekerlek Mesafesi 1350mm
Sele Yüksekliği
Ağırlık 125 kg
Vites Yapısı 5 Vites
Frenler Ön disk Arka tambur
Lastikler ön 130/80-18 66P arka 180/80-14 78P
Yakıt Tankı 8 Litre
fiyat : 4900 ytl
fiyat yuksek, ama bu listede olsun dedim.
"Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.
-
Tvs Apache, Cbf 150 yahut ikinci el Ybr/titan arasında düşünmekteyim. Cbf 150'nin fiyatı kararımı etkileyecek ama Ybr şimdilik 1. favorim...
-
ManyAak adlı üyeden alıntı
sen bi apacheye bak ybr yi aratmıyor bence denecek çok laf var
sanırım piyasada değil galiba.
yollara çıkınca neyin ne olduğu belli olur.teknik özellikler yanıltıcı olabilir
mesala yamaha,honda nın 10 hp ile bisanın,mondialin 10 hp bir değil
-
hyosung rt 125' in resmi
"Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.
-
cbf nin teknik özelliklerini bulamadım yaw bulsam onun resmini de alcaktım ama olmadı işte
kanuniye de bir bakın arkadaşlar geçen gün 1 tane sürdüm hoş bir motor performansı bayağı iyi çok atak 2 kişi meğilli yolda bile 80 gördük tvs eğer anlattıkları gibiyse ybr nin pabucunu dama atabilir arkadaşlar motor çıkar çıkmaz 6 ayda 6 ödül aldı http://www.youtube.com/watch?v=FRMw7BcPf-Ebu linkden klibini izleyebilirsiniz
arkadaşlar sadece performans ve kalite değil de fiyat-performans ilişkisi içinde de incelemeyi unutmayalım
arkadaşlar hyosung nerenin malı çinli gibi geldi ama fiyatı görünce şaştım kaldım hondadan falan daha pahalı yaw fiyatından çinli olmadığı anlaşıldı ama nerenin malı?Bilen var mı
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
-
cbf 150 ile şu TVS yi bekle bence, hyosung rt 125 de iyi cross tarzi seviyorsan, veya ikinci el temiz cbr 125 al, dolu etraf(ankara da pek yok ama istanbul da filan zebil) nerdeyse sıfır ybr 125 fiyatına kapatabilirsin bi tane.
-
ben racing tarzı istemiyorum max.fiyat 4000 ytl olacak gezi tarzı istiyorum dediin gibi beklicem cbf ye eylülde çıkcak dediler tık yok yaw
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
-
gecen hafta ortakoyde arkadaslarla dolasırken
cbf 150 gorduk bordo renklı plakası yoktu
teknık ozellıklerını bılmıyorum
amaaa
goruntu olarak pek hosuma gıtmedı...
____it's my life_1982____
-
benim de gitmedi yaw gemi gibi olmuş cg nin tipi 10 kat güzeldir o motordan tipi düzgün bişi olsa onu da almayı düşünebilirdim ama diil işte baştan savma şekilde tasarlanmış motor
şu an çekişmeli olacak 3 tane motor görüyorum ben:ybr cg apache
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
-
Bizim burdaki bayiye test sürüşü için bi tane TVS Apache getirmişler bu hafta test sürüşü var ama ondan önce bayinin orda bi 50 mt kadar kullanma şansın oldu resimdekinden daha heybetli görünüyor.Bu aradaTürkiye ye 1 ay sonra gelecekmiş.Benim hoşuma gitti dizaynı falan çok güzel motora gelince zaten 2004 yılından beri TVS nin TVS Fiero 2 diye bi motoru piyasada var oda 150 cc ve kullananlardan pek şikayet duymadım ama Fiero 2 nin tipi ve 150 cc olmasına rağmen 4 vites olması pek hoşuma gitmiyordu.Apache öyle değil 5 vites ve tipi çok güzel Tempra arabalardaki gibi economy ve pover ışıkları bile var.Ayrıca çin motorlarına göre daha kaliteli
-
Honda CBF150:
Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı, OHC tek silindirli
Motor hacmi (cc): 149
Silindir çapı & strok (mm)57,3x57,8
Sıkıştırma oranı: 9.1 : 1
Yakıt sistemi PB18 Keihin Karburator
Max güç (ps @ dev/dak) 11,28 / 8000
Max tork (Nm @ dev/dak):12,7 / 5250
Ateşleme :CDI
Çalıştırma :Elektrikli
Şanzıman :5 vites
Güç Aktarımı :Zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2075x750x1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1335
Sele yüksekliği (mm) :780
Yerden açıklık (mm):140
Yakıt kapasitesi (litre) :13 (2,6lt rezerv dahil)
Tekerlekler:
Ön/Arka:U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler :Ön : 80 / 100 18M/C 47P
Arka : 90 / 90 18M/C 51P
Süspansiyon : Ön:31mm´lik teleskobik çatal, 116,8mm esneme aralıklı
Arka :Monoshock, 100,6mm esneme aralıklı
Frenler :Ön:Çift piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka :130 mm´lik kampana
Ağırlık: 130 kg
Renk seçenekleri: Mavi, Siyah, Kırmızı
Fiyat: Henüz satışa sunulmadığı için belli değil.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
hiç koşuma gitmedi açıkcası 11,28 bg çok düşük onu alacağına git cg al 11 bg ekonomi olur hondadan daha iyisini beklerdim sırf honda olduğu için alınır zaten apache her alanda geçiyor bu motoru en azından 13.5 bg bile apacheyi zirveye çıkaran bişi mondialin bile 12 bg yaw bu mu honda teknolojisi hayatta almıcam ben bunugider kanuni seyhan alırım ama onu almam hatta speed 150 alırım ama motomax bayisi yok işte burada bi nincelemeye gitsem iyi olurdu tvs bayilerine bi bakcam bakalım test amacıyla falan getirilen apache var mı
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
-
Ben de Apaçiyi daha çok beğendim tip olarak ama beygir gücü özellikle dandik markalarda yanıltıcı olabiliyor, Apaçiyi kastetmiyorum yanlış anlaşılmasın.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
kalite ve özellikten sonra düşünülmesi gereken en önemli şeyler servis ve yedek parça.. Modenas ilk çıktığında bi çok kişiyi cezbetmişti.. Fakat şu an piyasada yok.. ne parçası ne de kendisi.. Belki bir uç örnek ama düşünmek lazım.
[SIZE="2"][B][I][FONT="Verdana"][LEFT]MEEEEAAAAAAAUV
[/LEFT][/FONT][/I][/B][/SIZE]
-
Enteresan bir durum da acaip bir ybr diktatoryasının olması. Sanki dünyanın en iyi motoru ybr, o sınıfta başka hiç motor yok. Ben ybr kötü demiyorum ama bırakın da insanlar alternatif motorlar da düşünebilsin. Bu ybr bir zamanların Jawa'sı gibi. Günü gelecek onun da adı unutulacak, jawa deyince millet gülüyor, nostalji yapıyor şimdilerde. Netice itibariyle cüsse olarak küçük ve 125cc bir motordan bahsediyorsunuz. Bu topic alternatifler açısından yararlı olacaktır bence.
CBF150, TVS Apache150 gibi motorlar o fiyatlarla bir girsin bakalım piyasaya neler oluyor.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
apache hiç görmedim yorum yapamayacağım ama.Burada en çok üzerinde durulması gereken ybr125 cg125 sanırım.ben ybr taraftarıyım ama honda sağlamlığı gözardı edilmemeli...Tip olarak ybr kesinlikle daha iyi.özellikle siyah bir ybr mükemmel görüküyor...Kalite olarak zaten kendini ispat etmiş marka bu ikiside.Ama kesinlikle kanuni,keeway,TVS(herkes güzel diyor ama yollarda kimse görmedi sanırım kullananda yok) gibi markalar ile kıyaslanmamalı diyorum.honda,yamaha,suzuki,kawasaki falan...
Burada fiyat olarak çok yüksekte olan hyosung rt125 gerçekten çok güzel.Hem şehir içi hem arazi şartlarında çok zevkli sürüşler sağlana bilir.Geniş arka lastiği ile güvenli sürüş sağlar...Ama fiyat-fermormans-kalite açısından kesinlikle ybr125 diyorum.honda ile arasında 650-700 ytl gibi bir fark var.Üstelik şu anda yamahalarda kampanya var bildiğim kadarıyla 1300peşin geriye kalan 2000 faizsiz 12ay taksit.
-
clint adlı üyeden alıntı
Enteresan bir durum da acaip bir ybr diktatoryasının olması. Sanki dünyanın en iyi motoru ybr, o sınıfta başka hiç motor yok. Ben ybr kötü demiyorum ama bırakın da insanlar alternatif motorlar da düşünebilsin. Bu ybr bir zamanların Jawa'sı gibi. Günü gelecek onun da adı unutulacak, jawa deyince millet gülüyor, nostalji yapıyor şimdilerde. Netice itibariyle cüsse olarak küçük ve 125cc bir motordan bahsediyorsunuz. Bu topic alternatifler açısından yararlı olacaktır bence.
CBF150, TVS Apache150 gibi motorlar o fiyatlarla bir girsin bakalım piyasaya neler oluyor.
haklısın forumun başında adam yazmış hemen ybr die modellere bile bakmadan.ybr nin iyi olduğunu biliyoz ama benim amacım başka.amacım farklı çeşit motorları size tanıtabilmek,sadece 1 model üzerinde durdurmamak alternatifler sunmak.Yani hangisi iyi hangisi kötü yarışması bahane aslında
apache hiç görmedim yorum yapamayacağım ama.Burada en çok üzerinde durulması gereken ybr125 cg125 sanırım.ben ybr taraftarıyım ama honda sağlamlığı gözardı edilmemeli...Tip olarak ybr kesinlikle daha iyi.özellikle siyah bir ybr mükemmel görüküyor...Kalite olarak zaten kendini ispat etmiş marka bu ikiside.Ama kesinlikle kanuni,keeway,TVS(herkes güzel diyor ama yollarda kimse görmedi sanırım kullananda yok) gibi markalar ile kıyaslanmamalı diyorum.honda,yamaha,suzuki,kawasaki falan...
Burada fiyat olarak çok yüksekte olan hyosung rt125 gerçekten çok güzel.Hem şehir içi hem arazi şartlarında çok zevkli sürüşler sağlana bilir.Geniş arka lastiği ile güvenli sürüş sağlar...Ama fiyat-fermormans-kalite açısından kesinlikle ybr125 diyorum.honda ile arasında 650-700 ytl gibi bir fark var.Üstelik şu anda yamahalarda kampanya var bildiğim kadarıyla 1300peşin geriye kalan 2000 faizsiz 12ay taksit.
ne demek kıyaslanmamalı yaw tvs apacheyi kullanan göremessin çünkü daha çıkmadı 1 ay sonra çıkacak o apache her alanda o ybr nin eline verecektir bunu görürsünüz yamahayla hondayı gözünüzde çok büyütmüşsünüz siz kıyaslamaya bile yanaşmıyorsunuz.Göreceğiz apache mi ybr mi o motor ybr nin pabucunu dama atabilir(ve bence kesin atacak) bunu da ekleyeyim
2 tür insan daima açtır:1.si bilimi arayan 2.si ise PARAYI::sas::
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler