100-110 bin bandında motor önerisi
Reklamlar
-
30 Temmuz 2022, 16:00
#21
Honda 500 lük dominar ug 400 honda 250 lik mt25 falan almak varken niye cfmoto ya yönelsinki bütçesi var bütçesi yetmez yönelir o başka .. Bu cf moto kötü anlamına gelmiyor ama daha iyisini yüksek hacimlisini çift silindirlisini almak varken niye cf moto alsın ..
Reklamlar
-
30 Temmuz 2022, 21:06
#22
espresso adlı üyeden alıntı
Yaa şimdi bu x-max motorların kralı tabi görüntüsü de süper yakışıklı ama universite öğrencisi bir genç arkadaşa gelmez, çünkü piyasada çok pahalı satılıyor. Cyan'ın honda cbr500F'i yakından gördüm, o da çok güzel bir motor, görüntü olarak da güzel, tipi de güzel, tabi hiç fark istemeden hadi motorları değişelim dese benim xmax ile değişmem ben seviyorum xmax'imi ama gençlik işte işin manitaya hava atmak gibi kısımları da var, bir de xmax'ı kullanan genç arkadaşlar çok apaçi arkadaşlar, yolda onları görünce ben de uzak duruyorum, genç olsaydım onlar gibi görünmek istemezdim. Şimdi nasıl göründüğümü önemsemeyecek yaştayım, gençken de önemsemiyordum o ayrı.
Xmax bence de görüntü olarak çok güzel ama piyasası gerçekten ederi değil. Alıp 4 5 sene kullanmayı planlıyorum o yüzden çok da piyasa motoru almama gerek olmadığını düşünüyorum.
-
30 Temmuz 2022, 21:08
#23
Yürütme maliyeti, gereksiz şişirilmiş piyasadaki motorlara yüksek meblağlar ödenmemesi, sıfır olduğundan kaynaklı 2 senelik fabrika garantisi, benzin, diğer motorların yaptıklarının aynısını yapma kabiliyeti, abs ve enjeksiyonlu oluşu ki en önemlisi 70000tl'ye alınıyor olması.
Parası var alıyor mantığı biraz komik geliyor bana. Paramız var ayçiçeği yağı ithal ediyoruz açıklaması geldi aklıma nedense. Nie fazladan 30-40k fazladan para ödeyip, aynısını alıyor? placebo etkisi mi yaratacak?
Ayrıca radar cezalarına falan değinmiyorum Zira otobanda 150 ile gidince arkandan 1823tl yazıyorlar. Bu şartlar altında basamayacak ise neden yüksek cc? 250cc klasmanında alacaksa neden 2 silindirli ve 14k devir çeviren makine? Ben 1 sene Mt-25 (2017 Model) kullandım ve gereksiz devir çeviren ve titreyen bir alet. Bir cacığını da görmedim. Mt-07 daha az yakıyor ona göre, ayrıca gerektiğinde daha hızlı kaçıyor.
Benim de sorum şu olacak; Neden 500'lük honda, 400'lük bajaj veya 250'lik yamaha? Bunların yaptığı ve benim çok daha ucuza sıfırını önerdiğim aracın yapamadığı neyi yapıyorlar?
-
30 Temmuz 2022, 21:18
#24
CB500f geçenlerde kullandım bitane 101bin km de idi. Valla kmsine bakmasam 15bin max derdim öyle diri ve güzeldi gidişi blok sesi vs. Dominar da her işini görür orası ayrı ama sırf km den korkuyorsan korkma. Exper yap al kullan. İlla sıfır olsun dersen dominar her yola gelir performansı üzmez güzel motordur.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
31 Temmuz 2022, 12:07
#25
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ya ben cidden anlamıyorum. Tamam Çin motor fanı falan değiliz milletçe ama CF 250Nk şuan 70k'ya satılırken, ne die diğerlerine bir dünya para veriliyor? Kendi kendine kazık atan tek milletizdir herhalde.
Bende artık kendimi tecrübeli olarak görüyorum. 100xxx'leri devirmişimdir motor üstünde belki üniversite kuryelik yaptığım yıllarımı saysam çok daha fazladır. Ayrıca Perşembe günü İstanbul-İzmir-İstanbul (Çanakkale üzerinden gidip geldim)rotası yapmış biri olarak net söyleyebilirim; 130-140km/sa yapabilen bir motor fazlasıyla yetecektir.
Şehir içinde kimse 200 ile gitmiyor, şehir dışında da zaten keyifle gideceksen 120-130 bandı yetiyor. Çift silindir motor da titriyor tek silindirli olanı da...
Motosiklet zevk işi değil de lüks işi oldu memlekette. Bu yüzden hayallere giden en kestirme yoldan gitmekte fayda var. Motorun gitmesinden çok durmasına bakmak lazım. Abs'li ve enjeksiyonlu makine üzmez. Öğrenci adamın 250cc'den fazlasına bakmaması lazım. Lastik, zincir, bakım, yakıt derken farkına varmadan çok masraf biniyor.
70kya 250 nk yokki piyasada. 77in altına satan yok. Bayiilerde motor yok. Çin malı konusunda ben de çin malı önyargısının yıkılmasını gerektiğini düşünsem de kronik sıkıntılı motor istemiyorum artık. Dirftte subap ayarından arka stopun lehimlerini düzeltmeye kadar her şeyini kendim yaptım ama yoruldum artık. Tamircilerin çoğundan fazla alet edevatım oldu. Debriyaj çektirmesi vs. Ama artık kafam rahat bineyim diyorum. Zaten kullandığım motoru hırpalayan biri değilim alacağım japonun ya da hintli çok iyi durumda olmasa bile beni üzeceğini düşünmüyorum ama çin malında kronik sorun olayı oluyor ya. Kullanıyorum biliyorum. Parçalarının gereksiz pahalı olması var. Almamak için servislerinin mondial servisi olması bile yeter. Verdikleri garantiye de güvenmiyorum.
Ki ben motoru al sat için almıyorum. 250 nk nın yüksek km örneği az ve millet 10k kmye gelince hemen elinden çıkarıyor. Ben en az 4-5 sene kullanacağım bir motor seçiyorum.
-
31 Temmuz 2022, 12:34
#26
Hint Çin olayı başka ..
Bunlar kültürel olaylar bu mevzuda konuda açmıştım forumda…
Hindistan’da motor zaruriyet mecburiyet gibi 7 yaşındaki çocuktan 70 yaşındaki teyze amcaya kadar herkes motor sürüyor Hindistan’da ..
motor orda araba gibi araba ile aynı statüde yeri geliyor bir motora 5 kişilik aile atlayıp uzun yola çıkıyor öyle videolar bir sürü var YouTube da..
Haliyle yokluk fakirlik zaruriyet mecburiyet size en iyi ürünü ürettirmek zorunda bırakır...
Japonda yokluk zaruriyet fakirlikten başlamıştır motor işine İtalyan’da vespa misal savaş sonrası artık uçak parçalarında elde avuçta kalan parçalarla üretilmiştir .. Kısaca hintlide dandik motor üretme lüksü yok kendi halkıda tüketiyor kullanıyor ve belki bir motor almak için hayatlarının 10 yılını harcıyor bir Hintli haliyle kalitesiz sorunlu malda adamın fabrikayı başına yıkarlar..
Çinlide işler başka çinlide Hintlide ki zaruriyet yok kaldı ki Çinli daha çok yurtdışına mal satma derdinde birde bilinenin aksine Çin bisiklet kültüründen gelmedir halada Çin’de bisiklet çok yaygındır ..
Yani bana Hintlimi Çinlimi dersen ben gözümü kapatır Hintli derim .. Bunun kanıtı ne dersen 170-180 bine sorunsuz gelmiş d400 leri dolu 60-70 bin km leri devirmiş pulsarları hero tvs leri örnek gösteririm .. Adamlar tabiki en üst seviyede kalitede üretim yapmıyor yapsalar zaten o fiyatlarda olmazlardı ama genel anlamda blokları kaliteli .. yolda giderken vidaları gevşeyip düşmüyor orası burası akıp kokmuyor..
-
31 Temmuz 2022, 14:44
#27
CB500F akla yattıysa başka alternatif bakmaya gerek yok.
-
31 Temmuz 2022, 15:17
#28
killingroad adlı üyeden alıntı
CB500F akla yattıysa başka alternatif bakmaya gerek yok.
Önceki sahibi titiz, bütün bakımlarını güzel güzel yaptırmış temiz bir CB500F bulunursa hele süper olur. Ama denk getirme meselesi.
-
31 Temmuz 2022, 16:46
#29
Tekrar tekrar söylüyorum. Bu motorlara bu paralar verilmez. 2.elci Şam Şeytanlarına nice zorluklarla kazandığınız paralarınızı yedirmeyin.
Neyse alacak kişinin kendi tercihi, ben farklı bir perspektiften görüş sundum. Zaten konu sahibinin de gönlü yok. En azından şöyle yaklaşayım; madem ortalama 4 sene süreceksin, 500cc'lik bir motor kovala ve 250cc'ler ile uğraşma derim.
-
31 Temmuz 2022, 20:03
#30
hocam 500lükler hep 50binde demişsinde bu 500lük bloğu kendini ispat etmiş hiç bir hatasını duymadığım bir blok isterse 300binde olsun ben şayet alırım he şu şeyide anlamıyorum 2014 model bir motor kaç kmde olmalı 8 yıl geçmiş
kısaca bir hesap yapsak ben bu yıl 15bin km yapmışım sadece işe gidiş geliş vede tatillerimde turlara giderek kafadan bir hesap yapsak her yıl 10k km desek bile 80 bin yapar he benim kadar gezmiyosunuz bütün parayı benzine vermiyosunuz diyelim hadi yıllık 5k yapsın yine 40bin km yapar gerisini yorumlamak size kalmış
he birde şöyle bir şey var sorduğunuz motorlar tarz olarakta oturuş pozisyonu olarakta çok farklı aletler
cbr500 üm var double cam + ön cam uzatma taktığım halde sadece göğsüme gelen rüzgarı engelleye biliyorum yani uzun yolda rahatsız eden bir durum şayet cb500f gibi naked bir motora daha uzun bir cam takılabiliyor hatta geçenlerde 660 tenere kullandım uzun cam vardı o nasıl bir rahatlıktır ya kaskta sıfır ses resmen
he şunu söylemeyi unutmuşum naked,supersport,enduro tarzı motorların ağırlık noktalarıda farklı kullanımı gerçektende değiştiriyor
bu motorlar arasında seçim yapmak istiyorsan listendeki motorları denemeni tavsiye ederim en iyisi bu olacaktır senin için
-
31 Temmuz 2022, 20:15
#31
İsterse 300 binde olsun çok anlamsız bir yorum bir motorun kronik sorunu yok diye metal parça ömrümdemi yok ölümsüz sanıyorsunuz ..
Motorun sıkıştırma ve devir oranı arabadan çok daha fazladır haliyle motorun metal ömrü arabaya oranla daha çok yıpranır zamanla egzantrik , yataklar, piston , krank ,üst kapak aşınır kullanıma bağlı olarak ve illa bir gün bir noktada su koyuverir..
Sonra nurtopu gibi artık motoruna bağlı 250 cc ise 20-30 bin arası 500-600cc ise 50-60 bin arası 4 silindir bir makine ise zaten geçmiş olsun masrafla karşılaşırsınız ..
-
31 Temmuz 2022, 21:06
#32
logaritma adlı üyeden alıntı
İsterse 300 binde olsun çok anlamsız bir yorum bir motorun kronik sorunu yok diye metal parça ömrümdemi yok ölümsüz sanıyorsunuz ..
Motorun sıkıştırma ve devir oranı arabadan çok daha fazladır haliyle motorun metal ömrü arabaya oranla daha çok yıpranır zamanla egzantrik , yataklar, piston , krank ,üst kapak aşınır kullanıma bağlı olarak ve illa bir gün bir noktada su koyuverir..
Sonra nurtopu gibi artık motoruna bağlı 250 cc ise 20-30 bin arası 500-600cc ise 50-60 bin arası 4 silindir bir makine ise zaten geçmiş olsun masrafla karşılaşırsınız ..
50-60 bin çöp mü gerçekten bunlarımı söylüyosun bu görüşün üstüne ne diyebilirim ki kafa yapısına bak o zaman hiç motor almıyalım bu tarife göre he zaten müthiş ülkemizde 2006 model motorlar bile daha 30bin km de olduklarını düşünürsek
-
31 Temmuz 2022, 21:37
#33
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Merhaba öncelikle,
Driftten her ne kadar memnun olsam da gücü çevreyollarında bile tehlikeli hale geliyor. Sollamaya çıkamıyorum kaçamıyorum araçlardan. Frenleri de çok iyi değil. O yüzden motosikletimi değiştirmek istiyorum.
Bu bütçelerde genelde CBR500R,cb500f , Dominar 400UG, mt 25, r25 ve cb250r var.
Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum.
110 civarına full eksesuarlı 7000 kmli dominar 400 ug buldum pazarlıkla 105 civarına alınabilir büyük ihtimal.
Cb250r güzel motor orta temizlikte motorlar 80 civarına bulunabiliyor
Cbr500 ve cb500fte 100 civarına 50 bin kmde olanları var genelde temiz motorlara benziyorlar.
Ben kendimden bahsedeyim genel olarak. Motoru üniversitede sağa sola gezmek için kullanacağım. Yakıt benim için önemli. Büyük ihtimal arka çanta takarım. Estetik kaygım yok bakımları çok pahalı olmazsa iyi olur. Agresif kullanmıyorum genelde sakin kullanırım arada bi gazlamaya çıkarım. Sollama yaparken zorlanmak istrmiyorum.
Hangi motosikleti alırsan al, şimdiden hayırlı uğurlu olsun. O fiyata bandında temiz cb500f yada cbr500r denk getirebilirsen hiç düşünmeden al. Ama denk getirmek çok kolay olmaz diye düşünüyorum.
Onun haricinde alternatif bir fikir sunayım. 2017 kasa dominar 75-80 civarı çok temizler var. Bence bir değerlendir derim.
-
31 Temmuz 2022, 21:41
#34
OnixsyS adlı üyeden alıntı
50-60 bin çöp mü gerçekten bunlarımı söylüyosun bu görüşün üstüne ne diyebilirim ki kafa yapısına bak o zaman hiç motor almıyalım bu tarife göre he zaten müthiş ülkemizde 2006 model motorlar bile daha 30bin km de olduklarını düşünürsek
Okuduğunu anlamamışsın 50-60 bin km değil 50-60 bin tl tutar motor yaptırma fiyatından bahsettim istediğini alabilirsin ama millete 300 bin km de motor alınır diye altı boş anlamsız şeyler yazmanım manası yok ..
-
01 Ağustos 2022, 00:11
#35
Ya Honda 500 serisi motorlarda 50.000km daha motor yeni açıldı demek
Düzgün kullanılmış düzgün bakılmış 50.000'deki 500 serisi hakkında "Acaba ne zaman elime alırım?" diye korkmak en hafif tabiriyle evham yapmaktır.
Bu motorların atası "hava soğutmalı" ve "çok daha yüksek devirli ve beygirli" CBF500'ün bir derginin uzun dönemli bir test serisi için 100.000'de açılıp supapların halen tolerans içerisinde olduğu görülmüştü. (Referansı bulamadım, sonra bulursam eklerim...)
Ezberlerle fikir belirtmeyiniz lütfen. "Motoruna anahtar değmemiş" (olumlu mu tartışılır...) 140-160.000'de *Bajaj* Dominar'dan bahsedip de sonra Honda 500 ile ilgili parmak sallamak da bana "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu" arasözünü hatırlattı.
-
01 Ağustos 2022, 02:07
#36
50 -60 bin tl dedim km değil zaten cümleyi okusanız km o cümlede saçma olur arkadaş nasıl okumuşsa artık .. tamam o yanlış okumuşta onun yanlışını inatla devam etttirmek ayrı bir yanlış ..
Bloku açılmamış tartışılmaz km yüksek motor için kötünün iyisidir en azından geçmişinde kurcalanmamış oynanmamış haliyle blok içinde yanlış bir işlem hatalı bir şey yapılmamış içi fabrikasyon ayarlarında demek en azından motor yaptıracaksan da ilk sen yaptıracaksın evveliyatı temiz demek …
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
İsterse 300 binde olsun çok anlamsız bir yorum bir motorun kronik sorunu yok diye metal parça ömrümdemi yok ölümsüz sanıyorsunuz ..
Motorun sıkıştırma ve devir oranı arabadan çok daha fazladır haliyle motorun metal ömrü arabaya oranla daha çok yıpranır zamanla egzantrik , yataklar, piston , krank ,üst kapak aşınır kullanıma bağlı olarak ve illa bir gün bir noktada su koyuverir..
Sonra nurtopu gibi artık motoruna bağlı 250 cc ise 20-30 bin TL arası 500-600cc ise 50-60 bin TL arası 4 silindir bir makine ise zaten geçmiş olsun masrafla karşılaşırsınız ..
Son cümlemi km olarak algılayanlar için alıntıda düzenliyorum …
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Honda 500 on numara motor parmak falan sallamadım ama tabi niyet önemli dominarı övüyorum Honda’yı gömüyorum gözlüyle o niyetle okursanız anlamak istediğiniz de o olur …
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Sonra nurtopu gibi artık motoruna bağlı 250 cc ise 20-30 bin arası 500-600cc ise 50-60 bin arası 4 silindir bir makine ise zaten geçmiş olsun masrafla karşılaşırsınız ..
Şu cümleyi km olarak okudun mu ne anlam çıkıyor anlamsız saçma sapan bir cümle olur hani bunu nasıl km olarak okunabilirki konun hepsi motor yapımı üstüne son cümlede geçmiş olsun masraflarla karşılaşırsınız yazmışım yani o rakamların sonuna km yazsanız ultra saçma bir cümle olur bir …
Hadi o arkadaşın boşluğuna gelmiş öyle anlamış. Ben bir sonraki mesaj da
TL olduğunu yazmışım hala başkaları o arkadaşın yazdığı yanlış üstünden yanlışa devam ediyor …
Mesajları okumuyorsanız yada yarım sonunu başını okuyorsanız Lütfen Cevap Yazmayın ..
Zira bu tip yazmadığımız şeyleri sanki yazmış gibi imalar ortaya çıkarılıyor oda yetmiyormuş gibi birde yazmadığımız şey üstünden eleştiriliyoruz…
-
01 Ağustos 2022, 07:17
#37
logaritma adlı üyeden alıntı
İsterse 300 binde olsun çok anlamsız bir yorum bir motorun kronik sorunu yok diye metal parça ömrümdemi yok ölümsüz sanıyorsunuz ..
Motorun sıkıştırma ve devir oranı arabadan çok daha fazladır haliyle motorun metal ömrü arabaya oranla daha çok yıpranır zamanla egzantrik , yataklar, piston , krank ,üst kapak aşınır kullanıma bağlı olarak ve illa bir gün bir noktada su koyuverir..
Sonra nurtopu gibi artık motoruna bağlı 250 cc ise 20-30 bin arası 500-600cc ise 50-60 bin arası 4 silindir bir makine ise zaten geçmiş olsun masrafla karşılaşırsınız ..
Logaritma @OnixsyS mesajının altına bunu yazdığın zaman parmak sallamak oluyor. 500 veya üstü cc'nin zamanı geldiğinde çok masraf çıkartacağını imâ etmişsin. Öncelikle Honda 500 serisinin örneğin bir R25/MT25'ten veya D400'den çok daha masraflı olmadığını belirteyim, daha fazla dayanacağı da aşikâr; o zaman ne 50.000km ne de 100.000...
Şöyle bir sayfa buldum; eleman forum postlarını derlemiş: (o dergi yazısını da aramaya devam edeceğim...)
https://motorandwheels.com/how-long-honda-cb500fs-last/
-
01 Ağustos 2022, 07:34
#38
Aslında scooter olur derseniz şu çift silindirli 2 canavara da bakmanızı tavsiye ederim
Honda Integra
Honda Silverwing
-
01 Ağustos 2022, 12:47
#39
OnixsyS adlı üyeden alıntı
hocam 500lükler hep 50binde demişsinde bu 500lük bloğu kendini ispat etmiş hiç bir hatasını duymadığım bir blok isterse 300binde olsun ben şayet alırım he şu şeyide anlamıyorum 2014 model bir motor kaç kmde olmalı 8 yıl geçmiş
kısaca bir hesap yapsak ben bu yıl 15bin km yapmışım sadece işe gidiş geliş vede tatillerimde turlara giderek kafadan bir hesap yapsak her yıl 10k km desek bile 80 bin yapar he benim kadar gezmiyosunuz bütün parayı benzine vermiyosunuz diyelim hadi yıllık 5k yapsın yine 40bin km yapar gerisini yorumlamak size kalmış
he birde şöyle bir şey var sorduğunuz motorlar tarz olarakta oturuş pozisyonu olarakta çok farklı aletler
cbr500 üm var double cam + ön cam uzatma taktığım halde sadece göğsüme gelen rüzgarı engelleye biliyorum yani uzun yolda rahatsız eden bir durum şayet cb500f gibi naked bir motora daha uzun bir cam takılabiliyor hatta geçenlerde 660 tenere kullandım uzun cam vardı o nasıl bir rahatlıktır ya kaskta sıfır ses resmen
he şunu söylemeyi unutmuşum naked,supersport,enduro tarzı motorların ağırlık noktalarıda farklı kullanımı gerçektende değiştiriyor
bu motorlar arasında seçim yapmak istiyorsan listendeki motorları denemeni tavsiye ederim en iyisi bu olacaktır senin için
Gerçekten hondanın 500lükleri seçimlerim arasında en iyisi ama benim bütçelerimde temizini bulmak zor gerçekten. Çoğu ilan da bana uzak gittiğimde umduğum gibi çıkmazsa en azında 1000 tl yola gidecek.
Listedeki motorların hiçbirini deneyimleme şansım yok. Motor kullanan çok fazla arkadaşım yok. Kütahya motosiklet kültürü olarak zayıf.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
dreams82 adlı üyeden alıntı
Aslında scooter olur derseniz şu çift silindirli 2 canavara da bakmanızı tavsiye ederim
Honda Integra
Honda Silverwing
Scooter düşünmüyorum teşekkür ederim. ehliyetim de a2 büyük ihtimal yetmeyecektir.
-
01 Ağustos 2022, 13:51
#40
Cyan adlı üyeden alıntı
Logaritma @OnixsyS mesajının altına bunu yazdığın zaman parmak sallamak oluyor. 500 veya üstü cc'nin zamanı geldiğinde çok masraf çıkartacağını imâ etmişsin. Öncelikle Honda 500 serisinin örneğin bir R25/MT25'ten veya D400'den çok daha masraflı olmadığını belirteyim, daha fazla dayanacağı da aşikâr; o zaman ne 50.000km ne de 100.000...
Şöyle bir sayfa buldum; eleman forum postlarını derlemiş: (o dergi yazısını da aramaya devam edeceğim...)
https://motorandwheels.com/how-long-honda-cb500fs-last/
Parmak sallamak falan yok Honda’nın 500 lük bloku piyasadaki en kaliteli bloklardan biridir güzel kullanılırsa uzun yıllar ve km ler götürür o blokun ilk nesli cbf500 ler içinde bile şu anda 150-180 bin km lere gelmiş rutin bakımı dışında motoruna anahtar değmemiş olanları var ..
Zamanı geldimi çok masraf çıkartırmı illaki çıkartır neticede çok kaliteli bir blokta olsa dediğim gibi bir ömür var bittimi motor illa revize ister ..
Firmaların üretim usülü vardır hiç birzaman üst sınıf motorlarının parçasını alt sınıf motorla aynı fiyatta tutmaz yani gün geldiğinde sen 500 lük motorunu revize ediyim dersen asla 250cc parasına toplayamassın o hayal bir kere gerçi r25 mt25 bile üst kapak sağlamsa 20-25 lere çıkıyor üst kapak gitmişse geçmiş olsun bu arada yukardaki arkadaşa yazıyım 20-25 bin tl lere çıkıyor demek istedim km değil )
Basit örnek git kendi motorunun orjinal sıfır krank fiyatını servise sor yada üst kapağını sor sonra herhangi bir 250cc lik motorun aynı parçaları sor aradaki fiyat farkını görürsün.. ama dediğim gibi 500 lük honda nın blokları çok kaliteli güzel bakılırsa kolay kolay uzun yıllar motor istemez şu anda 10 yaşına gelmiş cbf500 lerin bile çoğu rutin bakımları dışında motorlarına el değmeden geziyor …
D400 ayrı bir kulvar cb500 ile kıyaslanmaz bile bajaj üretim yolu amacı en başta Honda’dan çok farklı adamlar Tofaş mantığı neyse o mantıkta üretim yapıyor bunuda kötü manada demiyorum çok güzel bir mantık ucuz olsun tamiri kolay pratik olsun sağlam dayanıklı olsun her kesme ulaşabiliyim yeterli mantığındalar
Bugün markete gitsen nerdeyse pulsar dominar parçası çukalata gofret gibi bulabiliyorsun ) şaka bir yana onların olayı başka ..
D400 neticede tek silindir makine bajaj parça fiyatı uygunluğunuda ön görürsek çok pahalı fiyatlara motorun revizesi gitmez sanmıyorum çok pahalı gitmez derken gene tahminim rahat 20 leri bulur .. ama 20 bin tl artık normal bir rakam gibi oldu ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)