100-110 bin bandında motor önerisi
Reklamlar
-
Merhaba öncelikle,
Driftten her ne kadar memnun olsam da gücü çevreyollarında bile tehlikeli hale geliyor. Sollamaya çıkamıyorum kaçamıyorum araçlardan. Frenleri de çok iyi değil. O yüzden motosikletimi değiştirmek istiyorum.
Bu bütçelerde genelde CBR500R,cb500f , Dominar 400UG, mt 25, r25 ve cb250r var.
Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum.
110 civarına full eksesuarlı 7000 kmli dominar 400 ug buldum pazarlıkla 105 civarına alınabilir büyük ihtimal.
Cb250r güzel motor orta temizlikte motorlar 80 civarına bulunabiliyor
Cbr500 ve cb500fte 100 civarına 50 bin kmde olanları var genelde temiz motorlara benziyorlar.
Ben kendimden bahsedeyim genel olarak. Motoru üniversitede sağa sola gezmek için kullanacağım. Yakıt benim için önemli. Büyük ihtimal arka çanta takarım. Estetik kaygım yok bakımları çok pahalı olmazsa iyi olur. Agresif kullanmıyorum genelde sakin kullanırım arada bi gazlamaya çıkarım. Sollama yaparken zorlanmak istrmiyorum.
Reklamlar
-
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Merhaba öncelikle,
Driftten her ne kadar memnun olsam da gücü çevreyollarında bile tehlikeli hale geliyor. Sollamaya çıkamıyorum kaçamıyorum araçlardan. Frenleri de çok iyi değil. O yüzden motosikletimi değiştirmek istiyorum.
Bu bütçelerde genelde CBR500R,cb500f , Dominar 400UG, mt 25, r25 ve cb250r var.
Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum.
110 civarına full eksesuarlı 7000 kmli dominar 400 ug buldum pazarlıkla 105 civarına alınabilir büyük ihtimal.
Cb250r güzel motor orta temizlikte motorlar 80 civarına bulunabiliyor
Cbr500 ve cb500fte 100 civarına 50 bin kmde olanları var genelde temiz motorlara benziyorlar.
Ben kendimden bahsedeyim genel olarak. Motoru üniversitede sağa sola gezmek için kullanacağım. Yakıt benim için önemli. Büyük ihtimal arka çanta takarım. Estetik kaygım yok bakımları çok pahalı olmazsa iyi olur. Agresif kullanmıyorum genelde sakin kullanırım arada bi gazlamaya çıkarım. Sollama yaparken zorlanmak istrmiyorum.
"Sollamaya çıkamıyorum" hangisi çıkarabilir?
"Frenleri de çok iyi değil" hangisinin iyi?
"Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum." zaten kendin elemişsin.
"Yakıt benim için önemli." demişsin. Ancak bir yandan da sollama yapman lazım, frenleri de iyi olmalı.
"Sollama yaparken zorlanmak istemiyorum." tekrar belirtmişsin, demek ki bu senin için önemli.
Cevap; Tabii ki Cbr500R ya da F. Çanta ikisinde de (Cbr500R eski kasa) hoş duruyor ayrıca. Bir yerde de "Büyük ihtimal arka çanta takarım." demişsin.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
"Sollamaya çıkamıyorum" hangisi çıkarabilir?
"Frenleri de çok iyi değil" hangisinin iyi?
"Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum." zaten kendin elemişsin.
"Yakıt benim için önemli." demişsin. Ancak bir yandan da sollama yapman lazım, frenleri de iyi olmalı.
"Sollama yaparken zorlanmak istemiyorum." tekrar belirtmişsin, demek ki bu senin için önemli.
Cevap; Tabii ki Cbr500R ya da F. Çanta ikisinde de (Cbr500R eski kasa) hoş duruyor ayrıca. Bir yerde de "Büyük ihtimal arka çanta takarım." demişsin.
Yani evet onlara daha yakınım. Sadece hondanın 500lük bloğunun sağlamlığının namını bilsem de 50 bin km gözümü korkuyor. Yakıt olarak da çok yakıyor diyen de var az yakıyor diyen de.
-
250r için yağ, yağ filtresi-contası ve genel bakım için özel serviste 520 lira verdim.
7 binde 110 civarı stabil bir şekilde gidiyor. Ama bir saat falan kullandıktan sonra hafif uyuşma yapıyor elde ve ayakta. 90-100 ile gidersen o bile yok. 100 km'de 3-3.5 lt arası yakıyor. Ön-arka ABS var.
Tork her devirde var neredeyse. 6 Vites düşük devirlerde bile çabuk toparlıyor. Gayet yakışıklı bir makine bana göre. Top case'in yakışmadığını düşünüyorum ama.
-
Ne istediğini anla önce bir R25 demişsin bir cb250r demişsin bir 400ug demişsin
Street fighter da sıkışınca kombo bütün tuşlara basardık seninki ona dönmüş …
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Ne istediğini anla önce bir R25 demişsin bir cb250r demişsin bir 400ug demişsin
Street fighter da sıkışınca kombo bütün tuşlara basardık seninki ona dönmüş …
Zaten ne istediğimi bulamadığım için konuyu açtım. Motosşkletten beklentilerimi yazdım. Nasıl bir konu açmam gerekiyordu? R25i çok beğendim alayım mı diye mi? Yorum yapmak için yorum yapmayın lütfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
yec adlı üyeden alıntı
250r için yağ, yağ filtresi-contası ve genel bakım için özel serviste 520 lira verdim.
7 binde 110 civarı stabil bir şekilde gidiyor. Ama bir saat falan kullandıktan sonra hafif uyuşma yapıyor elde ve ayakta. 90-100 ile gidersen o bile yok. 100 km'de 3-3.5 lt arası yakıyor. Ön-arka ABS var.
Tork her devirde var neredeyse. 6 Vites düşük devirlerde bile çabuk toparlıyor. Gayet yakışıklı bir makine bana göre. Top case'in yakışmadığını düşünüyorum ama.
Cb250r şehiriçi için biçilmiş kaftan. Hafif torklu yakıtı az vs. Uzun yolda kullandınız mı? 100 gibi süratlerden 130 140lara çıkması zor oluyor mu?
-
Kafama yatan CB500F varsa onu alırdım. CB500F bulamazsan şuan istanbul dışı bayilerde hemen teslim sıfır dominarlar var. Dominar her işini görür.
-
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Cb250r şehiriçi için biçilmiş kaftan. Hafif torklu yakıtı az vs. Uzun yolda kullandınız mı? 100 gibi süratlerden 130 140lara çıkması zor oluyor mu?
Sollamalarda pek sıkıntı yaşamadım desem yeri var. Gazı açtığında yokuş yukarı bile ivmeleniyor,ufak ufak olsa da.
Benim gördüğüm maksimum hız rüzgara karşı 145di yanlış hatırlamıyorsam. Beklentiyi çok yüksek tutmamak gerek, 249 cc tek silindir makine sonuçta. Daha yüksek hızlar için mt serisine yada 500 cc lik bir makineye yönelmelisin. CB500F'i Cyan'a sorabilirsin.
-
Cyan'ın CB500ü benim xmax'dan azıcık fazla yakıyor ama tabi 500lük makina gibi de gidiyor yaksın o kadar fazlalığa değer.
Universite öğrencisi olduğuna göre motorun şeklinin de birazcık havalı olması lazım ne de olsa gençsiniz, benimki gibi doblocu dayı motoru olmaz bu yüzden xmax önermiyorum size ama Cyan'ın motoru yakndan gördüm gayet şekli şemali yerinde havalı da bir motor, arka çantası da çirkin durmuyor.
-
29 Temmuz 2022, 16:18
#10
Bırak şimdi fren miren 250 500 sen yine kurtlanacaksın sonraları...
Yamaha xj6 alda keyfine frenlemene gazlamana sollamana bak...
100 km de ortalama 6 litre yakıt harcar.Diğer bahsettiklerinden 1 2 litre fazla...
Heeeyyy hadi dostum sen yaparsın
Arasıra gazla ama tavsiye ettiğim makineylede dikkat et o bazen çok sinirlenir...
-
29 Temmuz 2022, 18:00
#11
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Zaten ne istediğimi bulamadığım için konuyu açtım. Motosşkletten beklentilerimi yazdım. Nasıl bir konu açmam gerekiyordu? R25i çok beğendim alayım mı diye mi? Yorum yapmak için yorum yapmayın lütfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
Cb250r şehiriçi için biçilmiş kaftan. Hafif torklu yakıtı az vs. Uzun yolda kullandınız mı? 100 gibi süratlerden 130 140lara çıkması zor oluyor mu?
Burda sana yorum yapıcak herkes kendi sürüş tarzı sürüş zevkine göre yorum yapıcak sen ne istediğini bilmiyorsan kimse sana motor öneremez önerirse kendi zevkine tarzına sürüş keyfine göre önerir ..
Beşi benzemezi koymuşsun bir araya hangisini alıyım diyorsun bir yerde cb250r var cafe racer tarzı bir motor bir yerde R25 var ss tarzı bir motor bir yerde cbr500r var oda ss tarzı diğer yanda 500f var naked bir yanda 400ug var tork merkezli bir makine mt25 de unutmamak lazım onuda yazmassak olmaz oda naked ..
Sen ne istediğini bilmiyorsan burda ss ci adam cbr500r al yada R25 al der naked ci adam mt25 önerir yaşı biraz orta yaşda olan 500f önerir ekonomi yedek parça yakıt merkezli düşünen 400ug önerir sen ne istediğini bilmiyorsan başkasının zevkine göre motor alır sonra bu benim tarzım değilmiş der 3 ay sonra satarsın ..
Bir düzeltme yapıyım Yamaha sanırım 2020 sonrası revizeli motorlarda yakıt tüketimi sorununu çözdü artık gaz açmassan çok yakmıyor …
Şimdi son paragrafına göre diyim bende o zaman cb250r yada revizyonla mt25 yada 400ug al derim ..
-
29 Temmuz 2022, 18:41
#12
espresso adlı üyeden alıntı
Cyan'ın CB500ü benim xmax'dan azıcık fazla yakıyor ama tabi 500lük makina gibi de gidiyor yaksın o kadar fazlalığa değer.
Universite öğrencisi olduğuna göre motorun şeklinin de birazcık havalı olması lazım ne de olsa gençsiniz, benimki gibi doblocu dayı motoru olmaz bu yüzden xmax önermiyorum size ama Cyan'ın motoru yakndan gördüm gayet şekli şemali yerinde havalı da bir motor, arka çantası da çirkin durmuyor.
Abi naptın ya X-Max gibi yakışıklı scooteri niye bu kadar gömdün ki? Ben normalde scooter tarzı pek sevmem ama X-Max modeline hayır demem benim için günahtır haramdır .
-
29 Temmuz 2022, 18:53
#13
Ah ah eski günler. 2005-2006 Honda Cbf500 al diyeceğim ama o bile kendi alanında imparatorluğunu ilan etmiş. Belki bana kızacaksınız ama almayın bu fiyata motosiklet falan. Gidin araba alın. Tüy siklet motosikletleri deneyim kazanmak ve ileride değiştirmek için istiyorsunuz fakat ileride değiştirme die bir olay kalmadı maalesef.
Mt-07'nin başına bir iş gelse daha tövbe alamam motor falan. Motosiklet işi de zengin tayfanın tekeline düştü maalesef. Geçen birini gördüm, 800bin TL'lik motosiklet almış. Buradaki çoğu kişi (Ben dahil) bunun 1/10 fiyatına motosiklet alamayız. Bu yüzden ben motosiklet işine karşı olmak durumundayım. Eskiden zevk işi idi şimdi ise lüks bir şey oldu.
-
29 Temmuz 2022, 20:14
#14
espresso adlı üyeden alıntı
Cyan'ın CB500ü benim xmax'dan azıcık fazla yakıyor ama tabi 500lük makina gibi de gidiyor yaksın o kadar fazlalığa değer.
Universite öğrencisi olduğuna göre motorun şeklinin de birazcık havalı olması lazım ne de olsa gençsiniz, benimki gibi doblocu dayı motoru olmaz bu yüzden xmax önermiyorum size ama Cyan'ın motoru yakndan gördüm gayet şekli şemali yerinde havalı da bir motor, arka çantası da çirkin durmuyor.
Bu durumlarda artık estetiği son plana bırakıyorum. Xmax de çok güzel bir motor ama karaborsaya düşmüş durumda. Cb500f vs ederinin altına altına satılıyor bence xmax altın gibi yeni kasaları çok pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
bassturbin adlı üyeden alıntı
Bırak şimdi fren miren 250 500 sen yine kurtlanacaksın sonraları...
Yamaha xj6 alda keyfine frenlemene gazlamana sollamana bak...
100 km de ortalama 6 litre yakıt harcar.Diğer bahsettiklerinden 1 2 litre fazla...
Heeeyyy hadi dostum sen yaparsın
Arasıra gazla ama tavsiye ettiğim makineylede dikkat et o bazen çok sinirlenir...
XJ6 hem beni hem de ehliyetimi aşar. Kaçak kullanmak istemiyorum bol bol geziyorum çünkü yakıt önemli benim için. XJ6 güzel motor tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Burda sana yorum yapıcak herkes kendi sürüş tarzı sürüş zevkine göre yorum yapıcak sen ne istediğini bilmiyorsan kimse sana motor öneremez önerirse kendi zevkine tarzına sürüş keyfine göre önerir ..
Beşi benzemezi koymuşsun bir araya hangisini alıyım diyorsun bir yerde cb250r var cafe racer tarzı bir motor bir yerde R25 var ss tarzı bir motor bir yerde cbr500r var oda ss tarzı diğer yanda 500f var naked bir yanda 400ug var tork merkezli bir makine mt25 de unutmamak lazım onuda yazmassak olmaz oda naked ..
Sen ne istediğini bilmiyorsan burda ss ci adam cbr500r al yada R25 al der naked ci adam mt25 önerir yaşı biraz orta yaşda olan 500f önerir ekonomi yedek parça yakıt merkezli düşünen 400ug önerir sen ne istediğini bilmiyorsan başkasının zevkine göre motor alır sonra bu benim tarzım değilmiş der 3 ay sonra satarsın ..
Bir düzeltme yapıyım Yamaha sanırım 2020 sonrası revizeli motorlarda yakıt tüketimi sorununu çözdü artık gaz açmassan çok yakmıyor …
Şimdi son paragrafına göre diyim bende o zaman cb250r yada revizyonla mt25 yada 400ug al derim ..
Zaten tavsiye almanın olayı bu bence farklı fikirdeki insanların tercihlerini almak. Söylediği avantajlara göre bana uygun olup olmadığını anlıyorum. Teşekkür ederim öneriniz için. Revizyonlu mt25ler güzel ama ederinin çok üstüne satılıyor bence. temizleri 120 üstü. şu an kafamda 90 bin lira altı cb250r, 100 civarına temiz, aksesuarlı dominar ya da 110 civarına cbr 500 cb500f aklıma yatıyor. nedense bazı cbr 500ler cb500flerden ucuz.
-
29 Temmuz 2022, 20:19
#15
valla yaklaşık 10 yıldır motosikletle ilgilenen biri olarak bu bütçene göre 2 tavsiyem olabilir sana;
abs'siz motor alma
japondan şaşma
-
29 Temmuz 2022, 21:43
#16
25 yıldır ehliyetli motor süren biri olarak söyliyim japondan şaşma diyenlere çok itibar etme… kendilerini yeni zamana güncelleyemedikleri için eski ön yargıları ile hareket eder çoğu bazısıda sadece marka tutkusu için yapar..
Cbr 500f pahalı olması doğal cbr500 f ile düşersin kalkar yola devam edersin cbr500 r ile düşer doğru servis yada ustana gidersin ustam yan grenaj çatladı yada tırnağı kırıldı yada komple kırıldı dersin orjinali misal diyorum 7 bin çinmalı 4 bin der ..
O yüzden genelde cbr500r yada cbr600 tarzı ss makine alanlar 15-20 bine gider Çin malı grenaj set takar orjinali söker o sette tam oturmaz falan onla gezer satarken de orjinal grenaj setini takar satar..[
-
29 Temmuz 2022, 21:49
#17
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Merhaba öncelikle,
Driftten her ne kadar memnun olsam da gücü çevreyollarında bile tehlikeli hale geliyor. Sollamaya çıkamıyorum kaçamıyorum araçlardan. Frenleri de çok iyi değil. O yüzden motosikletimi değiştirmek istiyorum.
Bu bütçelerde genelde CBR500R,cb500f , Dominar 400UG, mt 25, r25 ve cb250r var.
Mt25 ve r25te absli modeller uçmuş resmen ve motorlar çok yakıyor o yüzden düşünmüyorum.
110 civarına full eksesuarlı 7000 kmli dominar 400 ug buldum pazarlıkla 105 civarına alınabilir büyük ihtimal.
Cb250r güzel motor orta temizlikte motorlar 80 civarına bulunabiliyor
Cbr500 ve cb500fte 100 civarına 50 bin kmde olanları var genelde temiz motorlara benziyorlar.
Ben kendimden bahsedeyim genel olarak. Motoru üniversitede sağa sola gezmek için kullanacağım. Yakıt benim için önemli. Büyük ihtimal arka çanta takarım. Estetik kaygım yok bakımları çok pahalı olmazsa iyi olur. Agresif kullanmıyorum genelde sakin kullanırım arada bi gazlamaya çıkarım. Sollama yaparken zorlanmak istrmiyorum.
Bu listedeki motorlardan bu kullanım tarzına göre CB500F i tek geçerim. Öne bir tur camı arkaya bi topcase, 1 set de güzel lastik ile hem ekonomik hem uzun yolda üzmeyen bir motorun olmuş olur.
Ha illa çok düşük km olacak, km takıntım var, bütçem de belli diyorsan Dominar 400ug de tercih edilebilir. Ama ben cb500f alma imkanım varken gidip de dominar almazdım.
Temiz kullanılmış, bakımları aksatılmamış bir cb500f alırsan kesinlikle pişman olmazsın.
-
30 Temmuz 2022, 11:53
#18
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Abi naptın ya X-Max gibi yakışıklı scooteri niye bu kadar gömdün ki? Ben normalde scooter tarzı pek sevmem ama X-Max modeline hayır demem benim için günahtır haramdır
.
Yaa şimdi bu x-max motorların kralı tabi görüntüsü de süper yakışıklı ama universite öğrencisi bir genç arkadaşa gelmez, çünkü piyasada çok pahalı satılıyor. Cyan'ın honda cbr500F'i yakından gördüm, o da çok güzel bir motor, görüntü olarak da güzel, tipi de güzel, tabi hiç fark istemeden hadi motorları değişelim dese benim xmax ile değişmem ben seviyorum xmax'imi ama gençlik işte işin manitaya hava atmak gibi kısımları da var, bir de xmax'ı kullanan genç arkadaşlar çok apaçi arkadaşlar, yolda onları görünce ben de uzak duruyorum, genç olsaydım onlar gibi görünmek istemezdim. Şimdi nasıl göründüğümü önemsemeyecek yaştayım, gençken de önemsemiyordum o ayrı.
-
30 Temmuz 2022, 12:53
#19
espresso adlı üyeden alıntı
Yaa şimdi bu x-max motorların kralı tabi görüntüsü de süper yakışıklı ama universite öğrencisi bir genç arkadaşa gelmez, çünkü piyasada çok pahalı satılıyor. Cyan'ın honda cbr500F'i yakından gördüm, o da çok güzel bir motor, görüntü olarak da güzel, tipi de güzel, tabi hiç fark istemeden hadi motorları değişelim dese benim xmax ile değişmem ben seviyorum xmax'imi ama gençlik işte işin manitaya hava atmak gibi kısımları da var, bir de xmax'ı kullanan genç arkadaşlar çok apaçi arkadaşlar, yolda onları görünce ben de uzak duruyorum, genç olsaydım onlar gibi görünmek istemezdim. Şimdi nasıl göründüğümü önemsemeyecek yaştayım, gençken de önemsemiyordum o ayrı.
Abi bende çokta yaşlı sayılmam üniversite öğrencisi yaşlarındayım daha gencim yani . Dediklerine birebir katılıyorum şimdi manitayada ya ss ya crusier lazımki hava atabilsin, fiyat konusu zaten almış başını gidiyor. Bana kalırsa motosiklet sürücüsü olan hanım ablamız scootermiş ssmiş crusiermiş falan ayırt etmez . Gençlerede gelirsem abi bende uzak duruyorum hatta kendimden şöyle diyorum "Ulan çoğu insan motosiklet sürücülerini sizin gibi dengesiz sannediyor ve bir çok kişi yakınlarından sıkıntı yaşıyor" diyorum.
-
30 Temmuz 2022, 13:08
#20
Ya ben cidden anlamıyorum. Tamam Çin motor fanı falan değiliz milletçe ama CF 250Nk şuan 70k'ya satılırken, ne die diğerlerine bir dünya para veriliyor? Kendi kendine kazık atan tek milletizdir herhalde.
Bende artık kendimi tecrübeli olarak görüyorum. 100xxx'leri devirmişimdir motor üstünde belki üniversite kuryelik yaptığım yıllarımı saysam çok daha fazladır. Ayrıca Perşembe günü İstanbul-İzmir-İstanbul (Çanakkale üzerinden gidip geldim)rotası yapmış biri olarak net söyleyebilirim; 130-140km/sa yapabilen bir motor fazlasıyla yetecektir.
Şehir içinde kimse 200 ile gitmiyor, şehir dışında da zaten keyifle gideceksen 120-130 bandı yetiyor. Çift silindir motor da titriyor tek silindirli olanı da...
Motosiklet zevk işi değil de lüks işi oldu memlekette. Bu yüzden hayallere giden en kestirme yoldan gitmekte fayda var. Motorun gitmesinden çok durmasına bakmak lazım. Abs'li ve enjeksiyonlu makine üzmez. Öğrenci adamın 250cc'den fazlasına bakmaması lazım. Lastik, zincir, bakım, yakıt derken farkına varmadan çok masraf biniyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)