Triumph tiger 1200 xcx mi Ducati Multistrada 1200s mi ?
-
Selamlar abilerim kardeşlerim. Hali hazırda dl650 kullanıyorum CC büyütmek için motor bakerken bütçe dahilinde 2 model dikkatimi çekiyor siz olsanız 2017 tiger mi yoksa 2015 Multistrada 1200s mi seçerseniz ? Aradığım konfor donanım, servis ve nispeten hareketli ikinci el. İzmir'de yaşıyorum alacağım motoru 2 seneye yakın kullanacağım.
Reklamlar
-
selamlar , 1200 Tiger düşük hızlarda gerçekten korkutuyor , motorun yüksek ağırlık merkezine alışana kadar düşürmemek için çok sağlam bacak lazım , konforu vede yüksek devirdeki nefis sesi keyif verir , 1200 Multi ise tam tersi gayet dengelidir , daha güçlü vede hafif olduğu için akselerasyonu daha iyidir , Ducati nin alt devirlerinde baya titreşim vardı , rüzgar ve sele konforuda Tiger dan geridedir , sesinide ben sevemedim dizel gibi çalışıyor , ikisininde ikinci eli zayıf , hatta bu sınıfta yani kocaman endurolar arasında BMW GS ve Africa Twin hariç hiç biri canlı değil , Africa nın da düşük kilometrelileri hemen gidiyor , Bmw de ağır hasarlı değilse 200.000 de ki motorların bile müşterisi çıkar..kendimde Yamaha Super Tenere yi çok beğenmeme rağmen 100.000 km de 2012 Bmw aldım sene başında..
-
Arkadaşlar bişey soracağım niye kimse crosstourer düşünmüyor, gerçekten güzel makina ,alışınca şehir içi kullanımı da en fazla bahsettikleriniz kadar zor,servisi ucuz fiyat uygun ,4 silindir ,v-tec
-
siyanoz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bişey soracağım niye kimse crosstourer düşünmüyor, gerçekten güzel makina ,alışınca şehir içi kullanımı da en fazla bahsettikleriniz kadar zor,servisi ucuz fiyat uygun ,4 silindir ,v-tec
Ben de yıllardır bunu düşünüyorum fakat sanırım "yakıt", kim satsa "çok yakıyor" diye satmış, demek ki bu camia için motosikletin "yakıt performansı" her şeyin üstünde, gerçi bunu NC kitlesinden anlamak da mümkün.
Ayrıca 1998 yılından beri üretilen ve geliştirilen bir model olması lazım .. resmen Cbr gibi bir imza marka aslında ..
Neyse, konuyu sulandırmadan ben olsam Triumph Tiger 1200 XCX,XC ya da Tiger Explorer (askeri yeşil) alırdım .. Görsel olarak da Multistrada'ya göre çok daha tatmin edici ...
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Ben de yıllardır bunu düşünüyorum fakat sanırım "yakıt", kim satsa "çok yakıyor" diye satmış, demek ki bu camia için motosikletin "yakıt performansı" her şeyin üstünde, gerçi bunu NC kitlesinden anlamak da mümkün.
Ayrıca 1998 yılından beri üretilen ve geliştirilen bir model olması lazım .. resmen Cbr gibi bir imza marka aslında ..
Neyse, konuyu sulandırmadan ben olsam Triumph Tiger 1200 XCX,XC ya da Tiger Explorer (askeri yeşil) alırdım .. Görsel olarak da Multistrada'ya göre çok daha tatmin edici ...
Ayip ayip, yillarin British Racing Green rengine askeri yesil dedi yaw adam
-
benim tercihim tiger olurdu.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Ayip ayip, yillarin British Racing Green rengine askeri yesil dedi yaw adam
"British Racing Green" he yaşa .. seninle olan konuşmamızdan kopya çekecektim aslında sonra "dedim boş ver, anlaşılır herhalde" .. o renk işte
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
siyanoz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bişey soracağım niye kimse crosstourer düşünmüyor, gerçekten güzel makina ,alışınca şehir içi kullanımı da en fazla bahsettikleriniz kadar zor,servisi ucuz fiyat uygun ,4 silindir ,v-tec
1237 cc olduğu için bir üst(kol gibi) vergi dilimine geçiyor arkadaş.
-
Triumph Tiger 1200 XC eski motorum. Oldukça memnundum ancak bu motor da 1215cc olduğu için yıllık MTV'si kol gibiydi.
-
Multistarada'yı oldukça beğenmeme rağmen sanırım ben olsam Tiger seçerdim. Konfor, donanım ve özellikle ikinci el konusunda. Ülkede enteresan bir Ducati fanatikliği olsa da piyasası oldukça zayıf bir marka Ducati.
Son çıkardığı motosikletle 60K bakım aralıklarıyla olduk.a cezbedici ama eski modellerde yaşanan sorunlar vs, servis sıkıntıları insanları korkutuyor anladığım kadarıyla.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. triumph xcx olanı bakıyorum tel jant vs çok mantıklı bakımları sanırım ducatiye göre daha uygun ducatide sadece vergi avantajı (1200cc altı olması) ve 160 hp olması birde extra elektronik oyuncakları vs var. Şehir içi vstrom 650 den daha çok mu yorar triumph ?
-
siyanoz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bişey soracağım niye kimse crosstourer düşünmüyor, gerçekten güzel makina ,alışınca şehir içi kullanımı da en fazla bahsettikleriniz kadar zor,servisi ucuz fiyat uygun ,4 silindir ,v-tec
Crosstourer bu sınıfta en ağır motor ama ağırlık merkezi Tiger gibi yüksek olmadığı için düşük hızda o kadar korkutmuyor , motoru vtec değil siz Crossrunner ile karıştırmışsınız , Honda Nc kendi sınıfında en az tüketen motorken maalesef Crosstourer aynı beceriyi gösteremiyor , sanırım yüksek ağırlığında etkisiyle aşırı tüketen bir motor , hem Dct hemde manueli kullandım , biraz gaz açınca 8 litre tüketebiliyor , sakin kullanımda da 6 lt ler deydi tüketimi..bu sınıfta 4 silindir çokda olmazsa olmaz değil , Kawasaki de de 4 silindir var ama onunda satışları ve ikinci eli durgun..yedek parça fiyatları ne Honda da nede diğerlerinde birbirinden pekde farklı değil , Bmw nin satışı fazla olduğu için çok uygun fiyatlı ikinci eli oldukça bol , farını bile 1000-1500 e bulabiliyorsunuz , Africa Twin de ilerleyen yıllarda bu konuda avantaj sağlayacaktır..
-
Aradığınız özelliklere haiz olan motorlar africa twin ve BMW gs serisidir
-
1200 cc sınıfının patronu Gs kesinlikle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)