Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Indian Scout vs Harley 48 hangisi alınmalı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Kasım 2011
    2015 indian scout (1109cc) ile 2016 Harley Davidson Forty Eight arasında kalmış bulunuyorum. Artıları eksileri değerlendirdiğinde scout bir kaç adım önde ancak Türkiye de yaşıyoruz burda herkes harleyci. Ne yapacağımı şaşırdım. Fikir istiyorum. Kendi kıyaslamamda gördüklerim
    Scout 1109cc
    Harley 48 1202cc yani vergide aynı yıl bile olsalar 800tl daha fazla vericem her yıl
    Scout 100 beygir
    Harley 48 70 beygir gayrı resmi çünkü Harley beygir gücünü açıklamıyor utanıyor heralde ya da beygir gücü önemli değil diye inanıyor.
    Scout Türkiye'de muhatap yok yani bir distüribitör bayi servis yok. Ustaların elindesiniz bi arıza olsa parça usa dan yada ebaydan isteyeceksiniz
    Harley 48 büyük şehirlerin hepsinde yetkili servisleri var.
    Scout 6 vites otobanda uzun yolda işe yarar
    Harley 48 5 vites
    Scout su soğutmalı şehir içinde ütünün üstünde oturuyormuş hissi olmaz hararet yükselmez diye düşünüyorum
    Harley 48 hava soğutmalı yani...
    Amerika'da scout harrley 48 den pahalı. Kıyaslam videolarında hep üstün. Ama Türkiye'de bilen yok. Harleyin etiketi daha iyi sanki... Kararsız kaldım. Fikir verin siz olsanız naparsınız bilen sürenler neye göre karar verdi. Bu arada ben de 2015 XV 950 var. İlana koydum satıp bu ikisinden birini alacam. Yardımlarınız bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Indian scout çok güzel, en yakın Yunanistanda bayisi var. Çalışıyor mu bilmem.

  3. #3

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Yedek parçası-sarf malzemesi bulmakla, bakımlarını yapmakla kendiniz uğraşacaksanız Indian derim; Görsel olarak da Scout Fourtyeight'e göre çok daha güzel. Anlattıklarınıza göre özellik olarak da daha iyi.
    Türkiye'de HArley'in etiketi bilinirliği daha iyi evet, ancak basit anlamda siz profiteröl isterken herkes sütlaç yiyor diye sütleç ister misiniz bilmem ama ben istemem, ha profiteröl yoktur, naapalım şansımıza küsüp sütlaç yeriz( Harley'i de sütlaç yaptım ya... ).

    Scout'un Türkiye'de servisinin yedek parçasının olmaması büyük sorun, sizin de dediğiniz gibi ustaların eline bakıyorsunuz, ancak yedek parça satışı/bulması haricinde Harley'de de bir sorun olması durumunda yine ustaların eline bakacaksınız(aslında Türkiye'de servisi-satışı olan bir çok motor markasında da bu durum böyle ne yazık ki). Yapacağınız şey; hava filtresi/yağ filtresi, balata vs gibi sık gerekebilecek bazı sarf malzemelerini ve gerekli olabilecek bazı parçaları(manetler, drivebelt gibi) ucuza yurtiçinden/yurtdışından bulup önceden sipariş edip elinizde olmasını sağlamak. Elinizin de biraz anahtar tutuyor olması avantajınız olacaktır.

    "Herkesin Harley'ci olması" konusuna başka bir bakış açısıyla bir bakarsanız; o kadar Harley'cinin arasında Indian ile farklılaşmak da bana göre çok keyifli olur.
    Tabii ki bu işler zevk renk maddiyat meselesi.

  4. #4

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    48 vergi diliminden, Scout servisinin olmamasından kaybediyor ki bunlar bence alınmaması için yeterli sebepler. Ben olsam Yamaaha XV 950R alıp, kalan para ile de aksesuarlarını alıp keyifle binerim.

  5. #5

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    scout ile 48 aynı klasmanda değil.indian ve victory 'i aynı firma ithal ediyordu.halen aynı firma mı bilmiyorum.scout'un rakibi softail olabilir
    fiyatı sanki harley ve japon muadillerine göre uygun.alanın elinde kalıyor o yüzden mi

  6. #6
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scout ile 48 aynı klasmanda değil.indian ve victory 'i aynı firma ithal ediyordu.halen aynı firma mı bilmiyorum.scout'un rakibi softail olabilir
    fiyatı sanki harley ve japon muadillerine göre uygun.alanın elinde kalıyor o yüzden mi
    şuan harleyi olanda indianı olanda satıyor çünkü gerek parça gerekse servis konusundaki sıkıntılar ve maliyetler bu motorları ülkede daha az kullanılmasına ve her yıl yüksek vergi verilmesine sebeb oluyor.Hangi makineyi tercih ederseniz edin güzel motorlar ama servilerde çok sıkıntı yaşarsanız,yani şu ekonomik şartlarda motoru almakdan ziyade yürütme maliyetlerini düşünmek lazım.

    Ben şahsen abd motorları haricinde yürütme derdi en makul olacak,uzun vade kullanılacak ,yeni modellerden tercih edilecek bir motor markası düşünsem hiç çekinmeden kawasaki vn900 serisine yönelirim.Herşeşiyle yeterli,şehir içi ve dışı konforlu,yürütme maliyetleri daha makul ve servisler konusunda tercih seçimleri bulunan bir motor.

    YÜksek cc diyip 1000cc üstüne hücum etmenin bir anlamıda yok,alınan motorların yürütme maliyetleri her ay aşırı yük getiriyorsa o motor size uymayan motordur.Motor işi elbette keyif işidir ama başka zevklerimizden ödün verip cüzdanı komple motora boşaltmakda mantıklı değil.Bİr dengesi olması lazım ve bu şartlarıda ülkemiz şartlarını gözeterek belirlemeniz lazım.Misal vn900 18 lt şehir içi 250 km ortalamada gidiyorsa harleyi victorysi aynı depo benzinle 150 km anca gider..Bu işin ekonomik kalemlerinden birisi ve 1 lt benzinde 7 tlyi geçmiş durumda..
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  7. #7

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    48 vergi diliminden, Scout servisinin olmamasından kaybediyor ki bunlar bence alınmaması için yeterli sebepler. Ben olsam Yamaaha XV 950R alıp, kalan para ile de aksesuarlarını alıp keyifle binerim.
    konu sahibinin motoru zaten 2015 Yamaha XV 950

  8. #8
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    2 motor arasında kalan adama illa japon önereceksiniz yahu.

    İndian bence en güzel tasarımları yapan marka, adamların cogu motoru el yapımı gibi duruyor.

    Ancak gerek servis , gerek yedek parça ve gerek ikinci el satışı açısından harley her türlü önde.

  9. #9

    Üyelik
    13 Aralık 2020
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI GSF 600 BANDIT S
    Alıntı volkanergune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 indian scout (1109cc) ile 2016 Harley Davidson Forty Eight arasında kalmış bulunuyorum. Artıları eksileri değerlendirdiğinde scout bir kaç adım önde ancak Türkiye de yaşıyoruz burda herkes harleyci. Ne yapacağımı şaşırdım. Fikir istiyorum. Kendi kıyaslamamda gördüklerim
    Scout 1109cc
    Harley 48 1202cc yani vergide aynı yıl bile olsalar 800tl daha fazla vericem her yıl
    Scout 100 beygir
    Harley 48 70 beygir gayrı resmi çünkü Harley beygir gücünü açıklamıyor utanıyor heralde ya da beygir gücü önemli değil diye inanıyor.
    Scout Türkiye'de muhatap yok yani bir distüribitör bayi servis yok. Ustaların elindesiniz bi arıza olsa parça usa dan yada ebaydan isteyeceksiniz
    Harley 48 büyük şehirlerin hepsinde yetkili servisleri var.
    Scout 6 vites otobanda uzun yolda işe yarar
    Harley 48 5 vites
    Scout su soğutmalı şehir içinde ütünün üstünde oturuyormuş hissi olmaz hararet yükselmez diye düşünüyorum
    Harley 48 hava soğutmalı yani...
    Amerika'da scout harrley 48 den pahalı. Kıyaslam videolarında hep üstün. Ama Türkiye'de bilen yok. Harleyin etiketi daha iyi sanki... Kararsız kaldım. Fikir verin siz olsanız naparsınız bilen sürenler neye göre karar verdi. Bu arada ben de 2015 XV 950 var. İlana koydum satıp bu ikisinden birini alacam. Yardımlarınız bekliyorum.
    Zaten bilinmeyen mal pahallı olur bence tek eksi si scoutun 2. eli ama anlayan adam yine alır. Kesinlikle scout almalısın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedek parçası-sarf malzemesi bulmakla, bakımlarını yapmakla kendiniz uğraşacaksanız Indian derim; Görsel olarak da Scout Fourtyeight'e göre çok daha güzel. Anlattıklarınıza göre özellik olarak da daha iyi.
    Türkiye'de HArley'in etiketi bilinirliği daha iyi evet, ancak basit anlamda siz profiteröl isterken herkes sütlaç yiyor diye sütleç ister misiniz bilmem ama ben istemem, ha profiteröl yoktur, naapalım şansımıza küsüp sütlaç yeriz( Harley'i de sütlaç yaptım ya... ).

    Scout'un Türkiye'de servisinin yedek parçasının olmaması büyük sorun, sizin de dediğiniz gibi ustaların eline bakıyorsunuz, ancak yedek parça satışı/bulması haricinde Harley'de de bir sorun olması durumunda yine ustaların eline bakacaksınız(aslında Türkiye'de servisi-satışı olan bir çok motor markasında da bu durum böyle ne yazık ki). Yapacağınız şey; hava filtresi/yağ filtresi, balata vs gibi sık gerekebilecek bazı sarf malzemelerini ve gerekli olabilecek bazı parçaları(manetler, drivebelt gibi) ucuza yurtiçinden/yurtdışından bulup önceden sipariş edip elinizde olmasını sağlamak. Elinizin de biraz anahtar tutuyor olması avantajınız olacaktır.

    "Herkesin Harley'ci olması" konusuna başka bir bakış açısıyla bir bakarsanız; o kadar Harley'cinin arasında Indian ile farklılaşmak da bana göre çok keyifli olur.
    Tabii ki bu işler zevk renk maddiyat meselesi.
    Hocam sana bir şey demek istiyorum sen hayatımda anlatmak istediğim ama karşının anlamamak isteyip verdiğin örnekte sütlaç tanımındaki aracı almasını öyle güzel bir şekilde örneklemişsinki bayıldım şahane. Aynı şeyleri düşünüyoruz resmen benim içinde istediğim önemli sonuçta sokaktaki adam binmeyecek ben bineceğim veya parasını sokaktaki adam vermedi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Kasım 2011
    Buradaki yorumları da değerlendirip fıstıklı profiterol aldım yani Victory Highball aldım 2015 model 2020 çıkışlı 700 km de 1713cc 6 ileri 110 beygir 300 kilo Polaris üretimi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)