Yedek parçası-sarf malzemesi bulmakla, bakımlarını yapmakla kendiniz uğraşacaksanız Indian derim; Görsel olarak da Scout Fourtyeight'e göre çok daha güzel. Anlattıklarınıza göre özellik olarak da daha iyi.
Türkiye'de HArley'in etiketi bilinirliği daha iyi evet, ancak basit anlamda siz profiteröl isterken herkes sütlaç yiyor diye sütleç ister misiniz bilmem ama ben istemem, ha profiteröl yoktur, naapalım şansımıza küsüp sütlaç yeriz( Harley'i de sütlaç yaptım ya...
).
Scout'un Türkiye'de servisinin yedek parçasının olmaması büyük sorun, sizin de dediğiniz gibi ustaların eline bakıyorsunuz, ancak yedek parça satışı/bulması haricinde Harley'de de bir sorun olması durumunda yine ustaların eline bakacaksınız(aslında Türkiye'de servisi-satışı olan bir çok motor markasında da bu durum böyle ne yazık ki). Yapacağınız şey; hava filtresi/yağ filtresi, balata vs gibi sık gerekebilecek bazı sarf malzemelerini ve gerekli olabilecek bazı parçaları(manetler, drivebelt gibi) ucuza yurtiçinden/yurtdışından bulup önceden sipariş edip elinizde olmasını sağlamak. Elinizin de biraz anahtar tutuyor olması avantajınız olacaktır.
"Herkesin Harley'ci olması" konusuna başka bir bakış açısıyla bir bakarsanız; o kadar Harley'cinin arasında Indian ile farklılaşmak da bana göre çok keyifli olur.
Tabii ki bu işler zevk renk maddiyat meselesi.