Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Triumph tiger 1200 hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #21
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    1213cc.
    Yani vergi dilimine dikkat


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam olarak ne öğrenmek istediğinizi, özellikle merak ettiklerinizi sorarsanız... Yardımlaşmamız çok daha kolay olacaktır.

    Şuan forum da kullanıcısı olmayabilir ama F54 olsun, Sj's olsun deneyimleyip, tavsiye etmişler. Keza bende, bir kaç sefer kullanma fırsatı buldum. Memnun olmadığım hiç bir noktası olmamakla beraber, yol tutuşu viraj' a giriş ve çıkışı, konforu, frenleri GS' e oranla daha dinamik sürüşü ile güzel bir motosiklet.

    Benim kullandığım model desert modeliydi. Siz desert mı alpine tercih edeceksiniz bilemiyorum ama yazdıklarım desert için geçerli.

    Şuan desert modeline sahip bir arkadaşım var. Bende o nun motosikletini kullandım zaten ama arayıp anlat desem hadi be benle dalga geçme diyerek telefonu suratıma kapar. O yüzden sizin için önemli merak ettiğiniz bir nokta varsa, o bizzat deneyimliyor çok fazlada geziyor, sorabilirim.

    Neden triumph aldı derseniz; Evlendikten sonra mecburiyetten GS' ci olmuştu. Çok yol yaptıgı için GS' artık ömrünü tamamladı piyasa yükselince onu da güzel fiyata sattı, sattığı fiyata da 0 tiger vardı haliyle hemen gitti aldı. Zaten egzotik bir karakterdi bu yüzden şuan çok mutlu.

    Şuan ki satış fiyatı da böyle bir, kur böyle bir ortamda bedava. 275.000 TL 295.000 TL bandında satılıyor olaydı, kimse aaa pahalıymış veya neden diyemezdi.
    bende test sürüşü yaptım. gayet güzel bir tecrübe oldu. hayırlı olsun dedim. tiger 1200 desert edition modelini aldım. 80bin km gs ve gs adv tecrübesinden sonra bir karşılaştırma yazısı yazarım sanırım.
    Elbetteki Gs değil ama aradaki fiyat farkı korkunç. matematiksel hesap yapınca bu motorun yok satması gerekiyor. (kasım 2020) avrupa daki fiyatlarıyla kıyaslayınca dediğiniz gibi 270-290 bin bandında olması gereken bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger 1200u 1500 km surup defalarca bakimini yapmis biri olarak anlatayim:

    Triumph modelleri hakkinda hic bir bilgisi olmayan japon motosiklet sahiplerinin ayni diger avrupali motosiklet modelleri gibi atip tuttugu modellerdir.

    Tiger 1200 saftli ve bakim araliklari yag bal neyse 16 bin kmde bir olan, muthis sorunsuz, hatta bmw GSlerden bile daha az sorun kaydina sahip bir model.

    Yillanmis GSlerin zamanla tum diger alman araclari gibi bazi filtre boru vs birseylerini degistirmeniz gerekir. 95 bindeki bir tiger 1200 sahibi arkadasim bugune kadar sadece amortisor ve saft yagi degistigini soyledi bugune kadar.

    Benimse sahsen tek surup eksi diyebilecegim konu agirlik. Kisa manevralar cok zor oluyor. GSte de zor ama o kadar degil. Asiri agir, ama o agirlik 80-90dan sonra mercedes suruyormus hissi veriyor. Hizlandikca kolaylasiyor.

    Elektrikli cami, isitmali sele ve elcikler, naturel oturus. GSteki gibi araba hissiyati ama GSteki gibi tamamen araba gibi degil, motosiklet gibi. Virajin viraj gibi, frenin fren gibi.

    Muhtesemdir, tavsiye ederim.
    merhaba, bugün test sürüşünde dediğiniz konulara baktım. kısa dönüş, düşük hız kontrolleri, frenlemedeki süspansiyon yığılmalarına baktığımda gayet memnun kaldım frenlemede bir GS değil ama diğer modellerin üstünde GS e en yakın model olarak gördüm. Düşük hız kontrolleri dönüşler kısa dönüşlerde GS kadar iyi hatta daha hafif geldi. Bu arada en son 2018 GS adv 30.000 km GS1250 4000 km terübem oldu. özellikle quickshifter GS e fark atacak kadar iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1213cc.
    Yani vergi dilimine dikkat
    teşekkür ederim

  3. #23
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    2020 yeni kasası 40 kg kadar hafiflemiş , Kaplan ciddi perhiz yapmış sürüş dinamikleri çok değişmiş olmalı , ilerleyen kilometrelerde ayrıntılı bir kullanıcı deneyimi yazısı bekliyoruz , hayırlı olsun..

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2020 yeni kasası 40 kg kadar hafiflemiş , Kaplan ciddi perhiz yapmış sürüş dinamikleri çok değişmiş olmalı , ilerleyen kilometrelerde ayrıntılı bir kullanıcı deneyimi yazısı bekliyoruz , hayırlı olsun..
    Naptin niki..

    9 kg hafiflemis,hatri sayilir bir kismi titanium egzozdan geliyodur bunun.

    Ama fiyat gercekten guzel..lakin ust vergi dilimi ve korlas buyuyu bozuyor benim icin.

  5. #25
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    240 kg olmuş eskisi 280 e yakındı diye hatırlıyorum..

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı Motoriderist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende test sürüşü yaptım. gayet güzel bir tecrübe oldu. hayırlı olsun dedim. tiger 1200 desert edition modelini aldım.
    Güzel keyifli günler de kullanın efendim, hayırlı olsun.

  7. #27
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Bu sınıfı GS ve diğerleri diye ayırabiliriz, anca diğerlerinin içinde Triumph iyi bir seçenektir.

  8. #28

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hayırlı olsun, tekerinize taş değmesn.

    Avrupa malı motorlar türkiyede az satılıyor. Fakat bence artık herkes avrupa mallarına dönecek, forumda da bir süredir açılan çoğu orta-yüksek cc motor tavsiyeleri genel itibari ile avrupa markalarına yönelik oluyor. Avrupa malı ve japon malı arasında malum neredeyse fiyat farkı kalmadı. En azından yollarda biraz ruhu olan motosikletler görebiliriz.

  9. #29
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sınıfı GS ve diğerleri diye ayırabiliriz, anca diğerlerinin içinde Triumph iyi bir seçenektir.
    her iki motosikleti sadece test için kullanmanızı tavsiye ediyorum ve gs in tiger 1200 yanında ne kadar sönük kaldığını ilk andan nasılda fark edeceksiniz
    U.KALKAVAN bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  10. #30
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    tiger 800 ve tiger 1050 uzun süre kullanmış biri olarak diyebilirimki, 3 silindirin sesi performansı triumphu diğerlerinden ayıran en karakteristik özelliğidir. bunun yanın da parça kalitesi görselliği estetiği de cabası. 1200 kullanmadım ama, kullanıcıları genel de ağırlıgından birde motor bloğundan gelen sıcaklıktan şikayet ediyorlar. ki yeni modellerde ağırlık baya düşürüldü. birde parça sıkıntısı yaşarmıyım diye düşünmeyin. triumph gerçekten bu yön de diğer markalardan çok daha farklı bir hizmet veriyor. worldofftriumph sitesinden istediğiniz parçayı bayilere gebe kalmadan kendiniz sipariş verebilirsiniz. max 15 günde eliniz de olur. bu ara da tiger 1050 ye de bi göz kırpın derim. üzerine oturun mümkünse test edin. belki fikrinizi değiştirebilir.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)