Hangisi doğru seçim: Kanuni Tiger, Regal Raptor, Ramzey?
Reklamlar
-
25 Ağustos 2006, 12:23
#1
Selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve kış aylarının ortalarında ilk motorumu almayı düşünüyorum. 1-2 sitede daha üyeliğim var, siteniz yeni dikkatimi çekti ve çok güzel olduğunu itiraf etmeliyim.
İlk motorum olarak 2.el Cruiser tipi alacağım ve 3-4000 YTL'lik bütçem olduğu kesin. Kesin diyorum çünkü ne racing ne enduro ne de scooter tipi bir motor kullanmak istemiyorum ve heves etmiyorum. Boyum 1.90 ve 90 kiloya yakınım. Bir süre Kanuni Tiger mı alsam Regal Raptor mu diye düşündüm, görüş aldım. Bir arkadaşım Regal Raptor'da servis sıkıntısı olabilir ayrıca yere çok yakın 2 kişi bir çukura girince eksozlar yerde deyince ve sokakta 1-2 defa görüp de 1,90 boyla motorun dizimin biraz üstünde kaldığını görünce vazgeçmiştim. Şimdi bir de Ramzey al diyenler çıktı. Serviste hiç sıkıntı çekmeyeceğim söyleniyor ve henüz sokakta bir tane göremedim.
Bu motorları kullanan yada kendini Cruiser'cı olarak tanımlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Sizce en iyi seçim hangisi olacaktır: Kanuni Tiger mı, Regal Raptor mu, Ramzey mi? ( Aldığım motorla sık sık uzun yol yapmak istediğimi de aklınızda bulundurun lütfen )
Motor Kanıma Girdi Bir Kere.... Artık Çok Geç....
Reklamlar
-
25 Ağustos 2006, 12:33
#2
Arkadaşım benim boyum 1,85 ve raptor kullanıyorum ve boyumla ilgili herhangi bir sorun yaşamadım.Tiger Raptora kıyasla daha iri ancak Raptorda daha cok cruiser görünümü var,ve su soğutmalı.
Satılık Asya125t-Spidi mont
-
25 Ağustos 2006, 12:39
#3
dostum aynı dertten bende muzdaribim boy 1.92 kilo 84 çinliler ufak tefek adamlar olduğundan motor üretirken bizleri dikkate almıyorlar galiba
rüzgarınla sarıl bana hayallerim üşümeden
-
25 Ağustos 2006, 13:08
#4
Tiger bile küçük görünecek ama içlerinde en iri olan o .
-
25 Ağustos 2006, 13:20
#5
slm dogrutay..... ayni derdi bende cekiyorum, tam da RR, Tiger, Ramzey ve son olatak da Celik motorun 250-4 düne baktim. hepsini deyisik sitelerdeki topiclerini AYLARCA teker teker okudum. motorlara baktim hepsine bindim, tur atim.
RR nin görüntüsü crom motoru filan cok güzel, kaliteli ve göz alici bir görüntüsü var. Su sogutmasi cogunlukla problem cikatiyor (mus) bindiginde altinda ufak kaliyor, yogun trafikte araclarin arasinda kendini ufak hisediyorsun ve önündeki aracin üstünden bakamiyorsun. sürüsü, yol tutusu, süspansiyolar harika.
Ramzey yi pek tutmadim, Celikmotorun 250-4 fena deyil ama en beyendigim ama daha alamadigim TIGER oldu.
sebebleri: su sogutmasi bozulamaz, cünkü yok. oturma yüksekligi ve konforu harika, araclarin üstünden bakabiliyorsun, motor altinda kaybolmuyor, yol tutusu da harika, her ama her yerde bayii ve servisi var, siyah ha boyadiginda cok yakisiyor, ön disliyi deyistirdiginde motor rahatliyor ve son sürati artiyor...
arkadaslar bunlar sadece benim fikirlerim. bahsetigim dört motoru sadece 50-60 km yaklasik bir birbucuk saat kulandim ve interneten fikir edindim. tabiiki yanildigim veya bilmedin konular vardir.
saygilar
-
25 Ağustos 2006, 13:25
#6
Bence Masai Grand Eagle i incelemeden gecmeyin. Fiyat performans olarak en iyisi oldugunu dusunuyorum.
-
25 Ağustos 2006, 13:39
#7
Performans kısmına katılmıyorum. Teknik verilere bakıldığında fark var.Birde masai'de kullanılan paralel çift silindirli motorun kanuni seyhan 250 kullanılan ile aynı olduğunu duydum.Seyhan 250 ler biraz problemli.......
-
25 Ağustos 2006, 13:51
#8
Benim merak ettiğim de teknik yeterlilikleri aslında, boyu görünüşü bir kenara bırakalım ( boy önemli nasıl büyük motor almayın kontrol zorlaşır deniyorsa gereğinden küçük motorun da aynı sorunu yaratacağını düşünüyorum ayrıca önümde akan trafiği görmek benim için önemli ), bu üç model arasında teknik olarak çok sivrilen yada daha kötü olan sürekli sorun çıkaran varmı bunu merak ediyorum, her motorun sorunları var hatta şu siteye bir bakın http://www.sikayetvar.com/?ara=Kanun...2.x=19&s22.y=7 ama genele bakınca çok az sayıca ciddiye alınırsa Kanuni'den kaçmak lazım dedirtiyor insana.
Motor Kanıma Girdi Bir Kere.... Artık Çok Geç....
-
25 Ağustos 2006, 13:52
#9
Bence Masai Grand Eagle ??? hemen bi de onunla ilgineleyim.. tesekkürler
-
25 Ağustos 2006, 13:56
#10
Ben Regal derim ama en sağlıklısı buradan 3-5 kişinin cevabına göre karar vermektense ilgili modellerle ilgili topikleri okuyarak kendi görüşünü oluşturman.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
25 Ağustos 2006, 13:58
#11
watercolours adlı üyeden alıntı
Ben Regal derim ama en sağlıklısı buradan 3-5 kişinin cevabına göre karar vermektense ilgili modellerle ilgili topikleri okuyarak kendi görüşünü oluşturman.
+1000 ilginctir sorulur, sorusturulur fakat sonucta hep ilk beyenilen alinir ...
Dorutay adlı üyeden alıntı
Benim merak ettiğim de teknik yeterlilikleri aslında, boyu görünüşü bir kenara bırakalım ( boy önemli nasıl büyük motor almayın kontrol zorlaşır deniyorsa gereğinden küçük motorun da aynı sorunu yaratacağını düşünüyorum ayrıca önümde akan trafiği görmek benim için önemli ), bu üç model arasında teknik olarak çok sivrilen yada daha kötü olan sürekli sorun çıkaran varmı bunu merak ediyorum, her motorun sorunları var hatta şu siteye bir bakın
http://www.sikayetvar.com/?ara=Kanun...2.x=19&s22.y=7 ama genele bakınca çok az sayıca ciddiye alınırsa Kanuni'den kaçmak lazım dedirtiyor insana.
sende haklisin.. insanin basi dönüyor sikayetleri okuyunca. ben saadece cok ucuz ve sehir ici kulanimi icin bir mondial scooter aldim hemde servis hakkindaki, kalitesi hakkindaki sikayetleri midemi bulandirdigi halde. 9000km yaptim nisandan bu yana ve cok memnun kaldim! olay biraz bakima, biraz motor anlayisina ve servisine kaliyor.
-
25 Ağustos 2006, 15:56
#12
Sayfanın sonunda bu tartışmaların daha önce yapıldığı linkleri inceledim biraz erken topic açmış olabilirim kusura bakmayın ama gördüğüm şu ki her model teknik olarak aşağı yukarı aynı ve sorunlar yaşandığı gibi hiç sorunsuz kullananlar da olabiliyor ve herkes altındakinden memnunsa "bunu al" sorunlar yaşadıysa "sakın alma" diyor, bu durumda sanırım sadece teknik servis ağını ve motorun boyutlarını göz önüne alarak en yüksek olanını tercih edeceğim, en yakın seçenek ise Kanuni Tiger gözüküyor, yine de aksi görüşte olanlar varsa tecrübeye kulak vermekten yanayım.
Motor Kanıma Girdi Bir Kere.... Artık Çok Geç....
-
25 Ağustos 2006, 16:25
#13
Onlar ana başlıklar değil. Tüm saydığın modellerle ilgili yaklaşık 500'den fazla mesaj yazılmış, sorunları tartışılmış ana topikler var. Kullanıcıların kendileri arasındaki tartışmalar en iyi fikir alacağın yazılardır. Çünkü orada herkes sorununu çözmeye çalışır, kimseye motorunu övemeye kalkmaz.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
25 Ağustos 2006, 16:31
#14
sahapimer adlı üyeden alıntı
Performans kısmına katılmıyorum. Teknik verilere bakıldığında fark var.Birde masai'de kullanılan paralel çift silindirli motorun kanuni seyhan 250 kullanılan ile aynı olduğunu duydum.Seyhan 250 ler biraz problemli.......
Su ana kadar bir arkadasimiz disinda silindirlerden kaynaklanan en ufak bir problem yasanmadi bildigim kadariyla. Performans olarak ben fazlasiyla memnunum. uzun yolda rahatlikla 90-100 Km hizla gidebiliyorum, grup suruslerinde buyuk hacimli motorlara gore bir geride kalma sorunu yaratmiyor. Sehir icinde zaten en ufak bir problem yok performans konusunda. 250cclik bir cruiserdan fuze gibi firlamasini ve 100Km hiza 10saniyede ulasmasini beklemiyorsaniz performans sorunu yasamazsiniz. 3 ayda bu motorla Agva, Catalca, Izmit, Yalova, Sile vs gibi yakin mesafelere gittim ve hicbir sikinti yasamadim yolda.
-
25 Ağustos 2006, 16:36
#15
Uzun Yol Da Düşünüyosan Kanuni Tiger Yada Seyhan 250cc Cruiser Tavsiye Ederim.hem Regal Raptor Gibi Yere Yakin Değil,hemde Servis Sorunu Yok.bence Sen Bu Ikisin Düşün.kanuni Tiger Yada Seyhan 250 Cc .seçim Senin.
[I][B][COLOR="Blue"]Ahmet KÖSE[/COLOR][/B][/I]
[I][B][COLOR="Blue"]05544016341[/COLOR][/B][/I]
::tutkuy::
-
25 Ağustos 2006, 17:14
#16
Dorutay adlı üyeden alıntı
Sayfanın sonunda bu tartışmaların daha önce yapıldığı linkleri inceledim biraz erken topic açmış olabilirim kusura bakmayın ama gördüğüm şu ki her model teknik olarak aşağı yukarı aynı ve sorunlar yaşandığı gibi hiç sorunsuz kullananlar da olabiliyor ve herkes altındakinden memnunsa "bunu al" sorunlar yaşadıysa "sakın alma" diyor, bu durumda sanırım sadece teknik servis ağını ve motorun boyutlarını göz önüne alarak en yüksek olanını tercih edeceğim, en yakın seçenek ise Kanuni Tiger gözüküyor, yine de aksi görüşte olanlar varsa tecrübeye kulak vermekten yanayım.
evet... bende, dedigim gibi uzuuun uzun arastirdiktan sonra, ayni kaniya varmistim. performans lari 2 yukari üc asaga ayni, görünüsleri de hepsinin fana deyil, zevke kalmis olay... fakat yedek parca, servis agi cok önemli.
-
25 Ağustos 2006, 17:15
#17
Bence regal yada kanuni arasında git gel. Sonra regal e kadar ver
[COLOR="Red"][B]"Korkularının üzerine gidebildiğin kadar yeni birşeyler öğrenirsin."[/B][/COLOR]
-
25 Ağustos 2006, 17:53
#18
Herkes benim malım iyi der.... Bir motosiklet hakkında fikir yürütebilmek için o motosikle en az 3-5 bin km binmek gerekir var mı aramızda sayılan motorlarla bu kadar km yapmış arkadaş? YOK.... Lütfen bilgi sahibi olduğunuz motosiklet hakkındaki görüşlerinizi yazınız...Şimdi benim yapacağım gibi... Arkadaşta aydınlansın değil mi ama
Yaklaşık 3 aydır RAMZEYQM250 ye biniyorum şu an itibarıyla 4000 km yapmış bulunmaktayım. Her gün mutlaka biri durdurup soruyor bu ne motoru diye inanın görüntü olarak çok dikkat çekici ve ağır bir motor özellikle de siyahı. Hatta Geçen hafta kız arkadaşımla Honda ya gidip sadow'u gösterdim.. bunu alalım mı diye... O da bizim motorumuz daha güzel duruyor dedi. Ben çok güldüm ama o ciddi olduğunu söyledi.. Kız gözüyle öyle görünüyor demekki.. E malum onlar sadece motorun görüntüsünden anlarlar.
ARTILARI:
1) Ankara da servis konusunda hiç problem yaşamadım.
2) 4000 km hiç yolda kalmadım servise de sadece 1000 ve 3000 bakımları için gittim.
3) Yol tutuşu ve viraj yatışları bana göre tatmin edici.
4) 120 km yi rahat gördü rodajdan sonra.
5) İnanılmaz dikkat çekici kromajları ışıl ışıl parlıyor siyahla da çok iyi uyum sağlıyor.
6) Çekişi ve ivmelenmesi gayet iyi... Işıklarda hep en önce çıkan siz olabilirsiniz.
İstediğiniz rampayı 2 kişiyle çok rahat çıkar.
7) 195 boyunda bir arkadaşım aldı benden 15 gün önce, şu an 7000 km de ve o da memnun ayrıca üstünde hiç de sırıtmıyor o boya rağmen.
8) Sesi çok güzel......
EKSİLERİ:
1) 80-90 ı geçtikten sonra biraz vibrasyon var bu da uzun km yaptığınızda biraz rahatsız ediyor.
2) Aydınlatması çok iyi değil ampulünün değişmesi lazım.
3) 110 ile 130 ykr arası yakıyor km de biraz fazla gibi geldi bana ama diğerleri de yaklaşık aynı yakıyormuş.
4) Lastikleri bütün çin motorlarında olduğu gibi çok iyi değil. Ama görüntü olarak süper...(baya bir geniş duruyor diğer çinlilere göre)
Özetle ben bu motosikleti Lada samara ya benzetiyorum Çok kaliteli değil ama çok sağlam bu fiyata alınabilecek en iyi alet bu diye düşünüyorum.
Son olarak için hangisine ısınıyorsa onu al arkadaşım bu iş biraz gönül işi... Malum ota da konabilir b... da...
Unutmayalım
"GÖNÜL KİMİ SEVERSE GÜZEL ODUR"
-
25 Ağustos 2006, 18:49
#19
Mavi Merdiven, benim Tiger'de de aydınlatma sorunu vardı kendi yaptığım basit bir modifiye ile H4'e çevirdim bence sende yapmalısın .Ancak far camın bakalit ise dikkatli olmanda fayda var ısı baya yükseliyor.
-
25 Ağustos 2006, 20:23
#20
Ramzey 250 QM hakkında nereden bilgi edinebilirim? son 1 saattir resmini dahi bulamadım dersem yalan olmaz.
Motor Kanıma Girdi Bir Kere.... Artık Çok Geç....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler