Hangisi doğru seçim: Kanuni Tiger, Regal Raptor, Ramzey?
Reklamlar
-
arkadaşım dayanıklıklık bir yere kadar çok gerekli regal tek diyorum çinliler içinde bu konuda ama bende de aynı sorun vardı 1.90 boy olduğundan keeway altımda mobilet gibi kaldı regal de öyle insan kendisini gösteren motor istiyor bu çinliler içinde de yapılı kaslı iki motor var ya tiger düşünüceksin yada jinlun başka yok diğerleri hepsi kassız cılız duruyor gerçi binicisinede bağlı geçenlerde regalin üstünde bir arkadaş gördüm mükemmel motora yakışıyordu çıtı pıtı bir adamdı ufak tefek zayıf bir şey motor altında çok kaslı duruyordu boyut ergonomide çok önemli yolda gideken kewaayle yanımdan arabyala geçenler bana bakıp gülüyordu :D benim kalıbımdaki adamın altında çok komik durmuşdu bu arada kağıt verilerine bakarsan hepsinin boyuda üç aşağı beş yuakrı aynıdır peki nasıl biri büyük oluyor dersen tamamen tasarım farkı jinlunun mesela deposu genişdir yolda yada park halinde motoru çok kaslı gösterir tiger mesela yüksekdir yolda çok heybetli görünür tamame ergonomi tasarım oyunları yani.
Reklamlar
-
işte sırf yüksek olduğu için Tiger diyorum, bu fiyat aralığında bu cüsseyle neredeyse tek seçenek.
Motor Kanıma Girdi Bir Kere.... Artık Çok Geç....
-
monero qm 250 kullanıcısıyım 130kph kadran var otoyolda kadranı geciyo.arkadasimin raptoru tozumu yutuyo (hem benımı daha ucuz).
-
bende kullanıyorum
bende kullanıyorum harika bir motor türkiyenin yarısını gezdim banamısın demedi motorum motoru yatırdınmı zaradır calışan demir pas tutmaz ben memnunum motordan 14 yıldan beri motor kullanırım hangi motorun nasıl çalıştını motoru dinledim zaman anlarım benim motorum on numara kullanmasını bilirsen seni yolda bırakmaz
-
monerodan kimse bahsetmemiş.. üzücü.. son derece seri ve güçlü.. v motor artısı ile az titreşim az tüketim.. yol tutuşunda sorun değil lastik kitleme bile yaşamadım 1500 km oldu alali gayet uçak kıvamında biniyorum..
saygılar..
What goes around, Comes back arround...
-
Arkadaşım 5 yıl Tiger 250 kullandım. Arıza yapmadımı ? Yaptı. Aslında ben her türlü araç ve makınadan çok iyi denecek kadar anlayan biriyim. İşlerimin çok sıkı olmasından sebep motosikletimle kendim ilgilenemediğim için iş yerime çok yakın olan serviste tüm bakımlarını yaptırmaya başladım. Servisin sahibi bu konuda çok deneyimsız olduğu için kapısına her gelen ustayın diyene iş vermiş. Yapılan işi de kontrol kapasitesine sahip olmadığı için benim motoru kobay olarak kullandılar. Servisten kaynaklanan hatalı işlerin haricinde beş yıl boyunca bir defa akü 2 defa sinyal flaşörü değiştirdim. yaklaşık 40 000 km. de sattım ve alan arkadaş hala gidiyor. Ön şanzıman dişlisını 13 den 15 dişe çıkartırsan hızı artar bağırması kesilir. Sonuçta kabadayı motor derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler