İkisde geldi. 50k fiyat çekiyorlar. Ama arayıp fiyat teklifi istemek lazım 45-42 arasına düşüyorlar diye biliyorum. Leoncino'ya güvenmeyen Vitpilen yada Svartpilen' e bakabilir. Satılması konusunda tabi aynı ölçüde zorluk olacaktır. Ama 390 duke ile görüntü dışında alt yapı aynı. Ben Leoncino' yu 390 ile yan yana sürdüğümde Leoncino bir tık daha iyi uzuyordu. Son hız biraz daha yüksek olduğu için geçiyordu. CBR500R ile de sürdüm. 0-120' y kadar aynı gidiliyor. Sonra CBR karanaj ile biraz açıyor arayı. Ama uzayıp gitmiyor aynı güç çünkü. Ancak 390 bloğu ve şasesi öyle hafif öyle güçlü ki. Bu iki silindirlileri Virajda öttürüyor. Daha düşünürken dönüyor motor. CB500 ve Leoncino da. Süspansiyon ve Frenler 390 serisi kadar iyi değil. Yeterli şehir içinde konforlu. Ama 390 ve Husky' ler spor maksatlı yapılmış.
Ama CB500 - Husky 401' ler - Duke 390 - Leoncino aynı gidiyor. 0-100 5,2-5,5 sn civarı. Ben bu listeye MT25' i koymam. Dominar' ı da koymam. Çünkü yukarıdaki motorlar kadar gitmiyorlar. Hepsi A2 güç sınırından 35 kW ( 48-44 HP aralığından )
Bu arada nerede üretildiklerine gelecek olursak.
Benelli Leoncino ( Çin )
Dominar ( Hindistan )
Duke 390 ve Husky 401' ler ( Hindistan ) - 125-200-250-390 ( tüm aile Hindistan ) - Enduro ve yüksek hacimliler Avusturya.
Honda CB500 ( Tayland ) CB125R - CB250R - CB500 X,R,F
MT25 - R25 ( Endonezya )
Yani bu kadar çok takılmayın nerede üretildiğine
Hangi marka olursa olsun. Kendi ülkesi dışında işler aynı üretim kültürü ve kalite ile yürümez.
Bu yüzden çoğu büyük marka sorunlar yaşamıştır.
Duke 125-390 blok kitleme.
CBR250R Krank kırma.
R25 Yağ pompası sorunu odaklı kol çıkarma.
Bajaj Pulsar 200 - Sonu gelmeyen Elektronik problemler. Belli bir parti üretimde jant kırılması.
CB500 serisi benzin şamandırası problemleri.
Benelli TNT 25 - Sonu gelmeyen Elektronik problemler.
Leoncino egzoz sensörü.
Bunlar hatırladıklarım. Ancak tüm bunlar ülkedi motosiklet kullanıcılarının umrumda değil. %85 bunları asla bilmeyecek.
Bir avuç adam bunları aramızda konuşup duracağız.
Beyler S.ktr Edin
Canınız neye istiyorsa ona binin hayat kısa. Bir şeye binin gezin dolaşın anınız olsun. Yeter ki motosiklete binin.