Bizim ülke de yamaha, honda ve sayabilirsek bajaj dışında piyasada kabul gören marka yok.
Bu tip bir motor alırken yatırım aracı olarak değil de kullanmak için alın. Değer artışı için bir araca bel bağlanması kadar saçma bir şey yok.
Bizim ülke de yamaha, honda ve sayabilirsek bajaj dışında piyasada kabul gören marka yok.
Bu tip bir motor alırken yatırım aracı olarak değil de kullanmak için alın. Değer artışı için bir araca bel bağlanması kadar saçma bir şey yok.
Yatırım aracı olarak değilde zarar etmemek için. 35 bin liraya bu motoru alacaksın, 1 yıl sonra değiştirmek istediğin zaman aylarca satamayacaksın. En sonunda birisi ilgilenecek 10-15 bin lira altına vermek zorunda kalacaksın.
Böyle görüşü olanların hiçbir zaman görüşlerine uygun birşey yaptıklarını görmedim. Bugün elinde 35 bin lira olsa bunu mu alırsın yoksa piyasası olan, hızlı elden çıkan ve değer kaybetmeyen bir şey mi alırsın?
Forumda Benelli leonciosu olan bir arkadaş vardı 4-5 ay boyunca satamadı en son satmaktan vazgeçti hala kullanıyor diye biliyorum. Ne kadar inkar edilse de türkiye'de bir araç alırken ikinci eli çok çok önemli. Bir arkadaşım da aynı bu şekilde düşünüyordu, 250 bin liram olsa yeni Peugeot 508 alırdım diyordu, bir şekilde eline para geçti aile aracı aramaya koyuldu gitti Passat aldı
Bekara koca boşamak kolay. Elinde para bulunmayan veya araç almayı düşünmeyen herkes ortak düşünceyi paylaşıyor ta ki eline para geçip bir araç almaya karar verene kadar.
Ben sattım yahu Bir kaç mesaj geri gitmen lazım Tâbi ki zarar ettik. Ama sürdüğüm keyif aldığım zamanları kâr sayıyorum.
Arkadaşlar tamam alıp satmak illa ki önemli ama her sene motor değiştirmek zorunda mıyız? 650 cc çift silindir makineye binip de normal bir kullanıcıyı tatmin etmeyecek nedir? Hepimiz mi piste çıkıyoruz? Hepimiz mi kadranda 200 üstü görmeden rahat uyuyamıyoruz? Hepimiz mi diz değdirmeden mahalleye giremiyoruz? Al motoru, yıllarca kullan, geç. Ayranımız yok içmeye, atla gidiyoruz s.çmaya..Ondan sonra "vay efendim bakım pahalı", "vay efendim mtv ve trafik sigortası kol gibi" Ee sen zaten bu motorun sürücüsü değilsin ki
Motosikleti zevk için alan adamın durumu, pavyona giden alemci dayıya benzer. Sizin zarar etmeme durumu (teşbihte hata olmaz) Kayserili hacı amcaya benziyor. Hem evdeki duymasın hem ben hepsinin dadına bakayım. Yani zarar edecen mecbur. Ama soru şu ben bu makineden zevk alırmıyım. Sigara içmek, içki içmek gibi, sadece zevk için yapacaksan bu makine beni tatmin eder mi? Fıtı fıtı giderken torku yeterli gelir mi? Habire vitesle mi oynarım, az gaz açınca yokuştan, aradan fıtı fıtı sıyrılır gider miyim. Yer uçağından ziyade, torklu olsun biraz amerikan arabası dadında olsun, ucuz olsun, sıfır olsun. Tamam bunlar japonlarda var ama bizde o kadar alım gücü yok. Eldeki mallar bunlar. Yoksa bende isterim DL650 alayım, cbr 650 alayım. Dediğim gibi tarza fazla takılmadan büyük adam oyuncağı olacak bişey lazım. Ama emin olun şu zamanlarda birşeye sahip oluncaya kadar sevdalanıyoruz. Sahip olduk mu hım şu daha iyiymiş deyip aç gözlülüğümüz dahada kabarıyor. Haklısın para kolay kazanılmıyor, satarken zarar etmeyelim ama bizim memleketin hali bu. Lafı uzatmayalım hem ayranım dökülmesin hem götüm s..lmesin bana göre motor işinde zor. Kalın sağlıcakla
Istediğimiz motoru aldık diye pavyoncu olduk
ulan ülkede kimse istediği otomobili motosikleti almıyor ki çevresinde ne söylüyolarsa ne tutuluyorsa onu alıyor millet halbuki isteyen istediği aracı alsa zaten hepsinin belli bir piyasası oluşacak
Hiç bir zaman kullanacağım bir aracın ikinci el piyasasını ön plana koymadım.
2017'de Benelli'yi alırken 2. eli düşünmemiştim. Satarken de aman satılsın diye derdim olmadı 1 ay içinde de sattım. Arabam da Alfa Romeo, piyasası var diye gidip buzdolabı tadında araba almadım. Dünyanın gelişmiş hiç bir yerinde ikinci el piyasası düşünülerek araba alındığını duymadım.
Yatırım dediğiniz, hisse senedi, emtia vs dir. Yatırımlarımı da bunlara yaparım. Enflasyon oranı kadar artan hiç bir şeyin getirisi yoktur.
buzdolabı derken yeni passatın hiç içine oturup kullandınız mı? kullanmadan ve içine oturmadan önce bende aynı şeyi düşünüyordum da merak ettim. bu arada alfa romeo piyasası olmayan bir araç değil. alfa romeonun belli bir kitlesi var. dünyanın gelişmiş hiçbir yerinde ikinci el piyasasına göre araç bakılmadığı doğru da türkiyenin o kadar gelişmiş olup olmadığı soru işaretli
Evet dün kullandım, Almanya'dan sürüş hissiyatı yüksek çıkan tek araba BMW. VW grubu özellikle passat ve jetta tamamen şişirilmiş araçlar. Almanya'ya işçi gönderen ülkeyiz. Gelen işçilere bakıp özenilmesinin sonucudur alman hayranlığı. 10 yaşında Accord daha çok keyif veriyor.
650 modelini bi ara çok ciddi düşünüp canlı canlı da incelemiş biri olarak malzeme kalitesinin 41bin lira etmeyeceğini söyleyebilirim. Elde kalan 2017 modelleri 35bin lira gibi bi fiyata bırakabilecek yerler bulunabilir bence, çünkü bu motorun fiyatı 37bin liraydı. 2018 modelleri de sanki zam gelmiş gibi 41bin liradan satmaya çalışıyolar. Eğer 35bin gibi bi fiyata sıfırını denk getirebilirseniz makul ama 40bin seviyesine çıkacaksanız ikinci el temiz bi versys 650 çok daha memnun edecektir.
Tk modeli hakkında hiçbi bilgim yok.
Ben tam tersini yaptım crf250l yerine wr250r aldım. Keşke 3 sene önce motosiklet kullanmaya başladığım gün wr250r almak olsaydı amacım.
Yurt dışında bazı ülkelerde insanlar almak istediğine kolay ulaşabiliyor, deneyim kazanıp tarzını belirliyor. İmkan olsa biz de aynını yaparız ama yok. Yeri geldi kıyafetimden vs kıstım epey motosiklet değiştirdim ama sonunda önceki motosikletlerime nazaran çok daha düşük bütçeyle inanılmaz mutluyum.
WP amortisörler, Bosch ABS ve ECU, Pirelli lastikler ( her versiyonda ayrı bir amaca göre takılmış ) , kullanılan boya ve şasenin kaynak işçiliği fotoğraflardan bile belli oluyor. Üretilen güç ve motorun kuru ağırlığı sınıfının standartları içinde. J.Juan markasının 790 Duke de kullandığı mono blok kaliperler kullanılmış. Bir Benelli Leoncino sahibi olmuş biri olarak. Açık ara cf nin 700 cl serisinde işçilik ve malzeme olarak önde olduğunu söyleyebilirim.
Benelli Leoncino 800 üretildi. Güzel bir blok var. Ama motor 220 kg onunda üzerinde brembo frenler ve marzocchi süspansiyonlar var. Ama artık 1995 de değiliz 220 kg 75 hp naked için çok !
CF 650 TK istemeye istemeye eledim ,650 MT veya 650 NK arasında bir seçim olacak gibi geliyor. Tabii fuarda cazip bir kampanyya tesadüf etmezsem
Çok katılmıyorum bu görüşe. Bir aracın ikinci el fiyatı, güvenilirliği ve dayanıklılığı ile orantılı. Araba ve motosiklet alan hemen hemen ölümlü dikkat ediyor buna. Amerika'da millet Honda ve Toyota'ya bu yüzden abanıyor.
Camry ve Accord aynı günde satılırken, daha ucuza A6 ve 530 haftalarca bekliyor.
Ülkenin ekonomik durumu belli herkese hak veriyorum. Ancak 90 li yıllarda ekonomi daha mı iyiydi ? Daewoo, proton, Daihatsu, Chrysler vb hatirlamadigim bir çok marka araba vardı. Şimdi bu tutuluyor tutulmuyor hikayesine herkes tek tip oldu. Piyasada ki arabaların rengi bile %70 beyaz. Araba çeşitliligi çok az yakında motosiklet çeşidide kalmaz herkes Yamaha yada Honda alır olur biter.
Benelli 502 C Fuara gelecekmiş, 43,900Tl fiyat alternatif olabilir mi?
Hemşehrim yeni demirden beygirini ağız tadıyla , cezasız , belasız , kazasız kullanman dileğimizle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------
Limit den mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)