Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Neden CF Moto 150NK Yada Neden Pulsar NS150

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Temmuz 2019
    Merhabalar,
    Bir kaç ay içinde motosiklete başlama planlarımın içinde önce ekipman sonra motosiklet seçimine yer verdim. Ekipmanlarımı taksikle alırken bir yandan da motosiklet incelemelerine bakarak düşük CC de, hafif, sele yüksekliği alçak, ebatları küçük ve servisi olan motorlara bakmaya çalıştım.
    Bütçem, göz zevkim, bulunduğum ilde servis imkanı, marka bilinirliği ve anlamadığım kadarıyla teknik özelliklere bakarak eleye eleye 150NK ve NS150 arasında kaldım.

    150NK'nın bir çok parçasının avrupalı markalardan oluşması, tasarımın(Kiska) öne çıkması, ters maşa, arka disk fren, daha küçük ebatlar, sıvı soğutmalı olması arka lastiğin pulsara göre bir nebze geniş olması beni bir hayli cezbediyor. Ha birde kronik hiçbir sorununa rastlamadım.

    NS150 tarafına geldiğimde yakıtın çok düşük olması söylenene göre 150NK dan daha güçlü olması parçasının 150NK ya göre daha kolay ve ucuza bulunması gibi cezbeden yanları var. Tabi ikinci elde fiyatta az bir farkla 150Nk dan daha ucuz.

    Daha önce açılan karşılaştırma konularının sanırım hepsini baştan sonra okudum. Şiddetle Pulsar NS150 tavsiye edenler neye göre tavsiye ediyor. Motosiklete yeni başlayacak birisi olarak hangisini tercih etmeliyim? Yedek parçada herhangi birinde sorun yaşar mıyım? Kronik sorunlar yaşar mıyım pulsarda? Konfor malzeme kalitesi ve mühendislik bakımından hangisi önce gelir?

    Gibi sorularımla kafanızı şişiriyorum Umarım seviyeli bir sohbet tadında olur tartışma.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Pulsar Ns 150'de sorun yaşayan çok oldu. Fiyatları bilmiyorum ama Ns 160 modeli daha sorunsuz. 150 Nk da sınıfına göre iyi özellikleri olan, kaliteli bir motosiklet.
    kdiner bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    05 Ağustos 2018
    Şehir
    Adana
    Aynı sizin gibi bende bir çinlimi hintlimi sorusuna takılmış bundan tam 10 ay önce arkadaşımla beraber araştırdık ne olursa olsun çinli almayacaz en kötü hintli kötünün iyisi dedik ama bu düşüncelerimiz internette yazan marka karalamaları sonucunda olmuştu.Hint markası olan bajaj ns150 modelini 2018 ekim ayında 9 binde ilk sahibinden servis bakımlı aldım arkadaşım sırf görüntü olsun diye mondial rx1 aldı sözde çinli almayacaktık diyorlar ya çinliler artık güzel üretiyor parça kalitesi harika tam 10 aydır toplam 8bin km yaptım ns150 sadece benzin ve yağ bakım masrafın oldu allaha şükür yolda kalma yada kronik sorunları hiç yaşamadım ilk motorum olduğu için tabiki düştüm ama parçaları bi çinliye göre daha kaliteli şimdi gelelim arkadaşıma arkadaşım benden 1 ay sonra aldı 3.000 km kadar harika olan rx1 birden beklemeye çalışmamaya başladı 4 kere servise gitti sonunda ayak müşürü ve egzoz manifoldu arızalıymış hop gitti 1 hafta sonra bi akşam turlayalım dedik önümde giderken bi anda sağ sol yaptı durdu bi baktık arka dış fren balatası felan komple dağılmış bide kırılmış diyorlar ya hani parçaları kaliteli olmaya başladı çinlişer güzel üretiyor diye üretmiyorlar hocam düzgün üretseler zaten o kadar ucuza bu ülkede satamazlar bi yerden en adi malı kullanıyorlar bi yeri düzgün gibi gözüksede hepsi çürük

  4. #4
    Kursad55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hero Xpulse 200 4v
    Kardeşim ben sana discover 125 st öneriyorum daha konforlu maliyet düşük yağ filtresi, yağı, bakımları vs
    Yakıtı ne kadar gazlarsan gazla 2,5lt/100 km yi geçmiyor sakin kullanca 2 litreye düşer. Şehir içi yeterli olur ki ben şehir dışına da gidiyorum.

  5. #5

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şimdilik bir kundial
    150ns bildiğim kadarıyla hava soğutmalı ve karbüratörlüydü ayrıca arka frenide kampana olmalı 150nk su soğutma disk fren ve enjeksiyonlu olmalı fakat pulsarlar kadar rahat ulaşamayabilirsin yedek parçasına bunuda göz önünde bulundurmak lazım Aea 150nk incelemesi çekmişti bi incelemeni tavsiye ederim daha net bilgi sahibi olursun

  6. #6
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı Heinsing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sizin gibi bende bir çinlimi hintlimi sorusuna takılmış bundan tam 10 ay önce arkadaşımla beraber araştırdık ne olursa olsun çinli almayacaz en kötü hintli kötünün iyisi dedik ama bu düşüncelerimiz internette yazan marka karalamaları sonucunda olmuştu.Hint markası olan bajaj ns150 modelini 2018 ekim ayında 9 binde ilk sahibinden servis bakımlı aldım arkadaşım sırf görüntü olsun diye mondial rx1 aldı sözde çinli almayacaktık diyorlar ya çinliler artık güzel üretiyor parça kalitesi harika tam 10 aydır toplam 8bin km yaptım ns150 sadece benzin ve yağ bakım masrafın oldu allaha şükür yolda kalma yada kronik sorunları hiç yaşamadım ilk motorum olduğu için tabiki düştüm ama parçaları bi çinliye göre daha kaliteli şimdi gelelim arkadaşıma arkadaşım benden 1 ay sonra aldı 3.000 km kadar harika olan rx1 birden beklemeye çalışmamaya başladı 4 kere servise gitti sonunda ayak müşürü ve egzoz manifoldu arızalıymış hop gitti 1 hafta sonra bi akşam turlayalım dedik önümde giderken bi anda sağ sol yaptı durdu bi baktık arka dış fren balatası felan komple dağılmış bide kırılmış diyorlar ya hani parçaları kaliteli olmaya başladı çinlişer güzel üretiyor diye üretmiyorlar hocam düzgün üretseler zaten o kadar ucuza bu ülkede satamazlar bi yerden en adi malı kullanıyorlar bi yeri düzgün gibi gözüksede hepsi çürük
    Hocam kusura bakmayın ama çinli kullanan birisi olarak kırıldım yani anllattığınızdan anladığım motosiklet serüveninize başlayalı çok olmamış ve arkadaşınızın aleti üzerinden örnek vermişsiniz. Öyle kabul oluyorsa ben kendi motosikletimi örnek vereyim (25 bin km'de 4. sahibiyim) yani sırf benim ki düzgün, güzel alet diye bütün çinliler iyi mi diyeyim. Kusura bakmayın bu milletler, ırklar hakkındaki kötü yorumları dinleyip bir-iki tane de kötü örnek bulup bütün bir ırkın üyelerini aşağıamak gibi, ANLAMSIZ ve YERSİZ.

    Konu sahibine önerim: Lifan'ın modellerini de takip etmeniz. Basit, karbüratörlü(KPR200 hariç) aletler oldukları için kendi yetkili servisini götürmeniz şart olmaz. Parça fiyatları da uygundur. Lakin çok tutulan modeller gibi(cbf,ybr) her yerde parçasını bulamazsınız. Büyük bayi ve fabrikasından(Lifan'ın Düzce'de kendi fabrikası vardır) parçalarını istemeniz gerekir.
    murat1903 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Ns150 biraz piyango sanki. Benimki gaz kesiyor. 3 kere conta değişmesine rağmen hala yağ kaçırıyor. 150nk için kronik sorun duymadım ve epey yakışıklı. Ben keşke ondan alsaymisim diyorum. Kronik sorun duymazsanız bence alın maviş maviş

  8. #8
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    sanırım CF 150NK kendi hacmindeki en donanımlı aletlerden biri.

  9. #9

    Üyelik
    05 Temmuz 2019
    @Heinsing; Şahsen hintlilerden yazılım sektörü hariç hiçbir sektörde kaliteli iş beklemiyorum. Özellikle döküm ve metal işleme konularında daha doğrusu döküp çok güzel işliyorlar fakat kalite kontrol yerlerde. Lakin iş motosiklet olunca aceba işler değişmişmidir diyorum çünkü ülke olarak ciddi bir eğilimde.

    @Kursad55 üstad tasarım konusunda hiç çekici gelmiyor bana. Tasarımı önemseyen bir yapım var ne yazık ki.

    @tommygun Kaliteli ise o iş tamam hocam :9

    Hintlilere döküm ve metal işleme sanayisinde kesinlikle güvenmiyorum kalite kontrolleri yok desem yeridir. CF Moto Kalite, mühendislik ve sorunsuzluk olarak Bajajdan geri değilse sanırım tercihimi 150NK dan yana kullanacağım. Bakımlarını ufak tefek sorunlarını büyük ihtimalle kendim garajda yaparım mesleğim ve merakım gereği yatkınım bu işlere zaten.

  10. #10
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Motora yeni başlayan birisi olarak sorunsuzluk adına 150NK bence 150NS'den önde. CFMoto o kadar da kötü üretmiyor motorlarını. Başka modellere yönelmeyi de düşüneblilirsin, mesela Apache 150/180RTR modeli çok sorunsuz bir makina. 160NS yine problemlerden arınmış bir model, üstelik ABS var; yeni başlayan birisi olarak illaki ihtiyacın olacak.

  11. #11

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Hangisi ABS'li ise onu al.

    ABS'li motora bütçe yoksa CB125F al. CB125F pahalı geliyorsa, CBF ya da YBR al.

  12. #12

    Üyelik
    05 Temmuz 2019
    Abs li yani yeni modellere ekipmandan dolayı gücüm yetmeyecektir. Bir önceki modellerde de 150nk daha cazip geldi. Msx 125 ve rn180 ilgimi çekmiyor değil fakat karbüratörlü ve hava soğutmalı 150nk ile aynı para hemen hemen aceba mı dedirtsede sonuç yine 150nk dan yana


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)