Mulhacen 659 ispanyadan bi arkadasim vasitasiyla alma sansim var arkadaslar fakat kendisiyle fazla konusamadik acaba nasil bi motordur. Son hizi nedir? Enduro mu race mi nedir bunun klasi cozemedim resimlerinden
Simdiden tesekkurler
Mulhacen 659 ispanyadan bi arkadasim vasitasiyla alma sansim var arkadaslar fakat kendisiyle fazla konusamadik acaba nasil bi motordur. Son hizi nedir? Enduro mu race mi nedir bunun klasi cozemedim resimlerinden
Simdiden tesekkurler
f650'nin derbi mühendisleri tarafından yorumlanmış hali denebilir. tek silindir, enduro. hatta harduro bile denebilir.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Başlığı biraz geç farkettim, Mulhacén ne enduro ne de naked, o bir Consept bike, kendine özgü bir motosiklet. Her tip yolda gidebilmek için tasarlanmış. 660cc ama, diger tüm 650 cc dual purpose motosikletlerden daha hafif, işcilik ve malzeme kalitesi çok üstün. 660 cc Yamaha motorundan geliştirilen bir motor kullanıyor ve diğer tek silindirlilerle karşılaştırılmayacak kadar az titreşime sahip. Arkadaki yolcu selesi kontak anahtarı ile sökülüp iptal edilebiliyor. Standart olarak havalı korna ile geliyor. Viraj kabiliyeti çok üstün. Türkiyede şimdiye kadar 2 tane satıldı (birisi bende). Dijital göstergeli olduğu için son hızı kadranda yok ancak, ben 170 km/h yaptım daha iyi bir binici daha fazlasınıda yapabilir.
bursalı arkadaş acaba bize detaylı bilgi veririmi halen kullanıyorsa
Motor Tek silindir 4 zamanlı 4 sübaplı
Silindir hacmi 659 cc
Silindir çapı 100 mm
Silindir kursu 84 mm
Max. güç 48.60 HP (35.5 kW) @ 6000 RPM
Max. tork -
Yakıt besleme Karbüratör
Yakıt türü Kurşunsuz benzin 95 oktan min.
Dağıtım Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma Manuel jigle ile
Yağlama Islak karter, pompa ile
Karter yağ kapasitesi 1,5 lt
Soğutma Sıvı ile
Debriyaj Islak tip
Vites 5 vites
Şasi -
Ön süspansiyon Hidrolik furş ile 120 mm kurs
Arka süspansiyon Hidrolik, tek amortisör 110 mm kurs
Ön fren 320 mm disk ile
Arka fren 245 mm disk ile
Jant ölçüleri Ön: 18” Arka: 18”
Ön lastik 120/80-18”
Arka lastik 150/70-18”
Uzunluk 1.961 mm
Genişlik (en geniş yer) -
Aks aralığı 1.370 mm
Sele yüksekliği 800 mm
Kuru ağırlık 160 kg
Yakıt deposu 13 lt
En yüksek hız -
Egzost çıkışı Euro 2 normlarında
Aboowwwww bah hele bah nasılda duruyor
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
Gecen gün arkadas bana bu motoru onerdi :D aslinda farklı tarz bir motor ama yedek parca servis olayı nasildir bilmiyorum :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Ferco motor parça konusunda pek sıkıntı yaşatmıyor ancak, parçaları pahallı ve biraz beklemek gerekiyor. (Bazı parçaları ör: sinyal, plaka lambası, motor aksamı vs. bazı Yamaha modelleriyle aynı, araştırıp ucuza bulabilirsin...
Bulabilirsen Mulhacén X-Vision modelini al. Üzerindeki micro kameralarla sürüşü 4 açıdan kayıt edebiliyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
Egzost üzerinde ve arka kısımda yalıtım var hareket ederken yakmıyor ama, sıkışık trafikte beklerken yakmasada sıcağı hissediyorsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)