1 hafta oldu başka cevap gelmedi hemen hortlatalım yok mu başka yorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------
yok mu yeni yorumlar hortt
Mondial MH125 Drift
Mondial MH150 Drift
RKS Titanic 150
Mondial Z One 150
Mondial Z One S 180
1 hafta oldu başka cevap gelmedi hemen hortlatalım yok mu başka yorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------
yok mu yeni yorumlar hortt
Geçenlerde Zone 180 kullandim. Seri ve güçlüydü. Ters süspansiyonlar hava katıyor ve islevini yerine getiriyor. Eksoz orijinal ama ufak citirtilarla patlıyordu hosuma gitti yani. Bahsettiğin motorlardan mh drift 125/150 Zone 180 kullandım Zone aralarında en iyisiydi. Zaten piyasasida kendini belli ediyor. Birde kuba cr1 bak derim oda güzel, seri ve parça kalitesi nispeten daha güzel.
rks de çok titreşim var diyor kullanan arkadaşım,ama bilmiyorum birkaç kişiden de duymuştum öyle bişey
Bu motorların hepsinde titreşim olması normal, en nihayetinde tek silindir basit makineler. RKS 150-S'i ele almam gerekirse hem tipi, hem nispeten sorunsuzluğuyla başlangıç motoru olarak tatmin eder. Yüksek devirlerde elbette titriyor, bu titreşim depodan ziyade peg.lerde ve gidonda daha çok hissediliyor. Spor ayakkabı yerine kalın tabanlı bot ya da motosiklet botu giyersen peglerde daha az titreşim hissedersin. Elciklere 10-15 TL.lik sünger kılıflardan takarsan titreşimi daha az hissedersin. Orijinal aynaları söküp TVS Apache ya da yan sanayi Ybr aynası takarsan titreşimden kaynaklı aynadaki görüntü bozulması daha azalır. Listeye Tvs Apache'yi de eklemelisin kaya gibi sağlam motordur.
yıkık dokuk dedıgın japonlarla daha gecen gordum ıkı cıft 70 bın km yol yapıp dunya turu atmıs. senın sıfır cınlılerde 70 bını goren yok muhtemelen gerı donusumle konserve olarak buzdolabına gırdı su an hepsı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)