diğer motoru bilmem karizma arkadaşda demiş karadüzen bir makine eski nesil hint malı çinli değil.. hero markası yıllarca hondaya parça ürettiğinden üstündeki 230c.c lik motorda honda lisanslı motor diye biliyorum honda crf230 lardaki motordan.. o yüzden motor genel itibariyle kaya gibi.. nette gördüğüm kadarı ile 30 bin km yapan daha bir arıza sorun ciddi bir şey yaşamayan insanlar var. vibrasyon sorunu var oda sanırım dişli falan değişimiyle hal oluyormuş..
onların piyasada iki türlüsü var bir full grenajlısı bir yarım grenajlısı.. normalde orjinalde yarım grenaj satıyorlarmış motor kısmı naked miş ama orası içinde ekstra para verilirse grenaj takılıp motor full grenaja çevriliyormuş..
Garanti olayıda farklı öyle değil bildiğim kadarı ile 5 yıl garantiyi alırken talep edip ek para vermen gerekiyor yoksa motor 2 yıl normal garantili satıyorlar..
spada yı bilmiyorum ama şöyle resminebakdım bana sıradan çinlilerden pek farklı gelmedi tasarımı .. enjeksiyon falan diyorsunda enjeksiyon gerçekden motorda yakıt ekonomisi ve verim sağlamıyorsa sadece süsdür..
spadayı bilmediğim için gözüm kapalı yorum yapamam .. ama hero da honda motoru var artı bir değer.. ikincisi 30 bin km ler yapmış ve en ufak büyük bir sorun yaşamamış insanlar var buda artı ikinci bir değer.. hero için negatif diyiceğim ikişey var biri tasarımı ultra ugly .. ikincisi lastik ebatları tam numune bulunması çok zor.. heleki ön ve arkaya aynı model kombine ibr şekilde bulmak imkansız ..
Tasarım içinde şunu diyim full grenaj oldumu yandan ve arkadan bir şeylere benziyor.
tuhaf bir motor yandan bakıyorsun touring gibi arkadan bakıyorsun bir farkşı önden bakıyorsun enduro gibimsi tasarım yerini bulamamış tam ama o fiyatlarada bunlar tartişılmaz öncelik kalite dayanıklılık olmalı..
birde hero carizmayı bilmem ama crf230 ları yurtdışında 300c.c ye kadar swaplaya biliyorlar.. aynı motor olduğuna göre bunada yapılabilinir diye düşünüyorum belki yapanda vardır.. bilgi olarak bulunsun buda