Rx3i Evo gitti, onun yerine ??? XT660R - F650 GS - CRF 250 L
Reklamlar
-
23 Haziran 2018, 23:42
#1
Reklamlar
-
23 Haziran 2018, 23:59
#2
Yakıt öncelikli ise: Crf250L ya da F650
Sorunsuzluk öncelikliyse: Xt660 ya da Crf250L
Artçı öncelikliyse: Xt660 ya da F650
Yada sana alternatif, kısmen yakıtı gözardı edebilirsen Honda Transalp
Çık işin içinden çıkabilirsen
-
24 Haziran 2018, 00:05
#3
Transalpe yakıtı çok diyorlar onun için yanaşmıyorum pek. Malesef artçı yok, bulamadım gönlümün efendisini
-
24 Haziran 2018, 01:15
#4
valla rx3ün halini gördükten sonra kesinlikle crf250rally senin ilacın.zaten artçı yok yükleme yapıcaksın çok geziyorsun az yaksın dayanıklı olsun ayrıca arazileride zorlamışsın öbür motorlar ağır kalıcaktır çamur toprak için o yüzden rally senlik olur.normalde 250 satılıp 250 alma derdim ama senin amaç belli.galiba 0km alıcaksın oda yanına kar kalır masraf çıkartmaz 2.el alsan bile yeni çıkan bir model zaten fark etmez
-
24 Haziran 2018, 01:21
#5
yakıt sizin için önemliyse gercekten 250cc ustune cıkmamak lazım bu dönemde..
crf 250 ya da rally vrsiyonu tam sizlik.. rx3 den biraz daha yuksek oldugu icin belki zorlanabilirsiniz ama bir sekilde alısılır..
-
24 Haziran 2018, 18:15
#6
Crf ralli almaya bütçem yetmiyor malesef, onun için seçenekler arasına koymadım. Bütçem 15000 tl civarı. Yakıt konusun da 250 cc ile alacağım yüksek cc motorlar arasında aylık en fazla 100 tl yakıt farkı oluyor ama verdiği zevk 250 cc lik motorla kıyaslanamaz bile. Bu motorları kullanan pek yok herhalde. Tavsiyeleri bekliyorum lütfen.
-
24 Haziran 2018, 18:50
#7
XT 660 alın motor sürmenin keyfine varın.
-
24 Haziran 2018, 23:19
#8
Ben de tamamen sizinle ayni durumdaydim. Hatta sadece F650GS bakiyordum. Bir gun sahibinden bir arkadas XT660R ile takas dusunur musun diye mesaj atmis. Iyi ki de kabul etmisim
Umarim gonlunuze gore bir arac bulursunuz...
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
-
25 Haziran 2018, 08:13
#9
araştırdıkça görüyorum ki f650 gs ni bazı kronik problemleri varmış. mesela; marş rublesi sürekli arıza veriyormuş, devirdaim pompası arıza veriyormuş. Ama tip olarak, yakıt alarak, ve marka olarak beni kendine çekiyor.
xt 660r da ise maşallah diyelim o kadar forum dolaştım hiç bir arıza yazısı göremedim. Harbiden taş gibi motor. Onu alırsam ilk iş seleyi 3-4 cm aşağı indirmek olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------
Bu arada sayın Deadly Sto(r)m yakıt tüketiminiz ortalama ne kadar. Bazen yan yan giderek ama genelde sakin kullanarak ne kadar yakar.
-
25 Haziran 2018, 08:20
#10
Daha çok arazi yapılacaksa crf250 tercih edilebilir, ama stabil yol +asfalt için xt660r ideal. Çok sağlam motosiklet .
-
25 Haziran 2018, 08:25
#11
MANKU adlı üyeden alıntı
araştırdıkça görüyorum ki f650 gs ni bazı kronik problemleri varmış. mesela; marş rublesi sürekli arıza veriyormuş, devirdaim pompası arıza veriyormuş. Ama tip olarak, yakıt alarak, ve marka olarak beni kendine çekiyor.
xt 660r da ise maşallah diyelim
o kadar forum dolaştım hiç bir arıza yazısı göremedim. Harbiden taş gibi motor. Onu alırsam ilk iş seleyi 3-4 cm aşağı indirmek olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------
Bu arada sayın Deadly Sto(r)m yakıt tüketiminiz ortalama ne kadar. Bazen yan yan giderek
ama genelde sakin kullanarak ne kadar yakar.
XT nin ekomik ömrü 100 Bim km civarıdır o zamanlarda krank bilyası değişimi gerekebilir , gerekmeyede bilir .
Bizde malesef dogru düzgün motor kulanan olmadıgı için bakım denen olayı pek yapmazlar ,
sorunu budur,
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
25 Haziran 2018, 08:33
#12
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Daha çok arazi yapılacaksa crf250 tercih edilebilir, ama stabil yol +asfalt için xt660r ideal. Çok sağlam motosiklet .
öyle çok cross çu değilim. Ama arada sırada asfalttan çıkmayı hafif dağa bayıra sürmeyi severim.
-
25 Haziran 2018, 09:50
#13
Mondialden Bmw'ye geçiş çok sert olur.Özellikle 650 lik Gs'e.İşletme giderleri çok zorlar sizi.Parası olan adamın motorları bunlar ne yazıkki.Bu motorlarda ki en ufak sorunda kapı 300 500 tl den açılır.Maddi açıdan rahat değilseniz 250cc ile devam etmenizi öneririm.
-
25 Haziran 2018, 11:53
#14
Erdost adlı üyeden alıntı
Mondialden Bmw'ye geçiş çok sert olur.Özellikle 650 lik Gs'e.İşletme giderleri çok zorlar sizi.Parası olan adamın motorları bunlar ne yazıkki.Bu motorlarda ki en ufak sorunda kapı 300 500 tl den açılır.Maddi açıdan rahat değilseniz 250cc ile devam etmenizi öneririm.
Bİr arkadaşın yazdıgı ile ek yapayım ,müsadeniz ile yazınıza..Bende daha önce düşünmüştüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
25 Haziran 2018, 15:04
#15
Erdost adlı üyeden alıntı
Mondialden Bmw'ye geçiş çok sert olur.Özellikle 650 lik Gs'e.İşletme giderleri çok zorlar sizi.Parası olan adamın motorları bunlar ne yazıkki.Bu motorlarda ki en ufak sorunda kapı 300 500 tl den açılır.Maddi açıdan rahat değilseniz 250cc ile devam etmenizi öneririm.
söylediğiniz gibi maddi durum çokta iyi değil ama olsun şu 3 günlük dünyada ölüp gitmeden bi 600 lük motorum olsun istiyorum kafamda yavaş yavaş f650 yi bitiriyorum. daha az arıza yapan hatta arıza yapmayan xt660r a yöneliyorum inşaallah.
-
25 Haziran 2018, 15:21
#16
Moderatör
KLE 500 diyerek kafa karıştırayım biraz.
-
25 Haziran 2018, 16:16
#17
Aslında bu motoru da yakından takip ediyorum ama sele yüksekliği ve motorun iriliği beni başka motor arayışların sevk etti. Boyum 1,67. Eğer arka amortisörü, xt660 ın amortisörü gibi küçük 2 parça değişimi ile düşüyorsa 10 numara olur. Bildiğim kawasaki aynı motor bloğunu 3 motorda daha kullanıyor. güzel motor
-
26 Haziran 2018, 00:09
#18
MANKU adlı üyeden alıntı
Bu arada sayın Deadly Sto(r)m yakıt tüketiminiz ortalama ne kadar. Bazen yan yan giderek
ama genelde sakin kullanarak ne kadar yakar.
Gec cevap icin kusura bakmayin. Her sabah aksam Acibadem Atasehir arasinda inisli cikisli 10km yol yapiyordum. Ortalama yakitim 6 litre. E5 bis olunca 140-150 yaparim ama ani gaz acma vb yapmam. Sikisik trafikte ise temkinliyimdir. Usulca giderim.
Motosikletim simdi 96000 km de. Umarim uzunca bir sure daha sorun cikarmayacak. Gerci bir yilda hic cikarmadi ya
Yakit grafigim adagidaki sekilde...
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
-
26 Haziran 2018, 01:01
#19
Deadly Sto(r)m cevabınız için çok teşekkür ederim. Yakıtı az çok tahmin ettiğim seviyelerde.
-
26 Haziran 2018, 11:40
#20
Araba kadar yakan motorlar. Bi bitmediler arkadaş, hangi devirde yaşıyoruz ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)