O zaman ben ve ANKARA da tanıdığım 4 250MCT ci arkadaş da çok şanslıyız herhalde. Yoksa başkente gelen 250MCT leri özel mi seçiyorlar?Gabe adlı üyeden alıntı
O zaman ben ve ANKARA da tanıdığım 4 250MCT ci arkadaş da çok şanslıyız herhalde. Yoksa başkente gelen 250MCT leri özel mi seçiyorlar?Gabe adlı üyeden alıntı
benim söylemeye çalıştığım olay cc'leri bir olsada farklı katogarideki motorları kıyazladığınızı söylemek istedim.
1. mondial
goruntüsü oldukça gösterişli üstelik. uğur garantisi getiriyor bende ilk çıktığında bu motoru istiyordum ve baya bir araştırdım. motorra sadece 1 kere bindim ve notumu ozaman verdim. görüntü için alınma bu motor o titreşim ile 100 km. git sonra bütün gün dinlenirsin üstelik sonhızıda 120 falan.(tabi bunların hiçbri hız amaçlı motorlar degiller ancak yinede önemli bir konu. hacımleri aynı olabilir ama güçleri bir değil. üstelik bi arkadaşım bunun servisini yapıyor. ve orda hergün bu motorların arızalarını görüyorum ancak biraz geçte olsa sorunu çözüyorlar. ek olarak bu motorun benzinliki baya büyük görünüyor hatta BMW'nun buna benze bir modeli var. ancak o 1100cc falan
2. Grand Eagle 250
bu motor'un şasi ve motoru birebir kanunininki ile aynı hatta motoru mctninki ile aynı. sadece süslemesi farklı.
ve bu motorun bu konu ile akalası olduğunuda sanmıyorum başlığa bakabilirsiniz.
neysa çok önemli değiller.
motor birebir aynı olduğu için titreşimide aynısıdır.muhtemelen.
üstelik bu marka pek tutlan veya yanlış olmasın tanınan bir marka değil ki bu kötü bir durum. bir süre sonra, harput gibi ortadan kaybolabilir.
başka bir bilgiye sahip değilim.
3 Super Shadow
diğerlerinden en büyük farkı v-motor olması ki bu büyük bir fark. ve tarzıda kesinlikle daha farklı. bir clasic değil öncelikle. görüntü olarak hem clasic hem modern hemde agresif kullanıma yatkın. motorun ince olduğu nelitmişsiniz motor ince değil benzin deposu ince sadece ve bu incelik diğerlerinden yine farklı. Komik bir örnek vereyim. diğer motorlar 40 ytl gibi bir fiyata dolarken. bu 20 ytl'ye doluyor.
aska lastiği kesinlikle ince değil diğerleri ile birebir aynı. ön tekeri ince sadece oda birçok kaliteri ve hatta racing modellerin bile öyledir. yere tutunması daha iyi olur ve sürtinme daha az olur buda bir + özelliktir.
daha çok yazmak isterdim ancak tek söylemeye çalıştığım kıyaslama yaptığınız motorla çok farklı.
Tamirciye soracak birşey yok kardeş ben hergün canavarın üstündeyim.Gabe adlı üyeden alıntı
Ayrıca hala en çok satan chooper 250MCT bende bi tarafımdan uydurmuyorum valla
Kardeş kırılma gırgır yapıyoruz.
arkadaslar slmlar. ben 2yadır mondial 250 mct kullananıcsıyım...
motoru almadan önce 1 yıllık bir arastırma yaptım ilk arastırdıgım motor 250 mct'ydi fuarlara gittim bayilere gittim bir cokk motor almayı düsündüm... bunlara ss 250 ve grand eagle de dahil... ve en sonunda tekrar 250 mct ye karar verdim...
burada okanogur arkadasımızın verdigi bilgiler yanlıslık içeriyor.. motor hacimlerinin aynı olmasına ragmen ss nin daha güclü oldugunu söylemiş fakat motorların beygir gücüne bakarsak mondial 250 mct 19 hp . ss 18 hp dir. yani mondial beygir bakımından daha güclüdür... ayrıca 18 hp lik 250 lik bir klasik modelin bırak 155 i 145 yapması biraz hayal olur...ayrıca mondialın benzin deposunun hacmi 15 litredir ..ss nin ise 9 litre peki bu 6 litrelik fark motorların hacim görüntüsüne nasıl yansıyor... ss görününde güzel bir motor ama benim boy 1.90 altıma biraz ufak duruyor yani boyu 170 civarında olanların altında güzel durabilir...
250 cc cruiser olarak ben Herk aldım. hepsi Çinliyse çok para vermeye ne gerek var dimi. 1000 ytl fark az diil.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Bu model DD300E, türkiyeye geldi mi? ( regal raptor un türkiye distributor ü kimdir, web sitesi? bilen varsa şimdiden teşekkürler)
Artçı alamamasına rağmen, tasarım gerçekten çok hoş.
PS: Link için teşekkürler Olcan.
arkadaşlar belki konu dışı ama bende bi chooper almak istiorum şu grand eagle ın bi resmi fotorafı bişey varmı acaba?? bulamıorum
@Heiken,
Bahsettiğin model Türkiye'de henüz yok.
İnternet sitesi: http://www.yellowrockmotorcycle.com/
Regal Raptor ile ilgili ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsin: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18557
@gestapo,
Buradan aradığın fotoğraflara ulaşabilirsin: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8561
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
saol dostum ilgin için teşekkürler
peki bu alan arkadaşlar bu motoru nasıl temin etmişler görüntü çok güsel!!!!
red adlı üyeden alıntı
red arkadaşım hani demişsin ya 145 veya 155 yapması hayal diye. İstersen hayallerini gerçeklertirebilirim. ben diğer motorları küçümsediğim için yazı yazmadım. olayı kişiselleştirmeyelim. ben her iki motorada bindiğim için yardım bu bildiklerimi.
yolda giderken çinli arkadaşlardan biliyorum hiç benim önümde giden bir motor görmedim bu güne kadar. ya ben basıyorum ya onlar yavaş gidiyor ancak ben düz yolda bu motoru 145 götürüyorum. ve çantalarım olduğu halde.
mct ye kötü birşeyde söylemedim bende o motoru alacaktım bir kere bindim almaktan vazgeçtim ben bu motordan vaz geçtiğimde ss henüz çıkmamıştı. jinlun'u zaten almak istemedim burdakileri okuduğumda.
benim bahsettiğim olay sadece motor görüntüsüdür.
istersen burayada ekleme yapabilirim.
bu sadece motoru görülebilsin diye
buda ufak diyenler için
.
ben motoru arkadaşın opel vectrasi ile denedim.
ben 145 cıktığımda oda aynı ibrede idi neden test ettin derseniz genelde hep sol şeritte kullanıyorum motoru ve bir çok arabayı geçiyordum dedim kendi kendime acaba bunlarmı yavaş gidiyor benim ibre bazı motorlar gibi yanlış olmasın. ve sonuç olarak eğere anadolu yakasında oturan birileri var ise tanışmaya ve test için beklerim.
kazasız sürüşler dilerim.
Ben küçük olduğunu idaa etmiyorum zaten sadece cılız duruyor.Ama aksesuar ile güzelleşeceğine eminim o da ayrı konu.
okanogur arkadasım gönderdigin resimler için sagol... motorunun 145 yaptıgı benim aklıma tam yatmadı sonucta bunlar 18 beygir motorlar ama senin ki yapmıs ne mutlu samn motoru iyi acmıs olabilirsin acaba her ss 145 yapıyor mu_? motorun boyut olarak mct den ufak oldugunu sende biliyorsun dedim ya benim boy 1.90 bana biraz ufak geldi .. sende biliyorsun ki bu tarz motorlarda performans kadar görünümde önemli... biliyorsun ki kewaay in 150 sl modeli çok tutuldu ve cok hos bir motor yakıt tankı 15 lt her ne kadar motor aksamı küçük görünsede görünüm olarak iyiydi... sonra kewaayin 250 lik motorlar getirecegini duydum 150 sl yi referans alarak 2 ay bekledim ama gördürdügüm motorlar karsısında hayal kırıklıgına ugradım... ben senin motoruna iyi degil demiyorum ss benim cok sevdigim bir model ama fizik olarak bana zayıf geldi... yolunuz acık olsun arkadaslar...
Arkadaşlar. Regal raptor ve supershadow (bisan,monero gibi kopyaları) dışında bütün diğer çinli cruiserler benim gözümde aynıdır. Aynı motoru kullanıp ta birinin titremesi diğerininse yağ gibi gitmesi mümkün değil. Ayrıca eski teknoloji çift vurum sistemi artık miyadını doldurmuş, çinliler tarafından bile yavaş yavaş terkedilmeye başlaıştır.
10 dakika önce bisan lifanın (ss kopyası) üzerindeydim gerçekten de diğer çinli cruiserlere nazaran daha minyon ama, kendisini kanıtlamış yamaha virago motorunun teknik anlamda bire bir kopyası olması diğer çinlilere nazaran daha fazla güvven veriyor.
155 kısmına gelinceç 18 bg e sahip ss bu hızı yapabiliyorsa benim 30 bg lik hyosungu rektifiye ettirme zamanım gelmiştir.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
SShadow 145 goruyorsa benim masaiyi değiştirme vaktim geldi demektir zorla 120 yapıyoruz biz zira, 145 cok iddialı bir durum olmuş.
alacak arkadaşlara sımdıden başarılar keyifli suruşler
Arkadaşlar bakıyorum Tiger 250 pek adamdan sayılmıyor galiba,üstelik sınıfındaki çinliler arasındaki en yüksek beygir gücü ve tork'a sahipken.
evet tiger kalıp olarak çok büyük ve 21 beygir ama motor biraz agır tek silindir ve 185 kşlo civarı benzinsiz... üstelik fiyat olarakta kanuni tigerı cok ucurmus durumda en azından ben mct yi alırken aralarınsa 1000 ytl fark vardı
Tek silindir olması çok ciddi bir dez avantaj değil.Ağırlığı konusundada haklısın ancak kullanım keyfi yüksek ve çok dengeli bir motordur.Fiyatın yüksek olduğuna katılıyorum ve kullanılan parçalarda tam bir standart yok diyorum.Mesela motor aksamı ve karbürötör japon malı (suzuki GN 250'ye ait) motorda kullanılan aydınlatma aksamı Phillips.Ancak boyası güneşten solabiliyor,bakalit kalitesi vasat gibi.
evet boya konusunda aynı fikirdeyim ben motora kadıköyde ki yasar otomotivde baktım 0 motor rengi günesten turuncu olmus cok kötyü gözüküyordu.. bal sarısı olan rengi biraz aksesuarla müthiş oluyo benim her zaman aklımda olan bir motor bugun 2. el fiyatlarına baktım yine pahalı geldi biraz
iyide ne kadar hacimli gözükebilir yapacagımız seyler deri canta . koruma demiri.. rüzgarlık bunlar hacmi ne kadar arttırır motorun büyüklügü gögsünden belli olur kaldıki tigerin benzin deposun 18 litre yani ss nin 2 katı buda hacim olarak görüntüye yansıyor ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)