Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: ULKEMIZDE EN IYI CRUISER MAKINEYI SECELIM

Katılımcı sayısı
64. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • HONDA - SHADOW 600 VLX

    2 3.13%
  • HONDA - SHADOW VT 750 C

    15 23.44%
  • SUZUKI - VZ 800 INTRUDER M800

    13 20.31%
  • SUZUKI - VZR 1800

    2 3.13%
  • KAWASAKI - VN 800

    4 6.25%
  • KAWASAKI - VN 1600

    1 1.56%
  • KAWASAKI - VN 2000

    4 6.25%
  • YAMAHA - XVS 650 A DRAGSTAR

    11 17.19%
  • YAMAHA - XVS 1100 A DRAGSTAR

    8 12.50%
  • HYOSUNG GV 650

    13 20.31%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
3. sayfa BirinciBirinci 123

ülkemizde En Iyi Cruiser Makineyi Seçelim!!!

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Shadoww - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Arkadaslar kesinlikle bana gore HYOSUNG GV650. Kismetse ben de GV250 yi alicam. Ikinci el ariyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ceash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    GEBZE
    Motosikleti
    LEDOV 250 CMX-A
    topicte adı geçen cruiserleri ankat haline getirirse topici açan arkadaş
    oylarız katılım daha fazla olur
    GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ

  3. #43
    Shadoww - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Oy olayı firmaların tutulup tutulmadığını görmemiz için de yardımcı olucaktır. Oy için ankete geçilsin bence..

  4. #44
    arabaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Motosikleti
    Balıkesir gazi net adnan menderes...
    fiyat performance ve tarz olarak; ki bence türünün tek örneğidir
    hyosung gv 650
    G@Zİ net balıkesir

  5. #45
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Arkadaslar anket istegi uzerine, sizlerin yazdıgı modeller arasında anket seceneklerini olusturdum. Zaten hemen hemen tum modeller bu kadar ulkemizde Yalnız 500 cc altı model yok cunku daha once de belirttigim gibi bana gore guc, konfor ve oturaklıgın sembolu olan cruiser lara dusuk cc degerlerini yakıstıramıyorum ( affınıza sıgınarak ).
    Anket suremizi de subata kadar sınırlı tuttum, cunku acılacak olan fuarda yeni modeller olacagı ıcın bu anket o zaman gecerliligini yitirecek gibime geliyor.
    Aynı zamanda birden cok secenegi de isaretleyebilirsiniz, cunku secim yapması zor bir olay cruiser tutkunları icin. Sizleri strese sokmak istemedim.
    herkese tesekkurler

    Kpt. Erhan UGURLU

  6. #46
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Arkadaslar en dogru makineyi bulmak icin anketi hazırladım.

  7. #47
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Secelim Artik Su Cruiser I

  8. #48
    Dedeefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Motosikleti
    Piaggio MP3
    İki galip var galiba :D

  9. #49

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    Ya bu anketle seçilmez. anketle biz beğendiğimizi, almak istediğimizi, hayran olduğumuzu filan işaretleriz.

    Onun yerine test değerleri, tork, güç, vs vs vs ile ilgili bilgiler öne çıkmalı.

    değil mi?

  10. #50
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    bence gv 650
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  11. #51

    Üyelik
    24 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul/Tepeören-Akfırat
    eski bir konu ama ilgi alanıma girdiği için yorum yapmak istedim.
    anket sonuçları honda shadow 750 yi burun farkıyla hyosung 650 nin önünde gösteriyor, ben tarafsız olarak yorum yapmak taraftarıyım çünkü motosiklet olayı kişisel zevk herkese ve herkesin zevkine saygı duymak gerekli,
    benim zevkime göre cruiser kategorisi retro tarzı olmalı yani kalın tekerler ve kalın geniş ve uzun cantlar, uzun şasi, bu motorların ataları böyle çünkü, bu da benim honda'yı beğendiğimi gösteriyor, ayrıca bunlara ilaveten diyebilirsiniz ki Harley hava soğutmalı bir bildikleri olmalı, fakat ülkemiz şartları motosiklete uygun değil, bu nedenle bizim ülkemizde su soğutma ve disk frenler, olmaz ama olursa ABS, yakıt enjeksiyonu daha cazip olur, bunların ışığında bence Hyosung 650, 1000cc bir motor gücü ve donanımıyla bence en iyisi, buna karşın dizayn olarak klasik bir görünümü olmadığı için bence Honda. görüntüsünü retroya çevirdiği an ise bence Hyosung.
    hepinize sevgiler, saygılar.

  12. #52
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Hyosung GV 650 ile Dragstar çekişir. Dragstar çok klasik yenilik kabul etmiyor.. GV 650 ise chopper fakat yeniliği ve çizgileri çok farklı olduğunu gösteriyor teknolojiyi kullanmasıda artısı bilemem ama burun farkı ve teknoloji ile Hyosung derim....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  13. #53
    pierid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    izmir
    önceliği dragstar 650 ye veririm ardından suzuki m 800 gelir

  14. #54
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı pierid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceliği dragstar 650 ye veririm ardından suzuki m 800 gelir
    Ben de hatrın için dragstar diyeyim İntruder da güzel ama Onun da ardından gv650

  15. #55
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    1-HONDA - SHADOW VT 750 C
    2-KAWASAKI - VN 800
    3-SUZUKI - VZ 800 INTRUDER M800
    4-YAMAHA - XVS 650 A DRAGSTAR

    Bu sınıfta sıralamam budur benim.

  16. #56
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    gv 650 üretim ve şekil olarak cruiser olarak adlandırılsada işin aslına teknik açıdan bakılırsa cruiser değil.
    motor yapısı cruiser in olmazsa olmazlarından çok uzak.kabul görmüş cruiser grubunda olan markaların hiç biri dohc motor olarak üretilmemiştir.
    tamamına yakını sohc motor bazı yüksek hacimli olanlar ise ohv motordur..

    cruiseri cruiser yapan kullanıcısına o lüksü yaşatan son nokta düşük devir yüksek torkdur.

    gv 650de ve gv 250 de kullanılan dohc motorun ne gibi sorunlar yaşatabileceğini (yaşayanlarında onayı ile) aşağıdaki gibi açıklamıştım.
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakın kaç kişi yazmış beyin değişti motorda diye..
    bu motorda neden bu parça bu kadar sorunlu biliyormusunuz..?

    hysung 250 dohc motordur.. silindir başına 4 süpap ve çift egzantirktir.
    bu şu demektir.. yada motorda şunlar amaçlanmıştır.
    bu motor düşük devirlerde,
    silindirin emişinin iyi ve yakıt tüketiminin düşük olmasını sağlamak için kısa supap iticisi ile ve daha kısa açılma süresiyle hareket ederler.
    kısa supap iticisi bize ne sağlar..
    süpapların açılma süresi kısa olursa düşük ve orta devirlerde yüksek tork ve yakıt tasarrufu sağlanmak istenir tüm amaç bu..ama maaalesef bu motorda bu devir 6000 devirlerden sonra,bu iyi bir şeymi.. değil tabiiki ..? bakınız en verimli olduğu torku hangi devirlerde bunun..

    gelelim yüksek devirlere..

    bu motorun hızı arttıkça, motorun elektronik kontrolü yani beyin dediğimiz parça egzantirik pimlerine basınçlı yağ gönderen bir parçayı çalıştırır yine 6000 devirlerde oluyor bu olay..
    basınçlı yağ bu pimlere, düşük devirde çalışması için tasarlanan diğer parçaları kilitleyecek şekilde bir zorlamaya yada pozisyona girebilir.
    egzantirk mili bu kilitlenme ile birlikte, düşük devirde çalışan parçalar ile yüksek devirde çalışan parçalar aynı oranda çalışmaya zorlanırlar.
    işte tüm bu ahenksizliğe neden olacak düzenek bi şekilde kullanıcısına sorunlar yaşatmaya başlar..kullanıcıların dedikleri gibi..ilk önce beyin tabir edilen parça zarar görür, ileriki dönemlerde ise mütaakip diğer parçalar..

    burada maksat dohc motoru kötülemek değil..bu sistemi yeterli seviyede uygulayamama diyelim..

    marka olmayı kolaymı sanıyorsunuz..heryıl arge ye harcanan milyonlarca dolar boşunamı ..
    marka olmakda bu değilmi. kullanıcısına güvenlik ve sorunsuzluk sunabilmek..
    merak edenler baksın bakalım hangi marka cruiserlerde dohc motor kullanılmış..
    tamamına yakını sohc motordur..grubunun dışındakilerle mukayese bile edilemez..

    birde yukarıda anılan ohv tip motor vardır.
    bu ohv tip motolarda süpap iticileri tasarımı ve işlevselliği daha farklıdır.bu iticilerde bazı kayıplar yaşanır.
    gerçi motor imalatçıları bu kayıpları tolerans olarak niteleselerde bu tip motorları yüksek devirlere ulaşmaması için elinden gelenleri yapmışlardır.
    eğer zorlanırsa bu motorlar pistonların süpaplara çarpıp ağır hasarlara neden olması olağan vakalardandır..

    birçok kişide sanırım duymuştur bu tip hasarlı durumları..
    gv 250 ve gv 650 kendi adına iyi kullanılırsa keyifli motorlardır ancak cruiser değildir..görsel olarak belki ama teknik olarak değildir.

  17. #57
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    suzuki intruder c800 bu kadar rahat koltuk(koltuk diyorum) çok az makinede vardır.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler