Motosiklet'e başlıyorum yardım !
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 23:17
#1
hepinize iyi akşamlar abilerim,
öncelikle ben 17 yaşında bir kardeşinizim. bu sıralar motorsikletlere merak sardım. şuan için aklımda honda cbr125 r var. ve 2.el almayı düşünüyorum. 2012 model üstü almayı düşünüyorum. şimde size sorularım,
1-honda cbr 125r başlangıç için idealmidir,yoksa başka tavsiyeniz var mı ?
2-cbr 125r 2.el alacağım için km en fazla kaç bin olmalı
3-bunun yanı sıra ekipmanlar için cebimden ne kadar çıkar
4-motorların yürütme masrafı (bakımları, yedek parça fiyatları vs nasıldır)?
5-2012 model üstü cbr 125r in 2. el piyasası nedir
ve son olarak belirtmek istiyorum ki almak nasip olursa şehir içinde(okul-kurs merkezi-ev arasında) kullanacağım amacım hız vs değil şehir içinde rahat kullanılır mı?(bu arada şehir içinde kullanacaksan neden cbr alıyorsun derseniz, görünümünü cidden beğendim)
şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
-
06 Haziran 2017, 23:47
#2
Motosiklet evladım.. MotoRsiklet değil..
-
06 Haziran 2017, 23:59
#3
23dexter11 adlı üyeden alıntı
hepinize iyi akşamlar abilerim,
öncelikle ben 17 yaşında bir kardeşinizim. bu sıralar motorsikletlere merak sardım. şuan için aklımda honda cbr125 r var. ve 2.el almayı düşünüyorum. 2012 model üstü almayı düşünüyorum. şimde size sorularım,
1-honda cbr 125r başlangıç için idealmidir,yoksa başka tavsiyeniz var mı ?
2-cbr 125r 2.el alacağım için km en fazla kaç bin olmalı
3-bunun yanı sıra ekipmanlar için cebimden ne kadar çıkar
4-motorların yürütme masrafı (bakımları, yedek parça fiyatları vs nasıldır)?
5-2012 model üstü cbr 125r in 2. el piyasası nedir
ve son olarak belirtmek istiyorum ki almak nasip olursa şehir içinde(okul-kurs merkezi-ev arasında) kullanacağım amacım hız vs değil şehir içinde rahat kullanılır mı?(bu arada şehir içinde kullanacaksan neden cbr alıyorsun derseniz, görünümünü cidden beğendim)
şimdiden teşekkürler...
Bu konu zaten çok soruldu yani idealdir bence.
KM önemli değil de nasıl kullanıldığı daha önemli ama onuda bilemeyiz. Tanıdık varsa tanıdıktan alın bilindik motor olsun.
Senin bütçene göre değişir misal benim 2.500 TL bütçem vardı tam takım set yapıyım dedim çizme hariç 2.800 TL çıktı onuda indirimle kapatırım arayı diye düşünüyorum.
Yedek parça fiyatını internetten kendinde öğrenebilirsin basit bir aramayla.
CBR125R piyasası zaten hızlı ve aktiftir bildiğim kadarıyla.
Biraz da kendiniz araştırarak bulabilirsiniz buna benzer bir sürü konu var çünkü forumda.
İyi akşamlar dilerim.
-
07 Haziran 2017, 01:49
#4
öncelikle yanlış yazdığım için özür dilerim. de hazır konuya yazmışken sorduğum sorularada cevap verseydiniz daha iyi olmaz mıydı ? iyi akşamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
Emron adlı üyeden alıntı
Bu konu zaten çok soruldu yani idealdir bence.
KM önemli değil de nasıl kullanıldığı daha önemli ama onuda bilemeyiz. Tanıdık varsa tanıdıktan alın bilindik motor olsun.
Senin bütçene göre değişir misal benim 2.500 TL bütçem vardı tam takım set yapıyım dedim çizme hariç 2.800 TL çıktı onuda indirimle kapatırım arayı diye düşünüyorum.
Yedek parça fiyatını internetten kendinde öğrenebilirsin basit bir aramayla.
CBR125R piyasası zaten hızlı ve aktiftir bildiğim kadarıyla.
Biraz da kendiniz araştırarak bulabilirsiniz buna benzer bir sürü konu var çünkü forumda.
İyi akşamlar dilerim.
çok teşekkür ederim. iyi akşamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Bhr89 adlı üyeden alıntı
Motosiklet evladım.. MotoRsiklet değil..
öncelikle yanlış yazım için özür dilerim lakin hazır konuya yazmışken sorduğum sorulara cevap verip daha yeni yeni bu konularda bilgi edinmeye çalışan evladınıza bir nebze yardım etseydiniz iyi olmaz mıydı acaba ? iyi akşamlar.
-
07 Haziran 2017, 02:04
#5
Cbr 125 ile ilgili tonlarca bilgi varken bunları sormak saçma değil mi? Minik bi araştırmayla herşey öğrenilir yani. Bildiğim kadar yardım edeyim ama
1-Cbr 125R başlangıç için İ-DE-AL
2-Km değilde satıcının tarzı ve motosikletin geçmişini bilmeniz çok daha yararlı. Zaten kmler geri sarılıp duruyor
3-Yani bütçen darsa Mt revenge kask + 300e 400e güzel montlar var onun yanında eldiven bot dizlik falan 1200 1300e kapatabilirsin. (Bütçen varsa önermem)
4-İnternette bolca var biraz araştırmanı öneririm.(Yinede söyliyim bu motorun yedek parçaları ucuz ve boldur)
5-Yine biraz araştırma 2. El piyasası boldur her türlü.
6-Cbr 125R şehiriçi için İ-DE-AL
Rica ederim iyi akşamlar
-
07 Haziran 2017, 02:37
#6
Bende sıfır almyı düşünüyorumda 125 lik sıfır motora 12 13 bin vermeyi düşünmüyorum 2.el almaya kalksan düzgün bi adam bulmak zor acaba sıfır 150nk alıp a2 aldıktan sonra cbr250 alsam diye düşünüyorum 150nk başlığına baktım herkez memnum motorundan.
-
07 Haziran 2017, 02:41
#7
hayabusaxs adlı üyeden alıntı
Cbr 125 ile ilgili tonlarca bilgi varken bunları sormak saçma değil mi? Minik bi araştırmayla herşey öğrenilir yani. Bildiğim kadar yardım edeyim ama
1-Cbr 125R başlangıç için İ-DE-AL
2-Km değilde satıcının tarzı ve motosikletin geçmişini bilmeniz çok daha yararlı. Zaten kmler geri sarılıp duruyor
3-Yani bütçen darsa Mt revenge kask + 300e 400e güzel montlar var onun yanında eldiven bot dizlik falan 1200 1300e kapatabilirsin. (Bütçen varsa önermem)
4-İnternette bolca var biraz araştırmanı öneririm.(Yinede söyliyim bu motorun yedek parçaları ucuz ve boldur)
5-Yine biraz araştırma
2. El piyasası boldur her türlü.
6-Cbr 125R şehiriçi için İ-DE-AL
Rica ederim iyi akşamlar
tabiki araştırdım ama yinede işin ehli kişilerden bire bir bilgi almak istedim. bu konularda belirtiğim gibi pek bilgim yok sadce cbr 12r ın r25 den daha uygun (hem fiyat hem yedek parça )biliyorum cevap verdiğiniz için yeniden teşekkürler. iyi akşamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------
Jakoba18 adlı üyeden alıntı
Bende sıfır almyı düşünüyorumda 125 lik sıfır motora 12 13 bin vermeyi düşünmüyorum 2.el almaya kalksan düzgün bi adam bulmak zor acaba sıfır 150nk alıp a2 aldıktan sonra cbr250 alsam diye düşünüyorum 150nk başlığına baktım herkez memnum motorundan.
bende ilk başlarda sıfır düşündümde sonradan 11-12 bin liraların çok olduğunu düşündüm, ve ayrıca fabrika çıkış lastiklerinin yetersiz olduğunu öğrendikten sonra sıfır alsak bile alır almaz iyi bir çift lastik takmak lazım * ekipman vs derken fiyatlar uçuyor. onun için şuan için en ideali temiz 2.el 125 r , normalde motosiklet sevmem ama supersportlar ilgimi çekiyor . iyi akşamlar
-
15 Haziran 2017, 01:34
#8
Ehliyetin var mı? Eğer yoksa ehliyet için de bütçe ayarlaman gerekir. Bir de eğitim şart tabi. Eğitim için de bir şeyler ayırsan iyi olur. (Deneyimin olmadığını varsayıyorum.)
-
16 Haziran 2017, 22:40
#9
brnkrc adlı üyeden alıntı
Ehliyetin var mı? Eğer yoksa ehliyet için de bütçe ayarlaman gerekir. Bir de eğitim şart tabi. Eğitim için de bir şeyler ayırsan iyi olur. (Deneyimin olmadığını varsayıyorum.)
ehliyet bütçesi için sorun yok o parayı ailem karşılayacak. eğitim konusuna gelincede yaşım belli süperim desem yalan olur. bu arada bajaj pulsar 200 kullanan birini yakalamışken senin motorla hondanın arasında kullanış olarak, gidiş olarak yakıt olarak vs vs nr gibi farklar var cevaplarsan çok sevinirim iyi akşamlar
-
16 Haziran 2017, 22:56
#10
Dostum motor gücü olarak cbr 125 başlangıç amacıyla iyi olabilir ancak bunun bir dezavantajı var. Bu konu birçok başlıkta söylenmişti aslında. Yeni başlayınca biraz denge konusunda problemler olabiliyor. Dar manevralarda ya da dururken motoru devirme durumları acemilik döneminde yaşanabilir. Hatta yaşanır. Böyle bir durumda kırılan karenajı değiştirmek çok masraflı oluyor. Bütçeyi zorlar. Şekli amacıyla aldığınız motora da kırık karenajla binmek istemezsin. Canın sıkılır böylece.
Bence yeni başlarken motor hacmi yanında bu konuyu da göz önğne almalısın. Düşüp kalkmayla çok masraf çıkarmayacak, naked modeller daha doğru bir seçim olabilir.
Saygılar
-
16 Haziran 2017, 23:38
#11
agris adlı üyeden alıntı
Dostum motor gücü olarak cbr 125 başlangıç amacıyla iyi olabilir ancak bunun bir dezavantajı var. Bu konu birçok başlıkta söylenmişti aslında. Yeni başlayınca biraz denge konusunda problemler olabiliyor. Dar manevralarda ya da dururken motoru devirme durumları acemilik döneminde yaşanabilir. Hatta yaşanır. Böyle bir durumda kırılan karenajı değiştirmek çok masraflı oluyor. Bütçeyi zorlar. Şekli amacıyla aldığınız motora da kırık karenajla binmek istemezsin. Canın sıkılır böylece.
Bence yeni başlarken motor hacmi yanında bu konuyu da göz önğne almalısın. Düşüp kalkmayla çok masraf çıkarmayacak, naked modeller daha doğru bir seçim olabilir.
Saygılar
öncelikle değerli yorumun için teşekkürlerimi sunuraım. şekil için aldığım doğru ama şuda var motorlara karşı hep ön yargılıydım. ama şu cbr 125 r cidden hoşuma gidiyor ve yakıt yönüde ben cezbediyor. nakedların anladığım kadarıyla sportan farkı karenajının olmaması. ama o karenaj görüntüyü çok etkiliyor. bide unutmadan motoru kullanacağım rotasyon çok dar ve temiz ana yol genelde sence bu yinede kaza vs durum teşkil eder mi (fazla agresif kullanmadığımı da göz önüne alırsak) şimdiden teşekkür ederim.
-
18 Temmuz 2017, 13:09
#12
2. el japonla basla 5-10 bın km tecrube et sonrasında ne alırsan zevkıne göre al işte.. 2. elde alırsan satarkende zarar etmezsın dusup kalkıncada degerı dusupte sagı slu cızıldı dıye uzulmezsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler