bende onu diyorum işte. yok. 2005-2004 model, 30000 km ye gelmiş er5 fiyatlrı 6.000 tl nin yukarısında. demek istediğim bu. bu makine için kusura kimse bakmasın ama bu fiyat çok. er6n ya da cbf 500 tercih ederim az daha bütçe arttırarak.
bende onu diyorum işte. yok. 2005-2004 model, 30000 km ye gelmiş er5 fiyatlrı 6.000 tl nin yukarısında. demek istediğim bu. bu makine için kusura kimse bakmasın ama bu fiyat çok. er6n ya da cbf 500 tercih ederim az daha bütçe arttırarak.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
ben er 5 derim cbf 500 e verilen paralara suzuki bandit 600 s alınır.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
millet 2 silindirlere çok para veriyor . neylerim cbf 500 ü
Bende istiyorum.... Bulursan hemen alacağım o paraya....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------
Hiç ER5 gördün mü?..Gördüysen binip dolaştın mı?....
Cevabın hayırsa hiç konuşmayalım.....
Kimseyi bilmediğimiz konularda yanıltmayalım....
Sana göre cbf yakışıklı bana göre er5..
Her yiğide yoğurt başka tatlı gelir..
Ama nedense kimse yoğurdum ekşi demez...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 ----------
İşte bizde onu diyoruz taa en başından beri....
1-2 daha koysunlar 4 silindir 600 lük alsınlar...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
bence bu er 5'i beğenmeyen arkdaş hayatında hiç er 5 kullanmamıştır . Kulaktan duyma bilgilerle yorumluyor işte aynı japon malı yamahanın 100 km'de şişeceğini söyleyen arkdaş gibi..
yazılanları okuyunca açıkçası biraz üzüldüm.
hayatımda hiç er 5 kullanmadım. ortalama 20.000 km CBF 500 kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum. motosikletimi almadan önce bu tarz makina almak isteyen birçok kişi gibi bende er 5, gs 500, ve cbf 500 karşılaştırması yaptım. bana cbf 500 mantıklı geldi ve aldım. şu ana kadarda hiç bir memnuniyetsizlik yaşamadım. bana her anlamda yeterli geliyor. kendimi çok mutlu hissediyorum onun üstündeyken. önemli olanda bu değil mi?
ps.. arjantinli69 arkadaşımız yedek parça konusunda yurtdışı siteleri sayesinde bir problem yaşamadıklarını belirtmiş. işin içine uluslararası satış yapan siteler girdiğinde üretimi durmuş birçok motosiklet için parça problem olmuyor. ama istediğimiz parçayı servise gidip hemen taktırmakla, yurt dışından sipariş verip 2-3-4 hafta kadar bekleyip takmak arasında fark olduğunu düşünüyorum. tabi bu durum sadece distribütör firmayla alakalı. honda'yı z-motor, kawasaki'yi de kawasaki Türkiye getirseydi belki aynı sıkıntıları biz honda kullanacıları olarak yaşayacaktık.
CBF 150-->CBF 250-->CBF 500-->CBF 600-->...?
1. ben kimseye keriz demedim
2. ben kimsenin malını kötülemedim
3. üzerine basa basa görüntüsünü beğenmenin parantez içinde tamamen göreceli olduğunu yazmıştım!!!
4. evet sahibinden'de bakıyorum, 30000 km de 2004 model makineye 7000 tl istiyolar. bence değerinin üzerinde. gerçi pazarlık payıda vardır o da ayrı.
5.evet er5 gördüm. hatta 3 yıl önce epey incelemiştim. almaya da niyet etmiş ama birkaç kullanan arkadaşımın tavsiyesi üzerine ve kendi beğenime de çok hitap etmediği için o paraları vermek istemedim. benim baktığım zamanlarda cbf500 ler daha pahalıydı yoksa zaten cbf'e yönelirdim. yani işin aslı araştırdım, bindim oturdum, kullananlarla pazarlık yaptım v.b. birde üstüne üstelik çok düşük km sadece 3 aylık bir cbf250 çok kelepir fiyata gelince elime cbf250 almıştım. onu da 1 yıl kullanıp satıp cbf500 almıştım. cbf500 alırken er6n ile hemen hemen aynı fiyatlardaydılar. er6n ve cbf500 arasında çok fazla gidip gelmiştim. Ama Honda'nın servis ve yedek parçada sıkıntı yaşatmayacağını düşünmem ve motoru uzun yol ağırlıklı kullanmayı düşünmem sebebiyle cbf500 almıştım (cbfin ouruşu bana er6n den daha rahat gelmişti. birde ben yuvarlak far hastasıyım).
6.benimki yoğurdum ekşi dememek değil. Benim yoğurdum zaten ekşi değil. Cbf500 ile ilgili istediğiniz yerde istediğiniz yazılan, çizilen ne varsa okuyun. Hiçbir kronik sorunu olmayan nadir modellerden biridir. Kolay kolay arıza yapmaz. Açıkçası ben ağrıza yapanını şimdiye kadar görmedim. Biri çıksın bana desin ki cbf500 ün şusu kötü tamam diyeyim haklısınız sonuna kadar. Gerçi er5 içinde kronik problem var demedim. Duymadım da. Ama kullanımla alakalı bağzı şeyler hoşuma gitmedi.
acun, sen ne alem adamsın ya . hatırlarsın sen eski topikleri Sendeki nedir bu Honda düşmanlığı anlamadım. Gerçi aman sen binme boşver. Alamadın gitti şu Bandit'i Alda sende kurtul bizde kurtulalım her konu altında Bandit diye yırtık cepten çıkan parmak gibi fırlıyosun Bu arada kafa grenajlı makine tamamen keyif meselesi. Evet kafa grenajı çoook işe yarıyor. Ama rüzgar yemeği göze almayan naked kullanmasın derim. Benim şahsi fikrim budur. Kafa grenajlı makinelere itirazım yok ama onlarda tam naked değil.
Yinede sizin dediğiniz gibi olsun. Er5 daha iyi, fiyatı daha düşük, görüntüsü daha güzel. Hem yakıt göstergesi bile var CBF500 ün yakıt göstergesi bile yok. Sürekli yolda kalıyoruz benzinimiz bitip
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
arkadaşım kusura bakma ama teknolojiden bahseden hondacılar yakıt göstergesinin olmamasına çok kızıyor tıpkı cbf 150 de devir göstergesi olmaması gibi ama öylede mutlu olunabilir,hiç gösterge olmasa ne olur motorcu dediğin öylede kullanır diye avuturum kendimi.
hayla dış görüntüsü güzel ondan diyorsunuz ! O göreceli kavramdır kimsenin keyfine kimse karışmaz ister naked alır ister grenajlı
biz motorların teknik verilerinden,yakıt durumundan,kronik sorunu varmı ondan bahsediyoruz gerisi zevk meselesi.
cbf 500 dediğimiz motor kesinlikle ER 6 nın yanına bile yaklaşamaz hiç bir bakımdan benim görüşüm teknik veriler'de o yönde.
amortisör meselesini geçtim zaten senin cbf viraj'da yattıgın kadar ER 5 'te yatıyor sıkıntı yok merak etmeyin.
5 yılda kendinizi yeterli görüyorsanız bravo size derim
ben 23 senedir motosiklet kullanırım ama kendimi hayla yeterli görmüyorum ve ufak tefek sebeplerden arada dağlar var demiyorum,ilginç kıyaslar yapmıyorum.
aslında bu olay model kıyaslama hiç bir zaman olmamıştır her zaman marka kıyaslaması olmuştur.GS 500 mü ER5 mi-GS 500 mü-CBF 500 mü-ER 5 mi-CBF 500 mü diye devam ediyor.aslında hepsi yakın verilere sahip motorlar gerişi ufak tefek ayrıntı.hava sogutmalı olmasa GS 500 hepsinden güzel
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
http://translate.google.com.tr/trans...53%26prmd%3Dfd
Karşılaştırmalı tesi yapılmış,
Honda_CBF_500_Kawasaki_ER_5_Suzuki_GS_500
valla Gökhan hoca ben kendim bilhassa test yaptım hepsini pek farkları yok
temiz GS 500 bulamadım almaya (2005 model 20.000 km de 6250 tl idi fiyatlar ortalama )
cbf 500 güzel ama pahalı (2007 model 38.000 km de 7.500 tl arasındaydı fiyatlar ve masraflı )
temiz ve güzel aynı zamanda uygun fiyata ER 5 imi aldım (2005 model 2007 çıkışlı 23.000 km de 6.500 tl ye aldım )
kısmetse niyet yine 2 silindir ama enjeksiyonlu ER 6 F modeli ( 2009 model ve üzeri 9.500-11.000 tl fiyatlar )
şimdiden araştırıyorum bile temiz,az km,yüksek model,masrafsız,üzülmemiş bir ER 6 F Allah kısmet ederse tabiki.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Ben Honda cbf 250 kullanıcısıyım ama motor yüseltmek istediğimde cbf 500 den ziyade Er5,en çok da gs500 ü tercih ederim.
Hondamdan mutsuzmuyum, yoooo tam aksine çok seri bir ve beni hiç yolda bırakmadı...bu tamamen kişisel beğeniyle ilgili...Er5 ve gs500 cbf500 den daha güzel gözüküyolar gözüme.
İşin özü bence bu işi markacılığa dönüştürmeyelim,birbirimzin motorlarına bok atıp bu markaları kullananları rencide etmeyelim...takdir edersinizki dişimizden tırnağımızdan artırarak alıyoruz bu motorları(genelde)
Haaa ben gs500 hayaliyle yaşıyorum oda ayrı...
kullandığınız motor sınıfında güzel bir motor.cbf 250 ile ER 5 yakıtı arasında pek bir fark yok.
bende eskiden GS 500 hayranıydım ama alacak temiz bir motor bulamadım ve tavsiye üzeri ER 5'e yöneldim iyide yapmışım almakta,yağ-benzin yola devam
hondaya gelince 4 silindirler favorim 600 F gibi ama niyet yine 2 silindirden yana ER 6 F
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
http://www.motocykl-online.pl/testy/...uzuki_GS_500_F
Yukarıdaki linke tıklayarak detaylı bir kıyaslama görebilirsiniz. Yabancı diliniz yoksa google amcadan faydalanabilirsiniz. Ama Bu detaylı testin altında zaten testin 1. sinin CBF500 olduğunu göreceksiniz bir kez daha arkadaşlar.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
bende er 5 var arkadaşlar yeni aldım yağ değişiminden sonra kaç km yapmak lazım birdahaki değişime kadar.
Motorlar piyasadan kalktı..Sağlam yürüyeni bile zor bulunuyor siz hala hangisi tartışıyonuz yahu )))
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
suziki bandit 600 ü bir düşünün.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)