Cbf 500 alırdım çünkü ismi yeter. Kontrolü en kolay 500cc'lik ara modeldir,ister şehir içi ister şehir dışı Er-5 denilen commuter benzerine fark atar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34820429/detay
Cbf 500 alırdım çünkü ismi yeter. Kontrolü en kolay 500cc'lik ara modeldir,ister şehir içi ister şehir dışı Er-5 denilen commuter benzerine fark atar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34820429/detay
honda oldugu içinmi ismi yeter dediniz biraz açsak hoca.ben şahsen 600 cc nin altında honda marka motosiklet almam.fark atar kısmına zaten katılmıyorum ,ama kawasaki'nin kaliteli,sağlam ve sorunsuz olduğuna katılıyorum.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Hangisinin ismi daha tanınmış onu sormak lazım. 600cc alınsa tabi ki 4 silindir Fz6 Fazer 98Hp.
şimdi isim tanınma kısmı sıkıntılı neden dersen daha çok arıza çıkardığı için olabilir.ben hiç duymadım şu ana kadar kawasaki'ci arkadaşlardan arıza.ama honda'dan çok duydum ve topikleri görüyoruz klasik.
4 silindir ve üzerine lafım yok bende severim ve alırım duruma göre.yani marka takıntım kesinlikle yok
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
ben er 5 kadar az yakan cok kaçan ekonomık motor görmedım gecenlerde arkadaşımın memleketıne gıttım bır depo benzın harcadım ve 170 180 km hız hiç ibre düşmedı aşağı ya
Bu yorum bugün yapıldı.
Honda CBF 500 : Hiçbir kronik sorunu olmayan Honda'nın naked modellerinden biri.
Ben 24,000 km deyim. Şimdiye kadar diğer kullanan arkadaşlarımdan, forumlarda ve çevremde edindiğim kadarıyla da hiç bir şikayete rastlamadım. Honda yetkili servisindeki ustam bile masrafsız ve sıkıntısız oluşundan ötürü "fukara motoru" diye bahsediyor ;)
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz168w2IVAv
ben'ki senelerdir bilen bilir suzuki GS 500 hastasıy'dım taki ER 5 alana kadar.kendi kendime diyorum iyiki almışım.koy benzini,bakım zamanı yağını filtresini değiştir,genel bakımlarını aksatma senelerce kullan.ama şehir içi kullanımda sıkılacak görünüyor 1-2 yol bitiyor.sıkıntı yok su soğutmalı sadece bir kaç sefer fan açma durumuna geldi o kadar.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
suzıkı kawazakı honda bunlar kalıtelı marka olduklarını cümle alem bılıyor ama ülkemızde bunu bızden daha ıyı bılen honda gerek servıs gerekse parca ve motosıklet satışlarında bu kalıtesını adını küçük cc den buyuğüne kadar pahalı satışları ile fark ettırıyor bu yüzden honda markasına karşı bende nedense antipatı oluştu . o yüzden baktığım ilanlarda genellıkle hondayı es gecıyor dığer marka ve modellere bakıyorum
cfb 500 topacından alıntıdır :
bu gün depoyu fulledim, 144 km yol yaptım tekrar depoyu fulledim, 8lt benzin aldı,
yani 100 km ye 5,5 lt gibi bir hesap çıkıyor .
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz168xBn8VY
demek oluyorki ER 5 'den fazla yakıyor - özellkik
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Neden meşhur acaba
Gpz 500'ün devamı-aynı bloğu kullanması olabilir mi.
Sonuçta Cbf 500'den daha eski bir teknoloji ve alt yapı var,parçaları neden bu kadar ucuz.
Ama iyi makinedir o başka, Cbf 500'den sonra.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...daha-yok/detay
Honda mı fukara motoru.. ?.....
Satın alırken zaten diğerlerinden 2 bin lira fazla vermeniz gerek.... Tamam servise çok girmez ama girdimi öyle ucuza çıkmaz... Ağadır paşadır...
ER5 in bir tane kronik arızasından bahsetsene.... Eski teknoloji den kasıt ne acaba hala orasını anlayabilmiş değilim...
Sadece bu makinayı Türkiyeye sokan Z motorun ceremesini çekiyor... Kötü bir imaj yarattı herkesde....
Bu da neden bu kadar ucuz soruna cevap....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Honda'nın rakiperine karşı ürettiği, aynı tarz aynı hacimde, daha güçlü ürettiği her motosiklet diğerlerinden daha iyidir.
Son.
bencede z-motor olmasın arkasında tutana aşk olsun diyeceğim ama,geçenlerde kızıltoprak bayiye gittim vatandaşın biri kawasaki Z 750 almak istiyordu o tatlı turuncuya çalan renginden satış görevlisi arkadaş tüm gelecek olan siparilerin satıldığını sadece 1 tane siyah Z 1000 kaldığını söyledi.şaşırmadım desem yalan olur bütün motorları gelmeden satmışlar alıcak olan arkadaş bile şaşırdı olaya.ilginç durum
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
benim anlamadığım er-5'e uygun fiyatlı deniyor ama ben ilanlara baktığımda 2005 model temiz olanlara 6500-7500 aralığında istendiğini görüyorum. cbf 500 için ise bu ara 2007 8000 civarında bulunabiliyor. 2 sene için de 500-1500 arası fark normal bence. nerde kaldı er-5'in uygunluğu?
bu aralar ben de 500'lüğe geçmeyi kafaya koyduğum için bu konu beni çok ilgilendirdi şimdi yukarıda bahsettiğime göre cbf almak daha mantıklı değil mi?
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ne ka köfte oka ekmek
aynı model olsa 1500 lira (ki aslında o kadar değil. ortalama 1000 diyelim biz ona) oldukça uygun. ama 2 sene için 1000 lira fark normal değil mi sizce?
bir de fazer almak isterim tabi ama önce 2 silindir olsun isterim. 4 silindir için bi 2-3 sene daha var bana göre
abilerim kusura bakmasın ama bu tartışma biraz sidik yarışına dönmüş sanki
bu karşılaştırma aynı ybr 125 ile cbf150'i kıyaslamaya benziyor.
tasarım ve güç olarak birbirine bu kadar yakın olan iki motordan hangisinin daha iyi olduğuna karar vermek bence oldukça güç.
dışardan gördüğüm kadarıyla honda'nın er-5'e göre tek üstün yanı arka disk frenin disk olması ama kawasaki mühendisleride 500cc motora kampana fren takarken düşünmüşlerdir heralde.
ben cbf'i tercih ederdim bunun iki nedeni var
1) dış görünüşünü daha güzel buluyorum
2) evime hem 1km uzaklıkta konşuk motor ve de 13km uzaklıkta esengül kardeşler servisleri olması.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)