Varadero 1000V,Caponord 1000abs,V-strom 1000DL,TDM 900 A;ustalar ciddi yardım lazım
Reklamlar
-
Sayın ustalar ve tecrübeli kullanıcılar yukarıda adı geçen motorlar arasında kaldım.Şu anki motorumu sizlerden aldığım bilgi ve fikirler sayesinde almıştım.Çok memnunum ve satmayı düşünmüyorum.Önümüzdeki sene almayı düşündüğüm bu motorlar içinde özellikle kullanıcılarının paylaşımına ihtiyacım var.Asla markacılık yapmamanızı çünkü fikir ve bilgilerinizin benim için yönlendirici olacağını dikkate almanızı rica ederim.Bu arada bu modellerin 650cc'lik motorları hakkındada fikir ve görüşleriniz varsa onlarada açığım.(transalp,xt660,v-strom650,pegaso)
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
Reklamlar
-
Ben usta değilim...ammaaa sana varadero derim...oturaklı rahat konforlu uzn yolda ve kısmı of-roadda ıyı bı alet...
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
650cc yi aşma transalpten şaşma...)
kafiyeli oldu ama bana kalırsa işin özüde bu.
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
Varadero 1000V derim ben veya 650 cc de transalp den sasmamamlısın
-
-
capanord'un gerçeknten güzel bir makine olduğunu duymuştum ama çıplak ağırlığı 240 kğ olan bir makine ile rahat edebilmek için 240 kilo falan olmaz lazım heralde tavsiyem transelo'nun da dediği gibi transalptir.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
-
bikehoper adlı üyeden alıntı
Sayın ustalar ve tecrübeli kullanıcılar yukarıda adı geçen motorlar arasında kaldım.Şu anki motorumu sizlerden aldığım bilgi ve fikirler sayesinde almıştım.Çok memnunum ve satmayı düşünmüyorum.Önümüzdeki sene almayı düşündüğüm bu motorlar içinde özellikle kullanıcılarının paylaşımına ihtiyacım var.Asla markacılık yapmamanızı çünkü fikir ve bilgilerinizin benim için yönlendirici olacağını dikkate almanızı rica ederim.Bu arada bu modellerin 650cc'lik motorları hakkındada fikir ve görüşleriniz varsa onlarada açığım.(transalp,xt660,v-strom650,pegaso)
ustad..oncelikle 600 luklerle basliyalim..eger enduro ariyorsan kendine git transalp al derim cunku..transalp tam bi enduro yanliz bu saydigin motorlardan en iyisi ..ama caddede gidecem dersen dl 650 derim cunki bu motor enjeksiyonlu yeni nesil bi motora sahip..bu motorun alt korumasi yok..yani dag tas gezemessin..yamahaya hic bakma derim..herseyi ile bi facia bence..transalp..dikkat et bak..kimse honda demez herkes transalp der. bu motora cunku adi markasini gecmis bi motor..ve 2. elide yok satiyior..pegassu..ise italyan klasigi bmw f 650 ile ayni motora sahipler yanliz nedense bmw ile ayni kalite olmasina ragmen bi adim bmw den geride..2.elide dusuk..gelelim 1000 liklere..bunlarin icinde bence 4 silindirli degilde 2 silindirli tercih et..az benzin yersin ve bakimi kolay olur..varadero biraz pahali ama 2. eli yok satiyor..genede honda..dl 1000 ise biraz kawasaki ile ayni motoru kullaniyorlar..bence enduro degil bu motorda..capanor.gercekten kalite bi motor..2.eli ucuz sifir degilde 2.el bulursan kacirma derim yanliz yedek parcasini bilmiyorum.. yolun ve farin acik olsun..
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
-
caponordu yerinden kımıldatamadım yan ayaktaydı ( 1.85 75 kg ...)
To know me is to love me....
-
öhhöm efendim.. yukarıdaki saydığın bütün makinalar klas ama kendi açılarından iyiler..
1000 lik makinalara neden taktın bilmiyorum ama sanırım gösterişli olmaları hoşuna gidiyor...
ben transalp kullanıyorum... ve 650 liklerde transalp demem normaldir.. 2830km lik bir geziye çıkarak yol tecrubem oldu ve beni gerçekten hayretler içinde bıraktı...ben daha önce hiç bir motorda ön turu bu kadar geniş bi makina kulanmadım..(yani gidonu çevirince döndüğü yerin genişiliği çok dar) şehir içinde çok atak...alanda kolay kolay satmıyor ya parayı bulanlar satıyor yada illa daha büyük makinaya gececem diyen doyumsuzlar(yane ben ve benim gibiler):D
1000 lik makınalkara bakma senı hem maddi hemde manevi açıdan çok yorarlar...
650 liklerde Vstrom çevik d eğil...bana göre..
xt660 şehire yakışmıyor devamlı dağlara kırlara çıkası g elıyor ınsanın..pegaso süper ama onunda parçası gözümü korkuttu benım....
f650 bmw bir ustamın da dediği gibi abi o motorun sadece markası bmw alakası yok bmw ıle demişti...
sonuç transalp xl650 v
[B][COLOR="Red"]AĞIRADAM...[/COLOR][/B] [COLOR="Blue"][B]SAVAŞ BİÇER İSTANBUL A Rh (+) HONDA TRANSALP XL 650V[/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B]SAVAŞ-BARIŞ-ULAŞ KURTULUŞA KADAR SAVAŞ....[/B][/COLOR]
-
11 Temmuz 2006, 14:44
#10
ilk yorumların değerlendirmesini yaptığımda genelde HONDA olsunda hangisi olursa olsun gibi bir ortam oluştu.
1000 lik istememin sebebi uzunyolda daha rahat ve güvenli olacağını düşünmemdir;asla gösteriş değildir.650 liklerin 1000likler kadar rahat ve atik olması durumunda;tabiki tercihim 650 likler olabilir.Yakıt ve maliyetleri açısından mutlaka daha uygun olmasıda tercih sebebidir.Fakat motor güçleri;ağırlık dengeleri;ilave çantalı yükleri ve artçı ile 650 likler nekadar yeterli oluyor kısacası çok merak ediyorum.
Transalp kullanan üstadlara fikir paylaşımları için teşekkür ederim.Motorunuzun beğendiğiniz taraflarınıda bildirirseniz benim için kıyaslamalarımda daha gerçekçi olacaktır.
Saygılarımla...
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
-
11 Temmuz 2006, 15:00
#11
F650'yi BMW fanatikleri kesinlikle BMW olarak kabul etmiyorlar bunu bilin. BMW pahalı malesef ama uzun turlarda Enduro dediğinizde akla gelen markadır. Eğer taşıyabiliyorsanız 1150 GS ve üzeri modelleri çok iyidir. 650 kategorisnde arkadaşlara katılıyorumTransalp hem ekonomik hemde dayanıklı bir motor. Copanordu bir abimiz aldı çok beğendiğini söyledi. Varadero'da diğer bir abimizde var o da çok memnun ama ağır arazi sürüşünde ağır kaçtığını söyledi. Özellikle ağır motorlar manevralarda çok zorluyor. O yüzden taşıyabileceğiniz motoru alın diyorum.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
11 Temmuz 2006, 15:03
#12
Suzuki V-strom650 Çok İdeal Bİ Motor Bence...
-
11 Temmuz 2006, 18:39
#13
bandit07 adlı üyeden alıntı
Suzuki V-strom650 Çok İdeal Bİ Motor Bence...
neye göre çok ideal dostum denedinmi yoksa tipine bakarakmı söylüyorsun... şehir içinde çok hantal kalıyor o makina...
bikehoper adlı üyeden alıntı
ilk yorumların değerlendirmesini yaptığımda genelde HONDA olsunda hangisi olursa olsun gibi bir ortam oluştu.
1000 lik istememin sebebi uzunyolda daha rahat ve güvenli olacağını düşünmemdir;asla gösteriş değildir.650 liklerin 1000likler kadar rahat ve atik olması durumunda;tabiki tercihim 650 likler olabilir.Yakıt ve maliyetleri açısından mutlaka daha uygun olmasıda tercih sebebidir.Fakat motor güçleri;ağırlık dengeleri;ilave çantalı yükleri ve artçı ile 650 likler nekadar yeterli oluyor kısacası çok merak ediyorum.
Transalp kullanan üstadlara fikir paylaşımları için teşekkür ederim.Motorunuzun beğendiğiniz taraflarınıda bildirirseniz benim için kıyaslamalarımda daha gerçekçi olacaktır.
Saygılarımla...
parçası oldukça fazla ve şehir içinde çok atik durma kalkma konusunda çok rahat....bu sıralar benım makınada kıç atma olmaya başladı a ma sanırım bende bişey var çünkü önceden kızakalma yapmadan direk duruyorrdu...
kötü tarafı ise çok fazla basarsan 200 ykrş yakıyor...
[B][COLOR="Red"]AĞIRADAM...[/COLOR][/B] [COLOR="Blue"][B]SAVAŞ BİÇER İSTANBUL A Rh (+) HONDA TRANSALP XL 650V[/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B]SAVAŞ-BARIŞ-ULAŞ KURTULUŞA KADAR SAVAŞ....[/B][/COLOR]
-
11 Temmuz 2006, 18:57
#14
abım kesınlıkle honda transalp nede olsa honda hayat ondaaaaaaaa
[COLOR="Magenta"][/COLOR]Dünyaya bu gelişimi saymayın! Bu bir prova . . . Beni bir de öteki gelişimde görün! Ayakta alkışlayacaksınız ... M.T.T 0rh(+)
-
14 Temmuz 2006, 16:43
#15
arkadaşlar yukarıdaki motorları çeşitli yerlerde görüp incelediğimde;kafama birşey takıldı.
Benim boyum 1.72 cm ve kilom 90 (kısa ve şişmanım)bu motorlar acaba benim için çokmu yüksek?Duruş pozisyonlarında sanki ayaklarım yere değmeyecek gibi geldi.
Bu motorların içinde alçak sele opsiyonu olan veya sele yükseklik ayarı olan varmı?
Zannedersem keyfime veya mantığıma göre düşünürken boyuma görede düşünmek zorundayım.
Saygılarrımla...
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
-
19 Temmuz 2006, 09:25
#16
Aynı soruyu bende sorayım ..
1,73 boy var yetmezmi ? ( varadero için)
-
19 Temmuz 2006, 10:54
#17
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Aprilia pegaso bu fiyata düşmüşken (12000 ytl) bence fazla oyalanmamalısın.
Parça konusunda tedirginsen bu araç Yamaha xt 660 serisi ile aynı motoru paylaşıyor.
Motoru hiç kullanmadım ama bu fiyat ve bu tasarımla transalpi unutturdu doğrusu. (Not: Aprilia pegaso serisinin bmw 650 gs ye ilham kaynağı olduğu söylenir.)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
19 Temmuz 2006, 14:06
#18
pegaso benım de cok begndıgım bır motor. bu tarza gecersem kesınlıkle pegaso alırım. nedenlerını de yazcam ama evdekı bılgısayarda daha detaylı bı sekılde bulurum. sonra yazarım
Sözkonusu vatan ise gerisi teferruattır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler