Suzuki GS500 mü? Kawasaki ER 5 mi?
Reklamlar
-
Gürsel abi doğru diyor.Antalya-Burdur arasında, organize sanayinin olduğu düzlükteki çift şeritli yolda 220'yi gördüm ER 5'le.Yalnız 160-170 Km'den sonra deponun üzerine kendini yapıştırmazsan zahmetli oluyor ve rüzgarla boğuşmak zorunda kalıyorsun.Ama hafiften depoya kapanarak 150-180 arası bir süratle çok zorlanmadan da gidebiliyorsun...
bbaday adlı üyeden alıntı
bende son zamanlarda bu 2 modelin arasında gidip geliyorum son hızları tatminkar yakıt oranlarıda öyle gs500 çok daha yakışıklı fakat er-5 daha hızlı imiş
peki şu anda aklımagelen soru er-5 in son hız değeri nedir? bilgisi olan arkadaşların cevabını bekliyorum gs500 'ün 190 km. saat olduğu biliniyor.
Valla bende ER 5 düşünüyordum bi ara ama Alanya'da servisi yok.GS 500'ün daha yakışıklı olduğu ise göreceli bi durum bence.Benim kanaatimce siyah renkte olması koşuluyla ER 5 GS 500'den çok daha yakışıklı.
Reklamlar
-
garacava adlı üyeden alıntı
Gürsel abi doğru diyor.Antalya-Burdur arasında, organize sanayinin olduğu düzlükteki çift şeritli yolda 220'yi gördüm ER 5'le.Yalnız 160-170 Km'den sonra deponun üzerine kendini yapıştırmazsan zahmetli oluyor ve rüzgarla boğuşmak zorunda kalıyorsun.Ama hafiften depoya kapanarak 150-180 arası bir süratle çok zorlanmadan da gidebiliyorsun...
Valla bende ER 5 düşünüyordum bi ara ama Alanya'da servisi yok.GS 500'ün daha yakışıklı olduğu ise göreceli bi durum bence.Benim kanaatimce siyah renkte olması koşuluyla ER 5 GS 500'den çok daha yakışıklı.
er-5 'in Alanyada servisinin olmayışı benim için büyük bir eksi oldu granajsız bu tip motosikletlerde 140'dan sonra yiyeceğim rüzgarı az çok tahmin ediyorum ama yeri geliyo yolun durumuna göre insanın hız yapası geliyor altında az da olsa güç olmalı motosiklet kullanırken
eğer sen alırsan haberimizolur herhalde alanyada görmeye gelirim motorunu
-
bbaday adlı üyeden alıntı
er-5 'in Alanyada servisinin olmayışı benim için büyük bir eksi oldu granajsız bu tip motosikletlerde 140'dan sonra yiyeceğim rüzgarı az çok tahmin ediyorum ama yeri geliyo yolun durumuna göre insanın hız yapası geliyor altında az da olsa güç olmalı motosiklet kullanırken
eğer sen alırsan haberimizolur herhalde alanyada görmeye gelirim motorunu
Yani sadece görmeye gidicen öylemi?.....Deneme turu falan yapmıcan...Bak bak şimdi...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Benim kanaatimce siyah renkte olması koşuluyla ER 5 GS 500'den çok daha yakışıklı.
haklısın siyah er-5 deki asalet ve karizma gs 500 'de yok ama özelliklede siyah olursa...
-
ER-5 konusunda kucuk bir hatirlama
Arka fren balata , GS500 disk
Arka cift eski klasik amortisor , GS500 tek gobek race amortisor
Er-5 yakit tuketimi fazla , GS500 daha dusuk
Bunlar onemli faktor ler daha cok var ama alirken iyi dusunun derim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Yani sadece görmeye gidicen öylemi?.....Deneme turu falan yapmıcan...Bak bak şimdi...
Alp ankaradan gs500 alabilirim ilerde alacağım zaman oradan yardımcı olabilirmisin motor ustasına göstermek için tanıdık bir motorcuya göstermek şart senin tanıdığın iyi bir ustaya göstermek isterim eğer ilgilenebilirsen
alanyaya'da gs500 ile giderim inşallah..
-
13 Nisan 2007, 22:28
#107
şimdi arkadaşlar kimse yogurdum ekşi demiyor özellikle birbirimize yardım etmek için biraraya geliyoruz bu forumlara..bunlara dikkat etmiyoruz maalesef bazıları motoru neyse ona en iyi diyor..neyse lafı uzatmayalım ben kawasaki er 5 e karar kıldım ve 5000 km de bi tane buldum ve satın aldım..yaklaşık 20 gündür bende alet ve hemen buraya eksileri artıları yazalımmm:
PİYASASI : Nisan 2007 itibariyle yaklaşık 10 tane kawasaki er 5 sahibiyle biraraya geldim ve fiyatları 6500-7500 arası değişiyor...
GÖRÜNÜŞÜ: Bu tamamen zevk meselesi oldugu için kısaca yakışıklı ve atletik bi havası war
AMORTİSÖR: güçlü ama çift taraflı oluşu kimileri tarafından begenilmiyor..
FRENLER: Arka fren hakikaten zayıf....ama duruş için zorlanmıyorum..ama arka fren zayıf
HIZLANMA : Özellikle yüksek devirlerde perfect..
VİRAJLAR: Pilotaj çok önemli ..Dönüşlerde mükemmel değil...Sert virajlarda yüksek hızla girilmiyor, pilot olan girer o ayrı motora haksızlık etmeyelim(ben zorlanıyorum)
TEKERLER : Arka lastik bence biraz daha fazla kalın olmalıydı.. Motor düşük hızlarda engebeli yollarda biraz yalpalıyo..Yine pilotaj devrede olmalı..
SÜRÜŞ KEYFİ : Eger arkanızda biri varsa ve uzun yol yapıyosanız biraz zorlanıyosunuz..Biraz kollara agırlık biniyo...O yüzden iki kişiyle konforlu değil....
SOĞUTMA: Bu durum kişiye göre değişmez su soğutma mı hava soğutma mı diye bişi tartışılamaz . Su soğutmanın hava soğutmasan daha iyi oldugu ''su ''götürmezdir...O yüsden şehiriçinde trafikte kafanız rahat oluyıor...
TRAFİKTE SAYGINLIK : Bu da ne demeyin..Çeşitli motosikletlerle İstanbulda trafiğe çıktım..İnsanlar altınızdaki mototra göre ya sıkıştırıyolar ya da yol verip işinizi kolaylaştırıyolar..ER 5 bu konuda otomobil kullanıcılarının saygı duydugu bi alet...
YAKIT SARFİYATI: km de 170 bin yakıyo ..( nisan 2007 itibariyle)..
SONUÇ OLARAK : Sıfır bir 500 cc lik bi motor alamıycak olan arkadaşlarıma ( 12 den aşşagı yok).. maksimum 7500 e alabilecekleri er 5 i kendimce sizlerle paylaşmak istedim objektif davranarak. benim gibi doğru bilgiye ulaşmada sıkıntı duyan arkadaşlarıma bi yol haritası olur umarım..görüşmek üzere..
-
13 Nisan 2007, 23:23
#108
_zeros_ adlı üyeden alıntı
YAKIT SARFİYATI: km de 170 bin yakıyo ..( nisan 2007 itibariyle)..
Nisan 2007 itibariyle GS500 km.de 125 bin yakıyor. Ben de bunu not düşeyim istedim.
==============================
==============================
-
16 Nisan 2007, 18:35
#109
kawa çok yakıyormuş araba kadar diyebiliriz
güzel bakan , güzel görür.
-
16 Nisan 2007, 18:56
#110
beyler aradakı beygır farkı nedır acaba?
ben sahsen gs500 daha cok begenıyorum hatta almayı dusunuyorum 99 model fln alsam nasıl olkur aranızda kullanan avrsa tavsıye yada yorum yapabılırmı?
-
20 Nisan 2007, 02:10
#111
richy adlı üyeden alıntı
Nisan 2007 itibariyle GS500 km.de 125 bin yakıyor. Ben de bunu not düşeyim istedim.
inşallah en m kısa zamanda benimde bir gs-500 'üm olacak tek sorun istanbulda alacak olmam malum heryerde bulunmuyor büyük şehirlerde alıp getireceğiz
er-5 ile gs500 ün arasında görüntüde çok fark var gs500 bana göre 10 numara ama bu kişiden kişiye değişir zevk meselesi
-
20 Nisan 2007, 03:07
#112
gs n şimdiden hayırlı olsun.kullanmadıgım için kulaktan dolma yorum yapmayacagım.kendine iyy bak
-
arkadaşlar ben hem er5 hemde gs500 kullandım ikiside cok iyi motorlardı ama performans bakımından er 5 bir boy önde hem son sürat hemde beygir olarak er5 önde ama 5 beygir kadar aralarında fark er5 arka kampana olması kötü ve yere tutunuş bakımından kötü gs500 ise yere cok daha saglam basıyor viraj ları cok daha iyi arka lastigi 160a kadar cok rahat 170i ise kadar biraz zorlayarak büyütebiliyorsunuz ayrıca hawa sogutma olmasına ragmen su sogutmayı kesinlikle aratmıyor performansında degişiklik olmuyor buda suzukinin üstünlügü görünüş bakımından kesinlikle gs alır daha spor er5 tam bir ybr saygılar
suzuki gs500 48 beygir kawasakı er5 50 beygir diye geciyor ama daha önce yabancı bi sitede bilgisayara baglı bi sekilde ölcülmüş bilgilerini görmüştüm gs 50 er5 55 beygir diye biliyorum ama aralarında paek fark yok en fazla 5 beygir
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
yıllardır hep kıyaslanan ve tartışılan iki aynı segmentteki makıneler ,
herkesin görüşü farklı bu konuda bırazdan tartışma gs 500 müdöver r5 mı döver e gelecek ,
kendi makınem gs500 olduğu için bana göre artılarını sayabilirim
gs500 manüel masrafsız bır makıne çok fazla elekronıuğı teferruatı olmayan manuel bir makıne , iki disk olmasının fırenlemedeki avantajları çok ,iyi ayarlanma sonucu karbıratörlerde yakıt ta az yakmakta yükset süratte sorunsuz cıkmakta hızlanması çok iyi ,görünüş desen de güzel iyibir geçiş makınesi bana göre ,
karşılaştırma yapılırsa birçok ince ayrıtı yada takılınabilir ,
gs500 benzini koycaksın basıp gideceksin bukadar
yakıt 150 lira yakıyor yükset süratte kullanıldığında 200 cıkıyor
-
28 Ağustos 2008, 11:35
#116
Gs500 gibi duruyo :)
mrb arkadaslar !..
Nasipse kısın ortasında Er-5 almayı düşünüyodum ta ki bu kıyaslamayı görene kadar!!.Uzun bi süre cbf 250 kullandım.Cok guzel kullanışlı bi motor fakat anayolda murat 131 leri bile geçemiyor Cok surat meraklısı biri degilim fakat sollama yaparkende cokta gerekli..Herneyse Gs500 gercekten düşünmedigim bi motordu galiba fikrim degişecek..ayrıca cbf 500 ile gs500 alacak olsanız hangisi ??!! tesekkurler şimdiden
-
28 Ağustos 2008, 17:17
#117
kim ne derse desin illaki er 5 alın derim ben .. aklınız varsa ..
konfor var güç var hız var yol tutşu desen muhteşem .. daha ne olsun orjinal japon ...ayrıca piyasada o kadarda eski kasası yok ama gs 500 ün en son gördüğüm 1990 kasasını antalyada gördüm ama er 5 in en eskisi 99 model...
alacak olan arkadaslara tavsıyem er 5 tabii.
-
28 Ağustos 2008, 18:01
#118
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
28 Ağustos 2008, 18:05
#119
Kesinlikle Gs 500 Tecrübe.............
-
28 Ağustos 2008, 18:29
#120
bende bu iki motor arasında kendi çapımda araştırma yaptım. fakat adıyaman da bu motosikletlerden olmadığından internetteki resimlerine bakarak bi karar vermeye çalıştım tip olarak er 5 i beğenmeme rağmen az yaktığı için gs 500 e karar verdim.ancak resimlere baktığım zaman bu motosikletlerin ebatlarının küçük olması beni almaktan vazgeçirtti(cbf 250 den sadece 5 cm uzun,lastik ebatları aynı, cbf in yüksekliği 2 cm daha az arada pek fark yok) başka bir forumda da şahsın biri bu konuya 'bu 2 motorda garson boy kardeşim ' diyerek değinmişti.o yüzden ben cbf 500 e karar verdim.500 lük motor alıyorsak motor kendini gösterecek altında kaybolmayacak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler