altın elbiseli adamın iki tane 250 cc karşılaştırma videosu var izlersen fikir verecektir, son hız önemli değil ve uzun yolda yolcu ve sürücü konforu ön planda olursa inazuma aradığın motor gibi görünüyor
altın elbiseli adamın iki tane 250 cc karşılaştırma videosu var izlersen fikir verecektir, son hız önemli değil ve uzun yolda yolcu ve sürücü konforu ön planda olursa inazuma aradığın motor gibi görünüyor
Yokmu daha alternatif biseyler sport touring gibi
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
2 kişi ve r25 lafı aynı cümlede olamaz.
Cbr da konfor olarak üzer.
Mantıklı seçenek inazuma bence.
ihtimallerin içinde hem scooter hemde naked modeller var.
Uzun yolda İnazuma için olumsuz referans verecek yoktur sanırım.
Scooter da ise xmax favori olmalı.
Bence Forza 300 al 279 cc canavar gibi hem rahat, hem boğulmuyor, yayla gibi sele, arkaya çanta yan taraflara ise soft çanta atanı gördüm eşek gibi yüklüyorsun yine gidiyor alet. 2. el senin bütçene uygun bu arada. İyi forumlar.
---------------Abi stop etme sorunu konusunda bayii cevap veremediği doğru bırak bayii mondial bile cevap veremiyor. Makine Mühendisi olmana sevindim. Zira olayı daha iyi aktarabilirim. Abi bu eksoz üzerinde bulunan yanmış gazların ısısını ölçen termik sensör var ya kimisi ona oksijen sensörü diyor. İşte bu sensör muhtemelen aşırı ısınınca beyin motosikleti stop ettiriyor. Isınmasına sebep ise supap ayarlarından kaynaklanıyor en azından benim kanaatim böyle.
-------------Abi benim motorun eksoz supapları ve emme supapları ayar görene kadar motosiklet canavardı. İlk supap ayarında ustam ayarları 0,07 emme 0,09 eksoz yaptığını söyledi. Motosiklet yine sorunsuzdu. Amerika da bu motosiklet csc tarafından satılıyor. Bu firmanın verilerine baktığımda supap ayarlarını 0,04mm. ye 0,06mm. şeklinde verdiğini görünce birde chinariders isimli forum sitesine baktım. Orada da 0,06mm. emme 0,06 mm. eksoz yazıyordu. Ustama bir sonraki supap ayarında ayarları düşürmesini istedim. 0,05mm. emme 0,07 eksoz olarak yeni ayarları yaptırdım.
--------------Aman Allahım motorda ilk defa her ışıkta stop etmeler mi dersin yolda gazı kapatınca sayısız öksürmeler mi dersin çekiş düştü motor gitmez.200 km. böyle kullandım hemen gidip eski ayarları yapmasını söyledim ustama. Anında daha motosiklet eski performansına kavuştu. Diğerlerine nazaran daha fazla yaktığını düşünüyordum. Zira 100km. de 4 litre yakıyor motor. Fakat 2015 lerin hız göstergeleri %12 fazla gösteriyor. Bu da yakıt sarfiyatı hesaplamasında yakıtı düşük gösteriyor. Sağlamasını yaptığımda aslında onlarda 4 litre yakıyormuş yüz kilometrede meğer. Benim tahminim eksoz supapı düşük ayar ile erken açılıyor yanmamış gazlar eksoz içinde yanmaya devam ediyor bu da termik sensörü haddinden fazla ısıtıyor. Buna örnek artçım daha önce eksozdan sıcak geliyor diye bir şikayette bulunmamıştı. Lakin o dönemde bacağının yandığını söyledi. Bana da fazla sıcak geldi eksoz. Bu ısınma neticesi sensör vazifesini yapmıyor yada beyin gelen voltajı tabloda bulamayınca elektriği keserek stop ediyor. Tabii bu sadece tahmin. Ama şunu söyleyebilirim şu anki ayarlarıyla mükemmel gidiyor. Lastikleri sıcağı çok seviyor. Ama ısındı mı gözün kapalı gir viraja o kadar iyi tutuyor. Kış lastiği değil yalnız suyu hiç sevmiyor. Soğukken de çok kayıyor frenler bence yeterli lakin lastikler tırt. Motor çok dayanıklı onu söyleyebilirim. Hani kaza yapan arkadaşlardan bunu biliyorum. Kendimde çok yan yatırmama rağmen koruma demirleri vazifesini haddinden fazla yerine getiriyor. Çantalarının da ruhsata işli olması diğer bir avantaj. Parça kalitesi düşükte olsa fiyatı da ona göre parçaları kolay kolay bozulmaz ama wd40 la paslanmaya karşı korumak gerekiyor. Ben arka dişliyi değiştirdim. Ustam özel bir firma ile anlaşıp lazer kesim kusursuz dişli yaptırdı. Diğer arkadaşlar baktım taktırıyor bende taktırdım. Seneye did zincir alacağım orjinal zinciri uzama yapabiliyor. 2000km. de bir peryodik bakımı ise diğer dezavantajı. Fakat Amerikada 5000 km. bir bakıma alıyorlarmış. Kilometre yapmayan adam için sorun değil ama benim niyetim gezmek zaten. Sanırım 10 bin kilometre bakımından sonra bende garantiden vazgeçip 5000 de bir götüreceğim.
-------------------Özetle Rx3i evo hakkında sana söyleyebileceklerim bunlar abi umarım gönlünde olanı kapında görürsün. Allah kazasız belasız gezmeyi nasip etsin
Makine Mühendisliği eğitimi aldım ancak her makineden anlamak gibi bir durumun olmadığını baştan belirteyim.
ayna639 kardeşim bahsettiğin tür hatalar (neredeyse) her daim parça kalitesinden meydana gelir. Sallıyorum 5 TL'ye satılan keçe yerine 1 TL'lik keçenin uyduğu yerler vardır. Bizim kafa 5 TL'liğe gider. Nedeni ise o 4 TL fark keçenin ısıya dayanıklılığıdır. 1 TL'likle fabrikada üretim hattının makinesini yakanları da biliriz. Yurtdışındaki modelle uyumsuzluklardan bahsetmişsin, büyük ihtimal malzeme farkından kaynaklanıyordur, ama net bir cevap vermek bana düşmez, ki Mondial bile cevap veremiyormuş.
BIYIKLI kardeşim, otomobil desen ikinci eline bakacak kadar deneyimim var, ama motosiklet konusunda öyle bir bilgim yok. Kimseye de alacağım mala kefil olmasını beklemem, zira onun görmediği bir hata yüzünden de kendini mesul hissetmesini istemem.
Not: Arkadaşlar şu anda hemen motor almayı düşünmüyorum, en azından Aralık ayının sonuna kadar devam eden bir eğitimim var, ancak ondan sonra ehliyet ve ardından motosiklet alma durumu ortaya çıkacak.
Uyyyy da vitesle uğraşma " hem şehir içi hemde dışı en güzeli tabiki X city yada max mad max😍😊
inazuma ile marmaris -çanakkale ve dönüşünü çok rahat bir şekilde gerçekleştirdim.motor oyle kendi limitlerinin sınırlarında ne bir sarsıntı nede bir güvensizlik verdi.son derece memnunum tekerlekleride yavaştan bitmek üzere iyide bir tekerlek takıldığında yavaş ama emın adımlarla daha çok keyifli yolculuklarda bulunacağım
Bizde inazuma var ve fırsat buldukça uzun yol yapıyoruz.
Tabiki inazuma güzel bir motor ama, yazdığınız diğer vitesli motorlar gibi inazuma da uzun yola çok uygun değil.
Ben, ya daha büyük bir motor ya da xmax 250 gibi vitessiz ve rüzgar korumalı bir motor tavsiye ederim.
İnazuma için de yorumlarımızı şu video'da izleyebilirsiniz.
Çift silindir avantajıyla açık ara Inazuma.
1 yıl aktif kullandım. Konfor ve hacmine göre güç mükemmel. KAlın lastik, çift egzost.
Konu kapatılabilir. Hayırlı olsun
Suzuki GW 250 Inazuma sizin ilacınız olur.
249 cc üzeri otv ciddi bir fark oluyor. Forza 279 cc olduğu için otv farkını hesaba katarak bir kere daha düşünmek gerek. Sadece forza için demiyorum 250 cc üzeri ama 250 cc ye yakın tüm modeller için geçerli.
Tüm cevap verme nezaketi gösteren arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.
Görünen o ki, en çok tercih edilen Inazuma.
arkroid videoyu izleyeceğim, çok teşekkürler.
Vergi konusu da aslında pek sorun değil, aslına bakarsanız 250CC ile iyice işi öğrenip, bir veya 2 sene içinde 600CC kullanacak kadar deneyim kazanmak niyetindeyim.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
Sıfır km istiyosan Inazuma derim ama yerinde olsam 2. el CBR500 öneririm uzun yola çok uygun motordur kendileri. İstanbuldan orduya gidip gelmiştim geçen yaz 1000km yapıyor. son 200 km harici gayet rahattı.
Merhaba tecrübe ile sabit uzun yolda hem ekonomik hem Yorklu sorunsuz ybr250 fiyatı d uygun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)