At ile eşşeği karşılaştırmışsın resmen.Hani desem gtr ucuz felan ama onunda fiyatı 15.300 küsürmüş
Teknik detaylarını geçtim kalite,yaygın servis,ikinci el kuvveti vs olarak daha yola çıkmadan gtr'yi tokatlıyor r25.
At ile eşşeği karşılaştırmışsın resmen.Hani desem gtr ucuz felan ama onunda fiyatı 15.300 küsürmüş
Teknik detaylarını geçtim kalite,yaygın servis,ikinci el kuvveti vs olarak daha yola çıkmadan gtr'yi tokatlıyor r25.
Yeni konu açmayıp bu konudan devam etmek istedim şuan zaman yaklaştı ailemden 12 13 bin lira para gelicek şuan kararsızlık aşamasındayım 8 bin liraya oyun bilgisayarı toplayıp rahatımamı baksam yoksa artık şu driftten kurtulup giden bişeymi alsam ikinci el bi r25 gibi ve 12 13 binliraya düzgün bir r25 bulunabilirmi ekipmanlarım var birde motor bloğundan masraf çıkarsa ona harcayacak bir param yok
1 seneden uzun süre baya aktif olarak gt250r kullandım 2011model.
En az 10tane gt250r sahibi tanıyorum yakından ve benim tavsiyem kesinlikle almaman yönünde.
Şöyle kötü böyle kötü demiyorum fakat servis yok,parça yok olurda bi sorun yaşarsan baya uğraşırsın ve sorunu çözdüm diye sevinecek fırsatın kalmaz çünkü sorunu halletme sürecindeki yıpranmışlığın bunun önüne geçer,bi daha yaşama korkusundan başka hiç birşey düşünemezsin.Acabalarla dolu yolculuk yaparsın.
250cc olmasına rağmen sadece motor bloğunu indirip bindirmeye en az 600tl istiyorlar ve bunu isteyen insaları bulman bile çok zor koskocaman ist'da 1 tane bu motoru hakkıyla 1hafta 10günde sana toparlayıp verecek usta yok.Var diyen ismini versin..
R25 teki yağ pompası sorunu başka motosiklette olsa yerden yere vurulurdu ama o kadar çok bilinçsiz kullanıcısı mevcut ki bunu sorun olarak görmeyenler bile var.Ayrıca yakıt hakkında duyumlarım ortalama 5litre gibi bi rakam.Bi zaman sonra canını sıkar.
Şahsen ben kesinlikle 250cc ss çakması motosiklet almam bu saatten sonra,ne artçı ile geziliyor,ne eşya koyacak yeri var lastik fiyatları bile 4 silindir ss makinelerle aynı neredeyse,parçalar aşırı pahalı yani ne artısı var ben anlamıyorum. Kimse aa r25 geçiyor demiyor mesela,r25 hayali olan ehliyet yaşı gelmemiş gençler dışında.
İllede bu tarz bişey alacaksan cbr al kafan rahat etsin.Yok fantezi yapcam dersen 9bine tertemiz 2.el hyo bulursun pipoları ngk,konjektoru sargıyı uyumlu sağlam birşeyle değişir zenon vs takmaz limitlerinde kullanıp bakımını aksatmazsan birde en önemlisi kaza yapmayıp parça ihtiyacı duymazsan tertemiz binersin ama işini şansa bırakmaya değermi?
R25 ve ikinci el. Kumar.. Ikinci el repsol cbr alinir ve sikintisiz binilir.
Dostum ben r25 te epey kullandım. Şuanda da hyosung kullanıyorum. Ama benimki naked modeli.
Şimdi hyosungda şöyle bir olay var. Kaç tane SS gördüysem, hepsinin ağzına etmişler. Tek tük sayabilirim temiz bakımlı. R25 le yolda hyosunglular denk gelince de, direk kapışıyorlardı.
Hyosung'u almadan 2007 yada 08 çıplak hyosung bakmıştım. Motorun ikinci sahibiydi adam ve motorun zincir dişlisinden tut, lastikleri, debriyajı herşey bakımlı/yeni veya tertemizdi. Cidden çıplağı kullananla racingi kullanan kullanıcı farkı oluyor. Ben benim motorumun 3. sahibiyim. Satın alındığındaki fatura, kart slibi, yapılan bakımların faturaları vs. bile duruyor.
Demek istediğim, bu hyoların canını alıyorlar. Ama r25leri de çok adam akıllı kullanan yok. Bakalım r25 lerde 5-6 sene sonra nasıl olacak? Hyoların temizleri hâla piyasada
Karar senin.
Cevap verenlere tek tek teşekkür ediyorum facebooktan hyosung gt 250 r gruplarına bakıyorum herkes parçayı gruplarda arıyor soruyorum bulaşma diyende var bulaş diyende 250 cc racingler zaten biraz apaçi işi oluyor düzgün kullananlara bişey diyemem fakat herkes hırsını ondan çıkarıyor gibi diyim bende şaşırdım ne yapacağımı bakalım
oyun bilgisayarı toplama. 2 sene sonra 2000 e satamazsın. hyosung'un türkiye servisleri sorunlu. driftten geçen biri olarak oturuş pozisyonunda çok zorlandım. alet aşırı ağır. normalde hiç belim ağrımaz ama bu aleti kullanırken 15 dakika sonra belde ağrı başlıyordu. benim beceriksizliğim de olmuş olabilir tabi. ben olsam r25, hatta 2. el 2014 ve üstü kasa cbr 250 alır yoluma bakardım. özellikle temiz 2. el cbr'lar inanılmaz fiyatlara satılıyor. r25 2.el piyasası 0'a yakın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
bu arada altın elbiseli adam videosunda frenlere biraz laf edilmiş. yiğidi öldür hakkını yeme. bence hyosungun inanılmaz bir fren performansı vardı. o motorun frenlerinde bir sorun olabilir.
hyosung = elektrik sistemi sorunları sakın bulaşma derim
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Çift diskli gt250r tek disk japon muadili kadar duruyor fakat fark fren manetine uygulanan kuvvette.
Hyosungda arka arkaya 6-7 sert frenden sonra parmaklarım acıyordu. Aynı frenleme gücünü diğerlerinde daha az eforla alabilirsiniz.
Elektrik problemleri olmasa, motor bloğu bence cok eglenceli. Geri kalan donanımlar üzücü
Her ne kadar yakın zamanda motorumu değiştirmeyi düşünüyorsam da R25 gerçekten uzun yıllar sürücüsünü memnun edecek bir motor.
Çok km yapan biriysen Cbr 250 daha iyi bir tercih olur. Saydıklarından daha uzun ömürlü bir motosiklet olduğu kesin.
Gt 250 R yanlış hatırlamıyorsam arka lastik 150/70 - 160/70 gibi bir şeydi, motosiklet arkadan muazzam duruyor. Tıpki bir 600 cc motosiklet gibi.
R 25 gösterge paneli çok kullanışlı ancak ben kullandığımda gerçekten titreşimden çok rahatsız oldum. ( Scooter kullanıcısının yorumudur. ) Arka lastik 140 /70 diye hatırlıyorum.
Gt 250 R da tek far mantığı olduğu için görüntü olarak çok çok güzel. R 25 de klasik Cbr 250 yeni kasada da olan tek farın yanma durumu, bu olay beni uyuz ediyor.
Gt 250 R ın arka kısmından tuhaf bir ses geliyor. Zincir desen değil böyle tuhaf bir sürtme sesi gibi ( belki benim kullandığımda vardı bilmiyorum. ) Tekerlek arası mesafe 1435 mm / R 25 e uzun derler ama tekerlek arası mesafe 1.380 mm
Gt 250 R ı sürmek biraz daha zor gelmişti bana, belki de boyum ile alakalıdır ( 1.74 ) yatıp kullandım neredeyse.
R25 tam benim boyuma göreydi, kullanımı daha rahat ama hissi daha zayıftı.
Bu kadar yazdım ama Racing işinden çok anlamam Sadece Gt 250 R ı kullandığımda aldığım his çok güzeldi. Bir tane hobi olarak alıp koyayım bile dedim. R 25'e bunu demedim.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
GT250R bitti, şöyle ki, motorun arkasında kimse yok. Ama sıfırını satanlar bunun farkında değilmiş gibi davranıyor. Yoksa görselde iyi duran, iyi giden, şekil sahibi bir motor. Gücü de yerinde. R25 daha yenilikçi, gidiyor ama yakıyor, sanırım biraz küçük duruyor. GT250R ile kıyasla zaten küçük. İkinci eli var, arkasında distribütör ve servisleri var.
Şansen GT250R'yi 2-3 yıl önce çok beğeniyordum, ama şu an servis vb. sebeplerden ötürü o riski ben almam. Ha o riske girecek olsam, gider ninja 250 R alır ona binerim.
Al suzuki inazuma bak keyfine işte. İlla ss mi olması gerekiyor?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)