tenere nin kronik sorunu yok
sadece taktığın zincir iyi olması lazım ve ustan iyi olmalı yoksa seni motordan soğutur
başka birşey düşünme ver gazı gitsin
tenere nin kronik sorunu yok
sadece taktığın zincir iyi olması lazım ve ustan iyi olmalı yoksa seni motordan soğutur
başka birşey düşünme ver gazı gitsin
Tenere'nin kronik sorunu var , sorunu konjektör/regülatör ve bazı elektrik aksamındaki konnektör/fişlerinin SU'ya NEM'e dayanıksız olması, çok gezgini okside olan konnektör dolayısı ile yolda bırakabilmesidir.
Ayrıca xt serisi ve tenerenin diğer zayıf noktası elektrik aksamının zayıflığı dolayısı ile tesisata extra yük olabilecek soket/çakmaklık vb ek yüklerin takılması önerilmemektedir.
Altındaki motoru iyi tanı kardeş , gaz açıp yolda uzamakla , amacına yönelik adv sürüşü arasında fark vardır, tek teker makinasıda değildir , en azından ruhuna hakarettir.
İmdi , gezenmi bilir okuyanmı? , ferrari gözel arabamıdır? ee yok hayatında ferrari sürmeyen adamın konuşmaya hakkı yok tabii.
ferrari ile yaptığın tespit gayet yerinde olmuş
elektirik aksaamı ile ilgili sölediklerinde bir iki yerde daha rasladım ama bu konnektor meselesi hre motorda başa beladır tabi bazı motorlarda gösel sıkı bir şamrel lastigi gibi bişeyle koruyolar fabrika çıkışı lastikli oluyo tenerede durum dedir bilimiyorum tabi google abir görsellere bakmallazım
birde dediğin gibi extra aparatları yolda değilken aküden harcamamak lazım malum abs li modelelrin aküleri depo altındaymış tam bir işkence
bu teker mekar muhabbetinide şöle anlatim parma çok olsa bile motorumu severek alcagımdasn ve duygusakl bağ kuracagımdan dolacı onun bacakları olan zincirine ayakları lan dişli hillalerine bir zarar vermek istermiyim ayrıyaten devriyaj değiştirmek şanzımanı zormlamak arka göbegi km resinden önce değiştirmewk ve tekerden inerkende önmaşa ve göbegin ömründen yemek ona sadakatsizlik olur
anlican 2 teker üstünde gitmek için tasarlanan bir aracı neden tek teker sürmek isterlerki kardeş
alabayı versen 2 tekerle gidebilecekmiymiş kendilerini avutuyorlar garibanlar bence
yada bir gösteri uçagı içi,n lisans alsınlar komlple bise onlardsa kutulalım
2016 660 4 yıl kullandım 57k da sattım hiçbir şekilde konjektör veya elektrik arızası yaşamadım hayatımda yaptığım en keyifli yoları onunla geçtim dağ tepe orman dere şelale allah ne verdiyse yardırdım 1 defa yolda bırakmadı zamanında alırken sıfır km si bayilerde vardı gidip 2. el aldım ilk zamanlar abs yüzünden alışamadım ama sonra dan çok sevdim keşke sıfır km alsaydım dedim ömür boyu kullanılacak motosiklet
Bundaki motor mt03 deki motordu dimi çünkü aynı kronik sorunlar onda da vardı..
Geç cevap kusura bakmayın.( foruma eskisi kadar vakit ayıramıyorum.)
Konnektör bait fiş başlığı gibi bi şey aslında , slikonlu su geçirmezler bulunabilinir piyasada . tipine fiş/diş sayısıa göre.
Asıl konjektör değişti iseniz konnektör basit iş.
Kablo sıhhati (oksidin/çürümenin içlere nüfusu yok ise) basit iş , ama el mahareetiniz yok ise serviste hall ettirmeye bakın en sıhhatlisi bu olur. (çok pahalıya maal olmaz diye düşünüyorum.)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)