cf moto 150nk mı bajaj pulsar 150ns mi?
Reklamlar
-
Heroymus hunkmus bajaj 150 ymis.Guclerini bilemem,hicbirini kullanmadim ama kullanilan teknoloji olarak direk cfmoto.Ayrica kullanan herkes memnun.Varsin digerlerinden biraz yavas olsun,coooook ama cok yakisikli.Hatta 125-250cc arasi gordugum en yakisikli naked
Reklamlar
-
biri 0-100 e 8 saniyede diğeri 15 saniyede mi çıkıyor?
biri top speed olarak 100 diğeri 170 mi yapıyor?
-
İkisi arasında tercih yapacaksanız ben ns 150 derim ama sizin yerinizde olsam biraz beklerim bajaj 160ns gelecek abs enjeksiyon ve arka da disk olan model gelecek bu sınıfta iddialı olur iyi geceler
-
Bir CFMoto kullanıcısı olarak 150 NK diyorum. Şu ana kadar alıp da memnun olmayana rastlamadım. Almadan önce 2-3 ay araştırdım.
-
birisi enjeksiyonlu diğeri karbüratör, ikisi arasında tercihim 150Nk olurdu. saygılar.
-
Bu övdüğünüz 150NS motor bloğu 4 defa krank as150' ile aynı mı? Bilmediğim için soruyorum.
Bu arada 17 beygirlik güç sağlayan 150ns 9.500 d/d’de sağlarken cf moto 8.500 d/d'de sağlıyor. Hangisinin ömrü uzun olur tartışılır.
Son olarak bajajın o mükemmel, harika servis ağı hakkında ufak bir konu;http://www.motosiklet.net/forum/moto...siz-tavri.html
Kimse olaya tarafsız bakmıyor. Bajajı olan adam markayı kirletmemek derdinde. Kimse karşıda ki için önemli bir karar verdiğinin farkında değil.
-
Servis te çok zaman geçiriyorum. Arıza yapmış 1 tane bile cf 150 gelmedi daha. 400 cc abs li naked modeli de 21500 tl . Tam bir fiyat performans ürünü.
-
Aynı ikilemi ben de yaşadım, Hero Hunk aldım. Henüz incelemedin sanırım. Çünkü inceleseydin sen de benim gibi yapardın.
-
Bak kardeşim ben sana şunu söyliyim, buradaki insanların söylemesiyle karar verilmez, burası ancak sana bir nebze fikir verir. Ben yeniden cbf150 mi alayım, ybr125 mi alayım derken tesadüfen bajaj pulsar ns150'nin varlığından haberdar oldum, gittim önce bayide inceledim, sonra test sürüşü yapacam diye bi kaç bayii dolanıp üşenmeden anadolu yakasından kağıthanedeki bayiye gidip test sürüşü yaptım. Aynı gün hero'ya da gittim, tsport'u da düşünmekteydim çünkü, onu da sürdüm ve NS150'de karar kıldım. Hatta NS150'yi yakından görünce ybr ve cbf'e o para verilmez dedim.
NS 150 ile ilgili eksi artı ne varsa bloğumda da yazdım yazıyorum, dilersen gir oku.
İlk link şu:
http://mymotorcycleexperience.blogsp...ettim-pek.html
İkincisi de şu, bu ikinci linkin altında yorumlarla güncel bilgiler veriyorum motor ne sorun çıkarttı ya da ne kadar yakıt tüketti v.s.
http://mymotorcycleexperience.blogsp...aj-sonras.html
cf moto hakkında hiç bilgim yok o yüzden atıp tutamam, ama halen bindiğim 7000km'ye gelmiş ns 150 için bu linklerde bolca atıp tuttum. Bu motoru elemenize ya da onu seçmenize karar verdirir mi bilemem ama bence mutlaka gidin yakından inceleyin ve test sürüşü yapın. İnsan bazen yakından görünce hayal kırıklığına da uğrayabiliyor ya da vay be çok güzelmiş de diyebiliyor.
Bu yüzden burada insanlar ne dese boş, kararı siz vereceksiniz, ama motoru sürmeden ya da hiç değilse gidip görmeden sesini dinlemeden karar vermek mümkün değildir kanımca.
Açık ve net olarak da bir şey söyleyeyim, maddi imkanım daha iyi olsaydı 250cc bir japon alırdım, mesela İnazuma ya da belki bir xmax250, ama imkanlarım dahilinde bana hem performans hem de görünüm olarak en fazlasını verdiğini düşündüğüm motoru aldım. Siz de kendinize ve bütçenize en çok hitap edeni almak için denemelisiniz o aletleri.
Yoksa ben Pulsar NS150'ye bayılıyorum mutlaka onu al demek doğru yaklaşım olmaz ya da cf moto muhteşem hem şöyle de bir marka filan demekle sadece kendi kişisel görüşümüzü aktarmış oluruz size. YBR125 bayıldığım ve zevkle sürdüğüm bir aletti ama bugünkü fiyatından en az 1000tl daha ucuz ve hiç değilse bir 12 - 13 hp olsaydı düşünmeden onu alırdım mesela yeniden, ama açık söyliyim bugünkü maliyetleri ile japon commuterler alınacak gibi değiller o teknik verileriyle.
-
Fazla değişim yapmadan sıkmadan sıkılmadan bir süre idare etsin diyen 250cc yapar.Hız merakım yok demeyin.
Genç kanı kaynayan arkadaşları çok uzun süre idare etmeyebilir yada yıllarca kullandığınız bir motor olabilir.
150cc makinalarda bu performansı bulamassınız.Bulsanızda makina üzerinde yazan 150 rakamı sizi sıkar....
-
1. Sıra hero t-Sports
2. CF 150
3. Bagaj olmalı
Her yönden.
-
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Servis te çok zaman geçiriyorum. Arıza yapmış 1 tane bile cf 150 gelmedi daha. 400 cc abs li naked modeli de 21500 tl . Tam bir fiyat performans ürünü.
Sazman bir düzeltme yapayım kardeşim , 400cc olan değil 650cc olan modelin (650nk)fiyatı 21.699 TL. 400 nk nın henüz fiyatı açıklanmadı , 21 bin TL den aşağı olacağı kesin. İlk motorumdan sonra ( ki o 150 nk olacak ) , eğer 400 NK veya Bajaj Dominar , sınıfına göre fiyatları avantajlı olursa almayı düşüneceğim ilk iki modeldir.
-
Ergün Er. adlı üyeden alıntı
Sazman bir düzeltme yapayım kardeşim , 400cc olan değil 650cc olan modelin (650nk)fiyatı 21.699 TL. 400 nk nın henüz fiyatı açıklanmadı , 21 bin TL den aşağı olacağı kesin. İlk motorumdan sonra ( ki o 150 nk olacak
) , eğer 400 NK veya Bajaj Dominar , sınıfına göre fiyatları avantajlı olursa almayı düşüneceğim ilk iki modeldir.
Evet haklısın cc yi yanlış yazmışım. İyi bir tercih yapmışsınız.
Hayırlı olsun.
-
bajaj çok çok pahalı servisler fıs
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)