Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

10.000-13.000 Arası Chopper/ Cruiser Tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Merhaba Arkadaşlar ;

    Motosiklet dünyasına kuba superlight 200 ile girdim. 3000 km tecrübem oldu. Ancak Superlight 200 ile ilgili özel sebeplerim olduğundan dolayı satılığa çıkartma kararı aldım. Üstüne bi miktar para koyup japon motora geçme kararı aldım. Yüksek cc ye geçmek sizce mantıklı mı yoksa bu cc düzeylerinde mi devam etmeliyim ? Düşündüğüm motorlar ;

    **Kawasaki EN-500
    **Suzuki LS 650
    **Yamaha Virago 535
    **Hyosung GV250-GV650
    **Dragstar 650 (bu fiyata denk getirebilirsem)
    **Honda Shadow (bu fiyata denk getirebilirsem)

    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    nc700x
    **Hyosung GV250 alıp keyifle binmeni tavsiye ederim.
    sey_47 bunu beğendi.

  3. #3
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Aynen arkadaşın dediği gibi yeni model bir gv 250 alır, Binerdim uzun süre.

    He illa bunlardan biri olacaksa da en 500 düşünürdüm heralde.
    Shadow dragstar lar baya eski olacaktır.
    gv650'leri iyi düşün, potansiyel elektronik arıza açabilir başına, halletmediyse eski sahibi.

  4. #4
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Öncelikle artık üretilmeyen 10-15 yıllık modellere paha biçemeyen sahipleri sağolsun, saçma sapan fiyatlar ödemeyin. Hem elinizde kalır, hem parça bulamazsınız, hem de yıpranmışlık dolayısıyla bakımı sizi hayattan bezdirir. Uygun aksesuar bulamamayı saymıyorum bile. Bu sebeple Virago, Savage ve EN-500'ü eleyin.

    GV650 dediğiniz motosiklet 200 cc'lik motordan sonra fazla abes kaçar. Çünkü 80 beygir güç üretir. Cruiser gibi değildir gidişi, ivmelenmesi. Bu tecrübeniz kesinlikle yeterli olmayacaktır. Dragstar'ın da 650 cc olup 40 beygir olduğunu söylemiş olursam mukayesesini yapmak size kalmış olur.

    Dragstar 650 ve Shadow 750 geçişiniz için daha uygundur. Ancak bu fiyat aralığında anca çöpten hallice olanların, vergi borcu olanlarını, satışı yapılamayanları, trafiğe çıkamayacak durumda olanları, kilometresi 100.000'i geçip de düşürülmüş olanları bulmanız kuvvetle muhtemeldir.

    Bu durumda ya bütçenizi 25.000 civarına çekip temiz ve nispeten çok yaşlanmamış Japon modellere bakmanız, ya da Hyosung ve Daelim gibi kaliteli 250 cc motosikletlerle ilgilenmeniz gerekiyor. Üstelik bu fiyat aralığında sıfırlarını bulabilirsiniz. GV250 26 beygir güç üreten, çift silindir, kalıplı ve kullanımı çok keyifli bir motosiklettir. Kuba Superlight'tan sonra bile size oldukça iyi gelecektir.

    Bütçenizi artıramadığınız sürece elinizde çok alternatif kalmıyor maalesef. Bu fiyata ya sıfır km Güney Koreli 250 cc'ler, ya da hurdaya çıkmasına ramak kalmış kör topal 650-750 cc Japonlar. Tercih sizin, ama fikir sordunuz madem; şu listedeki tek mantıklı motosiklet GV250'dir.

    Dipnot babında belirtmek istiyorum ki; ben uğraşırım, ederim, öğrenirim, parçasını yurtdışında kovalarım filan derseniz diğer tercihlere yönelebilirsiniz. En nihayetinde bu iş gönül işidir.
    bazen25, sey_47 ve exteras bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #5
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    HAZZILHAR a kesinlikle katılıyorum mevcut ilanlarda nedense bir çok motor 14,20 yaş aralığında olmasına rağmen denense hep 40000 km civarında benim tavsiyem bu yaşlara gelmiş motorlardan varsa çevrenizde tanıdığınız kişilerden almanız olacaktır, kendi şahsıma hala sattığım GV 250 mi ararım.(karbüratörlü 2007)Bu tip veya bu yaş aralığında kendisi camianın çok bilinen bir esnafı tanıdım tavsiye ederse anca ozaman.Bakmayın malum sitede 1998-2003 model honda shadow A.C.E lere 17-18 isteyenlere onlar her sezon başı isterler.

  6. #6

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Hyosung,2016da gv300 olarak gelecekti bir ara söylenti vardi,şekli falanda baya güzeldi noldu o yalanmi oldu?Bi soruştur bence.

  7. #7
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı kahraman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung,2016da gv300 olarak gelecekti bir ara söylenti vardi,şekli falanda baya güzeldi noldu o yalanmi oldu?Bi soruştur bence.
    Üniteks'ten Yedek Parça ve Aksesuar Satış Müdürü Bülent Bora, GV300, GT300-R gibi modellerin getirilmeyeceğini, 2015 stoklarının eritileceğini söylemişti. İşin o kısmı hayal yani.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #8
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    10 liraya satılan 125 cc satışları patlayınca dragstar,shadow gibi aletlere 20 istemeye başlamaları anormal bir durum değil tabi ama yeni diye 250cc 20 küsür beygir güç üretebilen makinayada 10-15 vermezdim. ben olsam impala gibi direksiz bir amerikan aracı bulup onunla uğraşırdım yinede tercih senin almakta kararlıysan vt600 de güzel onlara da bir bak derim

  9. #9
    nzm75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    SYM WOLF 250Nİ,,KAVASAKİ KLE 500
    Dostum düşünmeye gerekyok GV 250 alıp zevkini çıkar sıfır alabilecek paran var ancak bir yaşında 2000 3000 km civarında motorlar oluyor onları tavsiye ederim sıfır gibi plaka vergi masrafı olmaz sıfırdan 13000 vereceğine 10000 civarı bulabilirsin diye düşünüyorum

  10. #10

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle artık üretilmeyen 10-15 yıllık modellere paha biçemeyen sahipleri sağolsun, saçma sapan fiyatlar ödemeyin. Hem elinizde kalır, hem parça bulamazsınız, hem de yıpranmışlık dolayısıyla bakımı sizi hayattan bezdirir. Uygun aksesuar bulamamayı saymıyorum bile. Bu sebeple Virago, Savage ve EN-500'ü eleyin.

    GV650 dediğiniz motosiklet 200 cc'lik motordan sonra fazla abes kaçar. Çünkü 80 beygir güç üretir. Cruiser gibi değildir gidişi, ivmelenmesi. Bu tecrübeniz kesinlikle yeterli olmayacaktır. Dragstar'ın da 650 cc olup 40 beygir olduğunu söylemiş olursam mukayesesini yapmak size kalmış olur.

    Dragstar 650 ve Shadow 750 geçişiniz için daha uygundur. Ancak bu fiyat aralığında anca çöpten hallice olanların, vergi borcu olanlarını, satışı yapılamayanları, trafiğe çıkamayacak durumda olanları, kilometresi 100.000'i geçip de düşürülmüş olanları bulmanız kuvvetle muhtemeldir.

    Bu durumda ya bütçenizi 25.000 civarına çekip temiz ve nispeten çok yaşlanmamış Japon modellere bakmanız, ya da Hyosung ve Daelim gibi kaliteli 250 cc motosikletlerle ilgilenmeniz gerekiyor. Üstelik bu fiyat aralığında sıfırlarını bulabilirsiniz. GV250 26 beygir güç üreten, çift silindir, kalıplı ve kullanımı çok keyifli bir motosiklettir. Kuba Superlight'tan sonra bile size oldukça iyi gelecektir.

    Bütçenizi artıramadığınız sürece elinizde çok alternatif kalmıyor maalesef. Bu fiyata ya sıfır km Güney Koreli 250 cc'ler, ya da hurdaya çıkmasına ramak kalmış kör topal 650-750 cc Japonlar. Tercih sizin, ama fikir sordunuz madem; şu listedeki tek mantıklı motosiklet GV250'dir.

    Dipnot babında belirtmek istiyorum ki; ben uğraşırım, ederim, öğrenirim, parçasını yurtdışında kovalarım filan derseniz diğer tercihlere yönelebilirsiniz. En nihayetinde bu iş gönül işidir.

    İlginize çok teşekkür ederim hocam. Sanırım tecrübe açısından da en güzeli benim için GV 250 olacaktır. Motosiklet piyasası o kadar yükselmiş ki anlamak mümkün değikl Dediğiniz gibi 20 yaşında motosikletlere 15-16.000 isteyenler var bahsettiğim modellerde.

    Diğer arkadaşlarada teşekkür ederim.

  11. #11
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı

  12. #12

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    dealim kullanıcısı olarak bu markayı da tavsiye ederim. Tek silindir sorun değil dersen eğer

  13. #13
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Ulgio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı
    2009'dan beri ülkemize getirilmiyor. Her zaman için iyi bir alternatif ama yedek parça, aksesuar filan zor bulunur. Zaten piyasada da pek kalmadı. Bu sınıfta aslında GV 250'nin de en büyük rakibidir. Ama işte Japona bile parça bulamazken, Tayvanlıya nasıl bulacaksın ? Kymco'nun yedek parça durumunu bilmiyorum.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  14. #14

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı Ulgio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı
    yanlışım olmasın ama 7 yıldır ülkemize gelmeyen bir motor. kaldıki 2011-12'li yıllarda bir arkadaşımda venox vardı ve yedek parçadan çok şikayetçiydi. ama çok güzel alet. gv250'nin tam rakibi belki daha iyi.

  15. #15
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    daelim daystar250 derim konuyu kapatırım

  16. #16
    meto34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki En500 (1992)
    Dargstar ve suzuki ls bilmemne kullanmadım fakat diğerleri arasında En500 hepsini dövdü benim gözümde, ama viragonun da sesi bi başkadır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)