10.000-13.000 Arası Chopper/ Cruiser Tavsiyesi
Reklamlar
-
Merhaba Arkadaşlar ;
Motosiklet dünyasına kuba superlight 200 ile girdim. 3000 km tecrübem oldu. Ancak Superlight 200 ile ilgili özel sebeplerim olduğundan dolayı satılığa çıkartma kararı aldım. Üstüne bi miktar para koyup japon motora geçme kararı aldım. Yüksek cc ye geçmek sizce mantıklı mı yoksa bu cc düzeylerinde mi devam etmeliyim ? Düşündüğüm motorlar ;
**Kawasaki EN-500
**Suzuki LS 650
**Yamaha Virago 535
**Hyosung GV250-GV650
**Dragstar 650 (bu fiyata denk getirebilirsem)
**Honda Shadow (bu fiyata denk getirebilirsem)
Teşekkürler.
Reklamlar
-
**Hyosung GV250 alıp keyifle binmeni tavsiye ederim.
-
Aynen arkadaşın dediği gibi yeni model bir gv 250 alır, Binerdim uzun süre.
He illa bunlardan biri olacaksa da en 500 düşünürdüm heralde.
Shadow dragstar lar baya eski olacaktır.
gv650'leri iyi düşün, potansiyel elektronik arıza açabilir başına, halletmediyse eski sahibi.
-
Öncelikle artık üretilmeyen 10-15 yıllık modellere paha biçemeyen sahipleri sağolsun, saçma sapan fiyatlar ödemeyin. Hem elinizde kalır, hem parça bulamazsınız, hem de yıpranmışlık dolayısıyla bakımı sizi hayattan bezdirir. Uygun aksesuar bulamamayı saymıyorum bile. Bu sebeple Virago, Savage ve EN-500'ü eleyin.
GV650 dediğiniz motosiklet 200 cc'lik motordan sonra fazla abes kaçar. Çünkü 80 beygir güç üretir. Cruiser gibi değildir gidişi, ivmelenmesi. Bu tecrübeniz kesinlikle yeterli olmayacaktır. Dragstar'ın da 650 cc olup 40 beygir olduğunu söylemiş olursam mukayesesini yapmak size kalmış olur.
Dragstar 650 ve Shadow 750 geçişiniz için daha uygundur. Ancak bu fiyat aralığında anca çöpten hallice olanların, vergi borcu olanlarını, satışı yapılamayanları, trafiğe çıkamayacak durumda olanları, kilometresi 100.000'i geçip de düşürülmüş olanları bulmanız kuvvetle muhtemeldir.
Bu durumda ya bütçenizi 25.000 civarına çekip temiz ve nispeten çok yaşlanmamış Japon modellere bakmanız, ya da Hyosung ve Daelim gibi kaliteli 250 cc motosikletlerle ilgilenmeniz gerekiyor. Üstelik bu fiyat aralığında sıfırlarını bulabilirsiniz. GV250 26 beygir güç üreten, çift silindir, kalıplı ve kullanımı çok keyifli bir motosiklettir. Kuba Superlight'tan sonra bile size oldukça iyi gelecektir.
Bütçenizi artıramadığınız sürece elinizde çok alternatif kalmıyor maalesef. Bu fiyata ya sıfır km Güney Koreli 250 cc'ler, ya da hurdaya çıkmasına ramak kalmış kör topal 650-750 cc Japonlar. Tercih sizin, ama fikir sordunuz madem; şu listedeki tek mantıklı motosiklet GV250'dir.
Dipnot babında belirtmek istiyorum ki; ben uğraşırım, ederim, öğrenirim, parçasını yurtdışında kovalarım filan derseniz diğer tercihlere yönelebilirsiniz. En nihayetinde bu iş gönül işidir.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR a kesinlikle katılıyorum mevcut ilanlarda nedense bir çok motor 14,20 yaş aralığında olmasına rağmen denense hep 40000 km civarında benim tavsiyem bu yaşlara gelmiş motorlardan varsa çevrenizde tanıdığınız kişilerden almanız olacaktır, kendi şahsıma hala sattığım GV 250 mi ararım.(karbüratörlü 2007)Bu tip veya bu yaş aralığında kendisi camianın çok bilinen bir esnafı tanıdım tavsiye ederse anca ozaman.Bakmayın malum sitede 1998-2003 model honda shadow A.C.E lere 17-18 isteyenlere onlar her sezon başı isterler.
-
Hyosung,2016da gv300 olarak gelecekti bir ara söylenti vardi,şekli falanda baya güzeldi noldu o yalanmi oldu?Bi soruştur bence.
-
kahraman1 adlı üyeden alıntı
Hyosung,2016da gv300 olarak gelecekti bir ara söylenti vardi,şekli falanda baya güzeldi noldu o yalanmi oldu?Bi soruştur bence.
Üniteks'ten Yedek Parça ve Aksesuar Satış Müdürü Bülent Bora, GV300, GT300-R gibi modellerin getirilmeyeceğini, 2015 stoklarının eritileceğini söylemişti. İşin o kısmı hayal yani.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
10 liraya satılan 125 cc satışları patlayınca dragstar,shadow gibi aletlere 20 istemeye başlamaları anormal bir durum değil tabi ama yeni diye 250cc 20 küsür beygir güç üretebilen makinayada 10-15 vermezdim. ben olsam impala gibi direksiz bir amerikan aracı bulup onunla uğraşırdım yinede tercih senin almakta kararlıysan vt600 de güzel onlara da bir bak derim
-
Dostum düşünmeye gerekyok GV 250 alıp zevkini çıkar sıfır alabilecek paran var ancak bir yaşında 2000 3000 km civarında motorlar oluyor onları tavsiye ederim sıfır gibi plaka vergi masrafı olmaz sıfırdan 13000 vereceğine 10000 civarı bulabilirsin diye düşünüyorum
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Öncelikle artık üretilmeyen 10-15 yıllık modellere paha biçemeyen sahipleri sağolsun, saçma sapan fiyatlar ödemeyin. Hem elinizde kalır, hem parça bulamazsınız, hem de yıpranmışlık dolayısıyla bakımı sizi hayattan bezdirir. Uygun aksesuar bulamamayı saymıyorum bile. Bu sebeple Virago, Savage ve EN-500'ü eleyin.
GV650 dediğiniz motosiklet 200 cc'lik motordan sonra fazla abes kaçar. Çünkü 80 beygir güç üretir. Cruiser gibi değildir gidişi, ivmelenmesi. Bu tecrübeniz kesinlikle yeterli olmayacaktır. Dragstar'ın da 650 cc olup 40 beygir olduğunu söylemiş olursam mukayesesini yapmak size kalmış olur.
Dragstar 650 ve Shadow 750 geçişiniz için daha uygundur. Ancak bu fiyat aralığında anca çöpten hallice olanların, vergi borcu olanlarını, satışı yapılamayanları, trafiğe çıkamayacak durumda olanları, kilometresi 100.000'i geçip de düşürülmüş olanları bulmanız kuvvetle muhtemeldir.
Bu durumda ya bütçenizi 25.000 civarına çekip temiz ve nispeten çok yaşlanmamış Japon modellere bakmanız, ya da Hyosung ve Daelim gibi kaliteli 250 cc motosikletlerle ilgilenmeniz gerekiyor. Üstelik bu fiyat aralığında sıfırlarını bulabilirsiniz. GV250 26 beygir güç üreten, çift silindir, kalıplı ve kullanımı çok keyifli bir motosiklettir. Kuba Superlight'tan sonra bile size oldukça iyi gelecektir.
Bütçenizi artıramadığınız sürece elinizde çok alternatif kalmıyor maalesef. Bu fiyata ya sıfır km Güney Koreli 250 cc'ler, ya da hurdaya çıkmasına ramak kalmış kör topal 650-750 cc Japonlar. Tercih sizin, ama fikir sordunuz madem; şu listedeki tek mantıklı motosiklet GV250'dir.
Dipnot babında belirtmek istiyorum ki; ben uğraşırım, ederim, öğrenirim, parçasını yurtdışında kovalarım filan derseniz diğer tercihlere yönelebilirsiniz. En nihayetinde bu iş gönül işidir.
İlginize çok teşekkür ederim hocam. Sanırım tecrübe açısından da en güzeli benim için GV 250 olacaktır. Motosiklet piyasası o kadar yükselmiş ki anlamak mümkün değikl Dediğiniz gibi 20 yaşında motosikletlere 15-16.000 isteyenler var bahsettiğim modellerde.
Diğer arkadaşlarada teşekkür ederim.
-
Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı
-
dealim kullanıcısı olarak bu markayı da tavsiye ederim. Tek silindir sorun değil dersen eğer
-
Ulgio adlı üyeden alıntı
Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı
2009'dan beri ülkemize getirilmiyor. Her zaman için iyi bir alternatif ama yedek parça, aksesuar filan zor bulunur. Zaten piyasada da pek kalmadı. Bu sınıfta aslında GV 250'nin de en büyük rakibidir. Ama işte Japona bile parça bulamazken, Tayvanlıya nasıl bulacaksın ? Kymco'nun yedek parça durumunu bilmiyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Ulgio adlı üyeden alıntı
Kymco Venox hakkındaki düşünceler nelerdir?O da bir alternatif olamaz mı
yanlışım olmasın ama 7 yıldır ülkemize gelmeyen bir motor. kaldıki 2011-12'li yıllarda bir arkadaşımda venox vardı ve yedek parçadan çok şikayetçiydi. ama çok güzel alet. gv250'nin tam rakibi belki daha iyi.
-
daelim daystar250 derim konuyu kapatırım
-
Dargstar ve suzuki ls bilmemne kullanmadım fakat diğerleri arasında En500 hepsini dövdü benim gözümde, ama viragonun da sesi bi başkadır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)