Motorsiklet markalarının motor ömürlerini kıyaslar iseniz nasıl olurdu? İllaki motorcudan motorcuya değişebilir fakat markalarında kalitesi farklıdır illaki? Sıralama şeklinde yaparsanız 3 aşşağı 5 yukarı aklımda yer etse.
Motorsiklet markalarının motor ömürlerini kıyaslar iseniz nasıl olurdu? İllaki motorcudan motorcuya değişebilir fakat markalarında kalitesi farklıdır illaki? Sıralama şeklinde yaparsanız 3 aşşağı 5 yukarı aklımda yer etse.
Kimse şu kadar km diyemez fabrika dışında benim drfit 52800 de 1000 km de 200 ml yağ eksiltmeye başlamıştı benden kötü bi kullanıcı olsaydı bu ömür 40 yada 30 binde olabilirdi
Mondial 125MX Grumble (210cc modifiyeli 17 beygir) bugün 19 bin km'yi devirdim. Harika bi sürüşü var çok keyifli
Düzgün kullanıp iyi bakarsan ybrnin ömrü 2011-2016 modelleri için 70-80 bin km,2004-2010 modelleri için 100-140 bin km.Yapılan en yüksek kilometre 205 bin,en düşük 3 bin.Hor kullanırsan 20-25 binde biter.
Birde motosikleti alıp 10 sene kullanan yok pek .o yüzden ömrünü merak edende yoktur.Genelde 1 2 sene de değişir o alet.
Almanya
italya
japonya
Şeklinde sıralayabiliriz.Benim gördüğüm kadarıyla en dayanıklısı bmw .
Motosikletin cinsine göre değişir. Daha düşük devir çeviren motosikletler daha uzun ömürlü olurlar, yüksek devir çevirenler ise cok daha kısa ömürlü olurlar.
basit olarak söylersek pistonun silindirin içinde haraket ederken bozulmadan ( sekman dan kaçırma yapmadan ve motor verimli çalışır haldeyken ) yaptığı mesafeye denir , motor ne kadar devirliyse bu mesafe o kadar çabuk biter
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Çok sağolun. Peki merak ettiğim ben aldım mı 10 sene kadar benimle olsun isterim belki daha fazla oldu ki motorda arıza oldu yürümez oldu. Sıfır motor takabiliyor muyuz? Eski model olduğunu göz önüne alırsak. Fiyatları nasıl olur.
Kelle motor bu durumlar için kullanılır. Bütün motor blogunu debriyajını vs getirtirsin, ruhsata işletirsin(motor şase no uyumu için).
En iyi cinli yi ben kullandim hrralde mondial mc 150 70.000 km kullandim 2 sene de 65000 de krank vurmaya basladi oda bikyasi dagilmis bilya degistirdi sattigim kisi simdi ne durumdadir bilmiyorum
Ne duymak istiyorsun bilmiyorum ama motosikleti ile 200.000 km yapan insanlar var. Bu hondada da değişmez yamahada da değişmez. Genel olarak mimarileri birbirlerine benzer. Aralarında ciddi farklar yoktur.
Durum motor cinsine ve sürücüsüne göre değişkenlik gösterir. Bmw'nin yol motorları 200 binleri de aşabilir. Umarım yeterli gelmiştir.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Kel eğitmen rahmi barutçunun 280.000 km de ybr si var. Hala sapasağlam kardeşime verdim o kullanıyor artık diyordu.
Ben bakımlarını eksiksiz hatasız yapmasının yanında(lastik havalarına kadar muazzzam) işe gelip giderken ve şehir içi şehir dışı olsun motoru aşırı zorlamadan amacına uygun kullandığını için böyle olduğunu düşünüyorum.
Kuryeler cbf, ybr , apache olsun hep son devir son gaz gittiğinden ısıtmadan gazladığından, kötü yağ, ucuz yağa kaydıklarından ort. 70-80 binde motoru hakkın rahmetine kavuşturuyorlar.
Motorunun seven bir adam 100.000- 120.000 ini rahat geçer.
99 model 2 zamanlı kinetic 32 binde (sene 2007) bozuldu yıl 2016 hala kullanıyoruz.
2005 model activa vardı bakımı falan düzenli değildi ne zaman teklerse ozaman bakıma giderdi 67 bin civarında sattık 2015 de
Berberde beat var plastikleri bayağı beyazlamış ama çinli gibi buğulanmamış 83 binde.
Umarım bunlar kafanda bişeyler canlandırır.
Bunlar benim gözüme çarpanlar
Her motorun ömrü kullanıcısının bakabildiği kadardır
180.000 de cbr 250 vardi motoruna dokunulmamis
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-varadero.html
500.000km.
Motoruna iyi bakarsan, üzerine titrersen gider. Bakımını yaparsın değişmesi gereken km lerde parçaları değiştirirsin o kadar. Harrrr diye tapa gaz gidersen, motoru sabahın soğuğunda bağıttıta bağıttıra sürersen, şekil yapıcam diye kesici ye sokarsan motoru öldürürsün yavaş yavaş.
Motorla teker yapıcam dersen ön inmeden işe gidersen bu sefer ön maşayı zinciri dişliyi krankı teker bilyalarını öldürürsün.
Motora yıkamacıda beyaz köpük bile sıktırsan boyanın aşınmasına ve t süre sonra eskimesine yol açacağı gibi, zinciri yağlamamak yada hava filtresini değiştirmemek de bir sürü soruna yol açabilir.
Alındıktan sonra bozulana kadar yağı dahi değişmeden giden insanların azımsanmayacak seviyede olduğu bir insan toplumunda tabi ki motorun ömrü 40.000i geçmez.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)