0 PULSAR 150NS Mİ 2. El 200NS Mİ ?
Reklamlar
-
Arkadaşlar forumda yeniyim böyle bir konu varmı bakamadım fakat yaklaşık 5-6 bin lira civarı bütçem var sizce sıfır 150lik alıp jelatinlerini ben mi açayım yoksa 200lük 2. El mi alayım 200 ns sıfır almaya gücüm yok fazla masraf çıkarmayan birşey istiyorum şimdiden çok teşekkürler.
Reklamlar
-
-
sigorta masraflarını vs. de düşün. 200ns daha mantıklı bence.
-
Hocam güvenemiyorum acaba alacağım adam rodajını nasıl yaptı motorun. Bliorsun önemli bir konu
-
M.mahmudoglu adlı üyeden alıntı
Hocam güvenemiyorum acaba alacağım adam rodajını nasıl yaptı motorun. Bliorsun önemli bir konu
Rodaj sandiginiz kadar onemli degil. Takmayin o kadar. Bir arkadasim motoru(pulsari) ilk aldigi gun 100km yolu 130 140 gitti. Sonra normal devirlerde kullandi. Ilk bakimda servisin dedigi sey: hic basmadin mi? Oldu. Motorun yagi tertemiz cikti hic bisey olmamis
-
Haklısınız hocam geçen günlerde forumda yada youtubeda gördüm sanırım birisi rodajda iken 100-110 yapıyor yorumlardada birisi demişki "aferin rodajda motoru bu kadar zorlaman çok iyi bu motorun ömrü 20 binden fazla olmaz ..." benzeri bir şey okumuştum o aklıma takıldı
-
Kesinlikle 200ns. 150ns'ten ekstra olarak sıvı soğutma, +8 beygir, arka disk fren, enjeksiyonlu, kalın lastik ebatları var. Aynı fiyata 2.el 200ns daha mantıklı. 150ns teknoloji olara tipi haricinde cbf veya ybr'den farkı yok. Hava soğutmalı, karbüratörlü basit bir motor..
-
Ben de 200NS derim fakat 6-7 bin liraya bulacağınız 200NS'den pek hayır beklemeyin. 20bin liraya satılan 900.000 kilometrede taksi çıkması fiat linea gibi düşünün.
-
200 ns almalısın.Trafikde şehirler arası otoyolda seni rahatlatır.Kamyonlarla uğraşmazsın.Jelatin önemli ise senin için,20 tl streçfilm alıp motoru jelatinleyip, tekrardan sıfırmış gibi açabilirsin.2 tane 2.el motor aldım çok şükür bir sıkıntı olmadı, hemde çin malı şuan motor 25.000 de. Sanki bu sıfır 2.el olaylarını fazla abartıyoruz gibi. 20.000 km motorlara, ölü,iş görmez,hurda gözüyle bakıyoruz.Motor 2.el oldukdan sonra yani 3.el olmucak direk ilk sahibinden alıcaksın ,satın aldığın kişinin tavırlarına tipine baktımmı az çok anlarsın.Tabi motora da bakıcaz bence çok korkulacak bir durum yok. Tek pistonlu bir motor ,en ufak sıkıntı sesle kendini belli eder.Yeterki kurye motoru olmasın ,aşırı km si yüksek olmasın.
-
-
tabiki ve tartışmasız 200ns.ayrıca ns 150 yerine ybr 125 al daha iyi.bajaj dedinmi ns200..
-
Temiz bulursan tabiki 200. Servis bakımları kayıtları tamamsa KMsi çok abartılı yüksek değilse 200 baya bi götürür seni.
-
actros1 adlı üyeden alıntı
tabiki ve tartışmasız 200ns.ayrıca ns 150 yerine ybr 125 al daha iyi.bajaj dedinmi ns200..
Hocam ybr yedek parça pahalı diye biliyorum
-
M.mahmudoglu adlı üyeden alıntı
Hocam ybr yedek parça pahalı diye biliyorum
güzel kardeşim.bir adet çok temizinden pulsar alıp,hemen arkasındankaliteli bir çift lastik alıyosun,paraya kıyıp.ondan sonra yolun açık olsun.10 sene 3 farklı ybr ye bindim.bir kere bile arıza yapmadılar ama keşke 10 sene önce pulsar gelseymiş diyorum
-
-
Bende düşüncelerimi yazayım bari.
Bende geçen sene sizin gibi kararsızdım. 0 mı alayım yolda 2.el mi diye
Yeni olduğum için 2.el motorsiklet seçebilecek bir bilgi ve tecrübe sahibi değildim o yüzden bastım parayı 0 km bir YBR 125 aldım.
Şimdi diyorum ki keşke 2.el alsaydım. Çok daha ucuza mal olacaktı bana. Bir diğer öğrendiğim şey ise ; motora yeni başlıyorsan (ne kadar hassas ve kibar olursan ol) motoru illaki hırpalıyorsun. Çünkü başka türlü öğrenemezsin.
Sözün özü : zaten yeni başlıyorsun, motoru 0 da alsan hırpalıyacaksın. O yüzden 2.el güzel bir 200ns enfes olur.
Şahsen ben pişmanım,sende olma.
İyi forumlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)