Mondial X-Treme Max ve Derbi Etx 150 Secimi
Reklamlar
-
Öncelikle herkese merhabalar,sitenize yeni üye oldum 26 yasindayim anca cesaretimi toplayip motor almaya karar verdim umarim en kisa sürede bir motosiklet alip artik sürmeye baslamak istiyorum.A2 Ehliyetim var ve boy 181 kilo 110 civari ve motorla uzun geziler yapmayi istiyorum bu kriterlere göre Öncelikle sizden yardimlarinizi istemekteyim ilk motorum olacak tercih olarak Cross model Mondial X-Treme Max ile Enduro tarzi Derbi Etx 150 modelleri arasinda kaldim.Malum ögrenciyim ve belli bir bütcem var asagi yukari 5000 tl gibi ve hic bir ekipmanimda yok henüz.Sizce bu iki model baslangic icin mantikli bir tercih olur mu? Yoksa Yamaha YBR 125 yada Honda CBF 150 gibi bir motor dan baslamak mi mantikli olur.Hem yakit hem yedek parca olarak sikinti yasatirlar mi? Büyük ihtimal belli bir süre sürdükten sonra daha büyügüne gecis yapacagim.Tavsiyelerinize ihtiyacim var sürcü lisan ettiysem affola,hepinize simdiden tesekkür ederim.
Mondial X-Treme Max Teknik Özellikleri
Motor Tipi Tek Silindir, Dört zamanlı, Hava Soğutma, Balansörlü
Motor Hacmi 149 cc
Silindir Çapı x Stork 62.00 x 49.50 mm
Sıkıştırma Oranı 9.0 ± 0.1:1
Yakıt Sistemi Karbüratör
Maksimum Güç 8.5 kw at 8000 min-1
Maksimum Tork 11.1 Nm at 7000 min-1
Maksimum Hız 85 km/h
Ateşleme Tipi CDI
Şanzıman Manuel / 5 Vites
Boyutlar (UxGxY) 2090 x 815 x 1200
Tekerlekler Arası Mesafe 1400 mm
Yakıt Tankı Kapasitesi 10 ±0.1 lt
Ağırlık 135±3 kg
Maksimum Taşıma Kapasitesi 150 kg
Frenler Ön/Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 2.75-21
Tekerlek Ölçüsü Arka 4.60-18
Derbi ETX 150 Teknik Özellikleri
Motor Tipi Tek silindir, 4 zamanlı
Silindir Hacmi 149 cc
Motor Gücü 12 Hp 8.000 RPM
İç çap ve strok 62 mm x 49,5 mm
Zamanlama dişlisi Tekli üstten mil, 2 sübaplı
Marş motoru Elektrikli
Yağlama Islak karter ile
Yakıt besleme sistemi KEIHIN 22 mm karbüratör
Soğutma Hava ile
Şanzıman 5 vites
Debriyaj Çoklu diskli ıslak debriyaj
Şasi Kalıplanmış destekli çelik
Ön süspansiyon Baş aşağı 35 mm hidrolik çatallar
Arka süspansiyon Ayrı depo, ayarlanabilir yay ön yükleme ile 2 hidrolik amortisör.
Ön fren Ø 260 mm papatya tasarım disk
iki pistonlu kaliper ile iki pistonlu kaliper ile
Arka fren 104 mm kampana
Ön tekerlek Jant teli 17" x 2,15
Arka tekerlek Jant teli 17" x 2,50
Ön lastik 3.00 17 45P
Arka lastik 3.50 17 54P
Uzunluk 2030 mm
Genişlik 760 mm
Dingil mesafesi 1340 mm
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
Birde baslangic icin gidip sifir cinli bir marka ucuz bisi almak mantikli olur mu? Nasil olsa satip büyütecegim belli bir süre sonra ayrica baska marka ve fikirleriniz varsa onlara da acigim.
Reklamlar
-
İki yıldır mondial xtreme max kullanıyorum ve genelde hep uzun yol boy ve kilolarımız yakın xtreme max pek ufak kalmaz altında derbiyi hiç denemedim ama merak ettim konuyu takipteyim
-
Ikisinin arasindan tercihim xtreme den yana olur. Aslinda bana derbi daha guzel daha saglam geliyor ama az satilmasi, servisi , yedek parcasi bide derbi olarak degil artik spada anton olarak uretilmesi bana xtreme i sectiriyor..
Bende senin gibi secim asamasinda iclerinde mondial, derbi,kanuni,bajaj gibi markalar olan tercih listemde onlarca motosiklet arasindan honda cbf 150 yi sectim.
-
Sakın mondial alma. X treme Max 125 vardı bende. Çok dandik bir motor. Git çin malı al daha iyi derim. Derbi her türlü kendini kanıtlamış bir motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)