Benelli nin yedek parça temini nasıl . İstediğim parçaları hemen alabiliyor muyum ?. Yoksa günlerce beklemeler filan olucak mi . Bilen birisi varmı
Benelli nin yedek parça temini nasıl . İstediğim parçaları hemen alabiliyor muyum ?. Yoksa günlerce beklemeler filan olucak mi . Bilen birisi varmı
Walla bende şuan pulsar var arkadaşların aksine benimkinde sıkıntı yok gayet memnunum parça fiyat ve buulunurluk sıkıntısıda yok performansıda gayet güzel rahatça uzun yola gidiyor. Benelliye geelecek olursak 250 hakkında bi bilgim yok ama genel manada markayı takip ediyorum çünkü trk 502 diye modelini merceğe aldım çok hoşuma gitti. Henüz Türkiyeye gelmiyor ama aradığım bi makinaya benziyor çekincem yedek parça olayı ve marka menşei italyan olmasına rağmen çinlilerin üretiyor olması diye tırsmıyor değilim. En mantıklısı test etmen. Bide parça temini ve fiyatlarıyla ilgili bir bilgi edinirsen buraya yazarsan sevinirim.
Arayıp görüştüm bayi ile parça fiyatı fuardan sonra belli olucak dedi .İnşallah parça fiyatı uygun olur. Trk 502 de çok iyimiş . Bu arada Benelli motorları uzun süreli test ediyormuş piyasaya saglam girmek için özelliklede Tnt 25 i.
https://www.youtube.com/watch?v=Nq8DXPKFAas
Sen ne bakıyon satıcının bayinin sözüne. Kimse ayranım ekşi demez. Hepsi en kral tesleri biz yapıyoz diyoda hikaye. En iyi test kullanıcı testidir. Mesela Pulsarın ayyuka çıkan stop etme problemi tnt 250de de var ama bende yok. Aha konu başlığı orda bakabilirsin. TNTlerin yüksek cc fiyatları açıkçası korkutuyor beni. TRK 502 de de dayasalar fiyatı, yüzüne bakmam. Pulsarın 400 cc serisini bekliyorum şuan büyütmek için o da en erken 1 sene sonra deniliyor. Kısmet artık bakalım
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Yedek parça fiyatlarına bakmak istersen bajajın sayfasında tüm parçaların fiyatları vardı diye biliyorum. bu sana fikir verir. hakikaten fiyatlar japonlarla karşılaştırdığında şaka gibi.
tabiki tnt 25
Mt 25 i bekleyin derim .
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
10.000 kmyi devirmiş durumdayım tnt250 ile.Hiçbir sıkıntı yaşamadım.Forumda bol bol fotom var.Ne pulsara nede bir başka markayada taraflı değilim.Ben gayet memnun kaldım tnt den.Lakin Mt25 çıktı geldi.14.750 tl ve her yerde servis ağı var.Benelli fiyatını 14.000 yaptı tekrar sanırım.Bu kafa ile satamazlar.14ü veren 14.750i verir alır yamahayı.Sizde gücünüz yeter ise bu yöne kayın.Ha suda var,TnT 25 tek silindir 9.000tl olacak eğer tnt250 gibi ise fuarda inceleyecegim zaten,tavsiyem tnt25 olur.yedek parça konusu da biraz karışık servisler ayrı ayrı fiyat veriyor.aliexpress.com da ise sudan ucuz çoğu parçası.
Şahsen racing sevmeme ragmen benelliyi tercih ederdim.Hoşuma gitti bence bir gömlek üstü kalite olarak pulsardan...
Arkadaşlar yalnış anlaşılma olmasın sesi iyi olarak bahsedilen motosiklet tnt250 çift silindir olanı. Tnt25'in ise duke benzeri sesi var.
Duke ve Çift slindir olanı bilmiyorum ama sesi çok iyi.. Daha önce pulsar kullanmış biri olarak tekrar pulsar almak için gittiğim bayide tnt 25 geldiğini gördün, beni bir mıknatıs gibi motor kendine çekti. Bende tnt25 aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Bu renginden aldım, beyazda hoşuma gitti. Yeşil motorları sevmem, tnt 25 yeşili tok canlı güzel duruyordu, ilk defa hoş geldi
Hint abilerin incelemelerine göre Pulsar ile Benelli'nin performansları çok farklı değilmiş.
Benelli'de konfor biraz daha iyi. Geniş lastik oluşu güzel. Daha geniş fren diskleri var.
Pulsar'da ise ivmelenme biraz daha iyi. Marka bilinirliği, servis, ikinci el durumları daha iyi. Egzozu da hoşuma gidiyor, Benelli'deki gibi bağırmıyor. Stop etme ve devir dalgalanması problemleri ise hala soru işareti ne yazık ki.
İki model arasında gidip geliyorum sürekli, karar veremedim. Müjdeci Group'un Benelli'nin arkasında duracağını, servis sorunu yaşamayacağımı ve parça fiyatlarının uygun olacağını bilsem TNT alacağım. Sırf bu yüzden çekiniyorum ve Kuralkan'ın Bajaj Hindistan'la ortak bir şekilde ilgilendiği Pulsar'a daha yakınım.
Bakalım ne olacak.
Arkadaşlar her ikisini de kullanan var mı? Her iki motosikletin + larını - lerini yazabilecek, fikirleri olanlar varsa çok sevinirim, çok arada kalıyorum...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Değerli yorumlarınız bekleniyor arkadaşlar, bir tane inceleme videosu yok şu motosikletle ilgili, inşallah forumu takip eden viloger arkadaşlar bu motosikleti en kısa zamanda incelemeyi alıp, ayrıntı verirler
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
2 motor arasında kalmıştım önceden de dediğim gibi. Sonuçta geçen ay TNT25'i aldım.
Benim kıyaslamam şu şekilde:
Uyarı:
Pulsar'ı forumdan okuduğum ve 150'liğini 2 saat kullandığım kadarıyla biliyorum.
TNT ile ise 300 KM'lik tecrübem var.
Pulsar'ın artıları:
Parçası, servisi ucuz. Bakımı her 5000Km'de.
Servisi daha yaygın.
Fiyatı 1000TL daha ucuz.
Daha az yakıyor. 100km'de 2.5-3LT
Yaygın olduğu için bilinirliği daha iyi, satması daha kolay olabilir.
Fabrika lastikleri fena değil.
Tasarımı, oturuşu daha bir spor.
Eksileri:
Enjeksiyonu becerememiş Bajaj. Stop etme ve göstergenin resetlenmesi problemi vardı. Onu çözdüler, devir dalgalanması çıktı.
Üretim ve parça kalitesi idare eder. Civatalar gevşiyor, egzoz-depo paslanıyordu en son.
Yaygınlığı hem artı hem eksi. Kurye motoru/herkeste var diye beğenilmeyebilir.
Ses/titreşim sorunları var. "Denge sensörü zırıltısı" sorunu özellikle.
Sele biraz yüksek. Benim bacak boyum kısa, yere parmak ucunda basıyordum.
Vites göstergesi yok. Sinyal göstergesi hangi tarafın yandığını göstermiyor.
TNT'nin artıları:
Avrupa'da satışı olan, az da olsa bilinen bir model. Markanın 100 yıllık geçmişi var, İtalyan tasarım.
Parça kalitesi çok daha iyi. Herkes beğeniyor, "bu neymiş ya" diyorlar.
Daha güçlü. Düşük devirlerde güçten düşme olmuyor.
Kronik problemi, stop etme sorunu vs yok.
Egzoz sesi daha güzel. Tok bir sesi var, trafikte biraz daha fazla fark ediliyor.
17 litre yakıt deposu var. Dolu depoyla 500 Km gibi bir menzili var.
Arkaya 150'lik lastik takılabiliyor.
Göstergede eksiği yok.
Yedek parçalar makul fiyatlı olacak deniyor. Depo kapağı 100-150TL gibiymiş. Ama pulsar'daki gibi resmi fiyat listesi hala yok.
Eksileri:
Pulsar'dan 1000TL daha pahalı.
Biraz yakıyor. 100km'de 3.5-4Lt. Hatta agresif kullanımda 5'i rahat görür.
Servis aralıkları daha kısa. Her 3000KM'de servis var.
Lastikler kötü. Arka teker sağa sola oynayabiliyor. Sert frende ön lastik bile kayabiliyor.
Sürücü selesinin kaplaması kötü. Kediler 2 günde parçalayabiliyor. Konforu güzel ama dayanıksız.
Servis durumu belli değil. Küba motor ne kadar yaygın olsa da Benelli'ye yakışır işçilikleri var mı bilmiyoruz.
Tasarım, marka her ne kadar İtalyan olsa da sahipleri Çinli. Ordan burdan çalmış olabilirler. Şimdilik bir sıkıntısı yok ama.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)