650 cc üzeri enduro-turing
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar kalabalık yapmak istemiyorum, bu modeller defalarca konuşuld tartışıldı. varsa bana yardımcı olabilecek konu başlığı oraya da yönlendirebilirsiniz.
Derdimi Anlatayım 2005 model Transalp sahibiyim. ve şuan satışta. yaza kadar bir müddet bişey almayayım diyordum ancak kendimi hep satış sitelerinde model araştırırken buluyorum. bulabilirsem içime sinecek güzel birşey aşağıda modellerini saydığım motosikletlerden 2010 üzeri, çift yada 3 silindir, nispeten çok ağır olmayan, nispeten sınıfında az yakan, Abs'li kriterleri ile bir model bakıyorum öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum. fiyat sınırım 35000 civarları.
Suzuki V-Strom 650
Triumph 800
Triumph 800 XC
Bmw F800 GS
Bmw F700 GS
Honda VFR 800x
Kawasaki Kle 650 Versys
Reklamlar
-
bu bütçeyle crossrunner alınamaz mı ?
-
Bence cbr 650 f de turing
-
-
-
Crosrunner = vfr 800 x, gs 800 tüm kriterleri sağlıyor peki eksileri neler niye karşılaştırma yapma gereği duyuyoruz. Nedenleri nicinleri aciklarmisiniz, cb600 f daha çok şehir motosikleti naked yanı. Uzun yolda ve yol dışında zorlar. Cbr650f diyorsan eğer o bir Supersport. Oturusu beni yorar uzun yola gelmez ve 4 dört silindir
-
Ya Triump ya da Crossrunner. Ben Crossrunner kullanıyorum. Sonuna kadar tavsiye ederim.
-
Hiçbirisi tam olarak içinize sınmez. Hepsinin eksik yanları var.
Motor ıaı böyle maalesef. Mükemmel motosiklet yok. Satış sitelerinde gezmeye devam edeceksiniz. Garanti
-
Honda ile devam et diyerek NC 750 X i tavsiye ederim..
o paraya sıfırını gırtlağına kadar aksesuarla doldurup yıllarca binersin
gidişinden sıkılırsan kolayca satarsın,aynı mantıkla 650 vstromu da tavsiye ederim..
biraz daha güçlü birşeyler alayım dersen crossrunner alabilirsin..
ama bence enduro turing sınıfında 70-80 beygir idealdir fazlası gereksiz..
-
20 Aralık 2015, 22:04
#10
Yamaha MT-09 Tracer da listeye eklebilir diye düşünüyorum, hatta çok pis akıl çelip alınabilir...
-
21 Aralık 2015, 17:32
#11
Tracer sanırım biraz pahalı kaçar, 750 x e ise bindim bir kaç kez. çokta mantıklı bir motosiklet ama inanın Transalpten sonra ona binesim gelmiyor kafadan listeden çıkarıyorum. 70-80 hp lerde gözüm yok aslına bakarsanız 50 bg üstü çok rahat iş görür uzun yolda da dağda taşta da. bu yüzden gözüm bi taraftan benelli nin trk 502 sine bile kaymıyor değil bence 50 hp bir seyahat endurosu için gayet yeterli bir güç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
aslına bakarsanız triumph ile gs 800 arasında söyleneceklere kulak kabartmak istiyorum. yeni kasa crosrunner hoş ama pahalı ve benim tasarruf amaçlı kriterlerimden biraz uzak, eski kasa soru işareti benim için yorumlara açığım. versys ve v- strom çok daha asfalt işi geliyor gözüme. her nekadar hard off road yapmayacak olsamda yol dışına çıktığımda orasımı çatladı burasındanmı ses geldi düşünmek istemiyorum.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
vsvr adlı üyeden alıntı
Ya Triump ya da Crossrunner. Ben Crossrunner kullanıyorum. Sonuna kadar tavsiye ederim.
Kullandığınız crossrunner eski kasamı yeni kasamı arasındaki farklar neler. birde 4 silindir olması yakıt masrafı bakım masrafı şehir içi ısınma derdi vs. dertlerden dolayı beni düşündürüyor yoksa duygusal olarak yakınım. peki triump yada crosrunner dediniz triump un xc si ile crosrunner arasında sürüş dinamikleri arasında çok fark yokmu crosrunner daha bi asfalt makinası değilmi
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
-
22 Aralık 2015, 01:55
#12
emc2 adlı üyeden alıntı
Tracer sanırım biraz pahalı kaçar, 750 x e ise bindim bir kaç kez. çokta mantıklı bir motosiklet ama inanın Transalpten sonra ona binesim gelmiyor kafadan listeden çıkarıyorum. 70-80 hp lerde gözüm yok aslına bakarsanız 50 bg üstü çok rahat iş görür uzun yolda da dağda taşta da. bu yüzden gözüm bi taraftan benelli nin trk 502 sine bile kaymıyor değil bence 50 hp bir seyahat endurosu için gayet yeterli bir güç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
aslına bakarsanız triumph ile gs 800 arasında söyleneceklere kulak kabartmak istiyorum. yeni kasa crosrunner hoş ama pahalı ve benim tasarruf amaçlı kriterlerimden biraz uzak, eski kasa soru işareti benim için yorumlara açığım. versys ve v- strom çok daha asfalt işi geliyor gözüme. her nekadar hard off road yapmayacak olsamda yol dışına çıktığımda orasımı çatladı burasındanmı ses geldi düşünmek istemiyorum.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
Kullandığınız crossrunner eski kasamı yeni kasamı arasındaki farklar neler. birde 4 silindir olması yakıt masrafı bakım masrafı şehir içi ısınma derdi vs. dertlerden dolayı beni düşündürüyor yoksa duygusal olarak yakınım. peki triump yada crosrunner dediniz triump un xc si ile crosrunner arasında sürüş dinamikleri arasında çok fark yokmu crosrunner daha bi asfalt makinası değilmi
ilk paragraftan yola çıkarak senin ilaçın yamaha tenere derim... Allah gönlüne göre versin ...
-
22 Aralık 2015, 07:07
#13
Onerin için sağol ama uzun yolda artçı konforu hiç olmadı sürücü konforu da lazım. Geçen 750 km lık yolu ha şimdi dururum ha şimdi dururum diye yakıt dışında durmadan TA ile gittim daha gidesim vardı. (Ornek teşkil etmesin saat başı kısa molalar verin) tenerede bunu yapmam imkânsız arkadaşımdan biliyorum 2 saatlik suruş sonrası ellerini hissedemez oluyosun titresimden
-
22 Aralık 2015, 08:54
#14
Tenerede böyle bir titreşim yok arkadaşlar. Kesinlikle yok.
Motul 7100 motor yağı koyun. Kaymak gibi oluyor. Siz tenere alın demiyorum ama tenere de 2 saatlik surusle elleri uyusturan tıtesım olayı efsanedir.
Arkadaş ya Gıdon topuzlarını sökmüştur yada hassasiyet çok çok yüksektir.
Mayıstan beri 10 bin km yaptım.
Ben de bazı özelliklerinden şikayetçiyim, en çok ağırlık merkezinın yukarıda oluşundan. Ama titreşim kesinlikle abartılıyor.hayır.
-
22 Aralık 2015, 09:28
#15
-
22 Aralık 2015, 10:54
#16
bende versys derim
-
22 Aralık 2015, 11:37
#17
mephamd adlı üyeden alıntı
Tenerede böyle bir titreşim yok arkadaşlar. Kesinlikle yok.
Motul 7100 motor yağı koyun. Kaymak gibi oluyor. Siz tenere alın demiyorum ama tenere de 2 saatlik surusle elleri uyusturan tıtesım olayı efsanedir.
Arkadaş ya Gıdon topuzlarını sökmüştur yada hassasiyet çok çok yüksektir.
Mayıstan beri 10 bin km yaptım.
Ben de bazı özelliklerinden şikayetçiyim, en çok ağırlık merkezinın yukarıda oluşundan. Ama titreşim kesinlikle abartılıyor.hayır.
Kusura bakmayın hiç bir makineyi karalamak istemem sadece söylenenin söyledim. illaki, tenere ile nerelere gidiyor arkadaşlar katmandusundan tut nerelere. ama diyeceğim tenere tek silindiri ve araziye yatkınlığı ve yüksek yapısı ile asfaltta çok konforlu bir araç olmasa gerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
natila adlı üyeden alıntı
tartışmasız f800gs
bence tartışalım. güzel f800gs az yakıtı, konforu performansı ile aranan tüm özellikleri karşılıyor. peki neden bumu şumu sorusu sorduruyor. yukarıda bir arkadaşımızın belirttiği gibi her motosikletin bir eksiği illaki var bu araştırmanın sonu yok. gs in dez avantajı ne. söylene gelen bakım ve parça maliyetimi yoksa odamı bir efsane
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
-
28 Aralık 2015, 12:56
#18
Triumph ve BMW'lerin işletme maliyeterinin yüksek olacağını düşünüyorum.
Crossrunner arkadaşımda var, çok çok memnun.
Versys arkadaşımda var, alt devirlerde vuruntu olduğunu söylüyor motorda, yola çıkınca problem yok ama şehir içinde rahatsızlık yaratabilir
V-Storm xrunner ve vsys'e göre daha enduro ben çok tercih etmezdim.
Dolayısı ile ben Crossrunner derdim. Şu an eski kasa sıfırını 35.000 civarına bulabilirsiniz. 10.000 km geçmemiş 2013-2014 temizleri 27.000-28.000 civarı.
-
28 Aralık 2015, 13:15
#19
yorumlarınız için teşekkür ederim. Triumph da bmw için mahsedilen işletme maliyetlerine yakınmıdır gerçekten. crosrunner da beni düşündüren 17" jantlarla TA daki 21" konforunu vermyeceği yollardaki satıh bozukluklarını daha çok hissettireceği yönünde bir diğer çekincemde 4 silindir hem daha fazla bakım maliyeti demek hemde şehir içi özellikle yazın daha çabuk ısınma ve dur kalklarda motoru daha fazla yormak anlamına gelmiyormu. fazla yakıtta cabası
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
yazıp çizdikçe ne 21" alıp şehir içi manevra kabiliyeti törpüler ne 17" alıp yol konforumu azaltır 19" ile paşa paşa giderim. 220 kg ın üstüne çıkmadan nispeten motosiklete özellikle ayakta iken hükmetme kabiliyetimi artırmış olurum. telli jantın toprak performansından feragat eder ama uzun yolculuklarda lasti patladı derdinden kurtulurum. bütün bu kriterleri koyunca önüme vaziyet, triumph tiger 800 xrx ve bmw f 700 gs i gösteriyor. bu ikisi arasında da ilk yatırım maliyetinde ibre triumph tan yana
-
28 Aralık 2015, 13:29
#20
bence altın elbiseli adamın enduro karşılaştırmasını bir izle, her konuda çok iyi olan motor yok ama, hangi özellik senin için ön plandaysa, tercih yapmana yardımcı olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)