Silverwing400, Burgman400 ya da Majesty400.Hangisi?
Reklamlar
-
04 Temmuz 2006, 23:59
#21
arkadaşlar ben fuardan hemen sonra SilverWing 400 aldım 3 aydır kullanıyorum 3000km ye geldim tık demedi. yakıt konusunda diğer scooterları bilmiyorum ama ben ilk depodan beri istatistik tutuyorum, dün benzinin litresi 3,05 ytl iken 0,159 ytl/km tüketim değeri verdi(5,2lt/100km). sürat dersen 170km/h e kadar çıktım ben. basınca gidiyo anlayacağın, ben kesinlikle tavsiye ederim sonuçta piyasadaki en modern motor teknolojisine sahip.2 silindirli olması beygirinin fazla olması enjeksiyon sisteminin üstün olması pgmfi teknolojisinin bulunması, jantların büyük olması, bagajının diğerlerinden büyük olması, ebatının bariz büyük olması ve son olarak honda olması avantajları silverwingin. Şiddetle tavsiye ederim.
Reklamlar
-
05 Temmuz 2006, 00:00
#22
benım ıcın farketemez hangısını verırsenız kullanırım(cınlı olmamak kaydıyla)
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 01:59
#23
kesinlikle burgman diyorum scooter da görüntü önemlidir diyorum majestj asyanın bi modelii war yan yana koysan hangisi benim dersin hondanında tipi kaba göze hitap etmiyoer ama burgman öylemi mükemmel herşeyi orantılı çok güzzel motorsiklet kesinlikle pişman olmassın ben aldıktan sonra ne honda ned emajestiye özendim anketlerede bakacak olursan burgman başı çekmekte ........
-
05 Temmuz 2006, 02:01
#24
burgamanın goruntusu cok guzel super bır tasarımı var cok ınce ayrıntıları var on grenajda muthıs daha nolsun
Yeni yine yeniden
-
05 Temmuz 2006, 02:12
#25
Ozan Sana Burgman 650 YakiŞir
-
05 Temmuz 2006, 02:17
#26
burgaman herkese yakısır
Yeni yine yeniden
-
07 Temmuz 2006, 22:38
#27
arkadaşlar bakıyorum forumlarda, burgman güzel honda kaba majesty nin gözleri çekik çinliyle karışıyo falan gibi ifadeler kullanılıyo. açılan tartışmalarda eğer bir sonuca ulaşılmak isteniyosa böyle göreceli kavramlar değilde, ölçülebilir bi takım kriterlerden yola çıkılması gerekiyor.
örneğin beygir gücü, tork, silindir sayısı, valf sayısı, euro normları, lastik çapı, ivmelenme, konfor sürati, son sürat, bagaj kapasitesi, motor teknolojisi, yakıt sarfiyatı, servis aralıkları, verilen servis hizmeti vs.
-
10 Temmuz 2006, 12:29
#28
Burgman çoktan kendini ispatlamış birşey ya..Tartışmaya bile gerek yok..170 km. de iki kişiyle ve 130-140 km/h süratlerde ve rüzgarlı havada 6.4 lt. yaktı..
Sadece tüketim değil tabi.Herşeyiyle mükemmel.Bagaj,fren,konfor...
Herkes hakettiğini yaşar.
-
10 Temmuz 2006, 12:38
#29
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
-
10 Temmuz 2006, 13:00
#30
arkadaşlar daha öncede tartiştik forumda bu konuyu. oradada burgman 400 ün sinifindakii diğer modellerden üstün olduğunu servis ve kullanici tecrübelerimizle ortaya koymaya çaliştik.
hayatta hep en son olan şeyler akilda kalir. motokeyf programini bende takip ediyorum. orada bu siniftan hangi markanin modelini tanitsalardi o modele ılimli olacaksiniz. ancak hatirlatmak ısterim ki motorunuzla birlikte geçireceğiniz zaman o tanitim filmi kadar kisa olmayacak. yakit tasarrufu dengeli sürüş kullanilan teknoloji .... burgman 400 bu sinifta lider. uzunluk olarak diğerlerinden fazla olabilir. bu bir dezavantaj değil arkadaşlar. bu boy uzunluğunun farkini yuksek suratte makinanin dengeli ve güvenli kullanimini görünce anlayabilirsiniz. yok ben ılla silverving alacam honda hayat onda diyorsaniz yaniniza fazladan benzin parasi ve yedek birkaç tane buji alin. çünkü 600 cc deki devam eden enjektotlerdeki tabir yerindeyse ışeme sorununu halen çozemediler. bu nedenle her ıki modelde fazla yakiyo ve bujileri çok çabuk ıslatiyo.
Keyifli Sürüşler
-
10 Temmuz 2006, 13:19
#31
bence 2007 yi bekle BURGMAN 400 K7 al çünkü gelicek olan model hepsinden daha iyi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler